|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

הביוב מעזה מוזרם לחוף אשקלון ולנחל חנון

בשל המחסור בחשמל לא מופעל מתקן טיהור גדול שהקים בעזה הבנק העולמי אגודת ידידי כדוה"א: שום דבר לא יעזור כשמאות אלפי עזתים ינועו לגבול מאימת המגיפה. לכן צריך לספק מי שתייה לעזה
05/07/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום אילוסטרציה: וויסאם נסאר/פלאש 90]

"יש הסכמה של צה"ל להקים קו חשמל ייעודי למתקן הביוב של צפון עזה. יש גורמים בינלאומיים שאפשר ללחוץ עליהם במישור הדיפלומטי, וכך למנוע את זיהום הים באשקלון", אמרה ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני), שיחד עם ח"כ שרן השכל (הליכוד) יזמה דיון בוועדת הפנים, על זיהום חופי ישראל בביוב שמקורו בעזה. מתברר שמתקן טיהור גדול שהקים שם הבנק העולמי יחד עם המדינות התורמות אינו פועל בשל המחסור באספקת חשמל. הפתרון - לספק חשמל למתקן זה בלבד באמצעות קו ייעודי, לא ניתן ליישום עד כה, אבל לדברי ח"כ קסניה סבטלובה יש עכשיו חלון הזדמנויות ליישמו: "האחריות מוטלת לפתחנו. צריך לחשוב פרגמטית איך להגן על התושבים בדרום".

ח"כ יעל כהן פארן (המחנה הציוני): "זו דוגמה מובהקת לכך שסביבה לא מכירה בגבולות. הים הוא של כולם, וכשמזהמים גם אנו מקבלים את הזיהום. צריך לחשוב עלינו וגם על האנשים שחיים שם. לאחרונה הם הגדילו את הזרמת הביוב לים. אם תושבי עזה ישתו מי תהום מזוהמים תפרוץ מגיפת כולרה".

יו"ר הוועדה, ח"כ דוד אמסלם: "צה"ל רוצה לחבר את מתקן הטיהור לחשמל והחמאס לא מעוניין. מה את מציעה?". כהן פארן: "להגיע לזה עם המדינות התורמות". יו"ר הוועדה: "אין ספק שאם העניין לא יטופל זה יגרום לבעיה הומניטרית קשה".

עו"ד גדעון ברומברג, אגודת ידידי כדור-הארץ: "ישראל רוצה לספק כמות גדולה של חשמל לעזה ורואה בזבוז זמן בקו ייעודי למתקן הטיהור. נוח יותר לקדם קו גדול, אבל זה לא פותר את מצב החרום. מבקר המדינה הזהיר מפני פריצת מחלה פנדנית (מגיפה). שום דבר לא יעזור כשמאות אלפי עזתים ינועו לגבול מאימת המגיפה. לכן צריך לספק מי שתייה לעזה".

ברוך נגר, רשות המים: "ביצענו חסימות. אנו מטפלים עכשיו בשפכים שהגיעו מעזה לפני שבוע. חוסמים את מי הביוב בבריכות ושלוש ביוביות מרוקנות אותן כל יום. האגם אצלנו. אין חלחול. ליתר ביטחון תוך חודש יונח צינור שישאב את מי הביוב העזתים וזה יוסלק לשדרות. זה עולה לנו 3 מיליון ₪". יו"ר הוועדה, ח"כ אמסלם: "למה לא עשיתם את זה עד עכשיו? הרי זה כבר שנים כך".

נגר: "שנים שהביוב העזתי מגיע לים, אבל ההזרמה לנחל חנון היא חדשה. בעבר זה היה בממדים קטנים. נכון לעכשיו אנו מצליחים להתמודד. ייקח לנו שנה להקים פרויקט למקרה שמתקן הטיהור שהבנק העולמי הקים בעזה יקרוס. אין לנו שום כוונה שהם יתנו לנו את כל השפכים שלהם ואנחנו ניתן להם מים שפירים. סך כל השפכים שעזה מייצרת ביום זה 30,000 קוב. הראינו להם איך השפד"ן עובד. זה פרויקט של מאה מיליון דולר. עושה רושם שזה מתבצע באזור בית להיה. אנחנו נדע לספוג אלפי קוב במכה. התחלקנו בספיגה. לא הלכנו לבנות מת"ש של 30,000 קוב".

