|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

הוכנסו שינויים בסימון מוצרי המזון <br>

התקנות אושרו סופית ולא יתאפשר כל שינוי נוסף בהן סימון תזונתי ומספר כפיות סוכר באריזות קטנות עלייה בכמות הסוכר שתחייב סימון בשלב המעבר
25/12/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
כמה סוכר? [צילום: סוגת]

רפורמת סימון מוצרי המזון הארוזים מראש: בדיון על בקשות לדיון מחודש ("רביזיות") שהתקיים (יום ב', 25.12.17) בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בסעיפי התקנות, אישרה הוועדה את הצעת מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, לפיה יחידת מזון ששטח קדמת האריזה שלה אינו גדול מ-25 סמ"ר תישאר פטורה מסימון במדבקה אדומה, אולם הסימון התזונתי (ערכים קלוריים וכו') לא יוסר ממנה ובנוסף תצוין במספר כמות כפיות הסוכר שמכיל המוצר. ההצעה אושרה ברוב של 9 תומכים מול 3 מתנגדים, בעקבות בקשה של ח"כ נורית קורן (הליכוד) לדיון מחדש בנושא.

עוד נקבע כי ב"תקופת ההסתגלות" בת השנה, סך הסוכרים ב-100 גרם מזון מוצק שיחייב סימון על-ידי מדבקה אדומה, יעמוד על 13.5 גרם, ולא 12 כפי שאישרה הוועדה בדיון קודם. "זה עדיין יותר נמוך מ-15 גרם, הסך אותו ביקשנו לקבוע בתחילה, אולם אחרי בדיקה מעמיקה, גם עם התעשיינים, החלטנו שזו הכמות הסבירה", אמר בר סימן טוב, והוועדה אישרה פה אחד את בקשתו. הקלה נוספת לתעשיינים שאושרה: יוסר הסעיף לפיו "משווק גדול לא ימכור מזון שיש לסמנו, אלא לאחר שקיבל ממעביר המזון הצהרה של היצרן או היבואן כי בידיו המסמכים המעידים על דרכי החישוב או על בדיקות המעבדה שעליהם התבסס הסימון התזונתי של המזון". בקשתה של ח"כ מירב בן-ארי (כולנו) לדון מחדש בסעיף זה התייתרה, לאחר שמנכ"ל משרד הבריאות הודיע כי הסעיף "לא נדרש ומיותר".

בקשה לדון מחדש בקיומה של "תקופת הסתגלות", ובה הקלות על התעשיינים בתנאים לסימון המוצרים, אשר הוגשה ע"י ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת) נדחתה ברוב של 6 נגד 4. "במקום לבלבל הן את הציבור והן את התעשיה, עלינו לקבוע משטר סופי ואחיד ללא שלבי ביניים", טען ח"כ חנין. לעומתו ביקש יו"ר איגוד תעשיות המזון, שלום זיידלר, להאריך את תקופת הביניים לשנה וחצי. "ייקח זמן לשנות תקנים המגבילים אותנו ביישום התקנות, כמו למשל הפחתת סוכר בריבות", אמר. אולם הוועדה הותירה כאמור את תקופת הביניים למשך שנה.

בקשה לדון מחדש בסעיף לפיו כמות הנתרן ב-100 מ"ל מזון נוזלי המחייבת סימון אדום תעמוד על 300 מ"ג ולא פחות, אשר הוגשה ע"י ח"כ יעל כהן-פארן מהמחנה הציוני, נדחתה ברוב של 6 חברי כנסת נגד 3. "המספר הזה נותן פטור לסימון אבקות מרק. איך זה מסתדר עם התוכנית הלאומית לצמצום צריכת נתרן של משרד הבריאות?", תהתה ח"כ כהן-פארן. "זה סביר ומידתי, נבדוק את ההשפעה על צריכת הנתרן, ואם יהיה צורך - נשנה", השיב בר סימן טוב.

לבקשת יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף, הצביעה הוועדה שוב על התקנות בכללותן, כולל השינויים שבוצעו ואישרה אותן פה אחד. בכך לא יתאפשר עוד לחברי כנסת להגיש בקשות לדיון מחודש בתקנות באף סעיף. "לא הוועדה קבעה כי יישום התקנות יידחה ויתחיל ב-2020, אלא החוק שיזמה השרה איילת שקד הוא שלא איפשר להקדים את יישומן. עם זאת, שנתיים היא תקופת המקסימום המחייבת, ועל כל הצדדים להתחיל ברפורמה בהקדם האפשרי ולא להמתין למועד המחייב", הדגיש אלאלוף.

אתמול הודיע ח"כ איתן ברושי (המחנה הציוני) כי הוא מסיר את בקשתו לדיון מחודש באי החרגת הגבינות הצהובות.

