|   15:07:40
דלג
  עומר כרמון  
עיתונאי עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

יו"ר ועדת הכספים: נעניק לחברת טבע הטבות נוספות

ח"כ משה גפני: "אם הנהלת החברה תשתף אתנו פעולה, נמצא כל פרצה בחוק ונתקן את החוק לעידוד השקעות הון על-מנת לסייע לה לקבל עוד הטבות שיאפשרו לה לצאת מהמשבר ולהשתקם" נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש: "יש לא מעט חברי כנסת שעושים נזק בעניין. לא רלוונטי מה טבע קיבלה עד היום, אלא להמשיך לתת שתמשיך לצמוח בישראל"
19/12/2017  |   עומר כרמון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ח"כ משה גפני [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) אמר בדיון הדחוף שקיימה הוועדה (יום ג', 19.12.17) בנוגע למשבר בחברת טבע, כי "ככל שהנהלת החברה תשתף פעולה, תצמצם את מספרי המפוטרים ותחזק את פעילות החברה בישראל, ועדת הכספים תפעל להגדיל את ההטבות שיינתנו לחברה".

"אין לי כל רצון להתלהם" אמר גפני והוסיף: "מה שחשוב כעת זה למצוא דרכים לסייע לטבע להשתקם ולצעוד קדימה. אם הנהלת החברה תשתף אתנו פעולה, נמצא כל פרצה בחוק ונתקן את החוק לעידוד השקעות הון על-מנת לסייע לה לקבל עוד הטבות שיאפשרו לה לצאת מהמשבר ולהשתקם. אך אם לא תשתף פעולה, נמצא כל פרצה בחוק על-מנת שלא תקבל סיוע. נושא התעסוקה בישראל הוא רגיש מאוד. אנחנו מדינה קטנה ומוקפת אויבים ונושא התעסוקה מהותי במיוחד עבורנו".

גפני הוסיף: "מדובר במשבר בסדר גודל לאומי. אני לא בעד להתלהם אלא לחפש פתרונות ולמזער נזקים. אבל מדינת ישראל נתנה לטבע הרבה כסף כדי שתקלוט הרבה עובדים והתקשורת הישראלית מאוד שיבחה את חברת טבע ואמרה שמדובר בפאר היצירה של התעשיה הישראלית. לא ניתן להגיע היום ולומר שמה שהיה בעבר לא היה נכון, אלא זה היה נכון ויש להתמודד עם זה. אין לנו שיניים לחייב חברה פרטית לא לסגור מפעלים ולא לפטר עובדים, אבל אני מניח שגם הנהלת טבע רוצה שהחברה תצלח את המשבר ותמשיך ותתפתח אך אם לא יישמעו לנו בעניין סגירת המפעל בירושלים וכד', אנחנו רוצים שיהיו כמה שפחות פיטורין, אנחנו מדינה קטנה מוקפת אויבים ונושא התעסוקה עניין מהותי. כאן לא יכולים לאפשר שיהיו פיטורין בסדרי הגודל עליהם מדברים כעת. אם ההנהלה לא תשתף פעולה נתחיל לדבר על מה החברה קיבלה".

מנהל רשות ההשקעות במשרד הכלכלה, נחום איצקוביץ', עדכן שהרשות הקפיאה מענק שאמור להינתן לטבע, עד שיתברר מה קורה בעניין המפעל בירושלים.

