|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

300 פניות ביום לשימוש בקנביס רפואי <br>

משרד הבריאות: 27,797 רישיונות לשימוש בקנביס רפואי כיום ליצמן: נכשיר 100 רופאים נוספים בתקופה הקרובה על-מנת שיוכלו לספק מרשמים
10/01/2017  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
ליצמן בוועדה של אלאלוף [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בדיון ועדת הבריאות של הכנסת, אשר עסק בנושא קנביס רפואי, אמר (יום ב', 10.1.17) שר הבריאות יעקב ליצמן: "קנביס הוא סם. זה לא סוכריה. עם זאת, אין סיבה שלא ניתן יהיה להשיג אותו בבית מרקחת. נכשיר 100 רופאים נוספים בתקופה הקרובה על-מנת שיוכלו לספק מרשמים לקנביס. הקורס הראשון לרופאים, המונה 27 משתתפים, ייפתח ביום שישי הקרוב ויימשך כחודש. מי שצריך לקבל קנביס, יקבל את החומר באופן מכובד. לא צריך להמתין חודשים ולהתקוטט על זה. אבל נקפיד גם שמי שלא צריך לקבל, לא יקבל. לא כל רופא צריך לאשר קנביס או להעלות את המינון".

יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף, פנה לנציגי יחידת הקנביס הרפואי במשרד הבריאות ואמר: "התשובות שאתם מספקים לפונים המבקשים רישיון לצרוך קנביס רפואי אינן נותנות תקווה. לחולים נגרם סבל אדיר וההתקדמות שלכם איטית מדי. או שתשפרו השירות, או שתגידו שאתם לא מסוגלים להתמודד עם הקנביס הרפואי. תקלו על הפונים כדי שהתשובה תהיה עניינית, מספקת ומהירה, תאפשרו להם להיפגש איתכם פנים מול פנים, לפני שאתם מחליטים בעניינם. השקיפות חשובה". עם זאת, הדגיש אלאלוף כי במשרד הבריאות מתקיימים צעדים מעשיים לשיפור הטיפול בקנביס רפואי. "לא קל לקדם משהו שאיש לא רצה לטפל בו שנים רבות", ציין. הוא התחייב לקיים דיון המשך בוועדה בשבועות הקרובים.

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' ארנון אפק, דיווח כי כיום יש 27,797 רישיונות לשימוש בקנביס רפואי. "אין לזה אח ורע בשום מדינה אירופית. לפעמים נוצר פער בין מה שהאדם מבקש לבין המלצת הגורמים הרפואיים, אך ניתן לפנות לוועדת ערר, המתכנסת פעם בשבועיים-שלושה. אנחנו לא מעכבים. רפואה חייבת להתבסס על אינדיקציות רפואיות ולפעמים גם יש ויכוחים". פרופ' אפק דיווח על חשש בקרב רופאי קופות החולים ליטול חלק בהכשרות למתן רשיונות לשימוש בקנביס רפואי: "ישבנו עם כל רופאי הקופות הראשיים, הם חוששים מלחצים. אנחנו יודעים שקנביס רפואי משמש גם לדברים אחרים. חלק מבתי החולים גם חוששים. אני מקווה שאחרי שנעביר את הקורס הראשון, הם ישתכנעו".

מנהל יחידת הקנביס הרפואי במשרד הבריאות, יובל לנדשפט: "לא קל להוביל שינוי. ניתן לנו המנדט לעשות שינוי מבורך, ראשון ומתקדם בעולם. אנחנו מנסים לעשות שינוי לאומי ואולי אפילו עולמי. אנחנו חוטפים מכל הכיוונים, אבל אנחנו מטפלים בכל הבקשות. חלק הם לא כצעקתה. ההתעניינות גוברת, ובשנה האחרונה אנחנו מקבלים 300 בקשות ביום".

ח"כ שרן השכל (הליכוד): "הרפורמה מבורכת וחשובה, אבל מאחורי הדיונים והדפים יש אנשים. כל עיכוב קטן הוא משחק בחיי בני אדם. רופאים רבים מעוניינים להירשם לקורס ההכשרה, אך קופות החולים לא מאשרות להם. על משרד הבריאות לאפשר להם לגשת להכשרה גם ללא אישור קופות החולים".

ח"כ אילן גילאון (מרצ) אמר לשר ליצמן: "התחלת תהליך נהדר, אל תפחד מהצל של עצמך. כל הרופאים צריכים לדעת לטפל בקנביס".

