|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

הופחת מספר צווי החרום שביקשה הממשלה

ועדת החוץ והביטחון אישרה לקריאות שנייה ושלישית שלושה חודשי הארכה לתקנות שעת חרום המאפשרת הוצאת צווים לעובדי הוועדה לאנרגיה אטומית
06/11/2017  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
[צילום: משה שי/פלאש 90]

ועדת החוץ והביטחון אישרה (יום ב', 6.11.17), פה אחד, לקריאות שנייה ושלישית, את הצעת החוק להארכת תוקפן של תקנות שעת חרום (שירותי עבודה חיוניים בוועדה לאנרגיה אטומית), התשע"ח-2017. על-פי הצעת החוק, תוקפן של התקנות, אשר עומד לפקוע ב-13.11.17, יוארך בשלושה חודשים נוספים, עד ליום 14.2.18.

בדיון היום תיקנו חברי הוועדה בתקנות עצמן את מספר הצווים המירבי המותר להוציא, והורידו את הרף העליון ל-40 צווים. עוד מחקו חברי הוועדה את סעיף 2 בהצעת החוק המסמיך את ראש הממשלה לבטל את התקנות בצו בטרם חלפו שלושת חודשי ההארכה. לדברי הממשלה, הצורך בסעיף נבע מהשאיפה לבטל את התקנות בהליך מהיר כשלא יהיה בהן עוד צורך. חברי הוועדה קיבלו את עמדת הייעוץ המשפטי לוועדה, כי הגוף היחיד שמוסמך לבטל את החקיקה הוא הכנסת עצמה, ואם תם הצורך בחוק, תוכל הממשלה להביא בפני הכנסת חקיקה לביטולו או להניח לו לפקוע מעצמו בעוד שלושה חודשים.

יו"ר הוועדה אבי דיכטר דרש כי בתחילת כל חודש תקבל הוועדה עידכון ממשרד המשפטים, מהוועדה לאנרגיה אטומית ומארגון העובדים דיווח כתוב על התקדמות המשא-ומתן והשימוש בצווים, כדי לבחון אם יש צורך לקיים דיון באמצע אותו חודש. המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט חוקתי), עו"ד רז נזרי, ראש הוועדה לאנרגיה אטומית, תא"ל (מיל') זאב שניר, ונציגי ארגון העובדים התחייבו על כך.

ב-2 בפברואר 2017 הכריז ארגון העובדים של סגל המחקר במערכת הביטחון, ברפאל ובמשרד ראש הממשלה על סכסוך עבודה, על-רקע דרישה לתוספות שכר וסוגיות נוספות במסגרת משא-ומתן על הסכם קיבוצי. כחלק מסכסוך העבודה, נוקטים העובדים בשביתות ועיצומים, במסגרתם הם נמנעים מביצוע משימות מסוימות.

הממשלה סברה כי עיצומים אלו מסבים נזק כבד ופוגעים באופן ממשי ובלתי הפיך בהמשך פעילותה של הוועדה לאנרגיה אטומית (וא"א). משכך, ב-13 באוגוסט הפעילה הממשלה את סמכותה והתקינה את תקנות שעת חרום (שירותי עבודה חיוניים בוועדה לאנרגיה אטומית), התשע"ז-2017. תוקפן של התקנות, ככל תקנות שעת חרום, יפקע לאחר שלושה חודשים מיום התקנתן (במקרה זה בפברואר 2018), אלא אם נחקק חוק המורה על הארכת תוקפן, או שבוטלו בהחלטה של רוב חברי הכנסת.