סמנכ"ל בכיר, תפעול טבע בישראל ובאירלנד, דוד לוסטיג: "מה שעומד על כף המאזניים זה להציל את טבע. טבע במשבר חריף מאוד. התעשיה הגנרית העולמית בשחיקת מחירים אדירה, שוק מרכזי שלנו, איבדנו את הפטנט על הקופקסון, אובדן הכנסות משמעותי ובנוסף, העסקה שעשינו שבגינה נגררנו לחוב של למעלה מ-30 מיליארד שקלים. כיום אנחנו חשופים להשתלטות פיננסית עוינת של משקיעים זרים שהשקיעו כסף בטבע ואנחנו באים למנוע את התהליך הזה. הרה-ארגון מתחיל בצמצום הוצאות ניהול והוצאות כלליות, קרי במטה. החברה הופכת הרבה יותר רזה. ברחבי העולם הולכים להיפרד מ-14 אלף עובדים ולסגור 20 מפעלים ברחבי העולם. בישראל פרידה מ-1,200 עובדים ועוד 500 עובדים בסגירת המפעל בירושלים, סה"כ 1,700 עובדים עד סוף 2019. מטרת התוכנית לשמר את הפעילות". לגבי המפעלים בירושלים אמר לוסטיג: "שני המפעלים בירושלים מפסידים, ההנהלה שלהם משותפת. יש שחיקת מחירים בתחומים של המפעלים האלה וזה יוצר הפסדים. בסוף 2019, אין למפעל הזה זכות קיום. זה מפעל מפסיד ולא סוברים שיימצא קונה שייקנה אותו כמפעל פעיל. התמונה הריאלית שלנו שהמפעל בירושלים נצטרך לסגור".

נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש: "יש כן מעמד לוועדת הכספים. טבע חברה פרטית שנמצאת במשבר מטורף שצריכה לצמצם בחצי את עובדיה בעולם, אם חס וחלילה לא פותרים את המשבר טבע קורסת על כל המשמעויות עם הפגיעות בפנסיה ופגיעה בשם של התעשיה הישראלית בעולם. טבע צמחה מאפס והפכה לאחת החברות הטובות בעולם. אני משוכנע שטבע תתאושש ותהיה בסדר. ישראל חיבקה את טבע ומשוכנע שצריכה להמשיך בכך. יש לא מעט חברי כנסת שעושים נזק בעניין. לא רלוונטי מה טבע קיבלה עד היום, אלא להמשיך לתת שתמשיך לצמוח בישראל. השיח צריך להיות משתף ומחבק ולא שיח של מה נתנו. מדינת ישראל נתנה את מה שמגיע בחוק השקעות הון וקיבלו הנחות במס וגם אינטל קיבלה. אם תהיה מחובקת יהיה לה אינטרס להעביר מפעל מאירלנד למשל לירושלים".

ח"כ אילן גילאון (מר"צ): "יש למצוא פתרונות יצירתיים בלי לבזבז זמן על חשבונות קודמים. הפתרון צריך להיות דיפרנציאלי כל מפעל ותרומתו. בירושלים המפעל לא מפעל מפסיד. לראות איפה רוצים לפרוש מרצון וכד'. כאן הייתה צריכה להיות רשת הצלה. יש להחזיר בונוסים שניתנו רק לפני חודשיים. לגבי הנושא העתידי צריך להבהיר שלתעסוקה יש קשר לחוק עידוד השקעות הון ואח"כ פריפריה ומחקר. ודבר אחרון לראות את מקורות הבעיה. במקום שנותנים הרבה הטבות צריך שתהיה יותר רגולציה".

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני): "יש גזר אך יש גם מקל ויש לאזן ביניהם אחרת לא יהיו כאן עובדים ולא ניתן לנהל כך כסף ציבורי. לטבע יש הנהלה שמרוויחה הרבה. חייבים לצמצם באופן ניכר את כמות המפוטרים. יש אגדה שאם לא ניתן הטבות לחברות ענק הן תברחנה מכאן. ב-OECD יש רק 5 מדינות שנותנות הטבות ללא התליות, אחת מהן ישראל/ בכל השאר המשקיעים מתחייבים, שגובה השכר של העובדים לא יפחת מגובה ההשקעה של המדינה. בפועל שכר העובדים היה פחות משליש. ההתליה הזו קיימת בכל העולם, למה לא קיימת אצלנו? רוצים לעודד יותר השקעות אבל חייבים להיות קריטריונים ויש להודיע זאת לטבע ולחברות אחרות, איש לא יברח, זו הנורמה בעולם המערבי".

ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני): "טבע לא נפלה בגלל המענקים, אלא בגלל ניהול כושל. האוצר לא ראה את חוק עידוד השקעות הון כפונקציה של עידוד התעסוקה, מעבר לעידוד הייצוא של 25 אחוזים, שמפעלים בכל הארץ לא עומדים ברף הגבוה הזה. למה לייצר בנגב ובגליל פחות חשוב מייצוא? ולכן אין משקל לתעסוקה".

