חברת הפניקס תובעת 23 מיליון שקל ממי שלטענתה אחראית לנזקים בפרויקט מסילת הרכבת ממחלף גנות לנמל התעופה בן-גוריון, עליהם פיצתה הפניקס את
רכבת ישראל.
הנתבעים הם: חברת חינון תכנון ייעוץ ומחקר, שתכננה את קטע המסילה; ברן-ענבר פרויקטים, אשר ניהלה את הפרויקט; טר ארמה שהייתה הקבלן הראשי; המהנדס שמואל פולק, שהעניק לרכבת ייעוץ בתחום ההידרולוגי; משרד המהנדסים עמוס בלנק ועדי לרר שהעניק שירותי ייעוץ קרקע וביסוס; והמהנדס ארנון רוזן, המתכנן של עבודות הקונסטרוקציה.
הפניקס אומרת, כי בדצמבר 2013 התחוללה סערה שהציפה את המסילה ואת התשתיות שלצידה, לאורך 2.5 ק"מ. למחרת זיהו צוותים מטעם רכבת ישראל, כי מקור ההצפה היה בבור שנפער בצד החיצוני של המבנה התת-קרקעי שבו עוברת המסילה מתחת לנחל שפירים. לטענת הפניקס, הבדיקה העלתה שלא מדובר היה בגאות חריגה ולכן מקורה של ההצפה בכשלים וברשלנות של הנתבעים. טרם הוגשו כתבי הגנה.