|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
פישמן. "העלבת אותי" [צילום: משה שי, פלאש 90] בנקל. "נוח לך לבזבז את הזמן על ויכוחים" גולדבלט. "אני משתגע מכם" [צילום: יוסי זליגר]

פרסום ראשון: חקירותיו של פישמן בידי יוסי בנקל

"העונש היחיד שמגיע לי זה על <br>טיפשות: כל הכסף נכנס לחברות" <br>

העניק מיליונים לבני משפחתו, כולל בני-דודים טענתו של בנקל לפיה מדובר בקבוצה אחת כמעט גרמה לפישמן לפוצץ את חקירתו פישמן על פסק דינו של ביהמ"ש בעניינו: "פסק דין מטומטם" טוען שהבנקים העניקו לו הלוואות רק כנגד בטחונות ההפסדים בלירה הטורקית: 2-1.5 מיליארד שקל
17/03/2017  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פישמן - הקריסה   |   תגובות

"לא החזקתי כסף בבית, כי הייתי טיפש, כי [אחרת] לא הייתי יושב איתך היום. היה לי כסף בשביל הכל, טיפש, הכנסתי הכל לחברות. מה אני אעשה? העונש היחיד שמגיע לי זה על טיפשות. כל הכסף נכנס לחברות, כי ככה נהגתי כל החיים. כשהייתי עשיר, כשהייתי עני, תמיד נכנס לחברות".

כך אמר אליעזר פישמן למנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד יוסי בנקל, בחקירתו ב-28.2.17. תמלילי החקירות, אותם צירף בנקל לתסקיר שהגיש השבוע לבית המשפט המחוזי בתל אביב והמתפרסמים לראשונה ב-News1, הם הביטוי הפומבי הנרחב הראשון לעמדתו של פישמן לגבי ניהול עסקיו והסתבכותו.

לאורך שתי החקירות - הראשונה הייתה ב-5.1.17 - עימת בנקל את פישמן עם פרטים רבים בנוגע לעסקיו. בחלק מן הנקודות הפגין פישמן זיכרון מעולה ושליטה רבה בפרטים, ובמקרים אחרים אמר שאינו זוכר וביקש מבנקל להיות ספציפי יותר בשאלותיו. מטרתו העיקרית של בנקל בחקירות הייתה כפולה: להוכיח שעסקיו של פישמן נוהלו כמארג סבוך של חברות הקשורות זו בזו, ולבסס את טענתו לפיה פישמן היה בקשיים ניכרים כבר לפני עשור. אם ישכנע בנקל בשני אלו את הנשיא איתן אורנשטיין, יוכל לגבות סכומים ניכרים מהחברות הפרטיות השונות ולבטל העברה של נכסים מפישמן לילדיו.

מטבע הדברים, בנקודות אלו התעוררו מחלוקות ואף עימותים בין בנקל לבין פישמן ועורך דינו, שולי גולדבלט. החקירה הראשונה הייתה רגועה, בעוד השנייה הייתה מתוחה מאוד, כאשר בשלבים מסוימים איימו הן פישמן והן גולדבלט לפוצץ אותה. התמלילים משתרעים על פני למעלה מ-100 עמודים וכאן מובאות נקודות עיקריות מתוכם.

פש"ר 3642-08-16, אליעזר פישמן / תמליל חקירת החייב מיום 5.1.17
חקירתו של אליעזר פישמן בפני המנהל המיוחד, יוסי בנקל, 5.1.17
פש"ר 3642-08-16, אליעזר פישמן / תמליל חקירת החייב מיום 28.2.17
תמליל חקירתו של אליעזר פישמן בידי המנהל המיוחד, יוסי בנקל, ב-28.2.17
פש"ר 3642-08-16, אליעזר פישמן / תרשים כללי
תרשים עסקיו של אליעזר פישמן כפי שנמסר למנהל המיוחד, יוסי בנקל
פש"ר 3642-08-16, אליעזר פישמן / העתק תצהיר מס הכנסה
תצהירו של אליעזר פישמן בערעורו על אי הכרת רשות המיסים במחיקת חובות חברות שבבעלותו כלפיו