דפנה זעירא, משרד הבריאות: "העמסת יתר על המערכת תפגע ביכולת השבת המים. שדרוג המת"ש (מכון טיהור שפכים) בשדרות על-מנת שיוכל לקלוט גם ביוב מעזה ייקח שנים. המתקן בשדרות יכול לטפל ב-9000 קוב וכבר היום הוא מקבל 7600, עוד לפני שחוברו השכונות החדשות. הזרמה קבועה של ביוב מעזה תגרום להשבתת המיתקן". אמסלם: "אבל זה מתרחש כבר שנים", זעירא: "לא ברמות האלה". יו"ר הוועדה אמסלם: "יש מצב שתסגרו מתקן התפלה בשל זיהום?" זעירא: "סגרנו את חוף הרחצה בזיקים. יש שם זיהום צואתי".

תאריך:  05/07/2017   |   עודכן:  05/07/2017
עידן יוסף
+תפנית: הדיון בתלונות שווא נגד גברים יתקיים בוועדה לצדק חלוקתי
17:35 05/07/17  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה לפני זמן קצר לקיים את הדיון בנושא: "תלונות שווא נגד גברים" במסגרת הוועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי בראשות ח"כ מיקי זוהר. ההצבעה נערכה במסגרת הצעה לסדר שהגיש ח"כ זוהר. זאת למרות חוות דעת של היועץ המשפטי לכנסת. ח"כ זוהר: "אני מברך על קיומו של הדיון ועל כך שבית המחוקקים מאפשר לי בדרך דמוקרטית לקיים דיון חשוב בנושא אפליית גברים למרות הלחצים הרבים שהופעלו על מנת למנוע את קיומו של הדיון". הצבעת המליאה עוקפת את חוות דעתו של היועץ.
+מרגי: גם בלימודי תואר שני צריכה להיות הפרדה לחרדים
17:26 05/07/17  |  
בדיון שהתקיים בוועדת החינוך בנושא אתגרים בהשתלבות חרדים בלימודים אקדמאים, אמר יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי כי יש להסיר את החסמים ללימודי תואר שני עבור צעירים חרדים ולאפשר להם ללמוד במסגרות נפרדות לגברים ולנשים. "אני מבין את הקשיים המשפטיים, אך אם תהיה לכם אמירה חד משמעית בזכות שילוב חרדים באקדמיה, גם פרקליטות המדינה תתיישר", אמר מרגי לנציג המועצה להשכלה גבוהה. עוד אמר מרגי כי "יש התקדמות ועלייה בשיעור החרדים באקדמיה, אבל הקצב הוא לא הקצב לו ייחלנו. יש אנשים שהנושא מפחיד אותם אבל אנחנו נתמודד איתם". בדיון הציג ד"ר איתן רגב ממרכז טאוב נתונים, שהצביעו על עלייה מרשימה במספר החרדים שנרשמו לתארים אקדמיים בשש השנים האחרונות: מ-1,100 חרדים עלה מספר הלומדים ל-3,200. ד"ר רגב הצביע על כך שמחצית מהגברים החרדים שמתקבלים למכינות נושרים ואילו שיעור הנשירה במהלך התואר האקדמי מגיע ל-48%. המלצותיו היו: הכנה טובה יותר בגילאי התיכון, הקפדה על השתתפות במכינות כפי שמחייב החוק, יותר שעות חונכות וליווי במהלך התואר, ומתן מלגות שיסייעו כלכלית לסטודנטים החרדים.
+אושר בטרומית: הטבות יועברו ישירות לאחים שכולים
17:23 05/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון - סיוע לאחי הנספה בהעדר שכול), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת מירב בן ארי. מוצע בה כי הטבות לאחים שכולים שניתנות להורה השכול בעבור ילדיו לפי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום), יינתנו ישירות לאחים השכולים, אם ההורה השכול אינו בחיים.
+אושר בטרומית: הטבות יועברו ישירות לאחים שכולים
