|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

"מנכ"ל חיפה כימיקלים התעלם מהבעיה"

כך האשימו חברי הכנסת את מנכ"ל חיפה כימיקלים, נדב שחר בשל החשש מפיטורי העובדים יחימוביץ': הוא משתמש בבשר העובדים כדי להיטיב את התנאים שלו. בסך-הכל מדובר על המשך רווחים, רק קצת פחות ממה שהיה קודם
20/03/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
הפגנה הפגנת עובדי חיפה כימיקלים [צילום: יוסי זליגר]

דיון סוער התקיים (יום ב', 20.3.17) בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא החשש מפיטורי עובדי חיפה כימיקלים. בדיון הודיעה מנכ"ל חיפה כימיקלים דרום, שרון אייל, כי היום תשלים הנהלת המפעל פירוט של עשר חלופות לייבוא אמוניה, אשר עשוי לאפשר את המשך קיום המפעל. "חבל שלא עשיתם זאת עד כה. חזרתי וביקשתי ממנכ"ל המפעל להגיש הצעות מפורטות עם מפרטים ופריסת סיכונים, ועד עכשיו זה לא קרה", השיב מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, ישראל דנציגר.

"מנכ"ל המפעל משתמש בעובדים להטבת תנאיו"

חברי הכנסת מיקי רוזנטל, מיכל בירן, אילן גילאון ויעל כהן-ציינו כי. "מי שאשם במצב זו הנהלת המפעל. מאות משפחות עומדות לקבל מכתבי פיטורים ערב הפסח. מנכ"ל המפעל התעלם במשך שנים מהבעיה, סירב להעביר את המפעל לדרום ושיחק עם היתרי הרעלים.

"אלחם למען העובדים, לא משנה מי יעמוד מולי", אמר סגן השר להגנת הסביבה, ירון מזוז. לטענתו, שר האוצר הציע למנכ"ל המפעל להגדיל את הפיצוי למפעל עד לסכום של 720 מיליון שקלים.

ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה בדיון: "אני חשה צרימה נוראית שגורל עובדי רשות השידור פותח את כותרות העיתונים, ו-1,500 עובדים בפריפריה לא מעניינים אף אחד. מנכ"ל המפעל, נדב שחר, לא מעוניין בפתרון. הוא משתמש בבשר העובדים כדי להיטיב את התנאים שלו. בסך-הכל מדובר על המשך רווחים, רק קצת פחות ממה שהיה קודם". יחימוביץ' פנתה לנציגי הנהלת המפעל: "הייתם שמחים להיפטר מהעובדים ולקחת חדשים, אתם סוחרים בהם".

בתגובה אמרה שרון אייל מהנהלת המפעל: "לוקח 3 שנים להכשיר עובד, הטענה לא ריאלית". ח"כ מיכל בירן: "אתם הכשלתם את המכרז ומשתמשים בעובדים כמגן אנושי".

ח"כ טלי פלוסקוב: "שרי האוצר והכלכלה מודעים לבעיה ומוכנים לעזור ולמצוא פתרון, אך נדרש שיתוף פעולה מצד הנהלת המפעל. סגירת המפעל תיקח אותנו כמה שנים אחורה והמדינה תיאלץ לתמוך במשפחות המפוטרים".

מנכ"ל עיריית חיפה, גדי מרגלית: "יש אפשרות להביא אמוניה למפעל בכמויות קטנות בלי לסכן מיליון תושבים. אין שום סיבה לפטר אפילו עובד אחד. אפשר לעבוד עם אמוניה מיובאת".

