|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

אושר לקריאה ראשונה:

בקרוב: ביטול גם בהודעה בעל פה בעסק

לפי ההצעה שאושרה, ניתן יהיה לבטל עסקות בשיחת טלפון למוקד השירות או בהודעה בעל-פה במקום העסק, למעט מקרים בהם נקבע בחוק במפורש שהביטול יעשה בהודעה בכתב
15/02/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: AP/Rogelio V. Solis]

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ד', 15.2.17) לקריאה ראשונה את ההצעה של חברי הכנסת יואל חסון, דוד ביטן והיו"ר כבל, לתקן את חוק הגנת הצרכן על-מנת להקל על צרכנים לבטל עסקות. לנוכח המצב כיום, בו צרכנים רבים מתקשים לבטל עסקות, מסיבות שונות, מציעים חברי הכנסת להרחיב את הדרכים באמצעותם ניתן יהיה לבטל עסקות, בדומה לדרכים הרבות שמעמידים בעלי העסקים לצרכנים לצורך ביצוע עסקות.

ח"כ חסון הציג את ההצעה ואמר כי בשנים האחרונות יש מהפכה בכל היחס להגנת הצרכן, אולם בכל הקשור להינתקות מעסקות הצרכנים עדיין נשארו מאחור. "לא יכול להיות שהינתקות מעסקה תהייה אירוע קשה, מתיש ונגרר", אמר. הוא הסביר כי אם מאפשרים לצרכן לבצע עסקה בקלות אז צריך לאפשר את אותה קלות ושימוש באותם אמצעים גם בהינתקות. עם זאת הוסיף כי הכוונה היא לא להכביד יתר על המידה על בעל העסק, ולקבוע כי הביטול יעשה בהתאם לאמצעים שמעמידה החברה בעת ההתקשרות, וכן הזכיר כי כבר כיום יש להן אפשרות לנסות לשמר את הלקוח במשך 3 ימי עסקים, עד שהודעת הביטול נכנסת לתוקף.

נציג חברת החשמל, אייל טבת, ביקש להחריג את חברת החשמל מההצעה, ואמר כי על החברה חלות אמות מידה בחיבור וניתוק לקוחות, שניסחה רשות החשמל, המסדירות ניתוק תוך 15 יום בהודעה שאפשר למסור בכל דרך. היו"ר כבל אמר כי חברת החשמל תמיד מגיעה עם אותה בקשה, אך במקרה הזה הבעיה בחברת החשמל היא הפוכה - שכן חברת החשמל היא המנתקת. ח"כ יואל חסון אמר כי החברה היא הרי מונופול, לכן מעניין מי מנסה להתנתק ממנה.

היו"ר כבל הוסיף כי אין בכוונת הוועדה להיענות לבקשה, אולם אמר כי אם יסתבר שאמות המידה החלות על החברה מטיבות עם הצרכנים יותר מאשר הצעת החוק, הוא ישקול זאת שוב בעת הכנת ההצעה לקריאה שנייה ושלישית. עוד הציע היו"ר כבל לשקול בשלב הבא לאפשר לבטל עסקות גם באמצעות מסרונים, גם בכאלה הנשלחים באפליקציות שונות כדוגמת WhatsApp. ח"כ חסון אמר כי אם אפשר לבצע התקשרות במסרון, אז מן הראוי שניתן יהיה גם להתנתק באותה דרך. עוד הציע היו"ר כבל לח"כ חסון כי השניים יבחנו להגיש הצעת חוק שתחייב את כל החברות להקליט את כל השיחות עם הצרכנים ואמר בבדיחות: "נבדוק איך ראש הממשלה הקליט את השיחות שלו ולפי זה נפעל".

