|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

האם מנהלת בית הספר עודדה סרבנות

זנדברג: לא מקובל שהכנסת תרגל אחר פוסטים של אזרחים. המנהלת תמכה בבתה ולא עודדה סרבנות יוגב: מורה שעודדה סרבנות, ראוי שתיקרא לשימוע פורר: לא מקובל שמנהלת בית ספר תסית נגד השירות בצה"ל
04/12/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
הנציגים המקצועיים בוועדה [מן הטלוויזיה]

דיון סוער (יום ב', 4.12.17) בוועדת החינוך סביב השאלה האם מנהלת בית ספר יסודי עודדה לסרבנות או הביעה תמיכה במעשי בתה. הלשכה המשפטית של משרד החינוך: "המנהלת לא קראה לסרבנות ויש מקום להפריד בין הפעילות המקצועית שלה לחייה המשפחתיים". יו"ר הישיבה, ח"כ עודד, פורר קרא להורים להגיש תלונות למשרד חינוך ולוועדת החינוך אם הם נתקלים בעבירה על החוק מצד איש חינוך.

פורר פתח את הדיון ואמר: "ביקשתי את ההצעה הזאת לדיון מהיר מתוך הבנה שיש פה בלבול. על מנהלי בתי הספר אחריות חינוכית, וכשמנהלת בית ספר מסיתה לסרבנות דרך הרשתות החברתיות כל התלמידים שלה רואים את הפרסומים שלה. לא מקובל שמנהלת בבית ספר יסודי תסית נגד השירות בצה"ל".

ענת ברקו (הליכוד) שיזמה גם היא את הדיון הוסיפה: "התמיכה בהפרת חוק של אשת חינוך הוא פגום ובלתי אפשרי. המנהלת הפכה את התמיכה בבת שלה לאידיאולוגיה והיא מטיפה לאנשים לא לשרת בצה"ל. אני חושבת שהיא לא ראויה לנהל בית ספר".

איתן ברושי (המחנה הציוני), יוזם הדיון: "היום יש ירידה במוטיבציה וירידה בבחירת ביחידות הקרביות. בשנים האחרונות הצבא הפך להיות מצבא העם לצבא חצי העם. בוגר מערכת החינוך יש לו שני מבחנים – הזכות לבחור ולהיבחר והחובה להתגייס לצה"ל, ותפקיד מערכת החינוך להביא את הדמות של הבוגר לפסגה הזאת. לכן זה כל כך חשוב מיהו המחנך ומיהו המורה".

מנגד אמרה ח"כ תמר זנדברג (מרצ) כי הכותרת האמיתית הייתה צריכה להיות רדיפה פוליטית של מנהלת מוסד חינוך. "מדובר בציד של מנהלת בגלל ביטוי פוליטי ובגלל תמיכתה בבת שלה. אנחנו מכירים משטרים סובייטים וצבאיים בהם פיטרו אנשים ממקומות העבודה שלהם, במיוחד בשירות הציבורי, בגלל הבעת דעה שלא התאימה לשלטון או בגלל תמיכה בבני משפחה שהביעו דעות פוליטיות. אנחנו לא רוצים דמות חינוכית שמתנערת מהבת שלה. ואם כבר מדברים על עידוד לסרבנות – גם בצלאל סמוטריץ' קרא לסרבנות ואיש לא פצה פה. אני מציעה לחברי הכנסת לחזור ולעסוק בתפקיד שלהם ולא להיגרר אחרי ארגונים פשיסטיים שמנחים אותם. אם המנהלת עברה על החוק שתועמד לדין".

גם ח"כ מיכל רוזין (מרצ) אמרה כי מדובר ברדיפה פוליטית: "בישיבת ועדת חוץ וביטחון אמר נציג משרד החינוך, שהחינוך שאנחנו נותנים לבנות בחינוך הדתי הוא שזה בניגוד להלכה להתגייס לצבא. מערכת החינוך מחנכת אותן לא להתגייס לצבא, קרי לסרבנות. אותה מנהלת היא אם לילדה שבחרה לשלם מחיר כבד מאוד. אנחנו תומכים בכך שלאדם יש מצפון ועמדה ואנחנו צריכים לתת לו תמיכה ובוודאי לאימא שהילדה שלה יושבת בכלא".