תאריך:  20/03/2017   |   עודכן:  20/03/2017
מירב ארד
+שנה לשימוע: הרשויות גוררות רגליים במאבק בקטל בדרכים
00:53 21/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: המצב לא השתנה - הוועדה מאוכזבת מהתנהלות כל המערכות  ▪  השר כ"ץ: נכון ל-2014 ישראל מהמובילות בעולם בטיפול בתאונות הדרכים. אור ירוק הפכה לגוף פוליטי שמעוות את המציאות
(כבל, כ"ץ וגיורא רום [צילום: נועם רבקין/דוברות הכנסת])
+חוק וי-15 אושר סופית:
"יום רע לאזרחי ישראל"
23:49 20/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יוזם ההצעה, ח"כ קיש: "זהו חג לדמוקרטיה שיודעת גם להתגונן מפני זיהומה. הצבנו חומת בטון מול קניית שלטון בכסף"  ▪  ח"כ חסון: "ממשלה בראשותנו תפעל לביטול החוק"
(פעם וי-15 והיום "דרכנו" [צילום: דניאל שטרית/פלאש 90])
+הצעת חוק חוות הבודדים אושרה בקריאה ראשונה
23:30 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרשות לפיתוח הנגב (תיקון מס' 4) (תיקון) (הוראות לעניין בקשה לאישור מיזם חקלאי-תיירותי משולב) של חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', יצחק וקנין וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסדיר את מעמדם של חוות הבודדים הפרוסות ברחבי הנגב.
+טרם סוכמה מעטפת משאבי האנוש למעבר צה"ל דרומה
23:17 20/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
זאת למרות התחייבות משרדי הביטחון והאוצר כי הדבר יתבצע עד ספטמבר 2016  ▪  יו"ר ועדת חו"ב: "לא ייתכן שמהלך בסדר גודל שכזה ייתקע בכלל, ומהנימוקים ששמענו בפרט"
(עיר הבה"דים [צילום: מן הטלוויזיה])
+בקריאה ראשונה: שדה דב האזרחי לא ייסגר כל עוד לא נסגר הצבאי
22:21 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שדה התעופה דב הוז (הוראות מיוחדות) של חברי הכנסת איציק שמולי ובצלאל סמוטריץ'. מוצע בה לקבוע ששדה התעופה דב הוז יוסיף לשמש כשדה תעופה לתעופה אזרחית ושרשות שדות התעופה תמשיך לתת בו שירותים לתעופה אזרחית בהתאם לצו שנקבע לפי חוק רשות שדות התעופה. כן, מוצע לקבוע כי לאחר ששר הביטחון יאשר כי שדה התעופה דב הוז אינו משמש עוד לתעופה צבאית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים יקבע מועד להפסקת פעילות התעופה האזרחית של שדה התעופה, ובלבד שהמועד יהיה לא מאוחר מ-90 ימים מיום מתן האישור האמור.
+אושרו שינויים בתקנון הכנסת
22:19 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה את בקשת ועדת הכנסת לתיקון סעיפים בתקנון הכנסת. את השינוי המרכזי יזם יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש שמציע לשנות את תקנון הכנסת כך שלחבר כנסת ששמו מופיע ראשון ברשימת יוזמי הצעת חוק פרטית יהיה מעמד קובע בהחלטות הנוגעות לחוק. על פי ההחלטה, כל פעולה הנוגעת להצעת החוק - בקשה, הודעה, הסכמה או קבלת זכות דיבור - תוכל להיעשות רק בידי הח"כ הראשון המופיע ברשימת היוזמים ("היוזם הראשון") או ח"כ אחר ברשימה בהסכמתו של הראשון. אם הח"כ המופיע ראשון ברשימת היוזמים משך את ידו מן החוק - תעבור הסמכות העודפת לח"כ השני ברשימה. כמו כן, אישרה המליאה שינוי נוסף בתקנון ולפיו יתאפשר לכל ועדה בכנסת להעביר לוועדת משנה שלה דיון בהצעה לסדר היום או דיון מהיר, ובלבד שהמציע או המציעים נתנו את הסכמתם לכך.
+פיצוי עונשי מהתגמולים שעוכבו למבוטח סיעודי
22:18 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חוזה הביטוח (תיקון מס' 9), התשע"ז-2017, של ח"כ יואב קיש וקבוצת חברי כנסת. החוק שאושר עוסק בפיצוי המיוחד שנפסק נגד חברת ביטוח כשהיא פועלת בחוסר תום לב ואינה משלמת למבוטח את התגמולים במועדים הקבועים בחוק. חברות הביטוח שלא שילמו תגמולים בחוסר תום לב יחויבו בפיצוי עונשי שלא יפחת מ-10% מהתגמולים שהיה עליהן לשלם למבוטח סיעודי (השיעור המינימלי נקבע להיות - לא פחות מפי 10 מהריבית הקבועה בהגדרת הפרשי הצמדה וריבית בחוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961 שתחושב על תגמולי הביטוח ועל תוספת הפרשי ההצמדה עליהם. הריבית היום - 1%, כך שמדובר בשיעור מינימלי של 10% מסכום התגמולים). לבית המשפט יינתן שיקול דעת לקבוע סכום נמוך יותר, מטעמים מיוחדים שיירשמו. התיקון יחול על תביעות שהוגשו לבית המשפט מיום פרסומו ואילך.
