|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

כ-14,000 תלונות על רופאים ורק 6 הודחו <br>

מספר ההרשעות בקובלנות משמעת בעשור האחרון עמד על 199, 130 מתוכן בגין רשלנות רפואית הנציב: אופן הבירור בעייתי, רופאים מסתירים מידע מחשש להפללה עצמית סמוטריץ': להוצאת הנציבות מהמשרד יהיה מחיר בתרגום הבדיקה למעשים בשטח
16/03/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

הוועדה לענייני ביקורת המדינה קיימה (יום ה', 16.3.17) דיון בנושא 'בקשה לחוות דעת מבקר המדינה בנושא: הסתרה וטיוח מקרי רשלנות רפואית תוך פגיעה בציבור החולים (בעקבות המקרה של הילד אופק טאוב)'.

יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר, פתחה את הדיון: "זהו דיון שני בתוך שבועיים, בדיון הקודם היה ברור שהזמן קצר והמלאכה מרובה, מדובר בנושא כאוב ועצוב, כשרואים את הפנים והשמות זה מעציב עוד יותר. מדובר במקרים טרגיים, שחלקם הסתיימו באובדן חיים. אנו מבקשים לראות מעבר למקרים הפרטניים, לפעול מערכתית כדי שנוכל לומר - למדנו איך לפעול טוב יותר מעתה ואנחנו עושים הכל על-מנת שהמקרים לא יחזרו".

דן בנטל, משרד מבקר המדינה: "ב-2012 פרסמנו דוח בנושא רשלנות רפואית. אפשר לחסוך מאות מיליונים למערכת, 40 אחוז מהפיצויים שמשולמים הם על הליכי משפט במקום שיגיעו לחולים ולמערכת הבריאות. למיטב דעתנו לא נעשה הרבה מאז הביקורת, יש רשימה של מה צריך לעשות ולפעול, למיטב דעתנו לא נעשה".

ד"ר בעז לב, נציב קבילות הציבור במשרד הבריאות, אמר כי תזכיר הצעת חוק שתגדיל את שיקול דעת הנציבות הקבילות ותסדיר את פעילותה יוגש לכנסת בתוך מספר ימים: "אנחנו מסכימים עם 99 אחוז מהביקורת. כל מי שיושב כאן רוצה רפואה טובה ואיכותית יותר, אנחנו רוצים שתהיה למידה אישית וארגונית וגם להשיג תשתית ראייתית למקרים של רשלנות. אנחנו פועלים כדי להגיע לשורש העניין, זה מסובך, תמיד עובר זמן רב, יש הגנה של חסיונות ומטפלים שרוצים להגן על עצמם ולא נותנים את כל האינפורמציה בצורה זמינה ונדיבה. הלוואי שיהיה חיסיון על העדויות ונקבל את האינפורמציה צמודה לאמת. יש לזכור שגם אין לנו סמכויות חקירה, אנחנו תלויים ברצון טוב שלרוב קיים".

לב ציין כי במסגרת פעילותה הנציבות יכולה רק לזכות או להעביר מסקנות אישיות לדין משמעתי וכי בתי החולים מעבירים משוב על מה עשו כדי לתקן ליקויים שהתגלו. לב הציג כי אל הנציבות מגיעות "כ-1,400 פניות בשנה, 50-60 אחוז מהן נסגרות בתוך 4 חודשים, בתוך שנה 70 אחוז מהפניות נסגרות. ישנם 80 שימועים בשנה. ביחידת הדין המשמעתי היו 226 קובלנות משמעת ב-10 השנים האחרונות, המספר לא גבוה אך זה לא מה שקובע, יש מקרים פשוטים ומורכבים. מתוך 226 - 146 קובלנות בגין רשלנות ו-80 בגין הרשעה בפלילים. מס ההרשעות בעשור האחרון היה 199, מתוכן 130 בגין רשלנות רפואית, 69 בגין הרשעה בפלילים. 57 תיקים פותחים עדיין ביחידת הדין המשמעתי. היו 6 השהיות לצמיתות משנת 2007, בגין הרשעה פלילית - סחר בסמים, רצח, אונס".

