|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

"בתי הכלא מפוצצים. כמה אסירים לשחרר?"

ועדת הפנים אישרה את תקן הכליאה לשנה נוספת בדיון עלתה השאלה כיצד יעמוד שב"ס בהוראת בג"ץ - שאסיר יקבל 4.5 מ"ר בעוד שנה יהיו 6,000 אסירים עודפים שאי-אפשר לשחררם על-פי חוק, והמשך כליאתם יהיה מנוגד לפסיקת בג"ץ בנושא הצפיפות
27/11/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

ועדת הפנים אישרה את תקן הכליאה לשנה נוספת, על-רקע השינויים הנדרשים בשרות בתי הסוהר לאור פסיקת בג"ץ בעניין הצפיפות בבתי הסוהר. יו"ר הוועדה, ח"כ דוד אמסלם: "עד שבג"ץ לא פסק, אנחנו חברי הכנסת דיברנו הרבה על הצפיפות הלא-אנושית בבתי הסוהר, קיימנו דיונים וסיורים וכלום לא קרה. הכנסת רק מייעצת. הרשות המבצעת אם היא רוצה היא שומעת לעצותיה, ואם לא, אז לא. השופט אליקים רובינשטיין דרך את המערכת וכיוון אותה באמצעות הלו"ז שהכתיב. עכשיו למערכת אין ברירה והיא חייבת לפעול".

על-פי החלטת בג"ץ ממרס 2018 יש להקפיד על צפיפות פחותה בבתי הסוהר, ועד דצמבר 2018 יש להגיע ל-4.5 מ"ר לאסיר.

אמסלם: "בתי כלא חדשים לא ייבנו בתוך חצי שנה. כמה אסירים צריך לשחרר כדי לרווח ל-4.5 מטר לאסיר?" סג"ד קתרין בן צבי, שב"ס: "כדי להגיע לפסיקת בג"ץ צריך לשחרר אלפי אסירים, מעל 8,000 מיטות. אם היום בתא של 22 מטר יש 10 מיטות, לפי התקן החדש נוכל להציב שם רק 5 מיטות. לפי המצבה הנוכחית זה אומר שיש 6,000 אסירים ללא מקום כליאה. אין לי מענה חוקי לזה, כי אני לא יכולה לשחרר אותם. התביעה ומשרד המשפטים נדרשים לומר מה לעשות בדצמבר 2018. איך להקטין עד אז את זרם הנכנסים ולהגדיל את זרם המשתחררים".

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "מה זה אתם חסרי מענה? אתם צריכים לתת מענה". קתרין בן צבי: "כשאדם נכנס למאסר, ביום כניסתו מחושב לו תאריך השחרור המנהלי שלו. מקזזים לו 3 שבועות לשנה. לפני זה הוא לא יכול להשתחרר, אלא אם תחליט ועדת השחרורים לשחררו בשליש".

עו"ד שני אילוז, לשכת עורכי הדין: "בג"ץ נתן לוח זמנים עד מרס 2018. אפשר להתקין הוראת שעה - שניתן לאפשר לאסירים לעלות לוועדת שחרורים כעבור מחצית תקופת מאסר במקום שליש. יש כמובן להגביל זאת סוג העבירות ושיהיה רק במאסר ראשון".

רותם טובול, לשכת עורכי הדין: "הייתה תקופה שלא היו שחרורים מנהליים. אולי אפשר העוד דרך להגדיל את מספר השחרורים המנהליים. החדרים בבתי הסוהר מפוצצים".

ח"כ בני בגין (ליכוד): "שמה של ועדת דורנר היה ועדה ציבורית לבדיקת מדיניות ענישה. כוונתה ההייתה לנסות להביא למצב שמפחיתים את זרם הנכנסים לבתי הסוהר בעקבות הצעות חוק לא אחראיות, שתמיד דורשות החמרת ענישה. להנחות לא להביא הצעות חוק שיקבעו עונש מרבי גבוה. לצערי בשנתיים האחרונות אפילו הממשלה לא עומדת בהנחה זו".

