|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

ועדת הכספים דורשת:

לקבוע מדדי עוני שישקפו טוב יותר את המציאות

רכז רווחה וביטוח לאומי באגף תקציבים באוצר, יוגב גרדוס: "יש בעיה במדד העוני, כשלוקחים רק את צד ההכנסות ולא ההוצאות ולא מודדים שירותים שניתנים ע"י המדינה. כשמשקיעים בדיור ציבורי, העוני לא זז במילימטר. כשמכפילים את הסיוע בשכר דירה לקשישים ומסבסדים מעונות יום וגם כשמחלקים סלי מזון, אין כל שינוי במדד העוני
21/02/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: סרגיי אטאי/פלאש 90]

כיצד משקפים בצורה הכי נכונה את ממדי תופעת העוני וכיצד קובעים מהו עוני? אלו השאלות שלגביהן דרשו (יום ג', 21.2.17) חברי ועדת הכספים, לקבוע מדדים חדשים שייקחו בחשבון אלמנטים רלוונטיים נוספים מעבר למדד ההכנסה. הדרישה עלתה בדיון במסגרת ציון הכנסת את יום המאבק בעוני. לאורך כל הדיון שבה ועלתה הטענה על-כך שנדרש מדד 'קיום בכבוד' במדינת ישראל, כזה שיתייחס להכנסתו של אדם אך גם לצרכיו הבסיסיים כגון דיור, השכלה, מזון ושירותים נוספים.

מ"מ יו"ר ועדת הכספים, ח"כ רועי פולקמן הודיע עם פתיחת הדיון שמטרתו הינה "להציע כלים אופרטיביים לקידום מדיניות נכונה לטיפול בעוני". חברי כנסת נוספים ונציגי ארגונים חברתיים שונים הסכימו כי אכן "נדרש לשקף את תופעת העוני כמכלול ולא רק בצד ההכנסה. אלו וגם אלו, קראו לתוכנית ממשלתית למאבק בעוני, כזו שתכלול צעדים ממשיים וקביעת יעד לאומי להקטנת התופעה.

ח"כ דב חנין: "בניגוד לרוב מדינות העולם בהן העניים מובטלים, רוב העניים בישראל הם אנשים עובדים. הרבה אנשים שעובדים קשה ובשכר מאוד נמוך. זאת בעוד נגד עניים נשמעת טענה דמגוגית שהם עצלנים או רמאים וכד'. נדרשים כלים של התערבות בשכר, הגדלת והכפלת קצבאות ויש גם אנשים שאוביקטיבית לא יכולים לעבוד כנכים וקשישים ולהם יש לסייע באופן מעשי וישיר. נדרש להגדיל את קצבת הזקנה במנגנון השלמה ספציפי ולא אוניברסאלי שיימנע את מה שהאוצר חושש ממנו - הגדלת קצבה גם לעשירים".

ח"כ פולקמן הגיב לדבריו: "האתגר זה התמודדות עם סוגיית האוניברסליות שמהווה בעיה, כי אז מדובר בהוצאות אדירות. על חשבון מה להגדיל או להכפיל קצבאות? ע"י צמצום סל הבריאות, צמצום הביטוח הסיעודי. מדובר בהוצאה של מיליארדי שקלים. יש הרבה אתגרים יום לימודים ארוך, סייעות בבתי הספר ותאונות בדרכים וכד'. לכן האתגר מורכב ולא רק הצהרות על הכפלת קצבאות".

ח"כ אילן גילאון: "תקציב המדינה הוא כלי מרכזי לטיפול בעוני ואין צדק אחר מלבד צדק חלוקתי. בסופו של דבר הכל צריך ליפול על החלוקה. אני רוצה 'קיום בכבוד' ולא רק 'צמצום העוני'. צריך לקבוע מהו קיום מינימלי בכבוד, מהם השירותים ומהן התשתיות שעל המדינה לספק לשם כך. נדרשת מדיניות מיסים אחרת. במדינת ישראל משלמים גם על הפסדים, למשל מע"מ על תרופות וככל שאתה יותר חולה אתה משלם יותר מיסים. התקציב והמדיניות הכלכלית זה המכשיר להתמודדות עם תופעת העוני. השאלה איך מבצעים את החלוקה".

ח"כ ג'מאל זחאלקה: "יש לומר את האמת, אם מוציאים מהרשימה החרדים והערבים, אין כמעט עניים כמעט ומדינת ישראל במקום גבוה ב-OECD, ואם מוציאים גם קשישים ונכים וגם את המזרחיים, אז עולים עוד הרבה".

