|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

3 פתקי הצבעה בבחירות ייחשבו פתק אחד

ועדת החוקה אישרה לקריאות שנייה ושלישית שורת תיקונים לחוק הבחירות לכנסת היו"ר מקלב אמר כי יצביע על החוק בכפוף לרביזיה שתאפשר לוועדה להגיע להסכמות לגבי המועד בו יושמדו חומרי הבחירות, לאחר שנציגי ועדת הבחירות המרכזית לכנסת הזהירו כי לעיתים לוקח למשטרה שלוש שנים להשלמת חקירות הנוגעות לבחירות
13/02/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]



ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 13.2.17) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק הבחירות לכנסת (תיקון מס' 68) (הוראות שונות), התשע"ז-2017.

הצעת החוק מטעם הוועדה, עוסקת בתיקונים שיזמה ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, בעקבות מערכות הבחירות האחרונות. בין התיקונים הוראות בדבר מינהל הבחירות, קביעת הסדר הצבעה מיוחד להצבעת חברי הוועדה המרכזית ועובדי ועדות הבחירות, הוספת מידע שהוועדה המרכזית זכאית לקבל מרשות האוכלוסין, איזון בין מספר הבוחרים בקלפיות סמוכות וקביעה כי שלושה פתקים זהים באותה מעטפה יהיו כשרים וייספרו כקול אחד (לעומת ההסדר כיום בסעיף 78 לחוק הבחירות הקובע כי שני פתקים זהים בלבד יכול שייספרו כקול אחד ולא ייפסלו).

בנוסף, הוכנס תיקון שיאפשר לקבל מימון עבור נסיעה בין יישובים כדי להצביע ביום הבחירות ללא קשר למרחק בין היישובים. היום ניתן לממן נסיעה כזו, רק כשקיים מרחק רב בין יישוב אחד למשנהו (20 קמ"מ בין קצה גבולות היישובים).

לפי סעיף 79א לחוק הבחירות הוועדה המרכזית תשמיד את חומר הבחירות למעט הפרוטוקולים של ועדות הקלפי, לאחר תום המועד להגשת ערעורי בחירות, ואם הוגשו ערעורים - עד לאחר מתן פסק דין לגביהם, אלא אם בית המשפט הורה אחרת. נציגי ועדת הבחירות העלו את הצורך לשמור חלק מחומר הבחירות ובין היתר את פתקי ההצבעה, כדי לאפשר חקירות משטרה בעבירות לפי חוק הבחירות ולכן, לפי התיקון המוצע - יו"ר ועדת הבחירות המרכזית יוכל להורות כי חומר בחירות מקלפי מסוימת לא יושמד, או יושמד במועד אחר לצורך חקירה. בדיון לקראת הקריאה הראשונה ביקשו הח"כים לתחום את התקופה בה היו"ר יוכל לקבוע כי לא יושמד חומר, וזאת כדי שיהיה פיקוח מסוים על משך הזמן בו נעשית החריגה. לכן הוחלט כי התקופה המרבית להשמדת החומר תעמוד על 90 יום ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית יוכל לשוב ולהאריכה לתקופות נוספות שלא יעלו על 90 ימים בכל פעם.

מנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית עו"ד אורלי עדס: "אנחנו מבקשים לא לתחום בזמן את ההשמדה כי ממוצאי יום הבחירות אנחנו דוגמים עשרות קלפיות על כל החומר שבהן, לבחון אם יש אי-התאמות או חשש לפגיעה בטוהר הבחירות ואם נמצא משהו כזה - שנוכל לשמור את החומר עבור חקירת משטרה. ליו"ר הוועדה אין אפשרות לכפות על המשטרה או הפרקליטות לוח זמנים לחקירה, לעיתים לוקח שנה או שלוש שנים לסיום חקירה ונראה לנו לא נכון לחדש בקשה כל 90 יום. יש חקירות משטרה בכל המחוזות בחומרים שהעברנו אליהם ועברו כבר שנתיים מהבחירות. עכשיו התחלף הקצין שחוקר את המחוזות וכבר כמה חודשים שלא מצליחים לקבל תשובות מי המחליף. דוח מבקר המדינה מתקבל יותר משנה לאחר הבחירות והוא יכול להצביע על נפטרים או תושבי חול שהצביעו".