ח"כ יואב קיש (הליכוד) הודיע כי בכוונתו להוביל הצעת חוק לייצוא קנביס רפואי. השר ליצמן הודיע כי הוא מתנגד לכך. ח"כ יהודה גליק (הליכוד): "עושים דמוניזציה. אף אחד עוד לא מת מקנביס, אבל מסיגריות מתים 8000 איש בשנה". השר ליצמן בתגובה: "אני נגד עישון". ח"כ גליק: "לפי הכתבה שהייתה השבוע... הלוואי שתילחם בזה כמו סופגניה". ליצמן: "כמו נגד כל הדברים הלא בריאים".

ענת אבישר-כהן, חולת טרשת נפוצה: "חליתי בטרשת נפוצה בגלל משרד הבריאות, כי לא הסכימו לאשר לי קנביס רפואי כשהייתי בהריון. נאלצתי להגיש בגצ על תרופה מצילת חיים כשאני בכיסא גלגלים, כי פקיד משרד הבריאות הרהיב עוז. פגעו בי ובילדתי שנולדה פגה".

גיל לוקסנבורג, מטופל בקנביס רפואי: "הפקידים פועלים בניגוד לחוק. הקביעה האם לאשר או לא, היא לא בסמכותם".

תומר מרציאנו, חולה במחלה אוטו-אימונית נדירה: "האם אני בשר תותחים או אדם שצריך לעזור לו? אתם מונעים ממני לחיות ולהתפרנס".

ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו): "אני לא רגועה. יש פער מאוד גדול בין מה שמציגים לנו לבין החוויות מהשטח. איפה החמלה שלנו כבני אדם? עד כמה האדמיניסטרציה תנהל לנו את החיים?".