לפי ההצעה שאושרה, ניתן יהיה לבטל עסקות בשיחת טלפון למוקד השירות או בהודעה בעל-פה במקום העסק, למעט מקרים בהם נקבע בחוק במפורש שהביטול יעשה בהודעה בכתב. עוד מוצע לאפשר ביטול עסקות בהודעה בדואר רשום, בדואר אלקטרוני, בפקס אם יש כזה לעסק, ובאינטרנט אם ניתן לבצע עסקות אחרות עם בית העסק באינטרנט. כמו-כן אושר כי בהודעת הביטול יפרט הצרכן את שמו ומספר הזהות שלו, ובהודעה בעל פה יציין פרט זיהוי נוסף כפי שהוסכם מראש בינו לבין החברה. בנוסף לכך יחויבו בעלי העסקים להודיע לצרכן על דרכי הביטול בהבלטה ובאותיות ברורות וקריאות בעת חתימת העסקה או הספקת המוצר, לציין זאת בחשבונית או הודעת התשלום הנשלחת לצרכן ולפרסם זאת בדף הראשי של אתר האינטרנט של העסק. כמו-כן נקבע כי העיצום הכספי שיוטל על מפרי החוק יעמוד על 22 אלף שקלים לתאגיד ו-7,000 שקל ליחיד. עוד נקבע כי אם בעל העסק המשיך לחייב את הצרכן למרות זאת, הוא יוכל לתבוע פיצוי לדוגמה של עד 10,000 שקלים.

עוד יש לציין כי לפי החוק כיום, לאחר שליחת הודעת הביטול יצטרך בעל העסק להפסיק את החוזה ואת החיובים תוך 3 ימים עסקים, ובמקרה שההודעה נשלחה בדואר רשום ולא צוין בה מועד מאוחר יותר יכנס הביטול לתוקף לאחר 6 ימי עסקים מיום מסירת ההודעה למשלוח.