אלה עיקרי ההסדרים הקבועים בתקנות:
  • ראש וא"א או מנהל הקריה למחקר גרעיני - נגב, באישורו של ראש וא"א, מוסמכים לקרוא בצו לשירות עבודה חיוני לעובדים המועסקים בקריה למחקר גרעיני, בכדי שיבצעו תפקידים חיוניים בהיקף הנדרש ובלבד שלא הוצאו צווים ליותר מ-40 עובדים בו זמנית.
  • עובד שקיבל צו, מחויב להתייצב במקום עבודתו ולבצע את העבודה הנדרשת למתן השירות החיוני בהתאם לתפקידו.
  • המפר את הוראות התקנות, דינו - מאסר שנתיים או קנס או שני העונשים כאחד.
  • בנוסף, המעסיק רשאי לפגוע במשכורתו של עובד שהוצא לו צו, אם עשה את אחד מהדברים האמורים לעיל: לא התייצב במקום עבודתו; לא ביצע את השירות העבודה החיוני שהוטל עליו; לא מילא הוראה או פעל בניגוד אליה; לא המשיך בעבודתו הסדירה; הפסיק עבודה או לא ביצעה ברציפות או בשלמות; מנע או הכשיל עבודה או תפקיד.

לדברי וא"א, מספר הצווים שהוצאו מכוח התקנות מצומצם ביותר, והם הוצאו רק לעובדים שעבודתם היא חיונית לצורך הבטחת האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל. עניינן של התקנות נדון גם בבית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע. הליך זה טרם הסתיים, אך בית הדין החליט שלא לבטל את הצווים שהוצאו.

יו"ר הוועדה, ח"כ דיכטר, סיכם את הדיון ואמר: "אני מתקשה להאמין שבמוקד כל כך חשוב למדינת ישראל הגענו למציאות כל כך בעייתית, גם מצד החתן וגם מצד הכלה. המסר שיוצא מהוועדה הוא ברור, ואנו לא מתכוונים לעבור על סדר היום אם נקבל דיווח יבש כי המשא-ומתן תקוע".

כאמור, לאחר מכן הצביעה הוועד על הצעת החוק, אשר אושרה פה אחד, בתיקונים שפורטו לעיל.
הנדון: דיון בהצעת חוק להארכת תוקפן של תקנות שעת חירום (שירותי עבודה חיוניים / סקירה
לקראת ישיבת הוועדה ביום י"ז בחשוון התשע"ח (6 בנובמבר 2017) בהצעת החוק שבנדון, מוגשת בזאת סקירת רקע לעניין הנושאים שבהצעת החוק. (4 עמ')