דבריו אלו עוררו תרעומת אצל ח"כ פולקמן שניהל את הישיבה שאמר: "זו דמגוגיה, זה הדיון של פעם. לא שמעת את שר האוצר אומר דברים כאלו!".

זחאלקה: "הסטטיסטיקה מטעה. לעוני יש צבע ויש שם, יש מוצאי עוני. מה שמשקף את המציאות זה לדבר על מוקדי העוני הקשים ביותר ואת זה צריך לשים על השולחן. 50% זה שיעור העוני אצל ערבים, 67% בקרב ערביי ירושלים וגם אצל החרדים שיעורים גבוהים ולזה יש להוסיף נכים ונדרשת תוכנית לאומית ואין תוכנית ולא אימצו את דוח ועדת אלאלוף. עושים רק פעולות נקודתיות. נדרשים יותר מיסוי על הון, על ירושות גדולות וכד', יותר הפניית משאבים לטיפול בשכבות חלשות. לא ראינו בעשור האחרון תנודה משמעותית במדד ג'יני. הצמיחה רק תורמת לכך שהעשירים מתעשרים ועשירונים תחתונים נחלשים. הממשלה צריכה לאמץ דוח אלאלוף ותוכנית מיוחדת למלחמה בעוני בציבור הערבי וגם בציבור החרדי, איפה שיש".

נדרש מדד העוני רב-ממדי

רכז רווחה וביטוח לאומי באגף תקציבים באוצר, יוגב גרדוס: "יש בעיה במדד העוני, כשלוקחים רק את צד ההכנסות ולא ההוצאות ולא מודדים שירותים שניתנים ע"י המדינה. כשמשקיעים בדיור ציבורי, העוני לא זז במילימטר. כשמכפילים את הסיוע בשכר דירה לקשישים ומסבסדים מעונות יום וגם כשמחלקים סלי מזון, אין כל שינוי במדד העוני, אף כן עונה על הקיום בכבוד ומסייע. יש החלטת ממשלה לקבוע מדד משופר שיכלול את השירותים שהממשלה מממנת. בניגוד לדעה הרווחת, יש חלחול של הצמיחה לעשירונים 1-5 וההכנסה הפנויה לנפש שלהם גדלה מ-2007 עד 2015, שאלה שנות צמיחה. הכנסתם הפנויה גדלה בממוצע פי 1.5 מההכנסה של עשירונים 6-10. הצמיחה כן מחלחלת לשכבות החלשות בניגוד למגמה בעולם. הנתונים מראים שבמשק בית שיש שני עובדים במשרה מלאה העוני כמעט אפסי ולכן יציאה לעבודה כן מוציאה מעוני. הממשלה מקדמת צעדים אף שעדיין יש מה לעשות. השלמת הכנסה לקשישים בערך מיליארד שקלים בשני התקציבים האחרונים, תוספת ותק - 1.4 מיליארד שקלים ל-4 שנים למי שלא צברו די ותק, קצבאות הנכות הועלו בכ-300 מיליון שקלים, בניצולי שואה הושקעו מאות מיליונים, וכן בהרחבת מעונות יום וסבסוד, הגדלת מבנים, הרחבת סל הבריאות, 15 מיליארד תוכנית רב שנתית למיעוטים".

מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב: "נדרש מדד העוני רב-ממדי, לא רק הכנסה אלא מה מידת המחסור: דיור, השכלה, ביטחון תזונתי והתמודדות עם יוקר המחיה. כלומר מה צריך ולא רק ההכנסה. צריך לשנות את השיח ויש הסכמה שלמדוד העוני באופן חד-ממדי זה לא מספיק, נדרשת מדידה על בסיס 'קיום בכבוד'. מעבר לכך, הממשלה צריכה להחליט על תוכנית לאומית, על יעד לאומי אליו יש לשאוף להורדת שיעור העוני ואז תהיה התקדמות בשטח בנושא. כיום בממשלת ישראל אין מישהו שאחראי לתחום העוני, גם משרד הרווחה, אנחנו אחראים על אוכלוסיות הכל פעולות נקודתיות, אין גוף מתכלל של כל הפעולות בתחום".

