|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

ועדת הכספים אישרה העברת 600 מ"ש <br>

ויכוח פוליטי בין חברי הכנסת סביב העברת כספים להתיישבות צעירה ביו"ש מתוקף הסכמים קואליציוניים גפני: "עלינו לגלות אחריות ולאפשר העברת כספים למטרות שאושרו ושצריכות להתממש במסגרת תקציב 2016, אחרת נעכב ונמנע ביצוע של תוכניות ציבוריות רבות"
29/12/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
סתיו שפיר ומיקי לוי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

כנועדת הכספים אישרה (יום ד', 28.12.16) העברת 595.5 מיליון שקל למשרדי ממשלה שונים. אלו היו ההעברות התקציביות האחרונות במסגרת שינויים בתקציב 2016. מבין ההעברות 300 מיליון שקל לפיתוח התחבורה, לצורך תגבור תקציבי, בין השאר בשל התקדמות מהירה מהצפוי במספר מיזמים של רכבות וכן כ-17 מיליון שקל לבניית מוסדות ציבור בפריפריה ועוד 30.2 מיליון שקל להתיישבות צעירה ביהודה ובשומרון.

חברי כנסת מהאופוזיציה תמכו בהעברות לפיתוח התחבורה, אך דרשו שלא לדון במסגרת הנוהל המקוצר להעברות תקציביות של סוף שנה שנוהג בוועדה מיום חמישי שעבר, על ההעברות ליו"ש, "מכיוון שהן נובעות מהסכמים פוליטיים". מנגד טענו חברי הקואליציה, כי כספים פוליטיים-קואליציוניים הינם חלק מהתהליך הדמוקרטי ומוקצים למטרות חברתיות-ציבוריות בדיוק כמו כל ההעברות התקציביות האחרות בהתאם לסדרי העדיפות של השלטון הנבחר. בסופו של דבר דנה הוועדה בהעברות כולן ואישרה אותן ברוב של הקואליציה. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, שב וציין, כי "יש לאפשר למשרדי הממשלה לממש פרויקטים ותוכניות ולמנוע מצב שבו כספים למטרות שכבר אושרו יחזרו לאוצר ויעכבו ביצוע של תוכניות ציבוריות. מה שהוועדה תעכב היום, לא ימומש וזה פגיעה בציבור".

בתחילת הישיבה דרשו כאמור, חברי הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) וח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) שלא להעלות להצבעה את ההעברות ליו"ש. שפיר: "קיבלנו ממש לפני הישיבה פנייה תקציבית שהיא כל כולה בקשה תקציבית פוליטית. שוב הממשלה הזו בוחרת לתקצב עוד ועוד את יישובי יו"ש על-חשבון יישובי הפריפריה, אך לא מצהירה על-כך בפומבי. היא מתקצבת את יו"ש פי חמישה מאשר את תושבי הפריפריה. אז שתתכבד הממשלה ותביא את זה בהודעה לכנסת ששונו סדרי העדיפויות במקום להביא את התקציבים האלו בהעברות תקציביות כדי להסתיר את זה מעיני הציבור".

ח"כ רוזנטל פנה ליו"ר הוועדה גפני: "נתבקשנו על-ידך לגלות אחריות ולאפשר לדון בהעברות תקציביות אף שלא על-פי הנוהל הקבוע כיוון שמדובר בשבוע האחרון של שנת הכספים 2016. השתדלנו לגלות אחריות, אך מה שמניחים בפנינו הבוקר זה כספים פוליטיים שאין להם קשר לצרכים אמיתיים. זה לא ראוי ואני דורש שלא לדון בהעברות הללו ולא להצביע עליהן". החרה-החזיק אחריהם ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), שטען ש"מעבר להעברות הספציפיות שבהן מדובר כעת, סה"כ היקף ההעברות התקציביות שאישרנו השנה, במסגרת 'שינויים בתקציב 2016, הגיעו לכ-90 מיליארד שקל, שזה הרבה מעבר לשינוי התקציב המוצהר".

