|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

נתניהו: לגזום את העצים כדי שתבוא השמש

אושר בקריאה ראשונה: העלאת קצבת הנכות הרצוג: זה צריך להיות דבר נתון וברור שהמדינה מושיטה יד
31/01/2018  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 31.1.18) בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 201 והוראת שעה) (הגדלת קצבת נכות), התשע"ח-2018. 90 ח"כים תמכו ללא מתנגדים והצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה שכבר מחר תחל בהכנתה לקריאה שנייה ושלישית.

מוצע בה להגדיל את קצבת הנכות הכללית בסכום של כ-340 ש"ח החל מיום 1.1.2018 ובסכום נוסף של כ-161 ש"ח נוספים החל מיום 1.7.2018. ההגדלה תינתן במלואה גם לזכאים לקצבה שנמצאים במוסדות במימון ציבורי. כמו-כן, מוצע להגדיל את קצבת השירותים המיוחדים לנכים בסכום של כ-200 ש"ח החל מיום 1.1.2018. נכים שעברו בעבר לקבל קצבת אזרח ותיק יהיו זכאים לתוספת בסכום של כ-170 ש"ח החל מיום 1.1.2018 ולתוספת של כ-80 ש"ח נוספים החל מיום 1.7.2018. עוד מוצע להגדיל את הסכום שאינו מובא בחשבון לחישוב הכנסת הנכה לצורך בחינת הזכאות לגמלה לסכום של כ-3400 ש"ח החל מיום 1.1.2018 וכ-3,500 ש"ח החל ביום 1.7.2018. בנוסף מוצע כי קצבאות נכות כללית, שירותים מיוחדים וילד נכה המשולמות החל משנת 2022 יעודכנו לפי הצמדה לשכר הממוצע במשק. עוד מוצע כי ועדה ציבורית תמליץ על הגדלה נוספת של שיעור הקצבאות בשנים 2020 ו-2021 בכפוף למגבלת עלות כוללת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתחילת הדיון: "זה מהלך שמשנה את סדרי עולמנו, עשרות שנים ציבור בעלי המוגבלויות במדינה חיכה לתוספת משמעותי כזו. נפגשתי איתם ושמעתי דברים קורעי לב שנכנסים ללב. יש פה צדק חברתי קלאסי פשוטו כמשמעו. לעזור לאנשים שזקוקים לעזרה ואינם יכולים מיידית לעזור לעצמם. יש כאן תיקון עולם, תיקון עולמנו.

"כולנו יכולים לקטוף את הפירות מן העץ, 99% מהדיונים בתוך הבית הזה הם על קטיפת הפירות מהעץ. אחד אומר אני אקטוף, והשני אומר אני אקטוף יותר, והשלישי אומר אני אקטוף עוד יותר, אני אקטוף ואחלק. ויש רק בעיה אחת. אם רק נקטוף את הפירות ולא נגדל את העץ, לא יהיו פירות, ולכן התנאי לצדק חברתי הוא צמיחה כלכלית, הצמחת העץ. אין דרך אחרת. והצמחת העץ זה דבר קשה משום שצריך כמובן לקצוב את הדשן וצריך להביא מים, וגם את זה צריך לקצוב, וצריך לגזום את העצים כדי שתבוא השמש. אלה פעולות קשות.

"אין רגישות חברתית בלי מדיניות כלכלית, אין מדיניות כלכלית של צמיחה ללא מדיניות שוק חופשי, אין. השוני הגדול שאנחנו רואים בכלכלות העולם, ובייחוד בכלכלתה של סין, זה פתיחת דרגות גדולות מאוד של חופש כלכלי. לא השתנה שם, לא השתנו הסיסמאות של צדק חברתי, מה שהשתנה זה היכולת פתאום להוציא מאות מיליוני אנשים מעוני מרוד על-ידי פתיחת השווקים.

"זה מה שאנחנו עשינו כאן במדינה. בפתיחת הכלכלה הישראלית כי הצמיחה היא המתכון והיא הבסיס לצדק החברתי. הדברים הללו של יכולת להעניק את הפירות החברתיים, תלויים בצמיחה הכלכלית, והצמיחה הכלכלית תלויה בהמשך המדיניות שמטפחת יזמות, מטפחת תחרות, מטפחת שוק חופשי".

