|
[צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
|
|
|
|
|
חברת לומבליקו תובעת מתנובה 13.7 מיליון שקל, בטענה שהפרה את ההסכם עימה למתן שירותי סדרנות מוצרים.
בתביעה, שהוגשה (19.11.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי ההתקשרות בין החברות החלה לפני עשור. התובעת אומרת שהיא פעלה בהצלחה רבה וקידמה את מכירותיה של תנובה, אשר התחייבה שהיא תהיה חלק בלתי נפרד ממערך המכירות שלה.
ואולם, לפני ארבעה חודשים, במקביל לחילופי גברי בתנובה, היא קיבלה מסמנכ"ל המכירות החדש של תנובה שיחת טלפון קצרה, בה הודיע לה ללא כל נימוק על הפסקת ההתקשרות ותוך מתן הודעה מוקדמת בת ארבעה חודשים בלבד. במקביל, פתחה תנובה בשורת מהלכים בניסיון ולהביא לחיסולה, כולל הודעה מיידית לנקודות המכירה על הפסקת ההתקשרות איתה ופנייה לעובדיה בהצעה לעבור לעבוד בשורותיה באותם תפקידים. הצעד אחרון עומד בניגוד לסיכום בין הצדדים, לפיו כל מעבר של עובדים ייעשה רק בכפוף לאישורה של לומבליקו.
עוד נטען, כי בשבוע שעבר הודיעה תנובה על סיום מיידי של ההתקשרות בין התובעת לבין חברת-הבת מו-יד ועל הפסקה מיידית של שירותי הסדרנות המיידית שהעניקה לתנובה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אורי קסיר ולנה מור, וטרם הוגש כתב הגנה.