"התהליך הוא איום ונורא עד שאנחנו מבררים תלונה זה עובר את כל המטחנה, כולל עורכי דין ואחרים, כעבור שנתיים שלוש מהאירוע מקבלים תוצאה. אז יש התרעה, נזיפה, התלייה זמנית, זה רחוק מהדרוש זה לא עושה את העבודה. צריכה להיות לנציב סמכות להורות על הליכים מתקנים - לחייב רופא לעבור הכשרה, להגביל את התפקיד שלו, את הקידום שלו. היום או שאתה מזכה או שאתה שולח אותו להליך קובלנה. אנחנו לעיתים פונים אישית למנהלי בתי חולים כדי שיפסיקו עבודת רופא מסכן" הצביע לב על ההגבלות שבפני הנציבות.

במהלך הדיון בלטה השאלה האם יש מקום להוציא את הנציבות מתוך משרד הבריאות, ומי ראוי שיעמוד בראשה.

לב אמר כי יש חשיבות שהנציבות תישאר בתוך משרד הבריאות וכי רופא יעמוד בראשה "הוצאה מהנציבות מסוכנת. היא תוביל לטיוח, היא תמנע משוב מהיר לתוך המערכת. צריך רופא בראש המערכת כדי שיבין את הנושא לעומק, את הספרות המקצועית, את הנורמות. אחרת זה כמו שבראש לשכת עוה"ד ישב מהנדס".

ח"כ יעל גרמן: "אין ספק שיש שינוי מרשים בשנה האחרונה, עם זאת אני חושבת שנציבות תלונות תהייה אשר תהייה לא יכולה להיות בתוך הגוף אותו היא בודקת, אלא מחוץ למשרד הבריאות. בלתי אפשרי שרופאים יבדקו רופאים אחרים, לא רופא מהמילייה, לא רופא שמכיר רופאים. כוונותיכם טובות אך אתם מושפעים שלא בכוונה. רופא ליד ראש הראשות אך לא בראשה. היא יכולה להיות כגוף נפרד בדומה לנציבות הביקורת על הפרקליטות".

ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מה שהרופאים יגידו יכול לשמש נגדם, בעיני זו לקונה. הרצון לעשות צדק תוך שימוש בחומרי הבדיקה פוגע בתחקיר לצרכי למידה. השימוש של הפקת לקחים חשוב יותר בעיני. חייבים לייצר מנגנון של חיסיון על עדות בשלב של הבדיקה לצרכי למידה, אם זה לא יקבל ביטוי בהצעת החוק של משרד הבריאות נצטרך לעשות זאת באופן פרטי. לצד כך באתי לדיון עם עמדה שצריך להוציא את הנציבות מהמשרד, מצד שני מה שבועז אמר מייצר אצלי מקום למחשבה מחודשת בעניין - ליציאה החוצה יהיה מחיר בתרגום הבדיקה למעשים בשטח".

עמיעד טאוב, אביו של אופק טאוב שבגיל 8 חודשים עבר בשל רשלנות בטיפול בבית החולים אירוע מוחי קשה שגרם לו לנזק מוחי בלתי הפיך: "מדברים פה על 11 וחצי אלף תיקים בשנים האחרונות, מתוכם 6 רופאים בלבד הושהו לצמיתות וגם זה לא בשל הרשלנות אלא בגין פשיעה פלילית. איזה אמון יש במערכת שמציגה מספרים כאלה? יש עוד עשרות אלפי תיקים שלא נבדקו, יש פה ספק שלא מונעים את הרשלנות הרפואית הבאה?! רופאים זייפו 3 פעמים דוחות במקרה שלנו והם אפילו לא הושהו זמנית. גוף הביקורת חייב להיות חיצוני, חייל שפלט כדור נחקר, נבדק ולוקחים לו את הנשק. פה יורים, הורגים והמערכת מגינה עליהם. החוק במתכונת הנוכחית לא יעבור בכנסת ישראל. נעבור ח"כ ח"כ ובכל כלי התקשורת עד שתהייה נציבות בלתי תלויה עם שיניים, לא ניתן שעוד אזרחים יעבור את שעברנו".

