|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

הרבנות הראשית: "לא יסתמו לנו את הפה"

יו"ר ועדת החוקה בדיון על ייצוגה של הרבנות בעתירות מתווה הכותל: יו"ר הוועדה ח"כ סלומינסקי: "קשה לדמיין למה יש כזו התנגדות; היה סיכום עם משרד המשפטים שיתנו לרבנות לייצג עצמה" משרד המשפטים: הממשלה והיועמ"ש חושבים אותו הדבר
19/06/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
עידן יוסף
הרבנות בעד הכותל: "עמדת הממשלה - בטלה"

ועדת החוקה חוק ומשפט קיימה (יום ב', 19.6.17) דיון סוער בנושא ייצוג עצמי לרבנות הראשית בעתירות בעניין הכותל, ביוזמת הח"כים בצלאל סמוטריץ' ומנחם אליעזר מוזס.

יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי ציטט מדברי השופט נעם סולברג בנושא הכשרות: "מה רבה הייתה ההפתעה שגילינו כי עמדת הרבנות הראשית לא תיוצג... וסברנו כי יש מקום לאפשר לה לפרוש עמדתה באופן בלתי אמצעי... לא היה מקום לשלול את יומה בבית המשפט", ואמר כי "באופן ברור הוא אומר שלא יעלה על הדעת והופתע שחשבו לא לתת ייצוג חזותי, שלא בכתב, ולכן אני מניח שבסופו של דבר כן היה ייצוג. לכן גם כאן, קשה לדמיין למה יש כזו התנגדות. בזמנו היה לי סיכום עם משרד המשפטים שיתנו לרבנות לייצג עצמה".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "זו סוגיה שיש בה גם אלמנטים הלכתיים מובהקים ולכן האינסטנציה היא הרבנות. בנוסף, יש חשש לניגוד עניינים למראית עין, שכן היועמ"ש בכובעו הקודם גיבש את המתווה עם רב הכותל בלי הרבנות הראשית וכעת נטענות טענות נגד המתווה שגיבש. הוויכוח הוא על הזכות הבסיסית להשמיע דעה. אתם מונעים כרגע מבית המשפט לשמוע את העמדה בדרך אותנטית וללא תיווך".

הרב רפאל פרנק, יועץ בכיר לרב הראשי דוד לאו ומזכיר מועצת הרבנות הראשית: "נבקש שלא יסתמו לנו את הפה. לא ייתכן שלא נקבל שום במה להביע את דעתנו ושבית המשפט לא ישמע את עמדת הרבנות הראשית. יש התחמקות מוחלטת של הפרקליטות מהשאלה האמיתית שאנחנו רוצים לדון בה. גם אם הדעה שלנו לא 'מתאימה' - אנחנו דורשים שהיא תשמע".

עו"ד רני נויבואר ממשרד המשפטים: "המדינה מדברת בקול אחד מפי היועמ"ש לממשלה. אנחנו רואים חשיבות רבה לעמדת הרבנות ולעמדת רב הכותל, ועם זאת הרבנות איננה חזות הכל. בניגוד לדיונים רבים בהם היועץ המשפטי חושב אחרת מהממשלה, כאן הממשלה והיועמ"ש חושבים אותו הדבר. עמדת היועמ"ש היא שעמדת הרבנות תובא כפי שנכתבה לבית המשפט שיוכל לעיין בה אך לא יהיה עו"ד שייצג בנפרד. רוב הטיעונים שנטענו נדונו ונפסקו בחלקם כך שאין כאן טיעון שבית המשפט עליון אינו מודע לו. הדיון בבית המשפט העליון אינו סביב ההלכה אלא סביב סוגיית הכותל במשקפיים האזרחיים שלה, קרי: חוק השמירה על המקומות הקדושים והמעמד הציבורי של הכותל. בנוגע לטענה כלפי היועמ"ש - בסופו של דבר אנחנו דרג מקצועי ומשרתים את הממשלה. היועמ"ש יודע להתנתק מדברים שעשה בעבר כמייצג הממשלה לבין תפקידו עכשיו כמגן מתווה הכותל".