תאריך:  15/02/2017   |   עודכן:  15/02/2017
מירב ארד
+ש"ס הצביעה נגד שלילת תקצוב מסמינרים שמפלים ספרדים
16:39 15/02/17  |  
סיעת ש"ס הצביעה נגד הצעת חוק למנוע תקצוב מסמינרים ובתי ספר שיוכח כי הם מבצעים אפליה נגד תלמידים על רקע עדתי. הסיבה להתנגדות הייתה שמגישי ההצעה הם מסיעת יש עתיד. הח"כים של ש"ס נעדרו מן הדיון והגיעו להצבעה רק אחרי שתי הקראות שמיות, דבר שעורר ביקורת מקרב ספסלי האופוזיציה. ח"כ יגאל גואטה אמר: "אני מצביע נגד ומתבייש".
+אושר בטרומית: תיקונים בהליך הערעור לפני בורר
16:23 15/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבוררות (תיקון - ערעור לפני בורר), התשע"ו-2015 של חברי הכנסת ניסן סלומינסקי ומרדכי יוגב. מוצע בה לקבוע כי אם לא התמנה בורר בערעור בתוך 60 ימים מיום שפסק הבוררות הניתן לערעור הומצא לצדדים, לא ניתן יהיה לערער על פסק הבוררות לפני הבורר, אלא אם כן קבעו הצדדים אחרת או אם אחד מבעלי הדין הגיש בקשה לבית המשפט למינוי בורר. כמו כן, מוצע לשנות את התוספות לחוק - קביעת מועד למתן פסק בוררות וסמכות הבורר להארכת המועד וכן התחשבות בהוראות להארכת מועדים המופיעות בהסכם הבוררות בין הצדדים.
+לבני: נתניהו מנע שקיפות בוועדת השרים לחקיקה
16:22 15/02/17  |  
ח"כ ציפי לבני סיפרה במליאה "כשמוניתי לשרת משפטים בכנסת הקודמת הבאתי החלטה שהדיונים בוועדת שרים יהיו ידועים לציבור וראש הממשלה אמר שלא יעלה על הדעת, כי אחר כך יבקשו שיהיה אותו דבר בישיבות הממשלה. לכן לא נותר לאלה שרוצים שקיפות, לעשות בחקיקה את מה שהממשלה לא רוצה לעשות".
+"לא נאפשר שהרשויות המקומיות יהיו הפקר"
15:49 15/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
קארין אלהרר על המינויים הפוליטיים: זו איננה תופעה צדדית, כאשר עשרות מכרזים התנהלו בצורה לא-תקינה  ▪  ראש עיריית עפולה: כל המינויים אושרו ע"י משרד הפנים. דוח מבקר המדינה מוטעה ומנותק מהמציאות
(מירון. טענות המבקר מוטעות [צילום: אתר העירייה])
+מעון רעות לילדים בסיכון ייסגר סופית
15:05 15/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עמותת אור שלום הודיעה על סגירת המוסד בסוף החודש  ▪  יו"ר הוועדה לזכויות הילד ביקרה קשות את התנהלות העמותה ומשרד הרווחה: "10 שנים לא נמצא קמפוס, המקום לא גדל, אפשרות להמשיך עד לסוף השנה נדחתה. התחושה שלא רציתם עד הסוף"
(הוועדה לזכויות הילד [צילום: דוברות הכנסת])
+אושר בטרומית: הרחבת ההגדרה של "דיור בהישג יד"
14:02 15/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון - דיור בהישג יד), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת רועי פולקמן וקבוצת חברי הכנסת. מוצע בה להסמיך ועדות מקומיות עצמאיות וועדות מקומיות עצמאיות מיוחדות לאשר, בתנאים המנויים בהצעה, תוספת לשטח המותר לבנייה שאינה עולה על 35% מהשטח הכולל המותר לבנייה למגורים במגרש לפי תכנית בלי שתוספת השטח תחשב לסטייה ניכרת. מוצע גם, בין היתר, לשנות את ההגדרה של "דיור בהישג יד" מדיור להשכרה לטווח ארוך לדיור להשכרה לטווח ארוך במחיר מופחת המיועד לבעלי הכנסה בינונית ונמוכה, להסמיך את הרשות המקומית לערוך הגרלה להענקת זכות לשכירת יחידת דיור שהיא דיור בהישג יד להשכרה וכן לקבוע הוראות שונות לעניין דמי השכירות ביחידת דיור כאמור.
+תוקם ועדה לעניין החוק לצמצום תאגידי המים
13:26 15/02/17  |  
ועדת הכנסת בראשות ח"כ יואב קיש הקימה ועדה משותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת הפנים והגנת הסביבה, אשר תעסוק בהצעת חוק תאגידי מים וביוב (תיקון - צמצום מספר תאגידי המים והביוב) התשע"ז-2016 שהגיש ח"כ איציק שמולי יחד עם קבוצת חברי כנסת נוספים. בראש הוועדה המשותפת יעמוד ח"כ דוד ביטן.

+אושר בטרומית: הקצאת מקום חניה לנכה סמוך למקום מגוריו
12:32 15/02/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חניה לנכים (תיקון - הקצאת מקום חניה לנכה סמוך למקום מגוריו), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת דוד אמסלם וקבוצת חברי הכנסת. מוצע לקבוע הסדר מיוחד לחניית כלי רכב המשמשים נכה, אשר אין בבעלותו חניה הצמודה לביתו, ולחייב רשות מקומית בהקצאת חניה קבועה במרחק שלא יעלה על 250 מטר ממקום מגוריו של הנכה, וכן לחייב את רשות התמרור להציב תמרור מתאים על חשבונה.