השיב לחברי הכנסת מהאופוזיציה, יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, שהוא גם חבר ועדת הכספים: "כספים שנובעים מהסכמים קואליציוניים, זה לא כספים שהולכים אלינו באופן פרטי, אלא למטרות ציבוריות. הגיע הזמן להפסיק עם הצביעות הזו. זה חלק מהתהליך הדמוקרטי ואין עם זה שום בעיה. אני הולך לקדם הצעת חוק, שזה שח"כ מבקש שינוי סעיף תקציבי מסוים, זה לא כסף ייחודי עבורו. אין פה דבר ייחודי אלא מטרה ציבורית ראויה וככל שהיא עומדת במבחן החוק היא לגיטימית". ביטן קרא לעבר ח"כ מיקי לוי, סגן שר האוצר לשעבר: "אתם נהגתם בדיוק באותה צורה כשהייתם בשלטון. שום דבר לא השתנה וזה חלק מהתהליך מאז ומתמיד. מדובר במטרות ציבוריות ראויות".

ויכוח אחר שהתגלע בדיון נגע לייצוג של הצוות המשפטי של הוועדה בדיון. ח"כ שפיר פנתה ליו"ר הוועדה גפני ואמרה: "כבר שבוע שלם לא יושב פה ייעוץ משפטי, המתמחה שנמצאת כאן אומנם ראויה אך זה לא מספיק. אם הייעוץ המשפטי החליט לנטוש את הוועדה אני דורשת שתסביר לוועדה מדוע? אם יש החלטה של הייעוץ המשפטי לכנסת, שהם לא מתערבים יותר בהעברות התקציביות, או שהם כבר לא עומדים יותר מאחורי המחטף הזה ושינוי הנוהל שהוצהר בפני בג"ץ, אני דורשת הסבר על-כך". גפני השיב לה, כי "יש ייעוץ משפטי לוועדה נקודה! דיברתי עם היועצת המשפטית לוועדה לפני הישיבה, דיברתי איתה אתמול. יש ייעוץ משפטי לוועדה נקודה וגם כאן יש ייצוג של הצוות המשפטי".