"זה היה כסף קטן אצלי"
אייל ואליעזר פישמן. 600,000 שקל [צילום: יח"צ]

"אם היא תרצה להתגרש"
כאשר השקיע במטבעות חוץ ורעייתו התנגדה לכך, הם סיכמו על הפרדת חשבונותיהם והוא העביר לה מדי חודש 90,000-80,000 שקל לצורכי הבית, בעוד את הפסדי ההשקעות כיסה מחשבונות שהיו שלו בלבד. מאוחר יותר, אמר, "היא רצתה בית לבד ושאני אקנה לעצמי בית. אם היא תרצה להתגרש ממני בגלל כל הפעילות שלי, שיהיה לה מקום. זהו. פשוט"

החקירה הראשונה עסקה ברובה ביחסיו העסקיים של פישמן עם בני משפחתו: אשתו, טובה פישמן; בנותיו, רונית אופיר וענת מניפז; ובנו, אייל פישמן. בנקל טוען, כי פישמן התכונן למעלה מעשור לאפשרות שעסקיו יקרסו ולכן הבריח נכסים לבני משפחתו. פישמן משיב, שאין אמת בטענה זו ושההעברות היו כמקובל בין בני משפחה. לדבריו, המניות חולקו בשווה בין ילדיו, היה רישום של החלוקה אך לא התבקש אישור של בית המשפט כאשר הם היו קטינים. עוד אמר פישמן כי בנו אייל הקים וניהל לבדו את כל עסקי חברת פישמן רשתות.

בנקל תהה מדוע ביתם של בני הזוג פישמן בסביון רשום על שמה של טובה פישמן. לדברי פישמן, כאשר התחתנו השניים לפני כ-50 שנה, הייתה אשתו האמידה שביניהם ("לאבא שלה היה מפעל גדול לנגרות") והיא רכשה עבורם דירה ברחוב בארי בתל אביב, בעוד בבעלותו נותרה הדירה בה התגורר ברחוב חיסין בתל אביב. מאוחר יותר רכש אביה של טובה עבור השניים את ביתם בסביון, שכן פישמן השקיע את כספיו בעסקים.

עוד אמר פישמן, כי כאשר השקיע במטבעות חוץ ורעייתו התנגדה לכך, הם סיכמו על הפרדת חשבונותיהם והוא העביר לה מדי חודש 90,000-80,000 שקל לצורכי הבית, בעוד את הפסדי ההשקעות כיסה מחשבונות שהיו שלו בלבד. מאוחר יותר, אמר, "היא רצתה בית לבד ושאני אקנה לעצמי בית. אם היא תרצה להתגרש ממני בגלל כל הפעילות שלי, שיהיה לה מקום. זהו. פשוט".

בנקל הציג בפני פישמן שורה של מתנות שנתן בעשור הקודם לבני משפחה. בת-דודתו יונה רודנר קיבלה 1.2 מיליון שקל; פישמן הסביר, שהיה זה בשל מצוקה אליה נקלעה. בן-דודו אהרון פישמן קיבל 250,000 שקל, וההסבר היה זהה. פישמן גם העניק 540,000 שקל לבנו אייל – לדבריו לרגל בר-המצוה של נכדו. בשנת 2015 נתן פישמן לאייל 600,000 שקל; הוא הסביר, כי היה זה כאשר אייל היה בהליכי גירושין ולאחר שהפסיד 8 מיליון שקל בעסק משלו. בשנת 2007 העניק פישמן לבתו ענת 800,000 שקל; "זה היה כסף קטן אצלי", אמר לבנקל. על 310,000 שקל שנתן לנכדיו אמר: "זה היה עמלה שלי לפעולה אחת".

