חברת רמט, בבעלות חברת אל-הר, תבעה מחברת נתיבי ישראל 154 מיליון שקל בגין פרשת קריסתו של מחלף דרור, בסוף 2013. נתיבי ישראל הגישה תביעה נגדית של 42 מיליון שקל. בימים אלו הסתימה הפרשה, כאשר הבורר
יהודה זפט אישר הסכם פשרה - רמט תקבל 13 מיליון שקל, כלומר 9% ממה שתבעה, והתביעה הנגדית תימחק. כך הסתימה פרשה חמורה, שהסעירה בזמנו את המדינה
רמט, בבעלות חברת אל-הר, בנתה לפני שנים את המחלף מדרום לנתניה, כקבלן ראשי של חברת נתיבי ישראל הממשלתית (אז: מע"צ), בתקציב של 320 מיליון שקל. המחלף תואר אז כ"מיזם הדגל של נתיבי ישראל". אולם בדצמבר 2013, כמעט מיד לאחר שנחנך המחלף, ירד גשם - והגשר שקע. ובנס לא אירע אסון. הגשר נסגר ונעשו בו עבודות יסודיות, במשך ארבעה חודשים, עד לפתיחה מחודשת.
ועדת בדיקה של
משרד התחבורה גילתה פגמים חמורים. האספלט הושם מעל סלעים ופסולת, ולא תשתית כדרוש, לא היו קירות מגן, השיפועים היו שגויים ועוד ועוד. בין היתר 75% מצינורות הניקוז כשלו. המעורבים הטילו את האשמה זה על זה.
ביוני 2014 הגישה רמט תביעה בסך 154 מיליון שקל נגד נתיבי ישראל, בעיקר בגין עבודות נוספות שנאלצה לעשות, נזקים אחרים, פיגור בתשלומים ועוד. נתיבי ישראל דחתה את תביעת רמט, והגישה תביעה נגדית בסך 42 מיליון שקל. התביעות הועברו לבוררות של השופט בדימוס יהודה זפט.
הצדדים הגיעו להסכם פשרה, שאושר בימים אלו על-ידי הבורר. נקבע, כי רמט תקבל 13 מיליון שקל, שהם אחוז קטן מה שתבעה. נדחתה התביעה הנגדית של נתיבי ישראל.
אל הר, היא חברת-בת של קרדן נדל"ן. עד לאחרונה החזיקה קרדן 67% מאל-הר, ובימים אלו רכשה את חלקו של השותף, יוסי מסיקה (27.7.17 - "קרדן רכשה ממסיקה 3% מאל-הר").