תאריך:  25/12/2017   |   עודכן:  25/12/2017
עידן יוסף
+לוויני התקשורת של ישראל עוברים לידיים זרות
23:27 25/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת דנה במצב לוויני התקשורת בישראל, לאחר שבשנה שעברה התפוצץ עמוס 6  ▪  נשיא ומנכ"ל חברת חלל תקשורת: "אין סיכוי שלווין חדש יהיה מוכן בעוד ארבע שנים"  ▪  ח"כ יואב קיש: "יש משבר לאומי. זו נקודת כשל שלא הצלחנו לפתור אותה"  ▪  ח"כ אורי מקלב: "אנשים מובילים עזבו את המדינה ולא יחזרו"
(רגע פיצוץ הלווין עמוס 6)
+סכנה: פדופילים לא מקבלים טיפול
20:36 25/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
דיון בוועדת הכנסת לזכויות הילד  ▪  רק 40 פדופילים מורשעים מקבלים זריקות להורדת הדחף המיני  ▪  ח"כ איילת נחמיאס ורבין: "המורשעים בעבירות מין אינם מחויבים בטיפול. מי שלא עבר טיפול לא שילם את חובו לחברה"  ▪  ח"כ יפעת שאשא ביטון: "מדוע אנחנו כמדינה לא יכולים לחייב אותם בטיפול"
(ח"כ איילת נחמיאס ורבין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"יש שוטרים שמטרידים מינית חסרי בית"
18:39 25/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון ועדת המשנה לטיפול בצעירים וצעירות חסרי בית, הובאו עדויות וטענות של צעירים ומדריכים על אלימות מצד שוטרים  ▪  מנהלת מקלט לנוער: "כשהגיעו שוטרים אמרתי להם שאין באפשרותם להיכנס ללא צו, אז הם הזמינו לי כבאית ונאלצתי לפתוח את הדלת
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+"מאבדים את השליטה על מגפת הכלבת"
18:31 25/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
ח"כ אורלי לוי אבקסיס בדיון בוועדת הכלכלה: "התושבים בצפון מופקרים. שגרת החיים מופרעת, אנשים מסתובבים עם מקלות ואלות או מסתגרים בבתיהם"  ▪  ח"כ איתן כבל: "משרד החקלאות נכשל כישלון טוטאלי"
(שר החקלאות, אורי אריאל [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+משרד האנרגיה לפעילי הסביבה: "מפחידים אתכם סתם"
17:36 25/12/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד האנרגיה והתשתיות: "האיום הסביבתי מפיתוח מאגרי הגז הטבעי שואף לאפס. יש לנו אסדה אחת בלבד ולא 32 כפי שמפחידים אתכם סתם"  ▪  ח"כ יעל כהן פארן: "אם יהיה זיהום מקונדנסט, יזוהמו 40-50 אחוזים מחופי המדינה"
([צילום: משה שי/פלאש 90])
+ליברמן: מעריך עמדת ראשי מערכת הביטחון על עונש מוות למחבלים, אך חלוק עליה
16:18 25/12/17  |  עידן יוסף
בני משפחות שכולות הגיעו לישיבת ישראל ביתנו על רקע הצהרתו של אביגדור שחוק עונש מוות למחבלים יגיע להצבעה. בפתח ישיבת הסיעה אמר היו"ר: "שמעתי את דעתם של ראש השב"כ הנוכחי וגם קודמיו ואני מאוד מעריך את כל ראשי מערכת הביטחון, וכמובן את נדב (ארגמן), אבל אני חוזר ואומר - כל מחבל נוסף שנכנס חי לכלא הישראלי יוצר תמריץ לכל המחבלים האחרים לחטוף את אזרחי ישראל, לחטוף חיילים ולהיכנס למו"מ, למיקוח, על שחרור המחבלים הנמצאים בכלא".
+לפיד: חוק ההמלצות הוא תועבה
16:15 25/12/17  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אומר כי "חוק ההמלצות הוא תועבה. הוא לוקח את הדמוקרטיה הישראלית ומכופף אותה לצרכיו של אדם אחד". בפתח ישיבת הסיעה אמר לפיד: "הדבר שהכי בולט בחוק ההמלצות - זו היעילות. פתאום הם יעילים. כשזה מגיע אליהם, לבעיות האישיות שלהם, לניסיון להציל את הכסאות שלהם - מכונה משומנת. נכון שזה מושחת, אבל בואו ניתן להם קרדיט - לפחות הם טובים בזה. לפחות הם טובים בלהיות מושחתים".
+הליכוד אישר מינוי אמסלם ליו"ר הקואליציה וליו"ר הסיעה
16:03 25/12/17  |  עידן יוסף
סיעת הליכוד קבעה בישיבתה להמשיך ולקדם את חוק הבחירות המקדימות של ח"כ דוד אמסלם ברוב של 18 תומכים, 2 מתנגדים ו-2 נמנעים. כמו-כן אישרה הסיעה את מינויו של אמסלם פה אחד ליו"ר הקואליציה ויו"ר הסיעה.
+ועדת הכספים אישרה העברות תקציביות בסך 4.8 מיליארד ש"ח
15:46 25/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מתוכן, קרוב למיליארד שקלים לטובת ניצולי שואה ולטובת חסרי דיור ועולים חדשים, ביניהם גם יוצאי אתיופיה
([צילום: הדס פרוש/פלאש ועדת הכפסים של הכנסת 90])
+תשואות לביטן בישיבת סיעת הליכוד
