אורגניה שיווק תובעת 800,000 שקל מרשת החנויות ניצת הדובדבן, בטענה שהאחרונה מטעה את לקוחותיה לחשוב שהיא מוכרת את מוצריה.
אורגניה נמצאת בבעלות החקלאים רן אבוטבול וישראל אבוטבול ומשווקת תוצרת אורגנית. היא טוענת בתביעתה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע (7.9.17), כי ניצת הדובדבן עשתה שימוש במותג, בלוגו ובשם שלה על גבי מוצרים אשר אינם שייכים לה, וכן על גבי מדפים בסניפיה השונים ובסרטוניה השיווקיים, וכן עשתה שימוש בשמו ובתמונתו של רן אבוטבול. זאת, למרות שבחודש מאי הפסיקה הרשת למכור את מוצריה לאחר שנה וחצי שעשתה זאת.
לטענת התובעת, באמצעות עו"ד לירון סבן, ניצת הדובדבן עשתה שימוש בשמה על מדפי המכירות תחת שם המשווק, הדביקה מדבקות הנושאות את שמה על גבי האריזות, השמשה בלוגו ובמותג שלה על גבי המדפים, הקרינה סרטונים על-אודותיה בחלק מסניפיה, ואנשי הצוות שלה הסבירו שהמוצרים בסניף משווקים על-ידי אורגניה שיווק. לטענתה, התנהלותה של ניצת הדובדבן פגעה בהכנסותיה ובמוניטין שלה ואף סיכנה את ההיתר שלה לסימון תוצרת חקלאית אורגנית ממשרד החקלאות. טרם הוגש כתב הגנה.