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד): " יש כאן דילמה מאוד גדולה בין מנהלת שתמכה בבת שלה ומותר לה לחבק אותה וללוות אותה לבין קראיה לסרבנות. אני כמנהל בית ספר במשך 25 שנה לא העזתי לעבור על החוק ולא משנה מה היו העמדות שלי. מותר למנהל בית ספר לשתף את הכאב הפרטי שלו ובין זה שהוא קורא לא לסרבנות לצבא יש הבדל גדול.

ח"כ מוסי רז (מרצ): "לא הייתה הסתה ושום כלום. הבת ביקשה פטור על סעיף מצפון והאימא תמכה בה. האם סגנית שר החוץ שירתה בצבא? לא שירתה. כל מה שאמרה המנהלת היה שכל חטאה של הבת שלה היה שלא רצתה לשרת בצבא, בניגוד לאחרים שלא משרתים ולא נענשים. אני שירתתי בצבא וילדי שירתו ואני אומר לך שבזמן שעשרות אנשים לא הולכים לצבא לא יכול להיות שיכלאו ילדה בת 18. די עם זה".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "אני רואה בחומרה דיון של ועדת כנסת שעוסק ברדיפה פוליטית של אנשים על עמדותיהם. גם עובד הוראה יכול לפרסם עמדות בפייסבוק. אנחנו לא רוצים לראות את המקום שכל עובדי ההוראה פיותיהם סתומים. יש מקום שיש בו קריאה לסרבנות - בישיבות חרדיות, ישיבות הסדר ועוד" .

ח"כ איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני): "אנחנו מסתכלים בדאגה על הירידה האדירה במוטיבציה. מאוד קשה לגייס אנשים לצבא. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו למה ואיך אנחנו מגיעים לרמות כאלה של מוטיבציה ומה עושים שהדבר הזה ישתנה וישתפר".

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) "השירות בצה"ל הוא זכות גדולה ומצווה גדולה. כל עידוד לסרבנות במערכת החינוך הוא פסול. אם יש מורה כזאת שעודדה סרבנות, ראוי שתיקרא לשימוע במשרד החינוך. אם היא מתנצלת שתחזור לעבודה ואם לא, שלא תחזור. כל מי שפוגע בצה"ל במוסריותו כאיש חינוך אין לו מקום במערכת החינוך".

ח"כ יוסף עטאונה (הרשימה המשותפת): "דמוקרטיה היא לא עריצות הרוב ואני מגלה אחרי חודש של פעילות בכנסת שעריצות שולטת בבית הזה. ההסתה נגד המנהלת היא סתימת פיות. אתם רוצים מנהלי בתי הספר כבקשתכם וחברה אזרחית וארגונית כבקשתם, וכך אי-אפשר להמשיך. לגבי הסרבנות – יש סרבנות מצפונית ואפשר לקבל את הדעה הזאת. אי-אפשר שהבית הזה ידרוס כל מיעוט שהוא בדעה אחרת ממנו.

ח"כ יוסוף ג'בארין (הרשימה המשותפת): "משיקולים של הגנה על חופש ביטוי גם בימין וגם בשמאל צריך להפריד בין פעילות שמתקיימת מחוץ לכתלי בית הספר שהיא פעילות לגיטימית ולא נופלת בכל מסגרת שאינה חוקית, לבין פעילות בית ספרית. משרד החינוך לא יכול לרדוף את המנהלים ואת המורים בשעות שאחרי בית הספר. אני חש ברדיפה מטעמים לא עניינים והייתי אומר שהטעמים הם לא חוקיים".

לירן ברוך, יו"ר נכי צה"ל למען ישראל, אמר כי המנהלת שעודדה סרבנות ירקה בפרצופם של לוחמי צה"ל ופצועי צה"ל.