יו"ר הישיבה, ח"כ אורי מקלב, הציע שלא להגביל את משך הזמן להשמדת חומר שהועבר לחקירת משטרה. "הבדיקה שלכם תהיה 120 יום והארכה כמה שתצטרכו. אם הייתה מצדכם פנייה לרשויות החוקרות פרק הזמן יהיה שנה עם אפשרות להארכה כל פעם". בתום הדיון, אמר כי "לא סתם קבע המחוקק את השמדת חומרי הבחירות" וכי יצביע לאישור החוק בכפוף לרביזיה שיגיש בניסיון להגיע להסכמה על משך הזמן.

תמכו בהצעת החוק: הח"כים אורי מקלב (יהדות התורה) ואוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת).

תאריך:  13/02/2017   |   עודכן:  13/02/2017
עידן יוסף
+פערים בין-מגזריים בלימודי האנגלית ביסודי
00:58 14/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
60% מהתלמידים במגזר היהודי התחילו ללמוד אנגלית בכיתות א' ו-ב' לעומת 23% מהתלמידים במגזר הערבי  ▪  בניגוד לציוני המיצ"ב - מספר בתי הספר בחמישון התחתון המלמדים אנגלית בכיתה א' כפול ממספר בתי הספר בחמישון העליון  ▪  פער גם בין בי"ס ממלכתיים לדתיים
(רוצה לדעת מניין האנגלית שלי? [צילום: לפטריס פיטרקיס/AP])
+62% מהבקשות לגיור התקבלו
00:32 14/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדיין יש המבקשים להתגייר ונדחים, אינם מקבלים נימוקים בוועדת החריגים. פרוטוקולים לא נחשפים, ולמערך הגיור הממלכתי אף חסרים נתונים על מספר המתגיירים
([צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: עדכוני חדשות בערוץ 99 יוגדרו "משדרים מוספים"
23:53 13/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שידורי ערוץ הכנסת (תיקון מס' 8) (עדכוני חדשות), התשע"ז-2017 - מטעם ועדת הכנסת. מוצע בה לתקן את ההגדרה "משדרים מוספים", כך שיכללו בה עדכונים כתובים בענייני היום בארץ ובעולם. כמו כן מוצע להבהיר כי ועדת הכנסת מוסמכת לקבוע הוראות גם לעניין שידור עדכונים כתובים בעניינים פרלמנטריים ובענייני היום בארץ ובעולם. עוד מוצע לקבוע כי הוראות החוק המוצע, וכן הוראות חוק שידורי טלוויזיה מהכנסת (תיקון מס' 6), התשע"ו-2016 (פורסם ביום ז' באב התשע"ו (11 באוגוסט 2016)) (להלן - החוק המתקן), יחולו על הגוף המשדר שיקבל רישיון לשידורים בערוץ הכנסת לאחר כניסתו לתוקף של החוק המתקן.
+גלנט שוב עזב ישיבה בכנסת
23:34 13/02/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
שר השיכון השתתף במשך כשעה בישיבת ועדת הכלכלה, ואז קם ויצא, למרות שהוזמן לשעתיים  ▪  בשבוע שעבר עזב לאחר 30 דקות ישיבה של הוועדה לביקורת המדינה  ▪  לפני שעזב אמר כי "יש מה לשפר בתוכנית מחיר למשתכן", אך לא אמר מה
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+העציץ של משרד הביטחון
22:49 13/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצבתו של אלי בן-דהן בתפקיד סגן שר הביטחון לא שיפרה את אופיו היהודי של צה"ל ולא מנעה מגמות הפוגעות ביהדות. להפך, דווקא בתקופתו הגיע מצב הדת בצה"ל לאחד מרגעי השפל
(השר ליברמן. ומה עושה בן-דהן? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: ביטול פקודת העיתונות המנדטורית
