|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

האם צפוי פיצול בציונות הדתית

"פייק משבר שבנט יכול לפתור ב-10 דקות"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בוועידת דת ומדינה של מפלגת האיחוד הלאומי: "המשבר בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי בדוי" בן-דהן לשר אריאל: "בוא ונשב עם בנט ונקדם איחוד" אריאל: "מוכן כבר ביממה הקרובה"
06/03/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
סמוטריץ'. "מגזר זו לא מילה מגונה" [צילום: הלל מאיר]

אלי בן-דהן [צילום: הלל מאיר]

אורי אריאל [צילום: הלל מאיר]

מוטי יוגב [צילום: הלל מאיר]

"אמר בצדק רב השר בנט בארה"ב, שמשבר הגיוס הוא פייק משבר, ואם ראש הממשלה רוצה - ב-10 דקות הוא פותר את הבעיה. את המשבר המלאכותי שיש בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי, השר בנט פותר בעשר דקות. הוא נושא באחריות, ואין שום סיבה אמיתית שהיחד הזה, ש'עובד' כבר שתי קדנציות לא ימשיך קדימה - כמובן כמפלגה ציונית דתית מובהקת". כך אומר ח"כ בצלאל סמוטריץ'. הוא דיבר בוועידת דת ומדינה של האיחוד הלאומי בירושלים.

באשר לצומת הדרכים בו נמצא המגזר הדתי לאומי אמר: "הציונות הדתית נמצאת היום בצומת דרכים קריטי. השאלה איננה אם להגיע להנהגה או לראשות הממשלה, אלא לבשורה שאנו חייבים לשאת לעם ישראל. הדרך היחידה היא לשמר את הציבוריות הדתית. מגזר זו לא מילה מגונה. אדרבה, מגזר הוא כוח. עלינו להשכיל לשמור על הציבור הזה כמגזר".

באשר למשבר הפוליטי עם החרדים הוסיף: "יש כעת דיבורים על בחירות, ויש מי שרומז לכך שאם נלך לבחירות, החרדים יהיו האשמים בכך שתקום ממשלה של ליכוד ויש עתיד.
לא נפנה גב לברית ההיסטורית ולשותפות שיש בינינו לבין אחינו החרדים. ברית האחים (בנט-לפיד, ע.י.) לא תחזור בשנית".

סגן השר אלי בן-דהן (הבית היהודי) גילה: "בשבועות האחרונים, התחדשו ויתחדשו המגעים בין מפלגת הבית היהודי לבין מפלגת תקומה, על בסיס המתווה אותו הצעתי בעבר. אני חייב לציין שאני באופן אישי מרגיש מוזר לומר את המילים 'מגעים בין המפלגות', שכן באמת אין הבדל בין המפלגות. לכן אנחנו חייבים להתאחד פעם אחת ולתמיד. השקפת עולמנו היא הראויה והנכונה להנהיג את עם ישראל. כדי להצליח בכך - הבסיס חייב להיות יציב ואיתן, לכן רוב הציבור רוצה ומייחל לאחדות המחנה. 

"אני קורא מכאן לידידי הטוב, השר אורי אריאל: בוא ונשב עם השר נפתלי בנט, שלושתנו, ונקדם את עניין האיחוד, ויחד נמשיך לפעול למען עם ישראל, תורתו וארצו". השר אריאל השיב מיד: "מוכן להיפגש עם בנט הערב או מחר בבוקר".

אריאל קרא בנאומו לבנט "לשבת ולסיים את הסאגה - זה אפשרי וזה חשוב לכולנו". באשר לשבת אמר השר: "אפשר להגיע להבנה בענייני השבת ויש הסכמה לכך. אפשר לעשות זאת מתוך הבנות ולהגיע למציאות של שבת קדושה כי היא מקור הברכה". באשר להתנהלות צהר אמר: "אין שלוש רבנויות. יש רבנות אחת! אין שלוש כשרויות יש כשרות אחת!".

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) אמר: "השליחות הציבורית הייחודית לחבר את העם לארץ לתורה היא עלינו. מטרת הערב הזה לשים זאת על השולחן. מדינה ציונית דמוקרטית. זו שליחותנו הייחודית וצריך לעסוק ולפעול בזה - משפחה, כשרות, שבת, גיור, ספרא וסייפא, -כל ענייני דת ומדינה ולא להפריד ביניהם. ברור לי שעלינו להיות מאוחדים כדי להשיג מטרה זו ואני בטוח שגם הציבור רוצה בכך. אני חושב ומרגיש שאם רק נסתכל לרגע בהפטרת השבוע מיחזקאל אפשר להתרומם ולשבוע נחת איך נבואות לפני 2,500 שנה מתגשמות מול עינינו. הארץ נהייתה לגן משממה. עלינו להמשיך ולפעול על-מנת שכל אלו תהיה נחלת ישראל".