בתום הוויכוחים העקרוניים, החלה הוועדה לדון בבקשות להעברות התקציביות ולהלן ההעברות שאושרו:
  • 200 מיליון שקל לבניית כיתות לימוד חדשות לרשויות המקומיות. מדובר בכסף שכבר הוצא ע"י הרשויות ועתה משרד החינוך צריך לזכות אותן עבור זה. מספרי הכיתות החדשות שהוחלט על בנייתן מתקדמים בהתאם לתוכנית חומש והתקצוב עבורן מועבר מעת לעת בהתאם לביצוע בפועל ממשרד החינוך לרשויות המקומיות.
  • 16.9 מיליון שקל להקמת מוסדות ציבור האמצעות המשרד לפיתוח הפריפריה, נגב גליל, מחולק ע"י המשרד פריפריה, נגב גליל בהתאם למידת הפריפריאליות והמעמד הסוציו-אקונומי של הרשויות.
  • 30.2 מיליון שקל להתיישבות צעירה ביו"ש. ההעברה התקציבית הזו נובעת מהסכם פוליטי שהוצג בוועדה, עם חברי הכסת מיקי זוהר (הליכוד) וביטן. רכז פנים באגף התקציבים באוצר, אריאל יוצר, הסביר את ההעברה, אך חברי האופוזיציה ביקשו לעכבה וטענו כי לא ניתן להעבירה באמצעות הנוהל המקוצר של סוף שנה. רוזנטל: "לא ייתכן לאשר את ההעברה הזו מבלי לדעת למה הולך הכסף, לאילו מוסדות ציבור? לבית כנסת, למתנ"סים או משהו אחר??! אפשר לומר על הכל שזה למטרות ציבור, הכל כסף ציבורי ובטענה הזאת אפשר לבטל הכל, הכל כשר". רוזנטל, לוי ושפיר (המחנה הציוני) דרשו פירוט של התקנות הקשורות לכסף הזה. רוזנטל: "בגלל שזה כסף פוליטי אנחנו רוצים לדעת לאן זה הולך?". שפיר: "רוצה לדעת איפה הגופים האלה ממוקמים? לפי מה הוחלט לתעדף אותם על-פני מוסדות ציבור אחרים? חייב להיות פה ייעוץ משפטי בדיון כזה. אחת זה יהפוך לפרשת שחיתות כמו בישראל ביתנו ואסור שהוועדה תדרדר לכך!". יוצר השיב: "אנחנו מקצים כספים בין אם פוליטיים בין אם לאו וכולם עברו אישור חשב ובחינות וכו'. הכסף הזה ניתן אחרי ייעוץ משפטי של משרד האוצר והיועץ המשפטי לממשלה. התחיל מתווה פוחת חמש שנתי לתקצוב מענקי פיתוח. הכסף יחולק על-פי קריטריונים שקובע משרד הפנים". זוהר: "מדובר בכספיי מענקים הולכים ופוחתים שבאים לכסות גירעונות במועצות המקומיות הרלוונטיות. לגבי הכספים הקואליציוניים, כפי שנעשה בשנים האחרונות, נעשים כדת וכדין בהתאם לחוק עם חשיפה לאן הכסף הולך מתוך הנחיית היועץ המשפטי לממשלה ומתוך הבנה שהציבור צריך לדעת. במקרה של ישראל ביתנו, אצל פאינה קירשנבאום, החשדות הם שהיא ביקשה שהכסף יחזור מהמקומות אליהם יועד על-מנת להעביר לעמותות ספציפיות, בין השאר של הבת שלה, אלו החשדות. כספים קואליציוניים הם חלק מהתהליך הדמוקרטי והכל נעשה בשקיפות ועל-פי דין". שפיר: "בפעמים קודמות היו סיפורי שחיתות סביב מענקים ביטחוניים ליו"ש, זה כסף פוליטי ולא חוקי". מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן: "הכספים הללו יגיעו למשרד הפנים ויחולקו על בסיס קריטריונים שנותנים משקל לאיתנות הרשויות ומידת הפריפריאליות".
  • 297 מיליון שקל לתקציב הפיתוח של משרד התחבורה. מגדילים את תקציב המזומן של משרד התחבורה, בעקבות הקדמת ביצוע של החברות. רפרנט תחבורה באגף התקציבים באוצר, אלי מורגנשטרן: "כשנערכים לתקציב לא תמיד יכולים לדעת את קצב הביצוע של החברות". 194.6 מיליון שקל עבור פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב, הקו האדום, עתה בעקבות התקדמות הפרויקט נדרשת תוספת עבור עבודות החפירה בתחנות ולסגירת חשבונות עם קבלנים, 18.4 מיליון שקל עבור תשלום ברכישת קטרים חשמליים במסגרת פרויקט החשמול, 13 מיליון שקל לפרויקט הארכת הקו האדום בירושלים במקטע גבעת רם ובמקטע הנרייטה סולד וכעת נדרשת תוספת תקציב. 10 מיליון שקל עבור עבודות כרייה בתחנת שז"ר בכניסה לעיר. "העבודות מתקדמות מהר מכפי הצפוי, כאמור, מאשר בעת התכנון בעת בניית תקציב 2015-2016, ועל-כן נדרשת תוספת התקציב", הסביר מורגנשטרן.
  • 50.75 מיליון שקל לטובת ערבות מדינה לתוכנית מחיר למשתכן. מדובר בערבות נוספת בהתאם להתרחבות הפרויקטים במסגרת התוכנית. מסגרת הערבות הכוללת לתוכנית 'מחיר למשתכן' עומדת על כ-1.3 מיליארד שקל.
  • 1.3 מיליון שקל למשרד הפנים לצורך מתן מענקים מיוחדים לרשויות מקומיות שמקופחות כתוצאה מהנוסחה המתמטית של מענקי האיזון, סה"כ מדובר בכ-100 מיליון שקל מדי שנה. ה- 1.3 מיליון שקל שניתנו בהעברה זו נובעים גם הם מהסכם פוליטי עם מיקי זוהר. יו"ר ועדת הכספים דרש מנציגי האוצר, "להעביר לוועדה דיווח שנתי על כל הרשויות שמפוצות עקב הפגיעה בהן עקב השימוש בנוסחה המתמטית של מענקי האיזון.