תאריך:  10/01/2017   |   עודכן:  10/01/2017
עידן יוסף
+"משרד הבריאות אחראי למותם של אלפים בשנה"
14:05 10/01/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך מאשים יו"ר ועדת הבריאות, ח"כ אלי אלאלוף בדיון בוועדת הבריאות  ▪  יו"ר איגוד לנוירוכירורגיה: למה לשנות מודל שהצליח להביא לפריפריה 1,800 רופאים?
(ח"כ אלאלוף [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"אם לא ייפתחו מיטות בסורוקה - אקח הכסף"
13:37 10/01/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך הבהיר שר הבריאות בדיון לרגליום הבריאות המצוין בכנסת  ▪  הוסיף: משרד הבריאות אישר לסורוקה 98 מיטות ו-20 מיטות לשיקום, אך נפתחו רק 9 מיטות  ▪  מנהל סורוקה: הפערים עדיין עצומים
(יעקב ליצמן, מיקי זהר [צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת])
+הרשתות יחויבו בהצבת משקל במחלקת הירקות
13:06 10/01/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ההצעה אושרה לקריאה ראשונה  ▪  מדובר בהצעת חוק צרכנית, שתאפשר לקונים לדעת עוד מול המדף את המשקל של הפריטים  ▪  הממשלה תומכת בהצעה בחנויות ששטחם מעל 2,500 מ"ר
([צילום: משה שי /פלאש 90])
+הטבת המס לשדרות ולנגב המערבי עד סוף 2018
12:34 10/01/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספי אישרה הטבה במס הכנסה הניתנת באמצעות זיכוי בשיעור 20% מההכנסה החייבת במס עד לסכום הכנסות שנתי של 241,080 שקלים, על-פי מחירי 2016
(שדרות. ההטבה תימשך [צילום: איתמר לוין])
+העברת מידע על עבירות מס חמורות לרשות המיסים
10:56 10/01/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התקנות מסדירות את אופן בקשת המידע ברשות המיסים: מי מוסמך לפנות בבקשה, הפרטים שיציין, מועדים להחלטת ראש הרשות ועוד. בנוסף, בתיקון 14 נקבע בין היתר כי פקיד מכס חוקר רשאי לעשות שימוש במידע שהועבר אליו מהרשות על-פי בקשתו, לשם חקירת ומניעת עבירות נוספות
(ועדת חוקה, חוק ומשפט [צילום: דוברות הכנסת])
+אושרו תקנות לפיקוח על איכות המזון במוסדות חינוך
10:48 10/01/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
על-פי התקנות, בכל שנה ולא יאוחר מה-1 בספטמבר על ספק המזון להודיע בהודעה פרטנית בכתב למנהל המוסד החינוכי אילו מאכלים או תפריטים בכוונתו לספק
(צרכים מיוחדים[צילום: AP/Mstyslav Chernov])
+עסקים ונותני שירות במתחמים מסחריים לא יחויבו לעבוד בשבת
01:01 10/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנה על בתי עסק (ימי המנוחה), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת יגאל גואטה, וקבוצת חברי כנסת. תניה בחוזה המחייבת את פתיחת בית העסק בשבת לא תיאכף, ולא ניתן יהיה לבטל את החוזה או לתבוע פיצויים מוסכמים בשל הפרתה. הוראות אלה לא יחולו על חוזה למתן שירות הנדרש להפעלת המתחם. זאת, על מנת למנוע כפייה של עסקים לפעול בשבת במסגרת חוזים עם בעלי מתחמים מסחריים.
+כולנו נגד בג"ץ: "החלטה שנויה במחלוקת"
00:59 10/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מרב מיכאלי על מכונות המזל: "הממשלה דוחפת את הזכיינים לבית המשפט, ואז מתלוננת שלא נותנים לה למשול"  ▪  אלי כהן: "יש שופטים בירושלים, אבל יש מהמרים בישראל"
([צילום: פלאש 90])
+הפתעה: הסינים יבנו 70% משכונה בחריש
00:21 10/01/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
יתחייבו לסיים בתוך 40 חודש בניית 1,200 דירות, כולל תכנון ובניית תשתית ומבני ציבור  ▪  "6,000 פועלים סינים יגיעו לארץ בתוך שלושה חודשים"
([צילום: פלאש 90])
+מוחלשים בגוש-דן? מגיע לכם יותר
23:20 09/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי דורשת מכל משרדי הממשלה להעניק לשכונות מוחלשות במרכז את מלוא ההטבות הניתנות ליישובי הפריפריה
([צילום: דוברות הכנסת])
+גם נציג היועמ"ש יוכל להורות למשטרה לפרסם פקודות ברשומות
23:03 09/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת המשטרה (מס' 32), התשע"ז-2017. סעיף 9ב לפקודת המשטרה מורה כי פקודות המשטרה אינן מצריכות פרסום ברשומות, אלא אם קבע היועמ"ש לממשלה כי יש לפקודות חשיבות או נגיעה לציבור. כעת, בנוסף ליועמ"ש לממשלה, יתאפשר גם למי שהוסמך על ידו לעניין זה לבחון את הצורך בפרסום פקודות הממשלה האמורות ברשומות.
+סמכויות הסעה בטיחותית הועברו לוועדת החינוך
23:00 09/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הסעה בטיחותית לילדים ולפעוטות עם מוגבלות (תיקון מס' 5) (סמכות ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת), התשע"ז-2016, של חבר הכנסת יעקב מרגי וקבוצת חברי כנסת. מהסמכות לאשר את התקנות שמתקין שר החינוך לעניין הסעת ילדים עם מוגבלות וליווים בהסעה, וכן הסמכות לאשר את שיעורי ההשתתפות של הרשות המקומית בהוצאות ההסעה והליווי, יועברו מוועדת הכלכלה לוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת. עם זאת, מוצע להותיר בידי ועדת הכלכלה את הסמכות לאישור התקנות שמתקין שר התחבורה בנושא בטיחות הרכב.