+תקופת זכויות יוצרים בתקליט תוארך מ-50 ל-70 שנה
22:13 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הארכת תקופת זכות יוצרים בתקליט וזכויות מבצעים (תיקוני חקיקה) של חברי הכנסת יעקב מרגי, מירב בן ארי, דוד ביטן וקבוצת חברי כנסת. תקופת ההגנה של זכויות יוצרים בתקליט תוארך מ-50 שנים ל-70 שנים ואם התקליט פורסם בתוך שנתיים ממועד יצירתו - ל-70 שנים ממועד פרסומו. תקופת ההארכה האמורה תחול בכפוף לתנאים לפיהם אם בתום 50 שנים ממועד יצירת התקליט או פרסומו, מפיק התקליט לא הוציא כמות שיש בה כדי לספק באופן סביר את דרישת הציבור לעותקים של התקליט, או לא העמיד את התקליט לרשות הציבור - תפקע זכות היוצרים שלו בתום 50 שנים. כמו כן, גם אם במהלך תקופת ההגנה הנוספת, בכל אחת מ-20 השנים המפיק לא עשה כן - תפקע זכות היוצרים בתום אותה שנה שנמצא שלא עמד בתנאים האמורים. ההסדר המוצע יחול על זכות יוצרים בתקליט שתקופת ההגנה לגביו טרם הסתיימה. בנוסך, מוצע להאריך את זכות המבצעים והמשדרים על ביצוע מ-50 שנים ל-70 שנים.
+אושר סופית: שינויים במבנה הבורסה
22:02 20/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אוחנה: הבנקים יקבלו 65% מהבעלות על הבורסה  ▪  לוי-אבקסיס: לא יודעת למה משרד האוצר דואג כל כך לבנקים, שממשיכים לגזור קופונים
([צילום: איתמר לוין])
+יוסדרו מועדי התשלום של מוסדות המדינה לספקים חיצוניים
21:55 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק מוסר תשלומים לספקים. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדו שלוש הצעות פרטיות של חברי הכנסת רועי פולקמן, שלי יחימוביץ' ורוברט אילטוב. הוצע בה לקבוע מועדי תשלום מקסימאליים לספקים, בעד ביצוע עבודה, מתן שירות או מכירת נכס לפי הפירוט הבא: משרדי הממשלה ורשויות המדינה - תוך 45 ימים מיום המצאת החשבון או לא יאוחר מ-30 ימים מתום החודש שבו הומצא החשבון, אלא אם כן, מדובר בעבודות בניה הנדסאיות ואז מועד התשלום המקסימאלי הוא בתוך 85 ימים מיום המצאת החשבון, או לא יאוחר מ-70 ימים מתום החודש שבו הומצא החשבון. רשויות מקומיות -תוך 45 ימים מתום החודש שבו הומצא החשבון, ואם מדובר בעבודות בניה הנדסאיות - בתוך 80 ימים מיום המצאת החשבון. כמו כן, מוצע מנגנון לטיפול במקרים שמקור הכספים לתשלום לספק אינו הרשות המקומית אלא המדינה לדוגמא. גופים הנתמכים או מתוקצבים על ידי המדינה, כגון מוסדות להשכלה גבוהה או גופים שהוקמו מכוח דין - תוך 45 ימים מתום החודש שבו הומצא החשבון, אך הם רשאים, באישור המנהל הכללי, לקבוע בחוזה מועד אחר לתשלום, בתנאי שהדבר נדרש בשל אופייה המיוחד של ההתקשרות או שהוא אינו מועד בלתי הוגן באופן חריג.
עסקים פרטיים - תוך 45 ימים מתום החודש שבו הומצא להם החשבון, אך הם רשאים לקבוע בחוזה מועד אחר לתשלום, בתנאי שהדבר נדרש בשל אופיה המיוחד של ההתקשרות או שהוא אינו מועד בלתי הוגן באופן חריג. כמו כן מוצע כי תמורה שלא שולמה עד למועד התשלום המקסימלי תשולם לספק בתוספת הפרשי הצמדה וריבית, ובחלוף 30 ימים מהמועד האמור, תישא התמורה לספק ריבית פיגורים.
+סופית: הוקרה למשתתפים אזרחיים במערכות ישראל