"שינסה לשבור את הראש לבד"
"מאכיל עם היד" [צילום: שלומי יוסף, גלובס]

"לא רוצים לתת ערבויות"
"הבנקים ידעו שהילדים שלי ואשתי לא רוצים לתת ערבויות. יש בארץ שבעה-שמונה בנקים, כולם ידעו את זה. ביקשו פעמיים-שלוש, אמרתי להם: היא [טובה] לא מוכנה, בואו נעשה פעילות וזהו. הם רצו את הפעילות, הם רצו להרוויח כסף. הפעילות הזאת מאוד רווחית והם רצו אותה"

פישמן התייחס להפסדי העתק שלו בהשקעה בלירה הטורקית בשנת 2006, שלדבריו הסתכמו ב-2-1.5 מיליארד שקל. הוא אמר כי החליט לבדו על השקעות אלו – בניגוד לדבריו קודם לכן, לפיהם לא קיבל שום החלטה לבדו בחברות שהיו בשליטתו.

לדברי פישמן, הוא הזרים מאות מיליוני שקלים מכספו הפרטי לחברות שבבעלותו כדי לכסות את הפסדיהן, ואף מחל להן על 352 מיליון שקל שלא יכלו לפרוע. "לא היה מצב כזה שבגלל שאיימו עלי או עשו לי כל מיני דברים, הזרמתי את הכסף ולא הייתה לי ברירה", הדגיש. בנקל שאל מדוע ילדיו של פישמן, שהיו שותפים בחברות, לא השתתפו בהזרמות, ופישמן השיב: משום שלא היו מעורבים בפעילות המט"ח שגרמה את ההפסדים.

בהקשר זה הזכיר בנקל את פסק דינו של בית המשפט העליון, שהחל את הקריסה ואשר סירב להכיר לצורכי מס במחילה זו. פישמן הגיב: "פסק הדין הזה מטומטם אז קשה גם לנתח אותו... זה תחכום של שופטים ושל עורכי דין, אבל זו לא מציאות".

פישמן גם הסביר מדוע כל הערבויות לחברות שבשליטתו היו שלו בלבד, ולא של ילדיו ואשתו – למרות שגם הם רשומים כבעלי מניות בהן: "אני הסכמתי לתת, הם לא רצו לתת". בנקל: "והבנקים לא ביקשו מהם?". פישמן: "הבנקים ידעו שהילדים שלי ואשתי לא רוצים לתת ערבויות. יש בארץ שבעה-שמונה בנקים, כולם ידעו את זה. ביקשו פעמיים-שלוש, אמרתי להם: היא [טובה] לא מוכנה, בואו נעשה פעילות וזהו. הם רצו את הפעילות, הם רצו להרוויח כסף. הפעילות הזאת מאוד רווחית והם רצו אותה". פישמן הוסיף: "טובה הסבירה לילדים יפה מאוד – אתם לא נותנים ערבויות אישיות ואני לא נותנת ושינסה לשבור את הראש לבד".

לדברי פישמן, כל התקבולים שלו מהחברות שבשליטתו – כולל עשרות מיליוני שקלים בדיבידנדים ודמי ניהול – הושקעו בחברות פרטיות אחרות. "אולי עשיתי שטויות, אבל זו אחת השטויות. בגלל זה יש הלוואות בעלים שמגיע לי וכל הדברים האלה, כי כל מה שקיבלתי – הכנסתי לחברות".

פישמן גם התייחס בקצרה לאלונה בר-און, בתו של שותפו המנוח חיים בר-און, שרכשה השבוע את העיתון גלובס. הוא אמר כי הבטיח לבר-און שידאג לבני משפחתו וקיים את הבטחתו, אך "כנראה איפה שאתה מאכיל עם היד, אז אוכלים לך את הקצה של האצבעות".