תאריך:  06/11/2017   |   עודכן:  06/11/2017
עידן יוסף
+אושר בכנסת: התחשבות במובטלים שחיפשו עבודה
21:12 06/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
מובטל יוכל מעתה להתייצב בלשכת התעסוקה עד שלושה חודשים מסיום עבודתו, מבלי שהתקופה מסיום עבודתו ועד התייצבותו בלשכה, תחושב בספירת 12 חודשי העבודה הנדרשים - בשנה וחצי שקדמו להתייצבותו
([צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+דרעי: "חושבים שעושים לי מאחורי הגב"
20:49 06/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בהקלטה חדשה שנחשפת תוקף יושב-ראש ש"ס את הרב הראשי לשעבר הרב שלמה עמאר ואת חברי סיעתו שרוצים לטענתו להדיחו ולהציב במקומו את מרגי
(דרעי. חרפות וגידופים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+יוצאי רוסיה? האזרחות שלכם נבדקת מחדש
20:14 06/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ יוליה מלינובסקי בדיון בוועדת העלייה והקליטה של הכנסת: "יחס מחפיר מפקידי משרד הפנים וביטויים כמו: מה אתה מביא את הרוסיות הללו? אין לך בחורות בישראל?"  ▪  ח"כ אברהם נגוסה: "התעללות מקוממת ולא חוקית"
(ח"כ יוליה מלינובסקי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+דיון בכנסת בחזקת הגיל הרך: אפליה נגד גברים גרושים
19:57 06/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת המשותפת להצעת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, דנה בהצעת החוק של ח"כ יואב קיש, להוריד משש שנים לשנתיים את הגיל בו ילדי גרושים נמצאים אצל אמם, במידה ובני הזוג לא הגיעו להסכם  ▪  ח"כ עליזה לביא: "כשעושים תיקון במקום כל כך רגיש צריכה להיות רפורמה כוללת, המצב הנוכחי מציע רק טלאי על טלאי"
([יוזם הצעת החוק. ח"כ יואב קיש צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+עלייה חדה במספר העוסקות בזנות בישראל
18:58 06/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
חמישה אחוזים מקרב המהגרות מאריתריאה ומסודן עוסקות בזנות  ▪  מאז ביטול הצורך בוויזות לתיירים ממזרח אירופה, ישנה עלייה של מאות אחוזים בנכנסים לישראל לצורכי עבודה בזנות  ▪  ח"כ תמר זנדברג: "בכל מקום בו יש קבוצה מקופחת ומדוכאת, הנשים בתוכה יהיו מועדות לניצול וסחר מיני באופן מוגבר"
"בני אדם וקורבנות". ח"כ תמר זנדברג[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]
+מאות מיליוני שקלים נשכחו בקופת בתי המשפט
18:17 06/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
בירור שערכה הוועדה לפניות הציבור של הכנסת: סכום הפיקדונות שהצטבר בשלוש השנים האחרונות בקופת בית המשפט בתיקים שכבר נסגרו, עומד על 366 מיליון שקלים  ▪  324 מיליון שקלים מתוכם, מגיעים בדין למפקידים
(יו"ר הוועדה, ח"כ ישראל אייכלר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+ביטוח לאומי מודה: כשל ניהולי עצר מיזם מחשוב
15:56 06/11/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עלות המיזם - 600 מיליון שקלים  ▪  דוח בדיקה שהציג מ"מ מנכ"ל המוסד הציג כשלים של ההנהלה הבכירה ושל מנהלי הפוריקט  ▪  גראור: "הנושאים הוצפו, הועלו על השולחן, הועלו על הכתובים ונעלמו מן העיניים. הכשל היה ניהולי"
(המוסד לביטוח לאומי.
ללא ניהול סיכונים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+האופטימטריסטים: מסירת התוצאות תרע למטופלים
15:21 06/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה ראשונה: תוצאות בדיקות ראייה יימסרו ללקוח מיד בתום הבדיקה  ▪  המועצה לצרכנות: אנשים מקבלים שוב ושוב משקפיים לא מתאימים. זו בשורה צרכנית
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+ועדת הכספים מסרבת לאשר קיצוץ בתקציבי הממשלה
14:34 06/11/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים גפני וחברי כנסת נוספים, הביעו תרעומת על-כך שהאוצר כלל מבין הסעיפים אליהם מיועדים חלק מהכספים לעבור במסגרת הקיצוץ, גם את נושא מיגון הניוד ביהודה ושומרון
(מיקי רוזנטל, מיקי זוהר . מתמידים בהתנגדות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+20% מהפניות ל-100: "תפסו לי את החניה"