ח"כ פולקמן סיכם את הדיון וציין, כי "ב-2016 היה שיא בהוצאה החברתית, בתקציבי המשרדים החברתיים, אבטלה נמוכה, צמיחה טובה. התוצר גדל וזה בא מיזמות, מהורדת מס חברות, הורדת מע"מ ושינויים נוספים במס ואז יש יותר כסף לחלוקה. אני לא חושב שניתן לרכז את כל הטיפול בעוני במקום אחד כי לכל משרד יש גם את האחריות הספציפית שרק הוא יכול למלא. עוני זו בעיה שדורשת שותפות בין החברה האזרחית למדינה, ארגונים כמו 'לתת' ואחרים. זו בעיה חברתית ששותפים לה כולם גם מדיניות ממשלתית והן החברה האזרחית. דוח אלאלוף הוא אכן המצפן המקצועי לפיו פועלים באוצר".

תאריך:  21/02/2017   |   עודכן:  21/02/2017
מירב ארד
+אושר סופית: בנקים יחויבו באזהרה בפרסומי הלוואות
22:59 21/02/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הקובעת כי תאגיד בנקאי או מלווה יפרסם פרסומת ולא ינקוט דרך שיווק אחרת שבה הפרסומת או דרך השיווק מעודדות נטילת הלוואה על-ידי הלקוח, אלא אם כן צורפה לפרסומת או לדרך השיווק האחרת אזהרה
([צילום: איתמר לוין])
+אושר בקריאה ראשונה: תנאי עבודה טובים למאבטחים
20:12 21/02/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה הצעת חוק שתחייב מעסיקי מאבטחים לספק להם תנאי עבודה הולמים, לרבות עמדה ממוזגת, מי שתיה וביגוד ההולם את מידותיו ואת תנאי מזג האוויר
([צילום: AP])
+מס ריבוי דירות - פגום אבל תקף
19:08 21/02/17  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הכנסת מתארת את המהירות בה נאלצו הח"כים לאשר את החוק שיזם כחלון, את הלחצים של האוצר ואת כניעתו של גפני - אך מבקשת להסתפק באזהרה שלהבא יבוטל חוק שיאושר כך
(ועדת הכספים. באישון לילה)
+ועדת החוקה אישרה השוואת האגרות בדיני משפחה
18:35 21/02/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סכום האגרה בתביעת רכוש בסכסוך בין בני זוג על סכום ברור יופחת מ-3000 שקלים ל-500  ▪  ערעור על פסק-דין של בית המשפט לענייני משפחה יופחת מכ-1400 שקלים ל-650  ▪  ערעור על פסק-דין של בית דין דתי יועלה מכ-190 שקלים ל-650
(ההצבעה בוועדת החוקה [צילום: דוברות הכנסת])
+2,500 ש' שכ"ט ביישוב מוסכם לסכסוכי משפחה
18:23 21/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה את תקנות הסיוע המשפטי  ▪  עריכת הסכם בין צדדים לפי החוק תהיה 1,000 שקל וייצוג בפני ערכאות שיפוטיות לאחר תום תקופת עיכוב ההליכים יעמוד על 2,500 שקל
([צילום: דוברות הכנסת])
+אין פיקוח על מאגרי הביומטרי של מעהב"ט
18:15 21/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במהלך דיון בנושא אבטחת מאגרי מידע המצויים בידי המדינה עלה כי תוכנית חדשה שאמורה להתאים את כלל המאגרים לאתגרי הסייבר לא תחול על צה"ל וגופי הביטחון  ▪  משרד המשפטים: "איתרנו בחצי השנה האחרונה עשרות חברות פרטיות אשר כל המידע שלהן נחשף לרשת - מאגר ילדים מאומצים, משרדי עורכי דין, אבחונים דידקטיים"
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+מצפים מהפקידות להסביר וולונטריות בביומטרי
18:06 21/02/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה דורשים הסכמה מפורשת של אזרחים לאגירת פרטיהם במאגר הביומטרי  ▪  מקלב: "מרגע ששר הפנים החליט על וולונטריות זה צריך להיעשות באופן אמיתי. אנחנו מצפים מפקידי ציבור שיסבירו עד הסוף"
([צילום: דוברות הכנסת])
+"המבחן הפסיכומטרי מוטה תרבותי וכלכלי"
15:58 21/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך לדברי חברי ועדת החינוך של הכנסת  ▪  יו"ר הוועדה: הבחינה הפסיכומטרית היא מחסום ולא סנן
([צילום: AP])
+68% מהמשפ' החיות בעוני מוותרות על מזון
15:45 21/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת העבודה: "בין 200 ל-300 אלף משפחות נמצאות כרגע במצוקה קשה הדורשת סיוע מיידי"