+בקריאה ראשונה: הסמכת גופי חקירה נוספים לקבל נתוני תקשורת בתנאים מסוימים
22:59 09/01/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (סמכויות אכיפה - נתוני תקשורת) (תיקון), התשע"ז-2016. מוצע בה להסמיך מספר גופי חקירה, בנוסף לגופים המוסמכים כיום, לקבל נתוני תקשורת בתנאים מסוימים. עוד מוצע, לאפשר לגופי החקירה לבקש שהנתונים יישמרו בידי הגוף שהמידע נמצא ברשותו (במקום שיועברו לגופי החקירה), לאפשר ערעור על החלטת בית המשפט בעניין וכן להוסיף חובת דיווח לכנסת.
+כל עיכוב ברפורמת תכני הספורט פוגע בצרכנים
22:55 09/01/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במשרד התקשורת רוצים לבחון מחדש את הרפורמה  ▪  מועצת הכבלים והלווין: לא שילבו אותנו בדיונים בחודש האחרון  ▪  משרד האוצר: קשה לשלב במשהו שלא קורה  ▪  כבל: בתוך שבועיים נאשרה כדי להוציא לדרך את התחרות
(כבל. ביקורת על פילבר)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   ארנון אפק / Arnon Afek   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
300 פניות ביום לשימוש בקנביס רפואי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
חברה סינית תהיה בעלת 70% מפרויקט לבניית 1,200 דירות בחריש, ושותפה ישראלית תהיה בעלת 30% בלבד - הודיע במפתיע שר השיכון יואב גלנט, שדיבר (יום ב', 9.1.17) בכנסת. עד היום הייתה הנחה, שהשופות תהיה 50:50.
10/01/2017  |  אלעזר לוין  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי דנה (יום ב', 9.1.17) בנושא השוואת ההטבות הניתנות ליישובי הפריפריה הגאוגרפית ליישובי הפריפריה החברתית - בהתאם להחלטת הממשלה מס' 1453 מיום 15.5.16.
09/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה חידשה (יום ב', 9.1.17) את הדיונים ברפורמה לשיתוף תכנים בנושא ספורט, לאחר שלפני פחות מחודש החליטה לפצלה מתוך חוק ההסדרים, שנועדה להגביר את התחרות בטלוויזיה הרב-ערוצית. היו"ר איתן כבל התייחס כבר בפתח הישיבה לפניות לעכב את אישור ההצעה ואמר: "הצלחנו למצוא מתווה הגון לכל הצדדים, אלא שפתאום כולם נזכרו. מנכ"ל משרד התקשורת פתאום נזכר להקים ועדה חדשה, למרות שזה היה חלק מדוח פילבר, מנכ"ל האוצר ביקש שלא להצביע כי הוא 'טרם הספיקותי לעיין' בהצעה שמונחת מה-25 בדצמבר, ופתאום מועצת הכבלים והלווין שולחת שדרים. המשימה שלנו להוציא את התוצאה הטובה ביותר עבור הציבור, וכל מי שמעכב פוגע בצרכנים". בתום הישיבה הבהיר היו"ר כבל כי בכוונתו להעלות את ההצעה שתאפשר חובת מכירה של הערוצים להצבעה תוך שבועיים.
09/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ב', 9.1.17) שתי ישיבות מיוחדות בעקבות דיווחים על קשיים ועיכובים במיזם הרכבת הקלה בגוש-דן ומיזם הקו המהיר ירושלים-תל אביב. היו"ר איתן כבל דרש מגורמי המקצוע תשובות באשר לעמידה בלוחות הזמנים, ועמידה בתקציב מבלי לפגוע ברמת המיזמים. הוא אף דרש התייחסות באשר לטיפול בבעלי העסקים בתוואי העבודות בתל אביב, בהמשך להצעת חוק שהגיש בנושא, והודיע כי יו"ר ועדת המשנה לתחבורה ציבורית, ח"כ דב חנין, יבצע עבור ועדת הכלכלה מעקב שוטף אחר התקדמות המיזמים.
09/01/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת הרוקחים (מס' 26), התשע"ז-2016, של ח"כ אלי אלאלוף. תבוטל בחינת הרישוי הקיימת כיום בחוק לשם קבלת רישיון לבוגרי לימודי רוקחות בישראל. כן הוסמך שר הבריאות, לאחר התייעצות עם ועדה מייעצת שמוצע לעגנה בחוק, ובאישור ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, לקבוע בתקנות תנאים לקבלת רישיון לעסוק ברוקחות לגבי בוגרי תואר אקדמי ברוקחות מחוץ לישראל, ובהם עיסוק ברוקחות ברמה מקצועית הולמת ברוקחות במשך 3 שנים במדינת חוץ ועיסוק ברוקחות בישראל בפיקוח של רוקח בעל ותק של חמש שנים אשר נתן לו את המלצתו לקבלת רישיון. מי שעסק ברוקחות בתקופה שבין שנתיים לשלוש שנים במדינת חוץ, יצטרך לבצע שתי שנות פיקוח כאמור, ואילו מי שהגיע לישראל ממדינת חוץ עם ניסיון מקצועי של פחות משנתיים - יצטרך לבצע בחינת רישוי. בנוסף, כל מי שהגיע ממדינת חוץ יצטרך לעבור בחינה בדיני רוקחות. כמו כן, שמורה למנהל הסמכות לדרוש מכל אדם לבצע כל בחינה נוספת, כפי שיראה לנכון.
09/01/2017  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
בקרוב: סוף לעלוני פרסומת על הרכב   /  עידן יוסף
הטכנאי איחר לנתק אותך? קבל פיצוי   /  עידן יוסף
כחלון: לא מגשש אחר ממשלה חלופית  /  עידן יוסף
איך להרוויח ממס דירה שלישית   /  אלעזר לוין
פס הייצור של חוקי המדינה  /  עידן יוסף
מדיניות הרווחה מתה  /  אמיר ישר-גדות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il