"הכל ביחד היה חיובי"
בתצהיר דובר על "קבוצת פישמן" [צילום: פלאש 90]

"אני לא כרטסת מהלכת"
בנקל טען, כי בשנים 2012-2006 הסתכם החוב של קבוצת פישמן ב-5.8 מיליארד שקל. פישמן הגיב בביטוי עליו חזר מספר פעמים בחקירה: "אני לא כרטסת מהלכת על שתיים". לדבריו, הוא אינו זוכר ואינו יודע האם זה היה המספר. "תבקשו מספרים, יכינו לכם", אמר. "אני גם עייף בזמן האחרון. מספרים אני לא אענה לך מעכשיו ואילך"

כבר בתחילת החקירה השנייה ניכר השינוי באווירה, לאחר שבועות של הכפשות הדדיות ופומביות בין בנקל לבין בני משפחת פישמן. גולדבלט דרש לראות כל מסמך עליו שואל בנקל את מרשו וטען שבנקל מטעה את פישמן. בהמשך אמר גולדבלט כי אין כזה דבר "קבוצת פישמן", ובין עורכי הדין התנהלו חילופי דברים.

בנקל: "אני מבין שנוח לך לבזבז את הזמן על ויכוחים".

גולדבלט: "אם אתה עוד פעם תגיד את זה, אני אקום ואלך, כי אני לא מבזבז את הזמן שלי, אתה מבזבז את הזמן שלי. אנחנו לא רוצים להתנגח. באתי לשתוק [ולא להתערב בחקירה]".

בנקל: "אתה מוזמן, לבד או עם הלקוח, לעזוב בכל עת שתרצו. אני מבטיח שהדלת לא נעולה".

בנקל טען, כי בשנים 2012-2006 הסתכם החוב של קבוצת פישמן ב-5.8 מיליארד שקל. פישמן הגיב בביטוי עליו חזר מספר פעמים בחקירה: "אני לא כרטסת מהלכת על שתיים". לדבריו, הוא אינו זוכר ואינו יודע האם זה היה המספר. "תבקשו מספרים, יכינו לכם", אמר. "אני גם עייף בזמן האחרון. מספרים אני לא אענה לך מעכשיו ואילך". בנקל הגיב: "זה יכול היה להיות מצחיק אילולא היינו בעניין רציני. כל מסמך שאנחנו מבקשים, אנחנו לא מקבלים".

בנקל ציטט מתצהירו של פישמן בתביעתו נגד רשות המיסים: "כל הקבוצות זה מארג אחד", וביקש לדעת מה פשר הדבר – אם אכן לא הייתה קיימת "קבוצת פישמן". פישמן השיב: "אני לא יודע, אני גם לא זוכר את האמרות האלה". בנקל לחץ ופישמן ענה: "אני צריך לקרוא את זה ולהתעמק בזה ואז אני אוכל לענות לך". לאחר מכן טען, שהתכוון לשורת החברות בענף פעילות מסוים, שנכסיהן היו משועבדים לבנק דיסקונט.

פישמן דחה את טענותיו של בנקל לפיהן הקבוצה הייתה למעשה חדלת פרעון, ואמר שלא כך ניתן להבין את התצהיר שהגיש בתביעתו נגד רשות המיסים. "לא אמרתי אף פעם שלא אוכל לשלם", הצהיר. למרות שבתצהירו גם כתב את המילים "שוויה השלילי של קבוצת פישמן", התעקש כעת: "הכל ביחד היה חיובי. תאמין לי, הבנקים לא החזיקו אותי עם השערות בכוח. היה להם מספיק בטחונות ולכן הם נתנו כסף. הם נתנו כסף רק על סמך בטחונות ולא בלי זה. לוקחים גם עודף בבטחונות".

פישמן טען, כי תצהירו התייחס רק לחלק מן החברות ולא לקבוצה כולה; בנקל לא הסכים איתו. בנקל המשיך לצטט: "שווי החזקות שלילי של הקבוצה באותה עת הוא שחייב אותי לפעול כפי שפעלתי". פישמן המשיך להכחיש: "דיברו רק על חלק מהחברות. נקודה. אמרתי לך את זה חמש פעמים. מעכשיו והלאה אני עונה לך את זה פעם אחת".

