|
שגיא בן-צדף [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
ברייטקום המגיעה מענף הפרסום הדיגיטלי, הודיעה (יום ד', 22.2.17) על מינויו של שגיא בן צדף לסמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של החברה.
בין האתגרים עימם יתמודד בן צדף בתפקידו: ביסוס מעמדה של ברייטקום כמובילה טכנולוגית בשוק מתפתח ומשתנה והרחבת תיק המוצרים הפרוגרמטיים של החברה. כסמנכ״ל המוצרים והטכנולוגיות של החברה, בן צדף יהיה אחראי להחזון המוצרי של החברה ויוביל את גוף הטכנולוגיה שלה.
בן צדף, נשוי + 3, כיהן ב-3 השנים האחרונות כמנכ״ל ומייסד הסטארט-אפ קטץ׳ אפ, שעסק באיסוף והנגשה של תוכן רלוונטי ופופולרי מאתרי חדשות בזמן אמת. לפני כן, הקים את הסטארט-אפ הישראלי סרנדיפ מדיה, שפיתח שירות מוזיקה חברתי פופולרי, וכיהן כמנכ"ל. בעבר כיהן כדירקטור מוצר בחברת רדויז׳ן, במסגרת תפקידו היה אחראי להאפיון והחזון המוצרי של פתרונות הוידאו של החברה והוביל קבוצות פיתוח במספר חברות הייטק ישראליות. בן צדף הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה וחקר ביצועים (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה וניהול (בהצטיינות).