על ידיעות אינטרנט, מפעילת ynet, לשנות את לוגו אתר הצרכנות BigDeal כדי שתוכל לרשום אותו כסימן מסחר - קובע (3.10.17) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב,
גרשון גונטובניק.
חברת ה.א.ב טריידינג מפעילה מאז 1993 רשת חנויות באותו שם, הפונה בעיקר למגזר החרדי וכוללת כיום שמונה חנויות במחזור של כמה מיליוני שקלים בשנה. האתר שרכשה ידיעות אינטרנט עוסק במכירת קופונים ושוברי הנחה בתחומי צריכה שונים. הפוסקת בקניין רוחני, יערה שושני-כספי, דחתה את התנגדותה של ה.א.ב לרישום סימן המסחר של ynet, אך גונטובניק קיבל חלקית את ערעורה.
גונטובניק אימץ את פסיקתה של שושני-כספי ולפיה ה.א.ב לא הוכיחה את קיומו של סימן מסחר מוכר היטב. אולם עיצוב הסימן כפי שהציג ynet היה דומה מאוד לזה של רשת החנויות, וגונטובניק מצא שיש בו כדי להטעות את הציבור. עוד הוא אומר, כי העסקים אינם שונים לחלוטין בתחום פעילותם ולכן יש לחשוש מפני הטעיה. לכן, על ynet להגיש הצעת עיצוב שתהיה מובחנת די הצורך מזו של הרשת - תוצאה לה הסכימה ידיעות אינטרנט גם במהלך הדיון, אך נדחתה בידי ה.א.ב. ידיעות אינטרנט חויבה בתשלום הוצאות בסך 7,500 שקל. את ה.א.ב ייצג עו"ד איתן שאולסקי, ואת ידיעות - עו"ד טל ליבליך.