תאריך:  27/11/2017   |   עודכן:  27/11/2017
עידן יוסף
+פיתוח חדשני למערכת הביטחון: איתור נעדרים במבנים שקרסו
02:28 28/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
המינהל למחקר, פיתוח אמל"ח ותשתית טכנולוגית: ההערכה היא שרוב הלכודים מצויים עם טלפון עליהם או לידם, כך ניתן לדעת כמה והיכן הם  ▪  נעשו מספר ניסויים מוצלחים  ▪  המערכת אינה תלויה ברשת הסלולרית  ▪  בתחילת 2018 אמור פיקוד העורף לקבל את המערכת הראשונה
(חיילי פיקוד העורף [צילום: דובר צה"ל])
+ביטול התאגידים לא יוזיל מחיר המים
00:21 28/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ראש רשות המים: הייתה הזנחה רבת שנים. הטיפול במים ובביוב זה עסק מסוכן שצריך להתנהל באופן מקצועי  ▪  יו"ר איגוד תאגידי המים והביוב: הצעת החוק רוצה להפוך את המצב מ-56 תאגידים ל-256 מחלקות מים ברשויות המקומיות  ▪  יו"ר פורום מנכ"לי התאגידים: חלק מהתדמית הגרועה שלנו נובעת מאמירות בתוכנית הטלוויזיה "הכל כלול"
יוזם הצעת החוק השנויה במחלוקת. ח"כ שמולי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
בגלל הכל כלול? סיון כהן [צילום: arielinson]
+חוק ההמלצות המגונן על נתניהו עבר בקריאה ראשונה
22:16 27/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק של דוד אמסלם  ▪  ציפי לבני: פעם הייתה גאווה להיות בתנועת החרות  ▪  ח"כ בני בגין נכח במליאה אך לא השתתף בהצבעה  ▪  ח"כ אמסלם: "אני בא מהזווית של זכויות האדם בחוק הזה. בכלל לא קשור לראש הממשלה. לא התייעצתי אתו"  ▪  ח"כ דוד ביטן לאופוזיציה: "אתם מנצלים חקירה שאין בה שום דבר כדי להדיח ראש ממשלה וזה סוג של שחיתות"
("על מה אתם מגנים?" ציפי לבני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ סלומינסקי מציע: ערבית - שפה רשמית שנייה
20:40 27/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
דיון בכנסת בחוק הלאום  ▪  ח"כ יעל גרמן: "לא חכם ולא צודק לפגוע במיעוט הערבי שהשפה היא חלק מהגאווה שלו"  ▪  ח"כ זוהיר בהלול: "העברית והערבית הן אחיות סיאמיות. אפילו בדרום אפריקה יש 12 שפות רשמיות. מדוע הרגרסיה?"
למה להעליב? סלומינסקי וגרמן. [צילום: יצחק הררי/פלאש 90]
+המשבר בדרום ת"א: אתם עושים פוליטיקה על גב אנשים מסכנים
18:22 27/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ אילן גילאון (מרצ): "40 אלף פליטים בישראל ו-90 אחוזים מהם בדרום ת"א. האם הם ביקשו להיות שם? מישהו כיוון אותם לשם! לו ממשלת ישראל הייתה דואגת לפיזור נכון זה לא היה מגיע לזה"  ▪  לתושבי דרום ת"א אמר: "משתמשים בכם בתור מכשירים"
(ח"כ אילן גילאון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+כחלון: מנדלבליט יחליט על חקירות נתניהו
17:14 27/11/17  |  
השר כחלון מסר הצהרה לתקשורת: ״הביקורת עלינו חסרת שחר. מהרגע הראשון אמרתי שנתמוך בחוק ההמלצות. היועמ״ש שהוא אדם נקי כפיים, ישר ומקצועי, יחליט על חקירת נתניהו״.
+ח"כ שולי מועלם רפאלי: לא מתביישת בחוק הפורנו
17:10 27/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
חברת הכנסת מהבית היהודי: "כבר זכיתי שיקשרו לשמי כתרים כמי שמובילה את זה ש'אירן זה כאן', אבל בכוונתי לפעול לכך שאתרי פורנו יהיו סגורים כברירת מחדל ויפתחו למי שמבקש"  ▪  ח"כ שרן השכל (הליכוד): "נבחרי הציבור לא צריכים לכפות את הערכים שלהם על אנשים אחרים"