15:29 25/12/17  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה לח"כ דוד ביטן על תקופתו כיו"ר הקואליציה בישיבת סיעת הליכוד. הנוכחים בישיבה מחאו כפיים דקה ארוכה, וח"כ דוד אמסלם הוסיף הקדשה משלו.
+בקרוב: תופסק בדיקת אזרחות חוזרת ליוצאי חבר העמים
15:27 25/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המשנה ליועמ״ש דינה זילבר: ״בדיקות אזרחות יופסקו, ויתאפשרו רק במקרים בהם יש ראיות חד-משמעיות להשגת אזרחות באופן כוזב״  ▪  מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה פרופ׳ שלמה מור יוסף: "הנוהל שנקבע לפני 25 שנה איננו מתאים להיום״
(פרופ' שלמה בר יוסף . מחכה לאישור שר הפנים [צילום: פלאש 90])
+"אל תחשבו שהאינדיאנים יסתדרו"
14:48 25/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך אומר יורם ישראלי, ראש מועצת מטה אשר, על הקמת מתקן התפלה באזור  ▪  יו"ר ועדת הפנים: אם התושבים השקיעו כסף וזמן בבחינת חלופות, מן הראוי שמקבלי ההחלטות ישבו וישמעו אותם
(ישראלי. "יש גם תושבים בארץ הזו")
+אושר בוועדה: יידחה חיוב הרשויות להקים תאגיד מים
13:17 25/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים דחתה את המועד בשנה וחצי, מה-30 בדצמבר השנה ל-30 ביוני 2019
(ח"כ ביטן. פיצל את הצעת החוק [צילום: פלאש 90])
+השגרירות תעבור ל"דיפלומט"; מה יהיה עם העולים
12:30 25/12/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
500 קשישים-עולים, בעיקר מחבר העמים, מתגוררים כבר שנים במקום  ▪  הנהלת המלון הודיעה להם כי בשנתיים הקרובות עליהם לעזוב את המקום, ומנכ"ל משרד הקליטה הבטיח בוועדת העלייה והקליטה: לכולם יימצא דיור-חלופי בעיר
(עולים במלון דיפלומט [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+ועדת הכספים מתריעה: טרם הגיע מתווה להגדלת קצבאות הנכים
11:31 25/12/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
גפני: "אף שמדובר בימים ספורים לפני סוף שנת תקציב, טרם הגיעה פנייה לאישור העברה תקציבית למימון העלאת קצבאות הנכים"
(גפני. אגף התקציבים מתמהמה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוכנסו שינויים בסימון מוצרי המזון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פרסם (יום ב', 25.12.17) הצהרה עם פתיחת ישיבות הוועדה: "אגף התקציבים באוצר התמהמה ולא העביר לוועדת הכספים בקשות להעברות תקציביות של משרדי ממשלה שונים, למרות שאנחנו ימים ספורים לפי תום שנת תקציב, מה שלא יאפשר לוועדה לדון בכל הבקשות וכספים רבים לא יגיעו ליעדם. כתוצאה מכך, ייפגעו פרויקטים ושירותים לציבור ובמקום לעשות חשבון נפש, באגף תקציבים מעדיפים להאשים אותי ואתת ועדת הכספים בעיכוב הכספים". גפני הגיב לפרסומים הבוקר, לפיהם גם התקציב למימון העלאת קצבאות הנכים מעוכב על-ידו ואמר: "פנייה בעניין כלל לא הגיע מהאוצר ומאגף תקציבים. אני לא יכול לעכב מה שכלל לא הגיע לכאן".
25/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה אישרה (יום א', 24.12.17) את הצעת החוק של ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) שנועדה לאסור באופן כללי את הפרסומת למוצרי טבק, "במטרה להקטין את חשיפת הציבור לפרסומות למוצרים אלה, הגורמים למוות, תחלואה ונכות".
25/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת הכנסת לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי קיימה סיור בבית שמש (יום א', 24.12.17). לאחרונה קבע בג"ץ כי על עיריית בית שמש להסיר בתוך שבועיים את כל "שלטי הצניעות" המוצבים בעיר. עיריית בית שמש הסירה את השלטים, אולם רובם המכריע נתלה מחדש תוך ימים ספורים.
24/12/2017  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה אישרה היום (א') את החוק האוסר על פרסום ממכר סיגריות ומוצרי טבק. התמיכה הממשלתית בחוק באה בעקבות סיכום עם ח"כ יהודה גליק במהלך המשא-ומתן סביב חוק המרכולים. כזכור, חבר הכנסת גליק דרש שהממשלה תפעל כמו יתר מדינות העולם למגר את התופעה הקטלנית של העישון.
24/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בימים אלה, מוצבים בכנסת שלטים חדשים במקומות שונים במשכן, על-מנת להקל על ההתמצאות במשכן הכנסת. השלטים נגישים לבעלי מגבלת ראייה והינם כחלק ממבצע גדול להנגשת הכנסת.
24/12/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il