22:37 13/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לביטול פקודת העיתונות, התשע"ז-2017. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה של ח"כ דב חנין. מוצע בה לבטל את פקודת העיתונות המנדטורית, שהיא פקודה ארכאית ולתקן חוקים שונים הכוללים הפנייה לפקודה האמורה. חנין: "החוק הזה לא מתאים למדינה דמוקרטית, הוא נכתב למען שלטון זר שהיה צריך לנהל את חיי התקשורת. זה מביך שבמשך כל כך הרבה שנים המדינה התנהל לפי החוק הזה שנותן סמכויות רחבות לשר".
+בקריאה ראשונה: הקמת רשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול
21:10 13/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול, התשע"ז-2017. מוצע בה להקים במשרד לביטחון הפנים רשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול. הרשות תחליף את הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובשימוש לרעה באלכוהול, שפועלת כיום כתאגיד סטטוטורי, ויתווספו לה תפקידים שעניינם מניעת אלימות, עבריינות והתנהגות אנטי-חברתית. ח"כ ג'מאל זחאלקה התנגד ואמר כי בכל העולם מוציאים את הנושא הזה מהמשטרה, והדבר לא יפתור את הבעיה. השר ארדן השיב: "כל מה שהחוק עושה בסך הכל זה לקחת את כספי המדינה שמושקעים היום באופן בלתי יעיל ובמנגנונים כפולים, ולאגד את המשאבים ברשות אחת חזקה".
+משרד הספורט יוכל לתמוך בהתאחדות לנהיגה ספורטיבית
19:55 13/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק להסדר ההימורים בספורט (תיקון מס' 9), התשע"ז-2017. חברי המועצה להסדר הימורים בספורט לא יהיו חברים בהנהלה הפעילה של התאחדות שקיבלה הכרה לפי חוק הנהיגה הספורטיבית. מיתרת ההכנסות מהימורים יוקצה מדי שנה סכום לחלוקה כתמיכה בהתאחדויות שקיבלו הכרה לפי חוק הנהיגה הספורטיבית. בנוסף, תוקן את חוק הספורט כך שניתן יהיה לקבוע אמות מידה לתמיכה גם בהתאחדות נהיגה ספורטיבית.
+"מחווה לפצועים סורים - לא על-חשבוננו"
19:46 13/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים דורשת שהמדינה תממן את ימי האשפוז של פצועים סוריים המטופלים בבית החולים בנהריה  ▪  גפני נזף באוצר והודיע: "אם עד הדיון הבא לא יימצא פתרון, אל תגיעו יותר
(בית החולים גליל מערבי)
+הכנסת אישרה את "חוק איה כורם"
19:06 13/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגנה על זכויות אמנים במוסיקה, התשע"ז-2017, של ח"כ דב חנין. היא תסדיר את ההתקשרויות בין אמנים בתחום המוזיקה לבין מפיקים, מוציאים לאור, אמרגנים או מנהלים אישיים, כך שתקופת ההתקשרות הבלעדית עם אמן, שבה ייאסר עליו להתקשר עם צד שלישי בנוגע לפעילותו האמנותית, לא תיערך לתקופה שאינה סבירה לפי העניין. חזקה כי תקופת התקשרות עם אמן אינה סבירה אם היא עולה על שבע שנים מיום תחילתה ובחוזה היקף הכולל את כל תחומי פעילותו של האמן - אם היא עולה על חמש שנים מיום תחילתה. עוד מוצע לקבוע כי המתקשר בהתקשרות עם אמן חב כלפיו בחיוב אמון.
+משלימי שירות סדיר יוכל לבקש המלצה למחיקת רישום פלילי