בנקל הראה, כי ב-19.1.17 שילמה חברת אוניל שבבעלות פישמן 175,000 שקל ורשמה "תשלום לעו"ד עבור אליעזר", תוך שהיא מקטינה את החוב שלה כלפיו. פישמן השיב שאינו זוכר האם הוא הורה לעשות זאת, שייתכן שנעשתה טעות, ושהוא לא נתן הוראה כזאת. "אני לא נותן הוראות להנהלת חשבונות", הוסיף. "זה מעניין אותי היום?". לבסוף אמר פישמן, כי כולם (כלשונו) יכולים לתת הוראה להקטין את יתרת הזכות שלו ואין צורך בהוראה ממנו.

"לכן אני עד היום חי"
14 מיליון דולר לדיילת

"לאחר מותי ומותי הכלכלי"
בנקל הצביע על כך שבדצמבר 2016 – בעיצומו של ההליך – התפטרה רונית אבן, יד ימינו של פישמן, מדירקטוריון חברת מילוטל ירקות מוקפאים, ולדירקטוריון צורפו אשתו וילדיו. "צריך להתארגן אחרת על יתרת הנכסים... בשביל לנהל את החברה לאחר מותי ומותי הכלכלי", הסביר פישמן

גם בחקירה זו התייחס בנקל לשורה של העברות נכסים – בעיקר מניות – מפישמן לילדיו, והלה אמר: "אני לא זוכר שעשיתי עם הילדים שלי הסכמים". גולדבלט התערב וטען שהיו הסכמים, לפחות לגבי העברה ספציפית אחת עליה שאל בנקל. התערבות מפתיעה נוספת של גולדבלט הייתה כאשר אמר, שפישמן פרע ב-11.12.16 את חובו לרשות המיסים – בעטיו החל הליך פשיטת הרגל. טענה זו מעולם לא עלתה בבית המשפט.

בנקל הצביע על כך שבדצמבר 2016 – בעיצומו של ההליך – התפטרה רונית אבן, יד ימינו של פישמן, מדירקטוריון חברת מילוטל ירקות מוקפאים, ולדירקטוריון צורפו אשתו וילדיו. "צריך להתארגן אחרת על יתרת הנכסים... בשביל לנהל את החברה לאחר מותי ומותי הכלכלי", הסביר פישמן. בנקל הראה שאבן עזבה ארבעה חודשים קודם לכן את חברת-הבת מילוטל פיתוח, וגם אז נכנסה טובה פישמן לדירקטוריון. פישמן השיב, שזהו מהלך טבעי לנוכח העובדה שאשתו שותפה בחברה. הוא סירב לענות על שאלותיו של בנקל בנוגע לווילות שהעניק לילדיו, בנימוק שהמחלוקת עליהן תלויה ועומדת בפני בית המשפט.

נושא נוסף היה הערבות שהעמיד פישמן ביולי 2007 ל-14 מיליון דולר בחשבונה בבנק איגוד של אליזבטה פינצ'בסקי [דיילת במטוסו הפרטי]. פישמן התחמק ממתן תשובות ברורות. הוא אישר שביצע בחשבון פעולות באופציות מט"ח לבקשת פינצ'בסקי, ואמר ש"כנראה" (כלשונו) הרווחים וההפסדים היו שלה ולא שלו. לדבריו, היא נמצאת עשר שנים בחו"ל ואין הוא יודע היכן היא. בנקל שאל האם פישמן נתן ערבויות דומות לאנשים אחרים. פישמן השיב בחיוב, אמר שערב ל"200 איש בישראל", ושהערבויות היו לעיתים במיליוני שקלים ופעם אחת אפילו בעשרות מיליוני שקלים. "לכן אני עד היום חי", אמר על ערבות זו בלא לפרש.

