ויקטורי רשת מרכולים הפועלת בשיווק קמעונאי בתחום המזון הפועלת בשיטת הדיסקאונט, מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2016: עלייה של 42.7% להכנסות לשיא של 1.4 מיליארד שקל בשנת 2016, הרווח הנקי השנתי עלה ב-77% לשיא של 28.9 מיליון שקל.
הרווח התפעולי רשם צמיחה של 61.4% לסך של 40.8 מיליון שקל, שיעור הרווח התפעולי עלה ל-2.9%. תזרים מזומנים הסתכם בסך 67.3 מיליון שקל. החברה חילקה דיבידנד בסך 10.7 מיליון שקל.
החברה חילקה דיבידנד של כ-10.7 מיליון שקל ב-2016, והכריזה על דיבידנד בהיקף של 5.5 מיליון שקל שישולם באפריל 2017.
ברבעון רביעי של 2016 רשמו ההכנסות צמיחה של 32.5% לסך של 345.1 מיליון שקל. ברווח הגולמי נרשמה צמיחה של 38.2% לסך של 82.8 מיליון שקל, שיעור הרווח הגולמי עלה ל-24%. ברווח התפעולי נרשמה צמיחה של 68.2% לסך של 12.8 מיליון שקל, שיעור הרווח התפעולי עלה ל-3.7%. הרווח נקי רשם גידולה של 245% לסך של 9.2 מיליון שקל, שיעור הרווח הנקי עלה ל-2.7%.
הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2016 קטן בכ-8.9%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בנטרול השפעת חגי תשרי הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2016 קטנו בכ-2.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הירידה בפדיון בחנויות זהות הושפעה מכך שמספר סניפים עברו שיפוץ ושדרוג במהלך חודש דצמבר 2016 והיו סגורים מספר ימים.