ח"כ עמר בר לב (המחנה הציוני): "המטרה לסייע לחברה, אך עם זאת, לא ייתכן לתת הטבות מס לחברה שמפטרת אנשים ופועלת בניגוד לחוק עידוד השקעות הון, שבין מטרותיו עידוד התעסוקה. המטרה יצירת מקומות עבודה במ"י ולכן חברות מקבלות הטבות מס".

לאחר שסמנכ"ל מיסוי גלובלי בטבע, דוד הרמן, השיב לח"כ אורן חזן (הליכוד), כי החברה בישראל רווחית, אמר ח"כ חזן: "אני לא מכיר מציאות שבה עסק הוא רווחי אך שולח עובדים הביתה. זו בדיוק הנקודה, הבעיות של החברה הן בחו"ל. ישבנו כאן בוועדת הכספים לפני כחודשיים ודובר על מספרים אחרים ובין השורות נאמר שמגיעים לפיטורין בארץ, זה בגלל הפיטורין בעולם וזה צריך לפגוע גם כאן כי בעלי המניות הזרים ייראו את זה לא טוב שלא מפטרים גם כאן. אם חברת טבע תעניש אלפי עובדים בישראל בגלל מה שקורה בחו"ל ועדת הכספים צריכה לפעול שטבע תתרסק. מה שרלוונטי, שלא משנה מה נעשה כאן אתם לא רוצים לשנות את המצב אתם אומרים את זה בצורה ברורה. אנחנו צריכים לקבל החלטות שייגרמו להם להבין שמה שהם מקבלים צריך לבוא קודם כל לידי ביטוי במה שייקבלו או לא, מאיתנו. אנחנו, חברי ועדת הכספים, צריכים לשבת לבד ולקבל החלטות אמיצות שייגרמו להם להבין שאין להם אינטרס לפטר בארץ ולו עובד אחד. חוץ מאותם 1700 מפוטרים יש עוד ספקי משנה, נותני שירותים, נהגים שייפגעו גם הם. המעגל הרבה יותר גדול מאותם 1,700 איש".

ח"כ איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני): "לא מרגישה שטבע עשתה תהליך התייעלות משמעותי שדיווחה עליו לציבור והחשש מהשתלטות עוינת קיים לא מהיום. הטבות מס זה דבר נכון אם נעשה כמו שצריך. יש שלושה דברים שצריכים להכניס למסגרת החוק. חשוב לדעת אם הטבות המס באמת אפקטיביות, כי ישראל הידרדרה במדד עשיית העסקים ממקום 29 למקום 54, אולי הממשלה צריכה להידרש לחסמים עסקיים הרבה יותר מאשר הטבות המס. הטרגדיה של ירושלים - האנשים האלה נלחמים על הזכות לגור בער הבירה, אין כל משמעות להכרזת טראמפ אם אין תעסוקה. במונחי תעסוקה ירושלים היא פריפריה וצריך להבין את גודל השבר".

ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני): "גדלתי על-כך שטבע אחד ממקומות התעסוקה השווים ביותר בישראל, זה היה סמל להעסקה הוגנת שמתגמלת העובדים. גם לא כופרת בכך שהחברה במשבר. כשמדברים על הידוק חגורה, מצופה מכולם, גם מההנהלה. שלא יחפשו עובדים חדשים בזמן שמפטרים במקום להסב הקיימים וגם יגואר, קצת רגישות לנראות לא הייתה מזיקה. החשש מהשתלטות עוינת, בין השאר שיהיה מספיק זר על-מנת שינחית את חרב הפיטורין. הסיבה שנותנים הטבות מס ושתהיה ישראלית שתהיה מחוברת בחבל טבור לחברה הישראלית, וכמביאים מנכ"ל שבאמת לא אכפת לא מה נגיד זה לא כל כך שונה מהשתלטות עוינת".

ח"כ יצחק וקנין (ש"ס): "חייבים להוריד את הלהבות, כי אנחנו לא מעוניינים לפגוע בחברה כי אם להפך" ח"כ וקנין קרא ליו"ר הוועדה גפני, "לקבל החלטה על הקמת צוות שילווה את תהליך ניהול המשבר בטבע על-מנת להבטיח מחד שהחברה תתאושש ממנו ומצד שני, להבטיח מזעור של הפגיעה בעובדים ובפעילות בישראל".

