ועדת המשנה לתחבורה ציבורית קיימה דיון מעקב אחר שילוב בין אמצעי התחבורה השונים ובהיערכות לפתיחת קו הרכבת עכו-כרמיאל. בישיבה הוצג סקר של 15 דקות והסדנה לידע ציבורי, ששם זרקור על המקומות שבהם נדרש טיפול יסודי בשילוביות. מנכ"ל 15 דקות, גיל יעקב, אמר כי אחרי קרוב לעשור של פרויקט שילובים עדיין יש תחנות רכבת ללא שירות תחבורה ציבורית או קווים שלא מתוזמנים נכון. עם זאת הוא הודה כי בשנתיים האחרונות חל שיפור. נציגת
משרד התחבורה, נעה אבירם, אמרה כי יש עלייה מתמדת במספר הנוסעים המגיעים לרכבת בתחבורה ציבורית, והיום מדובר על כ-20%. באשר לשילוב הקו החדש אמרה אבירם כי בימים הקרובים יצא פרסום בעניין לכל הרשויות הרלוונטיות, בהן גם הרשויות הערביות. היו"ר חנין אמר כי ראשי רשויות רבים מהאזור לא הגיעו לדיון כי הם לא מבינים שהרכבת יכולה לעשות מהפך בחיי התושבים שלהם, וצריך רמה גבוהה של שילוביות לצד הסברה כדי שהם ישתכנעו שהרכבת היא עבורם. ח"כ
יעל כהן פארן ציינה כי הקו לא מגיע ממש עד עכו ולכן אמרה כי לקרוא לקו עכו-כרמיאל זה אולי סלוגן טוב, אבל מכבסת מילים.