ח"כ רחל עזריה (כולנו): "יש פה ניסיון להתעלם מהעובדה שקמה מדינה ורצון לקרוע מבפנים את החברה ולומר שיש שתי שיטות משפט. זה מזכיר את סוף תקופת בית שני. אם מישהו חושב לייצר שיטה שמנוגדת לרוב, לא ניתן לזה לקרות. אתם מציגים מצג שווא שמשתיקים אתכם, אך מדברים על כך שהעתירות אינן שפיטות - אז תשימו את הקלפים על השולחן ותודו שאתם רוצים לייצר מדינה בתוך מדינה, לחתור תחת המדינה. כל ציוני צריך להתנגד לכך ועל אחת כמה וכמה הציונות הדתית".

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס): "ההצעה מזכירה את חורבן בית שני כשהגיעו הבריונים והשליטו סמכותם בכוח על דעתם של הרבנים. בתפקיד הבריונים נמצאים משרד המשפטים והיועמ"שים. הניסיון להציג את זה כמשהו פרוצדוראלי זו טעות. כשהרבנים מגיעים ואומרים את עמדת ההלכה זה פתאום נהיה פוליטי וכשכל העדר קופץ לכרסם ברבנות זה לא פוליטי?. המאבק כאן הוא האם הרבנות היא חזות הכל בנושא הדת או שיועץ משפטי ייצג את הדת".

ח"כ יהודה גליק (הליכוד): "לא יעלה על הדעת שכל משרד ממשלתי ירצה לייצג עצמו בבג"ץ. בנוסף, הממשלה באה ואומרת שרוצה להיענות לדברי הרב לאו שאמר שהמשימה מספר אחת היא יהדות הגולה והרבנות מגישה מסמך שאומר שתפילה מעורבת שתוביל למהומות כמו של הטרוריסטים בהר-הבית. לא רק שהרבנות רוצה לומר דעתה ולא מסתפקת ביועמ"ש היא רוצה לבוא עם אקדח ולאיים על בית המשפט. במדינת חוק אתה לא בא ומאיים".

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה): "בדרישות לתפקיד היועמ"ש אין ולו דרישה אחת לידע בהלכה היהודית. האם זה לא פוגע בתהליכים בהם מעורבת ההלכה. מה שעומד לנגד עיניי הרבנים הוא ההלכה היהודית בלבד והם יוצאים מנקודת מוצא שהחוק לא סותר אותה. לכן אנחנו לא יכולים להעלות על הדעת שלא יהיה להם ייצוג ויתרה מזאת צריך להיות להם ייצוג עצמאי באופן כללי כשמדובר על ערכי הלכה. הסדר הוא שיהיה אחד שייצג אבל בנושאי הלכה הוא לא יכול לייצגם לבד".

ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד): "על פניו יש הבנה שגוף סמך ממשלתי ייצג עצמו בבית המשפט אך הוא נכשל בכל מה שעשה. מצאו מקום שלא שייך לרבנות או לכותל אלא באזור של רשות העתיקות. מאיפה האימפריאליזם הכובש הזה בשם מיעוט קואליציוני לפגוע ביהדות התפוצות. הרבנות לא נבחרת על גדלותה בתורה אלא בתהליך פוליטי הכי מלוכלך".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו): "הגיעה הממשלה להחלטה עם מתווה מאזן שלא פוגע ברחבת הכותל וצביונה כפי שהוא כיום וכשבאה רשות מדינה ומבקשת לטעון לבד זה לא יכול לעבוד. אם מישהו לא מוכן להיות רב ראשי בתנאים הללו שלא יהיה. ככה עובדת המדינה".

ח"כ ענת ברקו (הליכוד): "יש תחושה שנשים הפכו לסדין אדום בעניין הזה שעוררו נשות הכותל. אם נמצא מתווה שנתן מענה ולא יצר קרע עם יהדות התפוצות שהיום נדחקת, צריך לתת להם אפשרות להיות חלק מהעם, לאפשר לנשים להתפלל בדרך שלהן ולא לדחוק אותם ולבקש רק את התרומות שלהם. הנושא צריך להיות קירוב לבבות ולא זריעת שנאה והרחקתם".