"מחקתי במוח שלי את כל מה שהיה"
לחקור אותו בבית המשפט

"80-70 אלף שקל בחודש"
"היו לי הרבה הלוואות בעלים בתוך החברות, ואם משכתי – משכתי מהלוואות הבעלים שלי. אשתי בזבזה קרוב ל-80-70 אלף שקל לחודש כל החיים שלה. בסדר? זה מה שמשכתי. לי היו חובות, החברות היו חייבות לי הרבה יותר, כי הרווחתי הרבה יותר. ולכן היתרות רק גדלו, של הלוואות הבעלים שלי"

בהמשך החקירה שב בנקל ולחץ בשאלה האם הייתה קיימת "קבוצת פישמן", כפי שפישמן עצמו טען לאורך שנים אך מכחיש כעת. בנקל ציטט תצהיר עליו חתם פישמן בינואר השנה ובו התייחס במפורש ל"קבוצת פישמן", ועקץ אותו: "אבל מינואר שכחת כנראה מה זה 'קבוצת פישמן'". האחרון איבד את סבלנותו.

פישמן: "שכחתי מה זו קבוצת פישמן, בסדר? אני לא עונה יותר, עזוב אותי, אני לא עונה יותר, שיכתוב שאני לא רוצה לענות".

גולדבלט: "שב, אליעזר".

פישמן: "לא באתי לפה שיעליבו אותי כל הזמן, בחייך".

גולדבלט: "שב שנייה".

פישמן: "עזוב אותי. [לבנקל:] אני אגיד לבית המשפט שעזבתי באמצע כי העלבת אותי, בסדר?".

בנקל: "טוב".

גולדבלט: "אליעזר, שב שנייה, אנחנו גומרים את החקירה".

פישמן: "לא, מספיק כבר, יש גבול. אני מוכן לסבול הכל, אני פושט רגל, גם בסדר. אני לא צריך לסבול את ההערות. למה אשתי מונתה לדירקטור, באמת, הוא מכיר את אשתי?".

גולדבלט: "עזוב, הלאה. [לבנקל:] תשאל את השאלה שלך. [לפישמן:] תוציא את העצבים שלך עלי, על מה שאני אומר לך, לא עליו. [לבנקל:] זה בסדר, תתקדם".

גולדבלט הורה לפישמן שלא לענות בנקודה קריטית זו, באומרו שמדובר בבקשה התלויה ועומדת בפני בית המשפט, ולכן יהיה על בנקל לחקור אותו על כך בבית המשפט. גולדבלט גם דרש שבנקל ישאל ספציפית על תשלומים מחברות פרטיות לפישמן, ולא בצורה כוללת על החברות כולן. למרות זאת, פישמן השיב:

"היו לי הרבה הלוואות בעלים בתוך החברות, ואם משכתי – משכתי מהלוואות הבעלים שלי. אשתי בזבזה קרוב ל-80-70 אלף שקל לחודש כל החיים שלה. בסדר? זה מה שמשכתי. לי היו חובות, החברות היו חייבות לי הרבה יותר, כי הרווחתי הרבה יותר. ולכן היתרות רק גדלו, של הלוואות הבעלים שלי". בנקל שאל כיצד הרוויח פישמן ונענה: "קניתי נכס, שיבחתי אותו, מכרתי אותו. אם היה נכס פרטי שלי, הכנסתי את הכסף לחברה. זה הכל". זאת, אמר פישמן, משום שמעולם לא החזיק כסף בביתו, אלא תמיד השקיע את רווחיו בעסקיו.

לקראת סוף החקירה טען גולדבלט, כי המספרים שמציג בנקל לא מסתדרים. לדבריו, בנקל טוען שחובות קבוצת פישמן לפני עשור היו 5.8 מיליארד שקל, טוען שפישמן לא פרע את חובותיו וטוען שכעת הם מסתכמים ב-4 מיליארד שקל. "תגיד לי, אתה לא יודע לעשות חשבון של אחד ועוד אחד? אני משתגע מכם!".

בסיום החקירה אמר פישמן: "אתה יודע מה? מאז שהתחיל ההליך הזה, מחקתי במוח שלי את כל מה שהיה. פשוט מחקתי. כי זה לא ישנה גם אם אני אתעמק ואני אחשוב אילו ומה היה אם הייתי עושה, לא הייתי עושה".