ראש האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב: "מדינה מתוקנת לוקחת אחריות כלפי אזרחיה כמחויבות בסיסית, לא צריך כל היום להגיד תודה. זה צריך להיות דבר נתון וברור שהמדינה מושיטה יד ודואגת לרשת ביטחון בסיסית לאלה שהגורל התאכזר אליהם, ובוודאי בונה רשת ביטחון בסיסית שנוגעת לחינוך, בריאות, רווחה, ביטחון אישי, סעד ועוד ועוד נושאים.

"כשראש ממשלה מדבר על סוגיית הפערים החברתיים, אי-אפשר להתעלם מסוגיות מאוד עמוקות, ובהן: התורים הארוכים בבתי החולים, העומסים הבלתי נסבלים על שירותי הרווחה, הקשיים הרבים מאוד בכיתות הגדולות, האלימות הגואה והפשיעה במקומות מסוימים, הפערים החברתיים שלא נסגרים על-פי כל דוחות העוני של השנים האחרונות.

"הצעת החוק שאנחנו הצענו, הצעת החוק הפרטית, שגם היא תמוזג מחר עם הצעת החוק הממשלתית. צריכים ביחד למצוא את העמק השווה בכל הסוגיות הללו, כדי שנצא מכאן מאוחדים באמת סביב המטרה הנעלה באמת של שבירת תקרת הזכוכית, של שדרוג ציבור האנשים עם מוגבלויות שהגורל התאכזר אליו, ואנחנו יכולים לעשות שינוי היסטורי ממש, שבו נראה סוף-סוף אנשים עם מוגבלויות יוצאים לתעסוקה, חיים ברווחה מסוימת, כבודם האישי נשמר ואנחנו כמדינה נותנים לכך את המענה".

שר העבודה והרווחה, חיים כץ: "זה שלב נוסף בדרך להביא את קצבת הנכות לשכר מינימום. אני רוצה להודות למנהיגי ציבור הנכים שהובילו את המאבק ונתנו לב ונשמה, ויצרו את מתווה הנכים. הפיכת מתווה להסכם זו תורה. עברתי הרבה הסכמים, יצרתי הרבה חוזים כאלה, הסכמים קיבוציים, ושם בהפיכה מכתוב לחוק או מהסכמה להסכם, שם אתה צריך לשים את עיניך כי שם אתה יכול או לזכות בכל או לאבד את הכל. אני בלב קל יכול להגיד שהמתווה הזה לא היה מגיע למיצוי או שההצמדה לא הייתה קיימת אם אנחנו לא היינו עומדים עם היד על הדופק, כי עמדנו על זה שהיא תהיה על כל הנכים, על הילדים. על כל הנגזרות כפי שהגעתם במתווה".

ח"כ קארין אלהרר: "אני הייתי מציעה לכל המעורבים שקושרים לעצמם כתרים כרגע - אל תעופו על עצמכם. הפעימה הראשונה והשנייה משמעותן עלייה של 500 שקלים. אם מישהו חושב שזה התיקון ההיסטורי - בסדר, מברכים על התיקון, אבל עם זה יהיה להם הון? עם זה יוכלו לחיות בכבוד? עם זה העלינו מעל קו העוני? בואו, תהיו צנועים. הבאתם תיקון, ואני מברכת אתכם, אבל אל תחשבו שתיקנתם עולם. הצעת החוק היא הצעה שרחוקה מלהיות הצעה מושלמת".

ח"כ אילן גילאון: "המלחמה המתמשכת שלנו על העלאת קצבת הנכות היא לא רק המלחמה של הנכים, זאת מלחמת השחרור של כל מי שנפגע מהחלוקה הלא צודקת של המשאבים ומסדרי העדיפויות העקומים של הממשלה. אני אתמוך בכל חוק ולא אכפת לי מי יקבל את הקרדיט כל עוד הוא מקיים לפחות את הסכם הפשרה שנחתם בהסתדרות ככתבו וכלשונו. לצורך כך אגיש הסתייגויות בהמשך הדיון בוועדת העבודה והרווחה כדי לוודא שעקרונות ההסכם יבוטאו בחקיקה: העלאת הקצבה לפחות ל-4,500 ש"ח, הצמדה לשכר הממוצע במשק מהיום הראשון, חוק אחד שכולל מקסימום 4 פעימות ומעלה את הקצבה בסופו של דבר לפחות לסכום הנ"ל, העלאת הדיסרגרד ל-5,300 ש"ח, כל הקשישים הנכים יזכו בקצבה הגדולה מבין השתיים כמו בעבר".

