שחר מרקוביץ' מונה לסמנכ"ל דיגיטל ומחשוב בחברת אל על, זאת כחלק מהמיקוד של החברה בעולמות הדיגיטל לשיפור השירות, חווית הלקוח, והתוצאות העסקיות. בתפקידו האחרון שימש שחר כ-Chief Digital Officer ב
בנק הפועלים והיה אחראי על כל תחום הדיגיטל בבנק וניהול הפעילות הדיגיטלית הגדולה במדינה.
במסגרת תפקידו, בנה שחר את יחידת הדיגיטל והחדשנות בבנק, שהכניסה שיטות עבודה של סטארט-אפים לבנק ויצרה "ניהול מוצר דיגיטלי" בבנק, הקים בבנק הפועלים סטודיו חווית לקוח ראשון מסוגו בארץ, יזם בניית יכולות חדשות בתחום המידע והאנליטיקה.
בנוסף, הוביל שחר מספר שינויים משמעותיים בכל תחומי הפעילות של בנק הפועלים ששיפרו משמעותית את חווית הלקוח והתוצאות בכל פלטפורמות הדיגיטל בבנק. בין השאר שחר אחראי, להשקה של ביט, אפליקציית התשלומים המובילה בישראל, לבניית אוסף של כלים דיגיטליים שמיצרים מהפכה באופן שבו עסקים מנהלים את הפיננסים שלהם בדיגיטל, להכנסת כלים מתקדמים לניתוח פעילות הלקוחות ובניית המלצות מבוססות אישית ולפיתוח אפליקציית צ׳טבוט בנקאית שמאפשרת ללקוחות צעירים לתקשר עם הבנק.
לפני שהצטרף לבנק שחר היה שותף בחברת מקינזי, שם שימש כשותף מומחה בינלאומי בתחומי הדיגיטל, הטכנולוגיה, והחדשנות. שחר הוא ממקימי וממובילי קבוצות שירותי הדיגיטל של מקינזי שם ניהל תהליכי שינוי ויישום דיגיטליים נרחבים במספר רב של ארגונים בינלאומיים, חברות הייטק וארגונים ציבוריים, כולל יישום של טכנולוגיות ושיטות עבודה חדשניות שנלקחו מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם. קודם הצטרפותו למקינזי שימש שחר בתפקידי פיתוח וניהול בחברות סטארט-אפ בארץ.
למרקוביץ' תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת MIT האמריקנית ותואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על הנכנס: "אנו שמחים על הצטרפותו של שחר לאל-על. אני משוכנע ששחר יתרום מניסיונו הרב בתחום הדיגיטל והמחשוב, יחזק את ערוצי הדיגיטל ויצעיד את החברה לעידן החדש. השילוב של דיגיטל עם טכנולוגיה, יאפשר לנו למקד מאמצים ולהבטיח כי ניתן ללקוחותינו את הצעת הערך הטובה ביותר מכל חברות התעופה".
שחר מרקוביץ אמר: "למדתי רבות בבנק הפועלים, המנהל היום את העסק הדיגיטלי הגדול במדינה עם קרוב ל-2 מיליון לקוחות דיגיטליים והוביל שינוי ששם אותו בחזית העולמית מבחינת דיגיטל וחדשנות. אני גאה להביא את ניסיון זה לאל-על. המיקוד בלקוח, והשילוב של המגע האישי והאנושי עם טכנולוגיה מתקדמת רלוונטיים מתמיד גם לעולמות התעופה. המטרה של הדיגיטל והמחשוב באל-על היא לייצר חווית לקוח מדהימה לכל לקוח שלנו בעולם, החל משלב תכנון החופשה, והנסיעה, כלה בהזמנת טיסה, ועד לחופשה עצמה. נמנף את הדיגיטל בכדי להפוך את כל תהליכי ההזמנה לפשוטים יותר, לתת ללקוחות שלנו שירות יותר פרסונלי, ולהציע הצעות אישיות וממוקדות המבוססות על המידע שלהם. כחברת התעופה של אומת הסטארט-אפ, אל על שואפת להיות אחת מהחברות המובילות והחדשניות בעולם".