חברת הביטוח מגדל מתנערת מחבותה כלפי סלקום בנוגע לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת הסלולר - טוענת זו, בתביעה שהגישה (6.10.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
התביעה הייצוגית בה מדובר היא בטענה שסלקום מחייבת את לקוחותיה להתקשר אליה כדי להודיע על סירובם לקבל פרסומות במסרונים - ואז הם נאלצים לשמוע פרסומות נוספות בזמן ההמתנה.
לטענת סלקום, מגדל מסרבת לממן את ייצוגה המשפטי, למרות שהפוליסה שרכשה ממנה מעניקה כיסוי שכזה.
לדברי סלקום, היא העבירה למגדל מיד את המידע שביקשה בנוגע לתביעה, אך מגדל כלל לא השיבה. רק לאחר חצי שנה הודיעה מגדל, כי לא תכסה את ההליכים - תוך שהיא מעלה פרשנות מופרכת לפוליסה, טוענת סלקום. פרשנות זו כוללת טענות עובדתיות שגויות ופרשנות לא נכונה של החוק, מוסיפה סלקום.
טענה נוספת של מגדל הייתה שסלקום הודיעה לה באיחור על התביעה, אך סלקום אומרת שמדובר היה בטעות
בתום לב, שבכל מקרה אין בה כדי לשלול את הכיסוי. סלקום מסבירה, כי מאחר שיש בפוליסה השתתפות עצמית בסך 50,000 דולר, היא סברה שההוצאות המשפטיות ממילא לא יעלו על סכום זה - ולכן דיווחה למגדל על התביעה רק כאשר התברר לה שתחזיתה הייתה שגויה. סלקום אומרת שעד כה שילמה למשרד
יגאל ארנון 190,000 שקל, וכן הוצאות של 30,000 שנפסקו לטובת התובעים לאחר שאושרה הגשת התביעה.
כעת מבקשת סלקום מבית המשפט לקבוע, כי מגדל חייבת לכסות את מלוא הוצאותיה בהליך זה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד
יואב רזין, עמית מור ורם פרדס, וטרם הוגש כתב הגנה.