נציג משרד החינוך, עו"ד לירון ספרד, הציג את עמדת משרד החינוך: "המנהלת לא קראה לסרבנות ויש מקום להפריד בין הפעילות בין הרמה המקצועית לרמה המשפחתית. היא הבהירה שיש הפרדה בין הפעילויות הללו. מדובר בבית ספר יסודי ואין שם פעילויות גיוס או מוטיבציה של גיוס לצה"ל. מדובר במנהלת מוערכת ששני בניה הגדולים שירתו שירות קרבי מלא בצבא ובתה בחרה לא לשרת. המנהלת פרסמה תכנים שתומכים בבתה והיא לא קראה לסרבנות אלא תמכה בבת שלה והבעיה את דעתה כאזרחית מהשורה". גליה חרובי, מפקחת מחוז מרכז הוסיפה כי מדובר במנהלת מוערכת וערכית שפועלת למען הקהילה ובית הספר. היא הודיעה כי לא קיבלה תלונות על תפקודה כמנהלת.

פורר קרא למשרד החינוך לעשות בדק בית ולבדוק מדוע לא מגיעות אליהם תלונות ומדוע בוחרים אזרחים לפנות לגופים חיצוניים כגון חברי כנסת ותקשורת. עוד קרא לגופים השונים להעביר למשרד החינוך ולוועדת החינוך חומרים המעידים על קריאה לסרבנות של אנשים במערכת החינוך. חברי האופוזיציה לא הסכימו לסיכום: "הסיכום אינו מקובל על כל חברי ועדת החינוך קרא ח"כ יוסוף גבארין. עוד אמר ח"כ פורר כי יבקש מיו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי, לקיים ישיבת המשך בנושא על-מנת שמשרד החינוך ישרטט את הגבולות של המותר והאסור לאנשי החינוך.