([צילום: עומר שיקלר])
+שיעור מקרי המוות בעריסה בישראל הנמוך בעולם
15:27 21/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לפי פילוח מקרי המוות שנבדקו ואוששו כמוות ללא סיבה עלה כי בישראל נמצאו 0.25 אחוז תמותה לאלף לידות בשנים 2000 עד 2014 מול 0.3 אחוז בארצות בעלות השיעור הנמוך ביותר בעולם. מנגד עלה בדיון כי במרבית המקרים לא בוצעו בדיקות מקיפות אלה, שיש בהן להציל חיים
([צילום: פלאש 90])
+1.3 מיליון ישראלים חסרי אוריינות דיגיטלית
14:45 21/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הנתונים נמסרו בישיבה שקיימה ועדת הכלכלה במסגרת ציון יום העוני ונועדה לצמצם את הפער הדיגיטלי ולקדם אוכלוסיות מוחלשות  ▪  משרד הרווחה מודה: הפער הדיגיטלי מונע מאזרחים למצות זכויות - עובדים על תוכנה ממוחשבת שתציג לכל אחד מידע מלא למיצוי זכויותיו
(שימוש במחשב. לצעירים בלבד? [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+חצי מיליארד ש' לטיפול במוקדי סיכון
14:05 21/02/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך נחשף בוועדת המשנה לבטיחות בדרכים של ועדת הכלכלה  ▪  יו"ר ועדת המשנה ח"כ אשר: אין תירוץ לחוסר הניצול  ▪  מנכ"ל מרכז השלטון המקומי: 190 מתוך 250 רשויות תלויות בתקציבי מדינה ואם דורשים מהם להביא 30% מעלות הפרויקטים זה קשה להם מדי. שיטת ההתחשבנות, לפיה הרשות צריכה קודם לבצע ורק לאחר להגיש קבלות ולקבל החזר, מקשה על רשויות  ▪ 
(תאונה צומת הקאנטרי באר שבע [צילום: דוברות מד"א])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לקבוע מדדי עוני שישקפו טוב יותר את המציאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבטיחות בדרכים, בראשות ח"כ יעקב אשר, התכנסה (יום ג', 21.2.17) לדון בניצול התקציבים שמעביר משרד התחבורה והבטיחות בדרכים לרשויות המקומיות, לטובת פרויקטים תחבורתיים לשיפור הבטיחות.
21/02/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, בראשות ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש-הרשימה המשותפת) קיבלה הבוקר (ב׳) את הדיווח השנתי ממשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים על פיטורי עובדות בהריון ובטיפולי פוריות וכן על היבטים של אכיפה פלילית ומנהלית בנושא לשנת 2016.
21/02/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי דנה (יום ב', 20.2.17) בנושא תמיכה והעשרה בתחום הרשויות המקומיות לתלמידים ממשפחות במצב חברתי-כלכלי נמוך באזורי הפריפריה.
21/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
משרד הבריאות מקדם חוק למעמדו של נציב קבלות הציבור במשרד, המטפל גם בטענות על רשלנות רפואית. החוק גם יעניק חיסיון על עדות לרשלנות כזו, שלא יאפשר להשתמש בעדות - בהליך הניזקין. זאת, כדי לאפשר לרופאים ואחיות להעיד ללא חשש. לדברי יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהר, "הנושא כאוב ועצוב כפליים, גם כי טעויות קורות, גם בהליכים רפואיים, וגם שהטעות לא נבדקה ולא נחקרה כראוי - כדי למנוע טרגדיות כאלו בעתיד. התחקיר שפורסם בעניין - מרתיח את הדם, חובה לבדוק האם הנהלים השתנו, ומקרים דומים לא יישנו".
20/02/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
דיון שנערך (יום ב', 20.2.17) בוועדת הכלכלה חשף רשמית את התופעה ש-News1 מתריע עליה זה זמן רב: לא רק פועלי בניין חסרים לענף, כדי לבנות די דירות, אלא גם אלפי מהנדסי בניין, מנהלי עבודה ומפעילי ציוד מיכני כבד. יו"ר הוועדה איתן כבל וחברים בוועדה ונציגת התאחדות בוני הארץ מסרו בזה אחר זה נתונים מדאיגים על המחסור בבעלי מקצוע - ולא רק בפועלים פשוטים.
20/02/2017  |  אלעזר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il