תאריך:  29/12/2016   |   עודכן:  29/12/2016
עידן יוסף
+מועד תחילת שידורי התאגיד הציבורי - ב-30 באפריל
23:50 28/12/16  |  
ועדת הרפורמות אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי. התיקון לחוק קובע כי תבוטל סמכות שרי התקשורת והאוצר להקדים את מועד תחילת השידורים, בהתאם להודעת תאגיד השידור הציבורי כי הוא מוכן לשדר לפני התאריך 30 באפריל 2017. מועד תחילת שידורי התאגיד יהיה ביום 30 באפריל 2017 . הממשלה הותירה בידיה את הסמכות להודיע חד-צדדית כי התאגיד יתחיל לשדר לפני ה-30 באפריל.
+"המבקר עלול להפוך ליועמ"ש 2"
23:08 28/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נדחה ניסיון לאישור תקנות אכיפת תיקון ליקויים שחושף מבקר המדינה  ▪  גיוס חברי כנסת מהקואליציה בוועדה לביקורת המדינה הביא לדחיית הדיון בתקנות לפיקוח המבקר על תיקון הליקויים במשרדי הממשלה. יו"ר הוועדה: מביש, הממשלה מפחדת מביקורת
(מרזל. פיקוח ראוי או עודף סמכויות? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי קירשנבאום   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים אישרה העברת 600 מ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
דיון סוער קיימה (יום ד', 28.12.16) הוועדה לביקורת המדינה, בקביעת תקנות לתיקון ליקויים שנחשפו ע"י מבקר המדינה. זאת, כתוצאה מהתנגדות הקואליציה, וגיוס חבריה בוועדה. יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר, אמרה כי "התנהלות הקואליציה מבישה, הממשלה מפחדת מביקורת. לא פעם ולא פעמיים מתגלה בדיוני המעקב אחרי פעולות משרדי הממשלה - כי יש רפיון מהותי מצדם בתיקון הליקויים שחושף מבקר המדינה. התקנות שהמבקר הציע הם הכרח מתבקש, כיוון שהם יעניקו למבקר יכולת פיקוח על המשרדים בתיקון אותם ליקויים - סמכויות שגם-כך מעוגנות בחוק".
28/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החינוך קיימה (יום ד', 28.12.16) דיון בנושא פעילות שוברים שתיקה בבתי ספר בעקבות פניות של חברי הכנסת אמיר אוחנה ועודד פורר. הדיון התקיים בעקבות זימונם של נציגי "שוברים שתיקה" להרצאות בבתי ספר, ועל-רקע הצעת החוק שמגבש שר החינוך נפתלי בנט לאסור הופעתם של נציגי הארגון בפני תלמידים במוסדות החינוך.
28/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ד', 28.12.16) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 76) (סמכות בית המשפט שלערעור), התשע"ו-2016.
28/12/2016  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ד', 28.12.16) העברת עוד 544.1 מיליון שקלים למשרדי ממשלה שונים במסגרת שינויים אחרונים בתקציב 2016. מבין ההעברות 300 מיליון שקלים לפיתוח התחבורה, לצורך תגבור תקציבי, בין השאר בשל התקדמות מהירה מהצפוי במספר פרויקטים של רכבות וכן כ-17 מיליון שקלים לבניית מוסדות ציבור בפריפריה ועוד 30.2 מיליון שקלים להתיישבות צעירה ביהודה ושומרון.
28/12/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנס אישרה היום (רביעי) תיקון חוק תאגידי מים וביוב (תיקון - צמצום מספר תאגידי המים והביוב), התשע"ז-2016 ובו תחייב מועצת הרשות המקומית לצמצם את מספר תאגידי המים והביוב ל-11 תאגידים.
28/12/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
בוטלה האגרה בגין הזעקת כבאים לכיבוי שריפה  /  מירב ארד
75% מהקטינים ששוחררו מהכלא חזרו אליו  /  איציק וולף
רבע מהחיילים הבודדים העולים לא נשארים בארץ  /  מחלקה ראשונה
היגיון פשוט  /  איתמר לוין
שוד הכספים בוועדת הכספים  /  איתן קלינסקי
פרחחית הכנסת  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il