אביבה מילגלטר, אלמנתו של ד"ר אלי מילגלטר, רופא לב בבית החולים הדסה, סיפרה כי בעלה התריע על כשלים רבים בבית החולים אך המערכת טאטאה את הכשלים והתנכלה לו: "הוא היה תורן במקרה שארע 6 חודשים אחרי המקרה של טאוב. תינוק הגיע עם בעיה בלב ולא קראו לו בגין הוראה של אותו מנהל מחלקה שהתרשל במקרה של טאוב, אילו היו מודיעים לו הוא היה מעביר את התינוק לחדר ניתוח וסביר להניח שהוא היה חי. הוא התריע על הכשלים אך התנכלו לו, הוא גם לא זומן לתת עדות בוועדת הבדיקה בנושא. הוא הפך אויב המערכת".

ד"ר תמי קרני, יו"ר הלשכה לאתיקה של הר"י: "כשקובעים שרופא חייב גילוי מלא למטופל שלו, יודעים בוודאות שרופאים מסתירים. חלק מהדברים שנאמרו הם אמתיים. אנחנו מקדמים דרך חוקית אחרת לפתור את הבעיה כאשר חשש הרופאים הוא להפיכת האמת למשפטית שתפעל נגד הרופא".

צחי יוסטר, שאיבד את אמו: "שר הבריאות התנגד לרופא כמנכ"ל המשרד, אז ברור שהנציבות צריכה להיות חיצונית ולא עם רופא בראשה. יש בעיה של יהירות, זלזול, טיוח. אימא שלי זעקה כל הלילה עד שנפחה את נשמתה, איש לא הגיע אליה. איש לא פנה".

עו"ד צילי עמיר, פורום הנזיקין של לשכת עוה"ד: "המערכת חולה בטיוח והסתרה. עוד לפני הנציבות, כבר הרשומה הרפואית מטויחת, מלאה בהסתרות, גם זיופים ראינו. 3 נוסחים מחדר ניתוח של טאוב הוצגו פה, כשכולם ידעו מה באמת קרה שם. חד-משמעית הנציבות צריכה להיות בחוץ".

במהלך הדיון עלה גם נושא עידכון משפחות במקרים של רשלנות. לשאלת ח"כ אלהרר עד כמה המשפחות מעודכנות במהלך הליכי הבדיקה השיב ד"ר לב כי "אין מענה רשמי, מספר הטלפון של מנהלת ההליכים ניתן לכל אחד מהפונים, היא מעדכנת בכל שלב את מי שפונה בשאלה".

בתום הישיבה אמר ד"ר לב כי ייתכן שיוכנסו מספר שינויים בתזכיר החוק הנוגע לנציבות בעקבות הדיון.

יו"ר הוועדה סיכמה את הדיון: "המערכת יכולה ללמוד ממערכות אחרות, אולי לשקול יכול שתהייה מערכת דו ראשית, אחת בתוך המשרד שבודקת פנימית והמטרה שלה היא עקרונות והלמידה והפקת הלקחים שהם העיקר בעיני רובנו כאן. לצד כך גם מערכת חיצונית לבחינת תלונות פרטניות, כאשר יש צורך לתת למתלוננים את יומם. יש גם עניין לנראות, שאדם ירגיש שהוא מול גוף ניטרלי לחלוטין. אשמח להדברות בנושא הזה, אין לנו כח"כים להט להגיש הצעות חוק אך אנחנו רוצים לדעת היכן עומד משרד הבריאות כדי לכלכל צעדנו. לגבי עידכון מתלוננים - נכון שכשהעניין בבדיקה יהיו תחנות זמן הגיוניות בהן מתקיים שיח עם המשפחה".