תאריך:  31/01/2018   |   עודכן:  31/01/2018
עידן יוסף
+יו"ר ועדת הכנסת: גיוס נשים מוריד את הרמה בצה"ל
22:49 31/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ זוהר: "אני לא רוצה שלבת שלי תהיה נפילת רחם - מה שקורה לבחורות רבות שמשרתות בשירות קרבי"  ▪  הרב אליהו: "הרמטכ"ל צריך להבין שחבל שנמתח ונמתח ונמתח בסוף ייקרע"
(לוחמות בשוק [צילום אילוסטרציה: ליבה פרקש/פלאש 90])
+חזן השווה את אדלשטיין לסטאלין וחולל סערה
20:28 31/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ חיליק בר לסיו"ר רויטל סויד: "נחצה קן אדום שח"כ כנסת בבית הזה השווה את יו"ר הפרלמנט הישראלי לרוצח המונים. את איפשרת לאפס המנוול הזה להמשיך"
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+בטרומית: הסדרת הפיקוח על מסגרות חינוכיות לפעוטות
19:58 31/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הפיקוח על מסגרות חינוכיות לפעוטות, התשע"ה-2015 של חברת הכנסת קארין אלהרר וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסדיר בחוק את הפיקוח על מסגרות חינוכיות לפעוטות עד גיל 3. בהתאם לחוק המוצע, מסגרת חינוכית לפעוטות שבה שלושה ילדים או יותר תהיה טעונה קבלת רישיון. עוד מוצע כי ימונו מפקחים אשר יפקחו על מסגרות חינוכיות לפעוטות בהתאם להוראות החוק המוצע.
+הכנסת מקיימת סדר ט"ו בשבט בט"ז בשבט
19:56 31/01/18  |  עידן יוסף
בשעה זו מתקיים בטרקלין הכנסת סדר ט"ו בשבט לציון 69 שנה לכינון הכנסת, וזאת באיחור של יממה - בט"ז בשבט. האירוע במעמד יו"ר הכנסת, שרים וחברי כנסת ונכבדים. טרקלין שאגאל קושט, כמו הכנסת כולה היום, בלבן, שולחנות מכוסים מפות צחורות ועליהן פירות יבשים וכוסות יין. את סדר ט"ו בשבט השנה כתב יואל רפל והוא חולק ל-4 חלקים, 4 כוסות בדומה לליל הסדר, כאשר כל כוס מוקדשת לנושא שונה ולתאריכים משמעותיים שצוינו לאחרונה: כוס ראשונה הוקדשה לציון 120 שנה לקונגרס הציוני הראשון; שנייה הוקדשה לציון 100 שנים להצהרת בלפור; שלישית לציון 50 שנה לאיחוד ירושלים והרביעית לציון 70 שנה למדינת ישראל.
+בטרומית: עד עשר שנות מאסר על גניבת נשק
19:09 31/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - גניבת נשק), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת ענת ברקו. מוצע בה לקבוע כי גניבת נשק, לרבות חלקי נשק, תחשב "גניבה בנסיבות מיוחדות" ודינה, עונש מאסר עד עשר שנים.
+בטרומית: תקבולים במקרי "טוטל לוס" ישולמו ללשכת ההוצל"פ ודינם יהיה כדין כספי עיקול ממומש
19:08 31/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון - תקבולי ביטוח במקרה של אבדן גמור), התשע"ח-2017 של חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ויואב בן-צור. מוצע בה לקבוע כי תקבולי ביטוח במקרה של אובדן גמור של רכב מעוקל של חייב ישולמו ללשכת ההוצאה לפועל ודינם יהיה כדין כספי עיקול ממומש. כאשר רכב עליו רובצים עיקולים נפגע באובדן גמור "טוטל לוס", חברות הביטוח אינן מעבירות את כספי הביטוח למבוטח וזאת עד להסרת העיקול.
+בטרומית: ועדות מקומיות יוסמכו לאשר דיור בהישג יד בשטחי מסחר
18:17 31/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון - דיור בהישג יד בשטחי מסחר), התשע"ח-2017 של חבר הכנסת רועי פולקמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי ועדות מקומיות עצמאיות יוסמכו לאשר תכנית אשר מגדילה את זכויות הבניה המאושרות בתכנית בסמכות ועדה מחוזית, על מנת לבנות דיור בהישג יד, במגרש המיועד למסחר, ושבו טרם מומשו מחצית מזכויות הבניה. כמו כן, מוצע כי סמכות הוועדה המקומית העצמאית להגדיל את היקף השטח המותר לבניה תוגבל כך שהיקף תוספת זכויות הבניה לא יעלה על 25% מזכויות הבניה הקיימות, וכי כלל זכויות הבניה הנוספות יבנו כדיור בהישג יד, כהגדרתו בתוספת השישית לחוק התכנון והבניה, התשכ"ה-1965. לבסוף, מוצע כי הגדלת זכויות הבניה כאמור תותנה גם בכך שלפחות מחצית מזכויות הבניה למסחר ותעסוקה תמומשנה בפועל, זאת על מנת להבטיח ערוב בין שימושי מגורים ושימושים מסחריים.