לא מתביישת. ח"כ מועלם רפאלי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ביטן: מבחינתי רחל עזריה היא אופוזיציה
16:12 27/11/17  |  עידן יוסף
יו"ר הקואליציה דוד ביטן אומר כי חברת הכנסת רחל עזריה מכולנו מתפקדת כאילו היא ח"כית באופוזיציה, ולכן הוא מתייחס אליה בחודש האחרון ככזו ואינו מעביר לוועדת הרפורמות בראשותה אף חוק.
+גילאון: פריג' יצורף לוועדת החוץ והביטחון
16:01 27/11/17  |  עידן יוסף
ח"כ אילן גילאון אומר כי למיטב ידיעתו הגיעה מרצ להבנה עם יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש, לכך שחבר הכנסת עיסאוי פריג' יצורף כחבר בוועדת החוץ והביטחון.
+"אשקול הקמת ועדת חקירה ממלכתית"
15:55 27/11/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיפה: היעדר השקיפות והאיפול שמוטל על היקפי הטבות המס של טבע החל ב-2014, כמו גם הסתרת המידע האם במסגרת התיקון האחרון לחוק עידוד השקעות הון, ב-2016, שיוחד ל"מפעל טכנולוגי מועדף מיוחד" זכתה טבע להטבת מס נוספת - הם חמורים ובלתי מקובלים  ▪  קראה להתערבות של רה"מ ושר האוצר במה שהיא מכנה אירוע טראומטי וקשה
(יחימוביץ'. פיגוע כלכלי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+גבאי: השבת - ספיניסטן מחוקי השחיתות
15:46 27/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר העבודה גבאי אומר כי משבר השבת היה מדומה ונועד לשנות את הסטטוס-קוו תוך כדי הסטת תשומת הלב מ"חוקי השחיתות של נתניהו"  ▪  התחייב לבטל חוקים אלה אם ייבחר
(גבאי. קואליציה רופסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+נתניהו: הממשלה יציבה וחזקה
15:21 27/11/17  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה בפתח ישיבת סיעת הליכוד לשותפיו הקואליציוניים על גילוי האחריות, ואמר כי הממשלה יציבה וחזקה. עוד אמר כי ישראל נמצאת במצב מדיני טוב מאוד.
+ליברמן: נעשה הכל שחוק המרכולים לא יעבור
14:35 27/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דרעי: ליברמן מחויב להסכמים הקואליציוניים ושני החוקים יובאו להצבעה בשבוע הבא  ▪  "עם גבאי ולפיד לא היינו נלחמים על עבודות בשבת אלא על רכבת ואוטובוסים שנוסעים בשבת"
ליברמן. לא למשבר שלישי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
דרעי. נשמעים לרבותינו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ביטן: לפיד מקשקש - לא קרא את חוק ההמלצות
14:26 27/11/17  |  
יו"ר הקואליציה הגיב לדברי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בפתח ישיבת הסיעה, ואמר כי הוא מקשקש ולא קרא את חוק ההמלצות. הוא התייחס לדברי לפיד כי מדובר בחוק נתניהו. לפיד גם אמר כי הוא מאוכזב מכחלון ומיתר השותפים הקואליציוניים של נתניהו שנכנעו ללחצים.
+כחלון: להאריך הפעילות בשדה דב עד יולי 2018
14:17 27/11/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך יתאפשר המשך פעילות התעופה האזרחית משדה דב בהתאם להוראות הקבועות בחוק  ▪  על-פי הערכות עלות הקמת הטרמינל הזמני עומדת על 50 מיליון שקלים והוא יפעל כחצי שנה בלבד
(שדה דב [צילום: פלאש 90])
+המשטרה תגיש סיכומים, אך לא תוכל לפרסמם
13:44 27/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק המתוקנת תמנע את פרסום מסקנות המשטרה בנוגע לתיקי החקירה המתנהלים נגד ראש הממשלה  ▪  היועמ״ש יוכל לבקש מהמשטרה להעביר את המלצתה לגבי חקירה שכבר החלה אם יראה שהדבר דרוש