תאריך:  16/03/2017   |   עודכן:  19/03/2017
עידן יוסף
+הסדר טיעון לגטאס: רק שנתיים מאסר
21:23 16/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההסדר שנחתם עם הח"כ מהרשימה המשותפת כולל הגשת כתב אישום בימים הקרובים והתפטרות מהכנסת  ▪  צפוי להחליפו בכנסת ג'מעה אזברגה מבל"ד
(גטאס. צעד בדרך לכלא [צילום: אריאל שליט/AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רשלנות   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כ-14,000 תלונות על רופאים ורק 6 הודחו
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ישע
18/03/17 08:57
2
ד״ר אילן זמיר
19/03/17 09:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הפרקליטות וח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת), שנאשם שניצל את חסינותו כחבר כנסת כדי להבריח לכלא קציעות טלפונים ופתקים למחבלים, חתמו (יום ה', 16.3.17) על הסדר טיעון במסגרתו הוא יתפטר מהכנסת ויישא עונש של שנתיים מאסר בפועל. כתב האישום וההסדר הוגשו לבית משפט השלום בבאר שבע.
16/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה קיימה (יום ה', 16.3.16) דיון מעקב בנושא טיפול רשויות החוק והאכיפה בפשעי שנאה. נציגת משרד המשפטים, עו"ד אילנה ענבר, הודיעה כי בקרוב תתגבש החלטה האם להגיש כתב אישום נגד ארגון להבה ובצי גופשטיין העומד בראשו. "החקירה המשטרתית הסתעפה לתתי חקירות ובימים אלה אנחנו בישורת האחרונה. מקווה שתתקבל החלטה בקרוב".
16/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי אישרה (יום ה', 16.3.16), פה אחד, לקריאות שניה ושלישית, את הצעת חוק הבטחת הכנסה (תיקון מס' 49) (זכאות לגמלה למי ששוהה במקלט לנשים מוכות) של ח"כ זהבה גלאון וקבוצת חברי כנסת.
16/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
התכנים היהודיים הנלמדים בבתי ספר ממלכתיים שאינם דתיים שייכים לזרם הרפורמי. כך נטען בדיון שהתקיים (יום ד', 16.3.17) בוועדת החינוך, וביוזמת ח"כ יהודה גליק (הליכוד). גליק ברך על העמקת התרבות היהודית ישראלית, אך "כשעיינתי בתכנים דאגתי מאוד. קיימת תופעה של התחדשות יהודית שקוראת לעצמה יהדות פלורליסטית, אך אינה מאפשרת למי שאינו פלורליסט להיכנס. רוב התלמידים בבתי הספר הממלכתיים הם מסורתיים במידה זו או אחרת, ולכן צריך לתת להם את המגוון. כשקראתי את החומרים הבנתי שמדובר בתוכנית מאוד-מאוד מצומצמת".
16/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ה"מבצע" של רשות האכיפה והגבייה שאמור היה להסתיים היום (יום ד', 15.3.17) הוארך בשלושה שבועות כדי לאפשר לחייבים לשלם קנסות שנוספה עליהם תוספת פיגור תוך הפחתה משמעותית של 40% מגובה החוב. בארבעת החודשים האחרונים שולמו 118 מיליון שקלים, של כ-86,000 חייבי מתוך 300,000 חייבים.
15/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
חמאס חותר לשמור על שליטה בפועל [צילום: דובר צה"ל]
פרופ' קובי מיכאל
הרשות הפלשתינית לא תוכל לשלוט ברצועה בשל השחיתות והחולשה שלה, וברור שחמאס איננו אופציה    ישראל תצטרך לשלוט בשטח עד שניתן יהיה להכניס כוח זר בשילוב גורמים מקומיים
מרדכי ליפמן
מרדכי ליפמן
סיפור הרחפנים הוא סיפור חדש, גם השאלה במה היו מצויידים אותם הרחפנים, האם היו מצויידים בנפצים או בדומיהם, מטרידה מאד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il