תאריך:  06/03/2018   |   עודכן:  06/03/2018
עידן יוסף
+אושר לקריאה ראשונה: אב לתאומים יוכל לצאת לחופשת לידה של שלושה שבועות
12:43 07/03/18  |  
ועדת הרפורמות, אישרה לקריאה ראשונה את הצעת חוק עבודת נשים, תיקון שיזם ח"כ יואל חסון וחברי כנסת נוספים. התיקון יאפשר הארכת חופשת הלידה של גברים עד שלושה שבועות. החוק הנוכחי קובע שיולדת זכאית לחופשת לידה בת 15 שבועות. יולדת שילדה יותר מילד אחד, תהיה זכאית לשלושה שבועות נוספים על כל ילד נוסף שילדה. התיקון לחוק שאושר היום בוועדה, יאפשר לבן הזוג של היולדת לצאת לחופשת לידה של שבועיים נוספים, ובסך הכל חופשה בת שלושה שבועות.
+ח"כ גפני מאיים בפיליבסטר בוועדה המשותפת לצמצום המזומן
12:40 07/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לפי הצעת החוק ייאסר בין היתר השימוש במזומן בכל עסקה שערכה עולה על 8000 שקלים לעוסק או על 25,000 שקלים למי שאינו עוסק  ▪  שי באב"ד: חייבים לאשר בממשלה את מסגרות התקציב
(גפני. מאיים להגיש אלפי הסתייגויות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+נדחתה הורדת תקרת סכום הרווח על הימורים
12:11 07/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תקרת סכום הרווח על הימורים שממנו ומעלה ישולם מס  ▪  חברי הכנסת: "מדובר בשיקול פיסקאלי, להגדיל את הכנסות המדינה ממיסים תוך שהמדינה תכניס את ידה עמוק לכיסו של האזרח"
([צילום: פלאש 90])
+גז לקטנות שיוזילו מחירים
11:11 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות התנגדות עזה של חברות הגז הגדולות - ועדת הכלכלה אישרה תקנות לעידוד תחרות בענף הגז הביתי  ▪  התקנות יאפשרו תוספת של הקצבת גז לחברות קטנות שיוכיחו שהן מוזילות מחירים לצרכן
(חלוקה צודקת [צילום: אבי אוחיון/לע"מ])
+"העיזים השחורות יביאו ברכה במקום קללה"
10:51 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית לבטל את החוק המגביל גידול עדרי עיזים שחורות על-מנת שיסייעו להתמודד עם שריפות חורש  ▪  משרד החקלאות: היום יש פחות מדי עדרים וצריך לעודד גידול עיזים
(חלק ממשק היערנים [צילום: סימור קטקוף/לע"מ])
+חברים של נאצים? זנדברג ננזפה
10:50 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי ועדת האתיקה היו חלוקים בשאלה האם התבטאותה של ח"כ תמר זנדברג הייתה לגיטימית  ▪  הקלה בעונש לנוכח העדר עבר של עבירות
חברי הכנסת אמיר אוחנה ותמר זנברג [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+תורחב האכיפה נגד רכבים חוסמים
10:44 07/03/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ההצעה, שהגיש ח"כ מלכיאלי צפויה להיכנס לתוקף בעוד כחודש  ▪  ההצעה הורחבה ותחול גם על רכב המונע שימוש ברכב נכה  ▪  בדיונים הקודמים התברר כי 20% מכלל הפניות למוקד 100 עוסקות בחסימות חניה  ▪ 
([צילום: פלאש 90])
+המשטרה והפרקליטות מזהירות מהנוהל החדש של הרווחה
09:42 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון לעניין נוהל המשנה את סדרי העבודה במרכזים הנותנים מענה לקטינים נפגעי עבירות מין ואלימות ציין נציג המשטרה: "הנוהל הפתיע אותנו, בלי חוקרי ילדים עדיף לחזור לעבוד בתחנות המשטרה"  ▪  נציגת פרקליטות המדינה: "בשל הצוותים השלמים החקירות במרכזים טובות ומניבות יותר, בלעדיהם אין למרכזים משמעות"
(מרכז הגנה לילדים ולנוער [צילום: יחידת הצילום. בי"ח שיבא])
+ועדת הכלכלה סיכלה רפורמה בשוק הטלוויזיה
09:10 07/03/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כבל תובע ממשרד התקשורת להביא את מהפכת הסלולר לטלוויזיה הרב-ערוצית  ▪  על הצעת משרדי התקשורת והאוצר לרפורמה בהוט ויס: לא נמצא אחד שהיה מוכן להתחייב בפני הוועדה שהרפורמה תוזיל את המחיר לצרכן
(יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: לא כל חייל שנפצע ישוחרר
21:12 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון - הוראות לעניין דחיית שירות מחמת חבלה או מחלה), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת עפר שלח וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי חייל שנמצא בלתי כשיר ארעית להמשיך בשירות הצבאי בשל חבלה או מחלה, לא ישוחרר מהצבא אלא אם נותרו לו, לכל היותר, שישה חודשים לסיום שירותו. במידה וחלפו שישה חודשים ולא חל שינוי במצבו של החייל, יפטור אותו שר הביטחון מהמשך שירותו הצבאי.
