חברת בנפיט קד"ם טוענת (5.7.17), כי איילה תומר נוטלת ממנה שלא כדין את עסקיה בתחום השילוט הפנים-סניפי, בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום יהושע TBWA בראשותו של רמי יהושע.
התובעת עוסקת בקידום מכירותיה ובין לקוחותיה נמצאים המשביר 365, ניו –פארם, יינות ביתן, מגה, רשת ויקטורי ורשתות נוספות. תומר הייתה בעלים של מספר חברות פרסום וקידום מכירות, ובהם מעריב אינסטור מרקטינג (לקידום המכירות של מעריב), קליברה החברה לקידום מכירות וחברת ג'י פורס ישראל.
בשנים האחרונות, נאמר בתביעה, מסובכת תומר בחובות של מיליוני שקלים כלפי שורה של נושים, ולאחרונה ניתן צו לכינוס נכסיה.
לדברי בנפיט, תומר עבדה בשורותיה כקבלן עצמאי בתפקיד של מנהלת חטיבת השילוט הפנים-סניפי ברשתות הצרכניות, תמורת 20% מרווחי הפעילות המשותפת, על-פי הסכם שתוקפו עד יולי 2019. אלא שבעיצומה של תקופת החוזה היא הקימה חברה מתחרה – Trade Marketing Israel- תוך שימוש במידע הסודי של בנפיט ובמרכזו ההוצאות, ההכנסות, עלויות התפעול ורווחי בנפיט מול הרשתות הקמעונאיות והספקים.
על-מנת להסוות את הפעילות המתחרה הפסולה, נטען עוד, בחרה תומר להסתתר מאחורי גוף הממתג עצמו כ-TMI, תוך שהיא מעמידה בחזית את בנה הסטודנט שנתן לבנפיט שירותי שילוט, וכאשר דניאל יהושע - בנו של רמי יהושע - משתף עימם פעולה. בשל פעולות אלו, הודיעה יינות ביתן – שהיא כיום גם הבעלים של מגה ולקוחה של משרד יהושע – על הפסקת ההתקשרות עם בנפיט ומעבר ל-TMI. עוד נטען, כי תומר מנסה כעת להעביר גם את ויקטורי לשורות החברה החדשה.
בנפיט מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות על אכיפת ההסכם בינה לבין תומר, וכן להורות לתומר שלא להפר את התחייבויותיה על-פי ההסכם ובפרט סעיפי הסודיות, האי-תחרות והגזל. טרם הוגש כתב הגנה.