+סגירת מרפאת בריאות הנפש באשדוד - ללא תיאום
12:26 15/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש מערך בריאות הנפש בשירותי בריאות כללית, ד"ר יוסף בר-אל: "עלינו להיערך לפי 2 מטופלים, מבחינת כוח אדם ושטח, ולא יודענו על כך"
(: המרכז הרפואי לבריאות הנפש באר יעקב-נס ציונה
[צילום: האתר הרשמי])
+בשבוע הבא: אישור סופי של הרפורמה בבורסת ת"א
12:17 15/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עיקריי הרפורמה: שינוי המבנה והבעלות על הבורסה להפיכתה לתחרותית ולהגדלת היקפי המסחר בה
(הבורסה לניירות ערך [צילום: איתמר לוין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: ביטול גם בהודעה בעל פה בעסק
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת המשנה לנושא החלל קיימה (יום ב', 13.2.17) דיון במסקנות ועדת החלל שהוקמה בעקבות התפוצצות לווין עמוס 6 על כן השיגור.
14/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
השר יריב לוין, שייצג את הממשלה בישיבת מליאת הכנסת לציון 68 שנים לכינון הכנסת, תקף את מערכת בתי המשפט וטען כי הרשות השופטת פוגעת במעמד הכנסת למרות שאינה מייצגת את הרכב הציבור הישראלי.
14/02/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
"למרות שנתוני האבטלה בדרום הארץ, העומדים על 6%, גבוהים מהממוצע הארצי העומד על כ-3%, משנת 2015 חלה ירידה של 12% בתביעות אבטלה וירידה של 28% בתביעות הבטחת הכנסה" - כך מסר (יום ג', 14.2.17) מסר מנכ"ל שירות התעסוקה בועז הירש, בדיון בוועדת העבודה והרווחה לציון יום כינון הכנסת, במסגרת אירועי "כנסת צעירה".
14/02/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
חברת הביטוח מגדל דוחה את הסכם הפשרה בין רשות הביטוח לכל חברות הביטוח האחרות. כך עולה מדברי יו"ר מגדל, יוחנן דנינו, שדיבר (יום ב', 13.2.17) בישיבת ועדת הכספים של הכנסת. דנינו אמר כי לא די בכך שראש הרשות דורית סלינגר הסכימה לפרוס את הגדלת ההון ל-5 שנים. מגדל דורשת פריסה לתקופה של 16 שנים, כפי שנעשה הדבר לחברות הביטוח באירופה.
14/02/2017  |  אלעזר לוין  |   חדשות
הוועדה לזכויות הילד קיימה (יום ב', 13.2.14) דיון בנושא 'לימודי אנגלית בבתי ספר יסודיים - צמצום פערים וגיל התחלתי ללמוד השפה'. יושב-ראש הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, פתחה את הדיון: "אנחנו נמצאים מול שוקת שבורה שנוצרה לאורך שנים. האנגלית היא מפתח לעולמות רבים, בטח ובטח ללימודים גבוהים. אנחנו יכולים לסקור הרבה התייחסויות לנושא במערכת אבל גם אם תלמידים מוציאים ציונים יפים מאוד ב-4 וב-5 יחידות, תמיד בפרקטיקה אנחנו בפיגור. ככל שצוללים פנימה מוצאים פערים בין מספר השעות והכיתה בה מתחילים ללמד אנגלית, ושמגיעים לגיל חובה לא עומדים במספר שעות הלימוד שדורש משרד החינוך. לצד כך יש בעיה קשה ברמת, בדרך ובאופן ההוראה. יש מורים בלי הכשרה מתאימה ואין מספיק מורים. יש צורך בתורה סדורה שלא קיימת כרגע".
14/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
62% מהבקשות לגיור התקבלו  /  עידן יוסף
גלנט שוב עזב ישיבה בכנסת   /  אלעזר לוין
3 פתקי הצבעה בבחירות ייחשבו פתק אחד  /  עידן יוסף
העציץ של משרד הביטחון  /  עידן יוסף
חוק ההסדרה יעשה סדר  /  בצלאל סמוטריץ'
איך להרוויח ממס דירה שלישית   /  אלעזר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
בין אם הוא ידע ונתן את הפקודה ובין אם הוא לא ידע על הפקודה, מדובר בהוכחה נוספת לנפסדות ולסכנה הקיימת שהמשך שלטונו של בנימין נתניהו מהווה סכנה לחטופים, הנמקים בגיא ההריגה של החמאס ה...
רגב. יהירות ושחצנות [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
יוסי אוחיון
למרבה הצער ביבי, שריו וממשלתו הרעה ממאנים או לא יודעים ללמוד מטעויות    בשל כך אנחנו והמדינה צועדים מכישלון לכישלון ונופלים לכל בור אפשרי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il