+סופית: קביעת יום שנתי לציון השחרור מגרמניה הנאצית
21:08 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק יום השחרור וההצלה מגרמניה הנאצית, התשע"ח-2017 של חבר הכנסת יואב בן צור וקבוצת חברי כנסת. מטרת הצעת החוק לקבוע יום שנתי, ביום כ"ו באייר בכל שנה, לציון שחרור והצלת העם היהודי, לאזכור נרדפי הנאצים ולציון כניעת הנאצים לבעלות הברית. היום יצוין בטקס אזכרה ותפילה ברחבת הכותל המערבי, וכן שר החינוך רשאי להורות על קיום ימי לימוד ופעילויות לציון יום זה.
+בקריאה ראשונה: לא ינקטו הליכי גבייה מסוימים כלפי חייב המשלם את התשלומים באופן רציף ועקבי
20:58 06/03/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 58) (חייב המשלם לפי הוראה לתשלום בשיעורים), התשע"ח-2018. מוצע בה לקבוע שכאשר חייב משלם באופן רציף ועקבי את התשלומים שנקבעו לו בהוראת התשלומים שנקבעה על ידי רשם ההוצאה לפועל, יופחת שיעור ריבית הפיגורים שתיצבר על יתרת החוב בתיק בעשרים וחמישה אחוזים, ולא יינקטו נגד החייב הליכי גבייה מסוימים. הסדר זה יחול כל עוד החייב משלם את התשלומים שנקבעו לו, ויופסק אם החייב אינו משלם את חובו כנדרש.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"פייק משבר שבנט יכול לפתור ב-10 דקות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
גורמים בפמליית ראש הממשלה אומרים כי בנימין נתניהו העביר גם היום מסר לראשי מפלגות הקואליציה באמצעות ראש הסגל יואב הורביץ, ולפיו הוא מעוניין בפתרון קבוע וארוך טווח למשבר הגיוס ואינו מעוניין בבחירות מוקדמות.
06/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ג', 6.3.18) את הגימלאות והקצבאות החדשות ל-171 אלף (מספרם כיום, והוא אמור לגדול בעתיד) מקבלי ביטוח סיעודי. המדובר בשיפורים במערך התמיכה הקיים, ביוזמת הממשלה מלפני כמה חודשים, עם שיפורים מבוימים שהכניסה הוועדה.
06/03/2018  |  אלעזר לוין  |   חדשות
ועדת הפנים אישרה (יום ג', 6.3.18) את הצעת חוק המאבק בטרור, תיקון מס' 3, המעניק סמכות למפקד מחוז במשטרה, להורות על תנאים לעריכת לווית מחבל וכן להורות בצו על עיכוב מסירת גופה אם היה לו חשש סביר שבשל הסתה לטרור או הזדהות עם ארגון או מעשה טרור במהלך הלוויה, תהיה פגיעה בביטחון הנפש, והעיכוב דרוש לצורך מניעתם. הוועדה מיזגה הצעת חוק ממשלתית ושתי הצעות חוק פרטיות, של ח"כ ענת ברקו ואחרים ושל ח"כ בצלאל סמוטריץ.
06/03/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת המשנה למניעת סחר בנשים ובזנות קיימה (יום ב', 5.3.18) דיון דחוף בנושא הצורך בתוכנית ממשלתית למאבק בתופעת הזנות, בהחפצת נשים ובשידול לזנות. הדיון התקיים לבקשת ח"כ יהודה גליק וח"כ רויטל סויד, בעקבות פרסומים על-אודות הצעות מגונות שמקבלות חיילות בודדות ואף שידול לזנות בתמורה לסיוע כלכלי. בבקשה לקיום הדיון כתבו חברי הכנסת כי הדבר מתבצע תוך "ניצול ציני ומכוער של מצוקתן ומעמדן של החיילות".
06/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ב', 5.3.18) ישיבה בהשתתפות השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, בנושא "עיר חכמה" - טכנולוגיה בשירות התושבים. הישיבה התקיימה כדיון המשך ומעקב אחר ישיבה קודמת שערכה הוועדה בנושא ואשר כללה דוח מיוחד שחיבר מרכז המחקר והמידע של הכנסת עבור הוועדה. בדוח נכתב כי "בישראל אין גישה מתכללת לנושא ערים חכמות, ואין גורם ממשלתי מוביל וכי פעילות מנהלת ערים חכמות במשרד התשתיות הופסקה בטרם הספיקה לגבש מדיניות ברורה ודרכי פעולה".
06/03/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אמיר אביבי
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון    עם זאת, המתקפה גם...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', והשר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, מציעים להגיב בלשונו של "בעל הבית משתגע" וקראו להגיב להתקפה בחריפות רבה    לצערי, לקולות אלו יש תומכים בממשלה ובקבינט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il