17:23 05/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום) (תיקון - סיוע לאחי הנספה בהעדר שכול), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת מירב בן ארי. מוצע בה כי הטבות לאחים שכולים שניתנות להורה השכול בעבור ילדיו לפי חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תגמולים ושיקום), יינתנו ישירות לאחים השכולים, אם ההורה השכול אינו בחיים.
+בקריאה טרומית: העלאת שכר לימוד לסטודנטים בינלאומיים
17:22 05/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המועצה להשכלה גבוהה (תיקון - שכר לימוד לסטודנטים בין-לאומיים), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת מירב בן ארי, רועי פולקמן ויעקב מרגי. מוצע בה לתקן את חוק המועצה להשכלה גבוהה, ולקבוע כי המועצה להשכלה גבוהה, לפי הצעת הוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת), תקבע כללים בדבר גביית שכר הלימוד מסטודנטים בינלאומיים ובדבר עדכונו במוסדות שהמדינה משתתפת בתקציבם.
+קושי בגיוס כוח אדם ליחידות הסיוע בבתי הדין השרעים והדרוזים
17:20 05/07/17  |  
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה את צו בתי דין דתיים (יחידות סיוע)(הקמת יחידות סיוע בבתי הדין השרעיים, דרכי הפעלתן וסדרי עבודתן), התשע"ז-2017 ואת צו בתי דין דתיים (יחידות סיוע)(הקמת יחידת סיוע בבית הדין הדתי הדרוזי, דרכי הפעלתה וסדרי עבודתה), התשע"ז-2017. לפי חוק בתי הדין הדתיים הוסמכו שרי המשפטים והעבודה והרווחה להקים בצו יחידות סיוע ליד בתי הדין שייתנו שירותי אבחון, ייעוץ, טיפול וגישור בענייני משפחה המצוין בסמכות בית הדין. בבתי המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים הוקמו יחידות סיוע שכיום פועלות בכל רחבי הארץ. לאור הצורך במתן סיוע גם לבתי הדין השרעיים והדתיים הדרוזים מוצע להפעיל גם בהם יחידות אלו. בדיון הוועדה נתגלה: הקמת היחידות נכשלת בגלל קושי בגיוס כוח אדם; בבאר שבע פורסמו ארבעה מכרזים ולא ניגשו מועמדים.
+נקבע הרכב ועדת החקירה הפרלמנטרית בעניין פישמן
16:56 05/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה הצעת ועדת הכנסת בעניין הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית על התנהלות הבנקים והרגולטורים בפרשת אליעזר פישמן. שם הוועדה: "ועדת החקירה הפרלמנטרית להתנהלות המערכת הפיננסית בהסדרי אשראי ללווים עסקים גדולים". חברי הוועדה: איתן כבל (יו"ר), יואב קיש, איילת נחמיאס ורבין, דב חנין, חיים ילין, רועי פולקמן, בצלאל סמוטריץ', יגאל גואטה ורוברט אילטוב. בעד הצביעו 19 חברי כנסת ולא היו מתנגדים.
+צמצום אספקת החשמל לעזה הביא לפגיעה בתשתיות הטרור
15:05 05/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בהתייחס לדיווחים כי אירן מקימה מפעלי נשק לחיזבאללה הבהיר הרמטכ"ל כי יש לשמור על פרופורציה ולא להיבהל והוסיף כי צה"ל פועל למנוע מהארגון לשדרג את דיוק הטילים שלו
(איזנקוט. לא מזהה עוונה להתקפה יזומה [צילום: יצחק הררי/פלאש 90])
+תוקם ועדת חקירה פרלמנטרית על פרשת פישמן
14:06 05/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במקביל מקדמת ועדת הכנסת הצעת חוק שתחייב את הבנקים וחברות האשראי להגיע לוועדה ולמסור לה מידע
(פישמן. ועדת חקירה [צילום: משה שי, פלאש 90])
+אושרו בקריאה טרומית: העלאת שכר לימוד לסטודנטים בינלאומיים והטבות יועברו ישירות לאחים שכולים
13:56 05/07/17  |  