תאריך:  17/03/2017   |   עודכן:  17/03/2017
איתמר לוין
+עו"ד גולדבלט משך 175 אלף ש"ח
במרמה למרות צו שאסר דיספוזיציה
20:32 17/03/17  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
עו"ד גולדבלט משך מחברת "אוניל" מקבוצת פישמן 175 אלף ש"ח, חודש אחרי שניתן צו שאסר דיספוזיציה בנכסי ובכספי החברה ומונה כונס לנכסי פישמן  ▪  הכספים נמשכו בלא היתר כשכר טירחה כביכול למרות שהשירותים המשפטיים ניתנו אישית לאליעזר פישמן ולבני משפחתו, ולא לאוניל  ▪  העבירות שבוצעו: שיבוש הליכי חקירה ומשפט, רישום כוזב במסמכי תאגיד וקבלת דבר במרמה
גולדבלט. רישומים כוזבים [צילום: יוסי זליגר]
פישמן. הולך ומסתבך [צילום: פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"העונש היחיד שמגיע לי זה על טיפשות: כל הכסף נכנס לחברות"
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מושון
17/03/17 20:37
2
הגוי..
17/03/17 23:36
 
בר ברע
19/03/17 12:39
3
ארי כספי
18/03/17 08:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פישמן - הקריסה
יש להכריז מיד על אליעזר פישמן כפושט רגל - סבור המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד יוסי בנקל, בתסקיר משלים שהגיש (יום ד', 15.3.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. הוא מסביר, כי הכרזה זו נחוצה כדי שניתן יהיה לפעול נגד פישמן במלוא הסמכויות שהיא גוררת עימה, שכן כעת כמעט ואין ביכולתו לנהל חקירה אפקטיבית לאיתור נכסיו של פישמן.
15/03/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
משפחת בר-און רוכשת את השליטה בעיתון גלובס. עדנה ואלונה בר-און, אלמנתו ובתו של המו"ל המנוח חיים בר-און, ישלמו 106 מיליון שקל, על-פי ההצעה שאישר נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין (יום ג', 14.3.17). בר-און גברו על איש העסקים היהודי-רוסי דוד דוידוביץ, שהציע 110 מיליון שקל.
14/03/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, ימסור מחר (יום ג', 15.3.17) למי תימכר השליטה בעיתון גלובס - לדוד דוידוביץ או למשפחת בר-און.
13/03/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
ארבעה עורכים בכירים בעיתון גלובס תומכים במכירתו לדוד דוידוביץ, ובכך חושפים קרע בצמרת המערכת. בשבוע שעבר הודיעו שני בכירים אחרים על תמיכתם במכירה לאלונה בר-און.
12/03/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
סגן העורך הראשי ועורך החדשות בגלובס, אלי ציפורי כתבת העיתון סטלה קורין-ליבר, מוותיקי עיתונאי גלובס, פרסמו מכתב תמיכה באלונה בר-און לרכישת העיתון. הם הדגישו כי אין בכך התנגדות למתמודד המקביל דוד דוידוביץ', והסבירו כי אינם תומכים בו פשוט כי אינם מכירים אותו ואת עקרונות התנהלותו העסקית, ובלשונם: "איננו מבינים את מטרותיו ברכישת העיתון, ואיננו מכירים את ההיסטוריה שלו בכל הנוגע לעצמאות התקשורת ולחופש העיתונות, שהם לטעמנו עקרונות בסיסיים".
09/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פישמן - הקריסה  /  מי ומי  
בר-און: לדחות הצעת דוידוביץ לגלובס  /  איתמר לוין
דוידוביץ מוביל במרוץ לגלובס  /  איתמר לוין
שתי הצעות לרכישת גלובס  /  איתמר לוין
מה דוידוביץ' מחפש בגלובס  /  איתמר לוין
גלימת הקרקס  /  איתמר לוין
הצעת פישמן: יצא המרצע מאלשיך  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il