21:46 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הוקרה לאזרחים במערכות ישראל של ח"כ איל בן ראובן וקבוצת חברי כנסת. מעתה, אם שר הביטחון יחליט על הענקת אותות מערכה לחיילים, יוכלו השרים הממונים על ארגוני העזר המסייעים לפיקוד העורף להעניק אותות מערכה גם לחברים ומתנדבים בארגוני עזר. בנוסף, ניתן יהיה להעניק תעודות מערכה לאזרחים אחרים שפעלו באופן יוצא דופן במאמץ המלחמתי או בסיוע האזרחי, לפי המלצת ועדה מייעצת ובאישור ועדת החוץ והביטחון. סמכות הענקת האותות לעובדי השב"כ והמוסד תועבר משר הביטחון לראש הממשלה, וסמכות הענקת האותות לשוטרים ולסוהרים משר הביטחון לשר לביטחון הפנים.
+נכים יוכלו לחנות באזורים המיועדים לפריקה וטעינה
21:43 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חניה לנכים (תיקון מס' 6) של חברת הכנסת קארין אלהרר. לנכה, כהגדרתו בחוק חניה לנכים, יתאפשר להחנות את רכבו גם באזור המיועד לפריקה ולטעינה.
+הוכר מעמדו של מכון וינגייט
21:40 20/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המכון הלאומי למצוינות בספורט (מכון וינגייט), התשע"ז-2017. מעמדו של מכון וינגייט יעוגן כמכון הלאומי למצוינות בספורט וייקבע כתאגיד סטטוטורי. ייקבעו הוראות בדבר הקמתו, מטרותיו, תפקידיו, מוסדותיו, עובדיו ובעלי תפקידים בו. בנוסף, התקציב השנתי של המכון ימומן מתקציב המדינה וכן מהכנסות נוספות שיהיו למכון מפעילותו לפי החוק וממקורות נוספים.
+הושלמה חקיקת תקנות מימון המונים במו"פ
15:59 20/03/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במסגרת התקנות שאושר נקבעו התנאים לרישום רכז הצעה ברשות ניירות ערך, החובות המוטלות עליו ואת התנאים להצעת ניירות ערך באמצעות רכז הצעה במנגנון של מימון המונים  ▪  התקנות ייכנסו לתוקף חצי שנה לאחר פרסומן ברשומות
(האוזר. להגשים חלומות ליזמי היי-טק [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדי מרגלית / Gadi Margalit   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל דנציגר / Israel Denziger   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רשות השידור   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מנכ"ל חיפה כימיקלים התעלם מהבעיה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכספים של הכנסת, אישרה (יום ג', 20.3.17) את נוסח התקנות בנושא מימון המונים. תקנות אלה משלימות את המנגנון שנקבע בחוק ניירות ערך, כפי שתוקן במסגרת הצעת החוק לקידום השקעות בחברות ציבוריות הפועלות בתחום הטכנולוגיה העילית (היי-טק) אשר אושרה בכנסת בסוף שנת 2015.
20/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המשותפת לוועדת הכנסת ולוועדת החוקה, חוק ומשפט בראשות ח"כ יואב קיש אישרה (יום ב', 20.3.17) את הצעת חוק מימון מפלגות (תיקון - הגדרת גוף פעיל בבחירות) התשע"ו-2016 ("חוק V15") לקריאה שנייה ושלישית.
20/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 20.3.17) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה (תיקון מס' 6) (תיקון - הוספת מגבלה לעניין לימודים), התשע"ו-2015, של ח"כ יעל גרמן ונוספים.
20/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
עם סיומו של מושב החורף, חושפת (יום ב', 20.3.17) התנועה הליברלית החדשה את תוצאות "מדד החרות", המדרג מידי מושב את חברי הכנסת על-פי תרומתם לחקיקה המקדמת את ערכי חופש הפרט והשוק החופשי.
20/03/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום א', 19.3.17) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת משרד התחבורה לתקן את פקודת התעבורה, שנועדה להחמיר את הענישה כנגד נהגים עבריינים. ההצעה כוללת החמרת הענישה כנגד נהגים שייתפסו נוהגים בשכרות, מבצעים עבירות בריונות ועוד. עוד כוללת ההצעה צעדים שנועדו להתמודד עם העומס בבתי הדין לתעבורה, ובכללן לחייב את המבקשים להישפט להפקיד את הקנס מראש וכפל קנס למגישי תביעות סרק.
19/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il