רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2017: הכנסות רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון הראשון של שנת 2017 צמחו בכ-22.4% לכ-1.24 מיליארד שקל, לעומת כ-1.01 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה במכירות נבעה מפתיחת סניפים חדשים, ולמרות ירידה במכירות חנויות זהות בשיעור של 2.6% במסגרת המאמצים לשמירה על מיצובה של הרשת כזולה ביותר בכל אזורי הפעילות, וכן מהשפעת קניבליזציה קלה בגין פתיחה של הסניפים החדשים.