רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2017: הכנסות הרשת צמחו בכ-14.2% לכ-1.29 מיליארד שקל, לעומת כ-1.13 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה במכירות נבעה מפתיחה של 10 סניפים חדשים, בעוד שהירידה במכירות חנויות זהות בשיעור של 2.8% נבעה מהורדת מחיר בכ-6% בממוצע לכל מוצר, וזאת בהשוואה לשנה קודמת. אלמלא הורדת המחירים, ככל הנראה, הייתה נרשמת עלייה של כ-3% במכירויות חנויות זהות. בנוסף, ניכרת השפעה קלה של הקניבליזציה בגין פתיחה של הסניפים החדשים.