תאריך:  04/12/2017   |   עודכן:  04/12/2017
עידן יוסף
+קנס לגוף ציבורי שלא יניף דגל ישראל
20:45 04/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ דב חנין התנגד להצעת החוק: "למה שלא תרחיבו את החוק כך שרה"מ יצטרך לשאת דגל לכל מקום וגם לחדרי החקירות? חוק הדגל אוסר מפורשות על ביזויו ובגרירתו לאירוע למשל של תאגיד הביוב"
יוזם הצעת החוק, ח"כ אורן חזן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+הזיהום לערבים - הכסף ליהודים
19:14 04/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת לצדק חלוקתי ושוויון חברתי דנה בחלוקת ההכנסות באזורי התעשיה  ▪  א.ת ציפורית מרוחק 7 ק"מ מנצרת עילית. למרות זאת, כספי הארנונה זורמים לנצרת עלית. הישובים הערבים הקרובים יותר, לא מקבלים שקל  ▪  ח"כ גנאים: "אני גר בסכנין ורואה את פעילות אזור התעשיה משגב שבה רוב האדמות הופקעו מתושבי סכנין והעובדים שם הם משלנו אבל אנחנו לא נהנים מהרווחים"
"חוסר צדק משווע ואפליה" [צילום: משה שי/פלאש 90]
ח"כ מסעוד גנאים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+מקדמים חקיקה לתחבורה שיתופית בלי להתייעץ
18:20 04/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציג משרד התחבורה: יעילות התחבורה השיתופית מוטלת בספק  ▪  יו"ר ועדת המדע דורש מהמשרד להיוועץ בכלל הגורמים, בטרם יפרסם את עמדתו: "באיזה זכות אתם חוסמים מהציבור שירות חדשני הנהוג בעולם כולו?"
(לא רק בדרך מהעבודה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הרשויות המקומיות מסרבות לשלם יותר עבור תוצרת הארץ
18:03 04/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה דנה במתן עדיפות לתוצרת הארץ במכרזים של השלטון המקומי והרשויות המקומיות  ▪  יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס: לא ניקח משהו ששווה פחות ועולה יותר, כי בסוף אנחנו מחויבים לכספי ציבור ועלולים למצוא עצמנו בחדר של להב 433
(חיים ביבס [צילום: יח"צ])
+סקר: מפלגה בראשות אלדד יניב תקבל 7 מושבים
17:37 04/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אם תוקם מפלגה למלחמה בשחיתות בראשותו היא צפויה לכרסם בעיקר במחנה הציוני, ביש עתיד ובכולנו  ▪  גוש הימין גובר ב-11% על גוש השמאל
(יניב. יקים שוב מפלגה? [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+פוצץ הדיון בכנסת על מיסוי מוצרי טבק
16:23 04/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד האוצר סירב לאפשר לנציגיו להגיע  ▪  זנדברג: "אם מדיניות שר האוצר היא לא להעלות מיסים גם כשמדובר בחיי אדם, שיבוא לוועדה ויציג את עמדתו ויעמוד לביקורת ציבורית"
(באב"ד. הביא לביטול הדיון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ביטוח לאומי יבדוק ביטול תוספת קצבה לילדים חולי סרטן
16:09 04/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בעקבות שינוי בטיפול הכימותרפי (קבלתו בכדורים ולא לווריד), הילדים ומשפחותיהם מאבדים תוספת לקצבתם, בשווי של כ-2,000 שקלים בחודש  ▪  במוסד לביטול לאומי מעריכים כי בדיקה מחודשת של כל התיקים צפויה להימשך כחודש
(ביטוח לאומי. בדיקה מחודשת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ליברמן: אבי גבאי מרסק את מפלגת העבודה
16:06 04/12/17  |  
השר אביגדור ליברמן התייחס להאשמת יו"ר העבודה אבי גבאי, לפיה מי שממנה שר ביטחון שבחשבון הבנק של בתו בת ה-21 התגלה אוצר של עשרה מיליון שקלים, מאפשר שני מיליון שקלים שנחתו בהפתעה בחשבון יו"ר הקואליציה, ואמר: "כנראה מצבו אנוש, והדרך היחידה שלו לבוא לידי ביטוי זה לתקוף אותי. אבל זה לא יעזור. האיש הוא לא רלוונטי ואני שמח שהוא לוקח את מפלגת העבודה להתרסקות. מה שבטוח, שמצד אחד הוא יחזק את השמאל ואני חושב שהוא צריך לקבל את הזר פרחים גם ממרצ וגם ממפלגות הימין. הוא סך הכל עושה עבודה טובה ומרסק את מפלגת העבודה בקצב ראוי".
+גפני עצר 558 מיליון שקל לרכבת
15:08 04/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים גפני הפסיק דיון בשינויים בתקציב בהיקף של 7.5 מיליארד ש"ח לאחר שלא קיבל תמיכה של חברי קואליציה לאישורם  ▪  בין הבקשות שהיו אמורות להידון - 558 מ"ש עבור רכבת ישראל ו-313 מ"ש למערכת ההשכלה הגבוהה
(ח"כ גפני. לא חותמת גומי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+כנסת נגישה: משקפי ראייה "חכמים" ומפת מישוש
14:44 04/12/17  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
אלה חלק מהעזרים שיוכלו לקבל אנשים עם מוגבלות שיגיעו לכנסת בעמדת נגישות מיוחדת שתחנך מחר  ▪  בשנה האחרונה השלימה הכנסת התאמות רחבות היקף לעמידה בדרישות הנגישות  ▪  אדלשטיין: "חשוב שהמסר של שוויון והנגשה ייצא דווקא מהכנסת"
