|
עמוס גניש [צילום: יחסי ציבור]
|
|
|
|
|
מועצת המנהלים של חברת התקשורת הבינלאומית TIM (טלקום איטליה) שהתכנסה היום ברומא אשרה לראשונה מינוי מנכ"ל לקונצרן שאינו איטלקי, ומינתה את איש עסקים הישראלי עמוס גניש. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה שמונה מנכ"ל שאינו איטלקי לניהול חברת הענק הבינלאומית.
יו"ר הוועד המנהל של חברת TIM ארנו דה פיפונטיין אמר: "יש לנו חזון ארוך טווח ברור: להשיב עטרה ליושנה ב-TIM תוך תרומה משמעותית לתהליך המתעצם, של דיגיטציה באיטליה, בהקמת Digital Italy, באמצעות השקעות ארוכות טווח, כוח אדם חדש ומיומן ושיתופי פעולה עם המוסדות והרגולטורים. פיתוחה וחיזוקה של חברת TIM, תהווה ערך ותרומה לכלכלת המדינה כולה".
המנכ"ל החדש עמוס גניש אמר: "המינוי למשרד מנכ"ל TIM- חברה בעלת היסטוריה עשירה ועתיד מזהיר, הינה זכות וכבוד עבורי. התוכנית הינה לקדם את TIM לחברת טלוויזיה דיגיטלית תוכנית ה-DigiTIM שלנו, מבוססת על עקרונות בסיסיים המתמקדים בעיקר על אספקת חווית לקוח מובילה, ומינוף הדיגיטציה, בכדי לשפר את ממשק החברה מול הלקוחות; אנליטיקה חכמה באמצעות big-data, וכן הוספת וידאו ומולטימדיה לקישוריות, המובילה להיצע מלוכד, תוך המשך השקעה בכיסוי הפס הרחב, על-מנת לתמוך בהתפתחות לחברת ה-Gigabit".
כמו-כן, אישרה מועצת המנהלים של TIM, בישיבתה (יום ה', 28.9.17) ברומא, את המשך המשא-ומתן עם Canal+ להקמת מיזם משותף אשר יאפשר לקבוצה, גישה לניסיון ותוכן של אחת מחברות ההפקה והזכויות החשובות בעולם. עם הון התחלתי של 100 מיליון אירו, המיזם המשותף יתמקד בהפקות וקופרודוקציות, איטלקיות ובינלאומיות, וברכישת זכויות, לרבות זכויות ספורט.
חברת TIM טלקום איטליה מספקת שירותי טלקומוניקציה ופועלת בתחומי טכנולוגית התקשורת והמידע הבינלאומיים. שירותים אלה כוללים תקשורת חוטית ואלחוטית, אינטרנט ומדיה, טכנולוגית מידע, מחקר ופיתוח, מוצרים ופתרונות משרדיים, מערכות מסחריות וטכנולוגית מידע .החברה מפעילה כ-100 מיליון קווים, כולל קווים דיגיטליים לשירותים משולבים באמריקה הלטינית, אירופה ואגם הים התיכון.
עמוס גניש צבר ניסיון רב בתחום התקשורת והטכנולוגיה, הן בארצות הברית ובברזיל, שם שותף להקמת חברת התקשורת GVT והפך אותה לחברת ה-ultrabroadband המובילה בברזיל בתוך מספר שנים בלבד גניש כיהן בקבוצת-Vivendi, שם ניהל את פיתוח התוכנית האסטרטגית של הקבוצה, התכנים, ופלטפורמות וההפצה. גניש כיהן גם כמנכ"ל Telefonica Brasile - Vivo, חברת התקשורת המשולבת המובילה בברזיל עם יותר מ-90 מיליון לקוחות והיצע הכולל טלפוניה, שירותים ובידור ניידים ונייחים.