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עו"ד גדעון ברומברג /  "   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הביוב מעזה מוזרם לחוף אשקלון ולנחל חנון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"יש לישראל אינטרס לדינמיקה חיובית ברצועת עזה, אבל אי-אפשר לדרוש ממדינת ישראל לתת מתקציב המדינה לתשתיות שנפגעות בסכסוך פנים פלשתיני, בזמן שחמאס משקיעה כסף בטרור. בשל ניהול סיכונים מושכל מולם, חמאס אכן לקחו אחריות ומצאו את המקורות הכלכליים לטפל במחסור החשמל". כך אמר(יום ד', 5.7.17) הרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, טוען בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.
05/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת בראשות ח"כ יואב קיש אישרה את הקמתה של ועדת החקירה הפרלמנטרית בראשות יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, שתדון בנושא התנהלות הבנקים והרגולטורים בפרשת אליעזר פישמן. במקביל להקמת ועדת החקירה מקדמת ועדת הכנסת הצעת חוק שמטרתה להרחיב את סמכויותיהן של ועדות חקירה פרלמנטריות, לפיה יחויבו גופים ציבוריים (בהם הבנקים וחברות האשראי) שיזומנו להופיע ולמסור לה מידע על-פי דרישה (ראו הרחבה על הצעת החוק בהמשך).
05/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
פקודת השירות המשותף התקבלה מצוין בצבא, כך אני שומע ממפקדי השטח, לרבות הדתיים, והיא מעוררת גלים רק מחוץ לצבא". כך אמר הרמטכ"ל גדי איזנקוט בדיון מהיר בנושא "פקודת השירות המשותף" בוועדת החוץ והביטחון.
05/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בפתח דיון בוועדת הבריאות של הכנסת, על השלכות פתיחת בית החולים אסותא על בתי החולים קפלן וברזילי, התייחס שר הבריאות יעקב ליצמן למשבר בבית החולים "הדסה", ואמר: "אתמול החליט בג"ץ שלא תהיה מחלקה חדשה ב"שערי צדק", והציע שנשקול מעבר שלושה רופאים לשם, על-מנת להעניק טיפול מוגבל בזמן עד סוף השנה. אנחנו סבורים שהילדים החולים לא יקבלו ככה טיפול נכון. נפרט לבגצ בדיוק למה. אם הייתי חושב שזה טוב, לא הייתי מהסס לאשר את זה". בתגובה אמר ח"כ אילן גילאון: "מה אשמים הילדים? כמה אגו". ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) אמרה לשר: "קיווינו שתהיה לך בשורה חדשה".
05/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
כמחצית מהגולשים בישראל מתנגדים למתן גישה מלאה למשפחה לחשבונות הדוא"ל והפייסבוק לאחר מותם. כ-20 אחוזים מהגולשים בעד לאפשר גישה לחלק מהתכנים בלבד - כך עלה מסקר בקרב מדגם מייצג של הגולשים, שממצאיו הוצגו לראשונה (יום ד', 5.7.17) בדיון בוועדת המדע.
05/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
"חשש מסגירת חשבונות פוליטיים"   /  עידן יוסף
תורחב ההגנה על ילדים נפגעי עבירות  /  איציק וולף
"לא יודעים להכריע בשאלת ההנחות"  /  איציק וולף
לא משתנים  /  איתמר לוין
הבלוף של מיקי רוזנטל  /  איתמר לוין
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
נשיא מצרים עבד אל פתח א-סיסי [צילום: AP]
איל השקס
מצרים לא פותרת את בעיותיה: החוב, השפעות המלחמה ברצועת עזה, מעורבות הצבא בכלכלה והאהבה למגה-פרויקטים    אך לעת עתה נחלצת מהמשבר בזכות חברותיה
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
הנושא הלוהט ביותר בימים אלה, לקראת הכרעה, הוא כמובן המחלוקת אם חובתה של ישראל להגיב על ניסיון החדירה האירני של הכטב"מים לתחומה של המדינה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il