([צילום: דוברות הכנסת – יצחק הררי])
+ליברמן: לא נפרוש בגלל חוק המרכולים
14:36 04/12/17  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, אומר כי חוק המרכולים מהווה הפרה בוטה של ההסכמים הקואליציוניים של סיעתו והפרה של הסטטוס-קוו. לדבריו, ראשי ערים ומועצות מכירים היטב את המצב בקהילותיהם, ומדובר בהתערבות מכתיבת הרגלי חיים עליהם. לדבריו, במצב הביטחוני הרגיש לא יהיה נכון לפרוש ולהפיל את ממשלת הימין. הוא טען כי האחריות היא על ראשי הסיעות החרדיות שמקדמות את חוק הגיור, רכבת בשבת, חוק המרכולים והבוררות בבית הדין הרבניים.
+לפיד: נתניהו בן 68, קרה לו משהו
14:30 04/12/17  |  
"נתניהו הקודם, נתניהו של שלוש הקדנציות הקודמות, בחיים לא היה מקדם חוק כזה" - אומר יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בהצהרה בפתח ישיבת הסיעה ביחס לחוק ההמלצות. "קרה לו משהו. זה מה שקורה לשליט שנמצא יותר מדי שנים בתפקיד. כל המושגים על מותר ואסור מתעוותים. הוא בן 68, והוא חושב שהכל מותר לו. שהחוקים לא חלים עליו - הם כן חלים עליו! ישראל היא לא מונרכיה. אין פה בית מלוכה".
+חוק המרכולים לא יעלה להצבעה היום
13:54 04/12/17  |  
מליאת הכנסת לא תצביע על חוק המרכולים. זאת משום שההליך מצריך הנחה על שולחן הכנסת והמתנה של 48 שעות או לחלופין פטור מחובת הנחה, שלכך נדרש אישור של ועדת הכנסת. אולם זו לא פרסמה זימון לדיון בנושא משום שהיא אינה יכולה להתכנס ללא נוכחותו של היו"ר יואב קיש, השוהה בחו"ל ואין לו ממלא-מקום.
+בקרוב: גם אבות ייפטרו מהתייצבות בלשכת תעסוקה
13:08 04/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-מנת לבטל אפליה בין המינים ולקדם יצירת שוויון בין ההורים, מוצע כי אם לבני הזוג יש תינוק עד גיל שנתיים, יבחרו מי משניהם יהיה פטור מהתייצבות זאת. החוק יכנס לתוקף 4 חודשים מיום פרסומו
(לקדם יצירת שוויון בין ההורים [צילום: AP])
+יוגבל השימוש בסיווג 'חברת בית' לתכנון מס
12:49 04/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עיקר התיקון בהצעת החוק לעומת המצב הקיים הוא למנוע כאמור, את הכלי התכנוני הנובע מהאפשרות 'לזגזג' בין ההגדרות של החברה. חברה שתבקש לשנות את הגדרתה הקיימת כ'חברת בית' לחברה רגילה, לא תוכל עוד לשוב ולהיות מוגדרת 'חברת בית'
(ועדת הכספים של הכנסת)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת ברקו   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם מנהלת בית הספר עודדה סרבנות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
4/12/17 14:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 4.12.17) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית, לפיה גם אב יוכל לקבל פטור מחובת התייצבות בלשכת תעסוקה, במקרים בהם המשפחה זכאית לקצבת הבטחת הכנסה. כיום, שני בני הזוג מחויבים להתייצב בלשכה לצורך "מבחן תעסוקה", אולם אֶם לתינוק עד גיל שנתיים פטורה מהתייצבות זאת, מתוך התחשבות וניסיון להקל. כעת, על-מנת לבטל אפליה בין המינים ולקדם יצירת שוויון בין ההורים, מוצע כי אם לבני הזוג יש תינוק עד גיל שנתיים, יבחרו מי משניהם יהיה פטור מהתייצבות זאת. החוק יכנס לתוקף 4 חודשים מיום פרסומו.
04/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 4.1.17) לקריאה שנייה ושלישית, הצעת חוק שנועדה להסדיר את מעמדה של חברה המוגדרת 'חברת בית', חברה שעיקר עיסוקה בתחום הנדל"ן.
04/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
כשהוא חיוור ועייף לאחר למעלה מ-14 שעות חקירה (יום א', 3.12.17) יצא יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד) מחדר החקירות של יחידת להב 433.
04/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תמכה (יום א', 3.12.17) בהצעת החוק של ח"כ דוד ביטן (הליכוד) למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות חינוך. ההצעה מבקשת לחייב מועסק במוסד חינוכי לקבל אישור ממשטרת ישראל כל ארבע שנים, על כך שלא הוגש נגדו כתב אישום על עבירת מין. כמו-כן מאפשרת הצעת החוק למשטרה, לדווח למוסד חינוך, במידה ואחד מעובדיו נחקר על עבירה פלילית.
04/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תמכה (יום א', 3.12.17) בהצעת החוק של ח"כ חמד עמאר (ישראל ביתנו), שנועדה לקבוע העדפה בקבלה לעבודה בשירות המדינה של מי ששירתו בשירות סדיר בצה"ל, משמר הגבול, יחידות אחרות במשטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, שירות לאומי או שירות אזרחי.
04/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il