(כחלון ואמסלם. מגבשים הבנות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+לובה הקופאית היא דוקטור בפיזיקה
13:03 27/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עולים אקדמאים נתקלים באי-הכרה בתארים מחו"ל, בהכרה רק לצורכי שכר או בהכרה נמוכה  ▪  יו"ר ועדת העלייה והקליטה: ישראל מחמיצה בעלי ניסיון ותחומי ידע מהעולם. קיבעון מחשבתי גרם בעבר ויגרום בעתיד לירידה למדינות מערביות ידידותיות יותר
(לובה. לא מה שחשבתם)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אושרת קוטלר   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליקים רובינשטיין / Elyakim Rubinstein   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אריק איינשטיין / Arik Einstein   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גידי גוב / Gidi Gov   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואב קרקובסקי   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   ספי עובדיה / Sefi Ovadia   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עובדים זרים   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת דוידוב   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רותם טובול / Rotem Tubul   רחל עזריה / Rachel  Azaria   רכבת ישראל   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"בתי הכלא מפוצצים. כמה אסירים לשחרר?"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הצעת חוק חדשה של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס), עליה חתומים גם חברי כנסת מהליכוד, הבית היהודי וכולנו, מבקשת לקבוע יום הנצחה מיוחד לרב עובדיה יוסף, ביום פטירתו, כך נחשף (יום א', 27.11.17) בחדשות ערוץ 2. לפי הצעת החוק, תוקם מועצה ציבורית שתהיה אחראית להנצחת הרב יוסף במוסדות המדינה ובמערכת החינוך. כל בתי הספר בישראל יחויבו לציין את היום וללמוד את מורשתו.
27/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, תקף במילים חריפות (יום א', 26.11.17) את כוונת הממשלה להעביר חוק עוקף בג"ץ שיאפשר מינוי סגן שר בריאות על תקן של שר.
26/11/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה אישרה (יום א', 26.11.17) את חוק ההמלצות השנוי במחלוקת שיזם ח"כ דוד אמסלם. הצעת החוק תובא מחר לקריאה ראשונה. החוק מבקש לאסור על המשטרה לפרסם את המלצותיה בסיומה של חקירה.
26/11/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
"הם לוקחים מקטעים-מקטעים ומשדרים לציבור איך שהם רוצים, כדי לשדר עסיסיות. כך זה היה תמיד וזה המנגנון, יש דו-שיח ויש דילים, ככה זה היה תמיד. זה לא היה תחקיר חדשני, לא היה שם מידע חדש שלא ידע מי שעוסק בתחום". כך אומרת (23.11.17) שרת המשפטים, איילת שקד, בתגובה לכתבה ב"עובדה" על הוועדה לבחירת שופטים.
23/11/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת הפנים בראשות ח"כ דודי אמסלם המשיכה (יום ה', 23.11.17) את הדיון על "חוק ההמלצות". ההצבעה על הצעת החוק לקריאה ראשונה תהיה כנראה בשבוע הבא. יו"ר הוועדה ויוזם החוק ח"כ אמסלם, חזר על תפיסתו בעניין החוק: "בני אדם, גם אנשי ציבור, דמם לא מופקר. קריירות שלמות נהרסו על הכפשת אנשים שאחר כך התיקים שלהם נסגרו. טובת הציבור היא לא להכפיש את מי שלא אשם.
23/11/2017  |    |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il