19:04 13/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק השיפוט הצבאי (תיקון מס' 73), התשע"ז-2017, של ח"כ ענת ברקו. מוצע כי בפקודות הצבא יקבעו הוראות בדבר זכותו של חייל חובה לבקש המלצה לקיצור או ביטול "תקופת ההתיישנות" או "תקופת המחיקה" של רישומים במרשם הפלילי בגין עבירות שביצע לפני שהחל את שירותו. המלצה כאמור תוגש לנשיא המדינה בסמוך לתום תקופת שירותו של חייל החובה או לאחריה. כן מוצע כי צה"ל יביא לידיעת חיילים ומיועדים לשירות ביטחון שלהם רישום פלילי כאמור, את ההוראות שייקבעו בפקודות.
+המונח "זקן" יוחלף במונח "אזרח ותיק"
18:16 13/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 192), התשע"ז-2017. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדו הצעות פרטיות של חברי הכנסת נחמן שי ומירב בן ארי. בחקיקה יוחלפו המונחים "קצבת זקנה" ו"ביטוח זקנה" במונחים "קצבת אזרח ותיק" ו"ביטוח אזרחים ותיקים", בהתאמה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
3 פתקי הצבעה בבחירות ייחשבו פתק אחד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
תרעומת הובעה (יום ב', 13.2.17) בוועדת הכספים בעקבות התנערות המדינה מאחריותה להשלכות הכספיות הנובעות מקליטת פצועי הקרבות בסוריה במרכז הרפואי גליל בנהריה. זאת לאחר שבדיון התברר שבית החולים שסובל ממילא מבעיות של תקציב, מחסר תקינה וכוח אדם, נקלע לגירעון בעקבות פער עצום בין עלות האשפוז של הפצועים בפועל, כ-13,000 שקלים ליום אשפוז, לבין הסכום שהוא מקבל לצורך כך מהמדינה, כ-1,300 שקלים.
13/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 13.2.17) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת משרד התחבורה לתקן את פקודת התעבורה, שנועדה להחמיר את הענישה כנגד נהגים עבריינים. ההצעה כוללת החמרת הענישה כנגד נהגים שייתפסו נוהגים בשכרות, מבצעים עבירות בריונות ועוד. עוד כוללת ההצעה צעדים שנועדו להתמודד עם העומס בבתי הדין לתעבורה, ובכללן לחייב את המבקשים להישפט להפקיד את הקנס מראש וכפל קנס למגישי תביעות סרק. עם זאת היו"ר איתן כבל הזכיר כי הוועדה כבר דנה בהצעה בעבר והוא הבהיר כי עמדתו היא שהחקיקה לבדה לא יכולה לתת את המענה לקטל בדרכים. "צריך קודם שיראו את השוטרים וצריך שהם יאכפו את העבירות. בסוף הכל קשור לאכיפה ונראות", אמר.
13/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת אישרה (יום ב', 13.2.17) פה אחד את הצעתו של יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש, לשנות את תקנון הכנסת כך שלחבר כנסת ששמו מופיע ראשון ברשימת יוזמי הצעת חוק פרטית יהיה מעמד קובע בהחלטות הנוגעות לחוק.
13/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
טביעות אצבעות שיוכנסו למאגר הביומטרי יימחקו לאחר חמש שנים. כך הודיע (יום ב', 13.2.17) יו"ר הוועדה הביומטרית בכנסת, ח"כ אורי מקלב.
13/02/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
3% עד 5% מהדירות שיזמים יבנו במסגרת מחיר למשתכן יושכרו לנזקקי הדיור הציבורי, ולא יימכרו לזכאים, על-פי המצב כיום. כך הודיע (יום ד', 8.2.17) במפתיע שר השיכון יואב גלנט. הוא מסר את הודעתו במסגרת דיון בכנסת, שבו בחר לדבר על מצב הדיור הציבורי והמחסור החמור בדירות בתחום זה.
10/02/2017  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il