חברי הכנסת של האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל ובצלאל סמוטריץ׳ שלחו מכתב לראש הממשלה בדרישה כי יפעל לאפשר ייצוג משפטי עצמאי לרבנות הראשית בסוגיה. במכתבם ציינו: "אנו פונים אליך לא לאפשר לגורמים קיצוניים מעבר לים לפגוע באחדות עם ישראל ובמסורת ארוכת השנים שלנו״.

תאריך:  19/06/2017   |   עודכן:  19/06/2017
עידן יוסף
+הנשיא יוכל לקצר תקופת השעיה מעריכת דין
00:59 20/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק שאושרה סופית מעניקה לנשיא המדינה סמכות להקל בשני אמצעים משמעתיים שהוטלו על בעל מקצוע מוסדר בתום הליך משמעתי - התליית רישיון וביטול רישיון
([צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ])
+"רוצים להאמין מחדש ברשות המים"
23:28 19/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ ביטן למנהל רשות המים הנכנס: "מצא את הדרך להחזיר את אמון הציבור בתאגידים"  ▪  הודיע כי ישהה את הליכי החקיקה לשבועיים כדי לאפשר למנהל הנכנס לגבש תוכנית  ▪  המנהל הנכנס שחם: כבר שנים אני עוסק בניסיון לשפר את הגישה הציבורית למשק המים  ▪  כבל: החוק הולך להשתנות – מה שהיה עד עכשיו לא יימשך
(ח"כ דוד ביטן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+פגיעה בזכויות נוער עובד: ענף האירועים בראש הרשימה
22:42 19/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בלטו לשלילה גם תחומי המזון ההסעדה  ▪  בתי עסק שילמו כ-2 מיליון שקל על תביעות מצד בני נוער  ▪  בניגוד לסיכום, משרד החינוך לא העביר שיעורים בנושא בבתי הספר
([צילום: AP])
+משרד הביטחון לא בחן כראוי סגירת המכינה
22:26 19/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש ישיבת אור עציון, הרב דרוקמן: "רוצים לקפל את הנוער הדתי. ירו חץ, ואח"כ מסמנים את המטרה ע"י גיבוב של נתונים"  ▪  ח"כ דיכטר: "אם תידרש, הוועדה תדע למצוא את הנישה התקציבית כדי לפתור את פרדוקס הפנימיות הצבאיות"
(הרב חיים דרוקמן [צילום: AP])
+משרד החינוך: הורי תלמידים ברבבה יקבלו החזר
21:52 19/06/17  |  
בדיון שהתקיים בוועדת החינוך בנושא גביית יתר של תשלומי ההורים בשני בתי הספר ביישוב רבבה, הודיע דודי כהן, מנהל אגף אכיפה במשרד החינוך, כי תלונות ההורים ביישוב בדבר גבייה שאינה על-פי חוזרי המנכ"ל נמצאו נכונות וכי על הבעלות (צביה) להשיב להורים את כסף שלא ניתנה תמורה עבורו. מנחם לב, נציג איגוד מחלקות החינוך בישוב רבבה אמר לוועדה כי תשלומי ההורים יועדו, בין היתר, עבור הפרדה מגדרית בבתי הספר בין בנים ובנות על-פי דרישת ההורים - "הכסף שגבינו נועד למטרה אחת מרכזית והיא הפרדה מגדרית". יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי אמר כי ועדת החינוך רואה בחומרה את גרירת הרגליים של משרד החינוך והעיכוב בטיפול בתלונות ההורים שהובאו לידיעת המשרד כבר לפני כשנתיים. הוא קרא למשרד החינוך לבדוק את אופן גביית התשלומים ביישוב רבבה ולהגיש לוועדה את הממצאים בתוך 30 ימים. עוד קרא לבית הספר לפתוח חשבון בנק ייעודי עבור תשלומי ההורים שינוהל אך ורק למטרה זו. עוד דרש ממשרד החינוך לחדד את הנהלים בדבר גביית תשלומי הורים לקראת שנת הלימודים הבאה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד לאו   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   ישראל מאיר לאו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מנחם אליעזר מוזס   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניגוד עניינים   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נעם סולברג / Noam Sohlberg   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת ברקו   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרבנות הראשית: "לא יסתמו לנו את הפה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
