חברת קליית השלום טוענת, כי המותג והסימן המסחרי "הקולה מבגדד" שייך לה ולא חברת דין שיווק. האחרונה טוענת, שהמותג שייך לה ומבקשת לאסור על חברת פיצוחי עמרם וליהי יוסף לעשות בו שימוש.
פיצוחי עמרם הגישה (27.2.18) לבית המשפט המחוזי מרכז את תגובתה לתביעתה של דין שיווק, וצירפה אליה תצהיר של שי שאמה, מבעלי קליית השלום. לדברי שאמה, חברה זו היא שיצרה את המותג ומשתמשת בו מאז הקמתה בשנת 2002 והיא לא הרשתה לדין שיווק לעשות בו שימוש כלשהו. לעומת זאת, היא הרשתה לפיצוחי עמרם להשתמש בשם "הקולה מבגדד", בסימן ובמותג ולהקים בית עסק תחת שם זה.
לטענת פיצוחי עמרם, דין שיווק רשמה בשנת 2007 את המותג "הקולה מבגדד" למרות שאינו שייך לה, ולכן אין לה כל זכות בו וממילא אין יסוד לתביעתה. פיצוחי עמרם אומרת, כי בספטמבר אשתקד קיבלה מקליית השלום את זכות השימוש במותג, ואם ייאסר עליה להשתמש בו - היא עלולה לקרוס. התגובה הוגשה באמצעות עו"ד ג'ולי שאמה-שמעון.