14:03 06/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושרה לקריאה ראשונה הצעה לתקן את פקודת התעבורה ולשים לכך סוף  ▪  היוזמים: אנשים נחסמים שעות בחניונים ולא יכולים לעשות כלום; המשרד לביטחון פנים: מדובר בבעיה מהותית - המשטרה מוכנה להרים את הכפפה  ▪  המש"ם: פקחים עירוניים לא צריכים להתערב בסכסוכים בשטח פרטי
(נופלים בין הכסאות [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+אושרו התקנות: חוק הסליקה גם על בנקים פלשתינים
14:00 06/11/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה את התקנות כדי לאפשר סליקה אלקטרונית של צ'קים בין ישראל לרשות הפלשתנית, במטרה למנוע פגיעה במעבר המלא של המערכת הבנקאית בישראל לסליקה אלקטרונית לפי החוק
(בנק פלשתיני בעזה [צילום: AP])
+אושרו אגרות לערעור על תוצאות בחינות לרבנות ולדיינות
12:23 06/11/17  |  
ועדת הפנים אישרה תקנות לפיהן בעת הגשת ערעור על בחינה לרבנות או לדיינות ייגבו אגרות: ערעור על בחינה לדיינות יחויב באגרה של 166 שקל וערעור על בחינה לדיינות יחויב באגרה של 125 שקל. אם יתקבל הערעור, יוכל מנהל הרבנות הראשית להורות על החזר אגרה - אם מדובר בערעור טכני, כגון שסיכום הנקודות היה שגוי, וכן גם אם מדובר בערעור מהותי, אם ההפרש בין הציון המקורי לציון שניתן בערעור יהיה גבוה. מנכ"ל הרבנות הראשית הרב משה דגן דיווח לוועדה שבכל שנה נבחנים כ-10,000 איש למבחני הרבנות והדיינות. רב שכונה צריך לעבור 8 מבחנים בטרם יוסמך ודיין 6 מבחנים. בכל שנה כשליש מהנבחנים אינם עוברים את הבחינה. כל בחינה נבדקת על ידי שני בוחנים והציון הוא שקלול של שניהם. במהלך השנים היו לא מעט נכשלים שביקשו לערער על תוצאות המבחן ולכן יצרה הרבנות פלטפורמה לערעורים. האגרה נועדה לממן את עלות בדיקת הבחינה שהיא 80 שקל לבדיקת בחינה לרבנות ו-120 שקל בדיקת בחינה לדיינות. בנוסף יש עלות תפעול של 45 שקל לבחינה. על מנת שהרבנות לא תוצף בבקשות ערעור הוחלט שרק מי שציונו נמוך ב-10 נקודות מציון עובר יוכל להגיש ערעור. ציון עובר לבחינות לרבנות הוא 65, כך שמי שקיבל 55 נקודות ומעלה יוכל לערער. ציון העובר לבחינת דיינות הוא 70, ומי שקיבל 60 נקודות ומעלה יוכל לערער.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רז נזרי / Raz Nazri   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הופחת מספר צווי החרום שביקשה הממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה (יום א', 5.11.17) את הצעת החוק המקלה את האסדרה על הערוצים הייעודיים.
05/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה אישרה (יום א', 5.11.17) את חוק ההמלצות, המבקש למנוע מהמשטרה להודיע על המלצה לכתב אישום בטרם נבחן העניין ע"י הפרקליטות. יושב-ראש ועדת השרים לחקיקה, שרת המשפטים איילת שקד, סיכמה על כך עם יושב-ראש הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, ובהסכמה ביניהם הם דורשים תיאום של ההצעה עם המשרד לביטחון הפנים שיגיש את הסתייגויותיו.
05/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע (יום ה', 2.11.17) כי הוא מתנגד לחוק ההמלצות, ולפיו המשטרה לא תוכל לגבש את עמדתה בתום החקירה. לדבריו, מדובר בחוק פסול. "אנחנו מתנגדים לחוק גם מבחינת התוכן וגם מבחינת העיתוי", אמר בכניסה לכינוס סגור של הפרקליטות.
02/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מהמפורסמות שאינן צריכות ראייה הינה העובדה שנאשמים בכתבי אישום פליליים מעדיפים שמשפטיהם יתנהלו בפני מותב של שלושה שופטים ויותר ולא בפני מותב של שופט אחד, היושב אלי מדין, כדן יחיד. ההיגיון העומד מאחורי העדפה שכזו הינו ברור לחלוטין. בעוד שאם שופט/ת נעל/ה דעתו/דעתה להרשיע הנאשם העומד לדין בפניו, הרי ככל שעניין לנו במותב של שלושה שופטים ושופטות הרי למעט במקרים חד-משמעיים המובילים, בהכרח, להרשעה בפלילים יכול מותב של שלושה שופטים להביא לזיכויו של נאשם העומד לדין בפניהם. גם מן הבחינה הסטטיסטית זיכוי שכזה, אפשרי ומתקבל עלפי רוב הרבה יותר במותב של יותר משופט אחד, קרי מותב של שלושה שופטים.
02/11/2017  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
אילו היו נערכות הבחירות היום היה מתקשה גוש השמאל-מרכז להרכיב ממשלה. שתי חברות החדשות של הערוצים המסחריים פרסמו סקרים.
01/11/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il