בדיון סוער בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת, אשר עסק בעיקר ביישום דוח העוני, אמר (יום ב', 19.6.17) שר האוצר משה כחלון, בתגובה לשאלתו של ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) לגבי תקצוב קיצור החופשות במערכת החינוך, כי "הכיוון הוא חיובי", כהגדרתו, אולם הוסיף: "אני לא יכול להתחייב".
19/06/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לצדק חלוקתי קיימה (יום ב', 19.6.17) דיון מעקב בנושא בחינת האפליה של ספורטאים שומרי שבת בתחרויות רשמיות. יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר אמר בפתח הדיון: "הגשתי הצעת חוק, שכל מועדון ספורט יוכל לקבוע אם להשתתף בתחרויות בשבת, אבל לצערי והוחלט על המשך שמירת הסטטוס-קוו. המגמה היא שההתאחדות קובעת את המועדים בהתאם לנוחיות שלה, ובהתאם לגחמות של אנשים המקורבים למערכת, וכך כל מי ששומר שבת, סיכויו להיות ספורטאי יורדים, והוא לא יכול להשתתף בתחרויות. המצב האבסורדי נוצר כי לא ביקשתי לכפות משהו על מישהו, אלא לאפשר חופש בחירה שכל מועדון יחליט. מבדיקה שערכתי, אין בעיה לקיים תחרות שלא בשבת".
19/06/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים ממשיכה לעכב את עידכון גובה האגרות להוצאות תעודות זהות, דרכונים ותעודות מעבר, בהתאם לבקשת משרדי האוצר והפנים. בדיון נוסף שקיימה הוועדה בנושא (יום ב', 19.6.17), דרש יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני מנציגי המשרדים, מחד להפחית את גובה האגרות ומאידך-גיסא, להיענות לבקשת ועדת הכספים, שלא לגבות כסף מאזרחים שיבואו ללשכות רשות האוכלוסין על-מנת לעדכן שינויים כגון, שמות משפחה, כתובת, מצב משפחתי וכד', כולם שינויים שבעבר נעשו בחינם.
19/06/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
תרעומת בוועדת הכספים בעקבות הפרסומים (יום ב', 19.6.17) לפיהם שר האוצר מתכוון לקדם מיני-חוק הסדרים ב-2018 בהיקף של 30 מיליארד שקלים ללא שינוי חוק התקציב. חברי הוועדה פנו ליועצת המשפטית לוועדה שתבחן אם הדבר אפשרי מבחינה חוקית. ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני): "זו חוצפה. ניסיון להסיט עשרות מיליארדי שקלים ללא דיון מעמיק וללא פתיחת התקציב. לא ייתכן ששר האוצר יקדם מהלכים כלכליים כה דרמטיים ללא התייעצות וללא דיון ציבורי בוועדת הכספים".
19/06/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ב', 19.6.17) לקריאה ראשונה את הצעת החוק של חברי הכנסת יואב קיש ודוד ביטן (הליכוד), לפיה ביום בו מתקיימות בחירות מקדימות (פריימריז) במפלגה בה חבר עובד והוא בעל זכות בחירה בה, יוכל העובד לנצל חצי יום חופשה על חשבון ימי החופשה השנתית שלו, בתנאי שהודיע על כך לפחות 14 יום מראש. על המעסיק ייאסר לעשות שימוש במידע לפיו העובד משתייך למפלגה מסוימת.
19/06/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
לקראת חקיקה: פיקוח על מחירי צהרונים   /  עידן יוסף
רצח נשים בידי בני זוגן - מהריגה לרצח  /  עידן יוסף
"מדוע רשימת המדינות המותרות לייצוא חסויה?"  /  עידן יוסף
לא משתנים  /  איתמר לוין
הבלוף של מיקי רוזנטל  /  איתמר לוין
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חברת אלביט מערכות, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה בתל אביב ובוול סטריט, היא אחת החברות הגדולות בישראל    שוויה על-פי מחירי הבורסה מגיע ל-32.7 מיליארד ש"ח    מידע שהגיע ל-News1 מלמד על ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il