+בטרומית: העלאת מרכיב ההעמסה בתעריף הביטוח
18:15 31/01/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת ביטוח רכב מנועי (מרכיב ההעמסה בתעריף הביטוח), התשע"ז-2017 של חברי הכנסת מיקי מכלוף זוהר, איתן כבל ויצחק וקנין. מוצע בה להעלות את מרכיב ההעמסה שעל מבוטח לשלם, שלא במסגרת "הפול" (תאגיד לביטוח שיורי אשר הוקם במסגרת הרפורמה שנערכה במערכת ביטוח החובה לרכב בשנת 2001) כתוצאה מעלויות ההשתתפות של מבטח במסגרת הפול, לשיעור של 11%.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק הרצוג   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: לגזום את העצים כדי שתבוא השמש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת קיימה (יום ד', 31.1.8) דיון מיוחד לציון 69 שנים לכינון הכנסת, במעמד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ומבקר המדינה יוסף שפירא.
31/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום ד', 31.1.18) בתום ארבעה דיונים ממושכים את צו איסור הלבנת הון (חובות זיהוי, דיווח וניהול רישומים של נותני שירותי אשראי למניעת הלבנת הון ומימון טרור), התשע"ח-2017. הצו נועד להתמודד עם הלבנת הון ולחשוף מלביני הון, באמצעות הטלת חובה על נותני שירותי אשראי לזהות ולאמת את הפרטים של הלקוחות שלהם, ולדווח, בהתקיים תנאים מסוימים, על העברות כספיות של אותם הלקוחות.
31/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת האתיקה של הכנסת החליטה (יום ד', 31.1.18) לנקוט צעד תקדימי כלפי חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) ולשלול ממנו שכר של שבוע. בשל העובדה שמדובר בפעם הראשונה בה מחליטה הוועדה לשלול שכר מח"כ, הוחלט שלא לשלול את השכר המירבי של שבועיים. עוד הוחלט להרחיקו מישיבות ועדות הכנסת והמליאה לתקופה של שישה חודשים, למעט בהצבעות.
31/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
מתוך כוונה לתרום להוזלת יוקר המחיה, החלה (יום ד', 31.1.18) ועדת הכספים, לעבוד על הצעת חוק שתכליתה לייעל ולפשט את מערכת סחר החוץ של ישראל ע"י הטמעת מערכת מחשוב במכס, מערכת בעלת ממשקים לכל משרדי הממשלה, הרגולטורים והגופים השלטוניים במדינה. המערכת תאפשר בדיקה מקדימה של הטובין עוד בטרם הגעתם לישראל וקיצור ההליכים לשחרור סחורות כבר בכל אחת מדרכיי היבוא, בים, ביבשה ובאוויר, תוך שהיא תייתר את הצורך בפרקי זמן של אחסון בנמלים ובחברות שינוע וכד'. עוד כוללת הצעת החוק שינויים בהתנהלות המכס בנוגע להפרות של הוראות פקודת המכס ובמקום פתיחה בהליכים פליליים המכס יעבור לשימוש נרחב יותר באכיפה מנהלית, קרי הטלת עיצומים בגבהים שונים. מדובר בהצעת חוק ממשלתית גדולה ומורכבת שהוגשה ע"י רשות המיסים והעבודה עליה צפויה להימשך מספר דיונים.
31/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 31.1.18) פה אחד לקריאה ראשונה את ההצעה של ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) לבטל את חוק הגנת הצומח העוסק בנזקי עיזים. היו"ר איתן כבל בירך על ההצעה ואמר כי צריך לבחון כיצד ניתן להגדיל את מספר עדרי העיזים ולעודד מגדלים, שכן העיזים השחורות יכולות להתמודד עם שריפות חורש וצמחיה שבעלי חיים אחרים לא נוגעים בה.
31/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il