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ גפני, סיכם את הדיון ואמר: "ירושלים כעיר נפגעת הכי הרבה, היא מקבלת מכה קשה נוכח הכוונה לסגור את שני המפעלים של טבע שנמצאים" והודיע שהוא מקבל את הצעתו של ח"כ וקנין, ומקים צוות מטעם ועדת הכספים "לקיום הידברות שוטפת מול החברה ומול הממשלה על-מנת למצוא פתרון למשבר, כזה שיקטין כמה שניתן את היקפי המפוטרים. "1200 עובדים לא יפוטרו. לא נסכים ל-1,200 מפוטרים בתחילת 2018".

תאריך:  19/12/2017   |   עודכן:  19/12/2017
עומר כרמון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחום איצקוביץ   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרגא ברוש / Shraga Brosh   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר ועדת הכספים: נעניק לחברת טבע הטבות נוספות
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לחלק הכסף שלנו?!
19/12/17 15:02
2
ארי כספי
19/12/17 15:30
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ג', 19.12.17)לקריאה שנייה ושלישית (ברוב של 8, מול 4 מתנגדים) את הצעת החוק הממשלתית אשר מוזגה עם הצעת החוק הפרטית של חבר הכנסת משה גפני ואחרים, לפיה שר העבודה והרווחה יתחשב בשיקולים הבאים במתן ביתר לעבודה ביום המנוחה: רווחת העובד, מסורת ישראל, קיום חלופה שאינה מחייבת העסקה בשעות המנוחה השבועית, ההשפעה שיש במתן היתר על אופיו של המרחב הציבורי שבו יתבצעו העבודות לגביהן מתבקש ההיתר.
19/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ב', 18.12.17) דיון בנושא 'צרכנות נבונה - טכנולוגיות ליצירת שקיפות במחירי פירות, ירקות מוצרי צריכה'.
19/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
יובל לנדשפט, מנהל יחידת הקנביס במשרד הבריאות, חשף בדיון ועדת הכנסת למאבק בסמים, כי 95 בתי מרקחת הגישו בקשה לשיווק מוצרי קנאביס, ומתוכם כ-72 כבר קיבלו אישורים ראשוניים. 250 חוות ריבוי (משתלות) קנאביס הגישו בקשות לרישיון, מתוכן 156 כבר קיבלו אישור ראשוני, וזאת לאחר שעברו בדיקת משטרה ובדיקת בעלות על הקרקע. 383 חוות לגידול קנאביס הגישו בקשה לרישיון, מתוכן 242 כבר עברו את הבדיקות ואת שלב א' בהליך הרישוי. 60 יזמים הגישו בקשה להקמת מפעל ייצור, מתוכם 29 קיבלו אישור. שני מפעלים הגיעו לשלב השלישי והאחרון בהליך הרישוי, לאחר שכבר הקימו מפעלים ועברו את הבדיקות של מכון התקינה. 44 בתי מסחר הגישו בקשות לשיווק בקנאביס הרפואי. מתוכם 22 קיבלו אישור ראשוני לפעול להקמת החברה, לאחר שנבדקו על-ידי המשטרה.
18/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה (יום ב', 18.12.17) הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות, שתאפשר להן לגבות אגרת שמירה גם בשנתיים הקרובות. 70 חברי כנסת מהקואליציה והאופוזיציה תמכו בהצעה. 23 ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה התנגדו, וההצעה הועברה לדיון בוועדת הפנים.
18/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 18.12.17) לקריאה ראשונה את ההצעה של היו"ר, ח"כ איתן כבל, לסגור פרצה בחוק הגנת הצרכן ולחייב את החברות השונות לצפות צרכנים על איחור הגעת טכנאי גם במקרים בהם מדובר על התקנה או הסרה של מוצר או שירות, הובלה של מוצרים שנרכשו, בדיקות תקופתיות במתקני גז ביתי וכן ביקור טכנאי או נותן שירות בתקופת אחריות בתשלום.
18/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il