|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
השר אלי כהן. לחייב חילונים לעבוד בשבת [צילום: הדס פרוש/פלאש 90] כץ. המעסיק צריך להתחשב [צילום: פלאש 90]

מי השרים שמטרפדים מניעת כפיית עבודה בשבת

ועדת הכספים דנה מחדש בהצעת החוק שתאפשר לעובדים לסרב לעבוד ביום המנוחה התואם את דתם, גם אם אינם דתיים השרים חיים כץ ואלי כהן מנסים להערים קשיים החוק צפוי לעלות להצבעה מחודשת בקרוב בשינויים קלים
11/04/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות

ועדת הכספים קיימה (יום ג', 10.4.18) ישיבה בבקשה לדיון מחדש (רוויזיה) בתיקון הצעת חוק שעות עבודה ומנוחה (סירוב לעבוד ביום המנוחה השבועי).

במהלך הדיון עלו טענות נגד החוק ובעקבותיהן סוכם בין מרבית חברי הוועדה כי יוכנסו מספר שינויים בהצעה וכי היא תובא להצבעה מחודשת בקרוב, אך לא לדיון חוזר. בין היתר נקבע כי החוק ייכנס לתוקף מרגע פרסומו, אך יחול בפועל מה-1 בינואר 2019. כך יוכלו מקומות העבודה החדשים עליהם יחול החוק לאמוד את מידת ההשפעה של בקשות העובדים על פעילות המפעל ולהחליט האם ברצונם להגיש בקשות להחרגה מוועדת השרים. במסגרת זו סוכם כי הוועדה תתכנס כל 3 חודשים (אחת לרבעון). כך יוכלו כל הצדדים להיערך וכן לא יהיה מצב בו בקשת עובד לא נידונה בזמנה. הכינוס הראשון יהיה באוגוסט. עוד סוכם כי כל אחד מנציגי ועדת השרים יוכל להעמיד ממונה מטעם משרדו לדיוני הוועדה במקומו. בנוסף הוועדה תדווח פעם בשנה על האישורים שניתנו לוועדת העבודה והרווחה בכנסת.

כזכור, הצעת החוק אושרה לקריאה שנייה ושלישית בוועדת הכספים בחודש פברואר האחרון, ומטרתה לאפשר לעובדים לסרב לעבוד ביום המנוחה התואם את דתם, לא רק אם מדובר בעובדים דתיים. זאת בניגוד למצב החוקי שהתקיים עד היום על-פי חוק שעות עבודה ומנוחה,. על-פי הצעת החוק עובד יוכל כאמור, לסרב לעבוד ביום המנוחה השבועי לפי דתו, גם אם לא הצהיר שהוא דתי וגם אם עד היום כן עבד באותו יום מנוחה. במסגרת הנוסח אותו אישרה הוועדה, ועדת שרים בראשות ראש הממשלה ושיהיו חברים בה גם השר לשירותי דת ושר העבודה והרווחה, תדון בפניות של מפעלים וחברות שיבקשו מטעמים מיוחדים לאפשר להם להמשיך לפעול גם בימי המנוחה ולהעסיק עובדים. התיקון בדומה לחוק הקיים מחריג מוסדות חיוניים העוסקים בביטחון הציבור, בריאות הציבור, מלונאות, ייצור חשמל ועוד.

את הצעת החוק יזמו חברי הכנסת עליזה לביא (יש עתיד), מיקי זוהר (הליכוד) ואליהם הצטרפו חברי כנסת מסיעות שונות. במהלך הדיונים בחוק טענו יוזמי ההצעה שהמצב החוקי שנמשך מאז שנות ה- 50' פוגע בזכות יסוד של כל אדם ליום מנוחה וגורם לעובדים רבים להגיש תצהירים כוזבים על-כך שהם דתיים בעוד הם אינם כאלה. מנגד, טענו המתנגדים, כי התיקון המוצע לחוק, יש בו כדי להבריח מכאן חברות ומפעלים בינ"ל וכן כדי לפגוע באטרקטיביות של מדינת ישראל מבחינתן של חברות ששוקלות אם לעבור לכאן אם לאו.

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, ציין בפתח הדיון היום: "אנחנו חברי הכנסת החרדים לא חתומים על החוק הזה, הוא לא באג'נדה שלנו, החוק הזה נותן היתרי עבודה לעבוד בשבת ואנחנו לא מסכימים לזה, לכן אנחנו לא חתומים עליו. אבל עמדתי במשך עשרות שנים בכנסת שאסור שתהייה אפליה בין אנשים דתיים ושאינם דתיים. החוק הקיים קובע שניתן לתת היתר עבודה למפעלים נגד שעות עבודה ומנוחה, ואם יש עובד שעל-פי מצוות דתו הוא מבקש שלא לעבוד ביום המנוחה השבועי שלו במפעל שקיבל היתר ואינו חיוני, אי-אפשר שלא להיעתר לבקשתו. באים וטוענים יוזמי החוק ובצדק שלא יכול להיות שאדם חילוני שמבקש לא לעבוד בשבת לא מקבל את האופציה הזו, אני רואה בזה נכון וחיובי, אנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית. לכן שביקשו להעביר את החוק הזה לוועדת הכספים הסכמתי".

ח"כ עליזה לביא: "זה לא חוק דתי, זה חוק על זכויות. זה חוק שיאפשר לעובד בתאגי, למשל, ללכת לים בשבת. אנשים בסופו של יום נאלצים לכתוב תצהיר שקר בעבודה שהם אדם דתי. אם אתה לא רוצה לעבוד אבל רוצה ללכת לים בשבת, למה לחזור לדיכוטומיות? אנשים מגדירים עצמם בגם וגם, איך יכול להיות שכאן במדינת ישראל, שאדם שלא רוצה לעבוד בשבת, אומרים לו - 'תעוף לנו מהעיניים'?!".

ח"כ רועי פולקמן: "אני מסכים שהחוק הזה אינו חוק דתי ושזכותו של אדם לבחור איך לממש את יום המנוחה, אך אני רוצה להדגיש כמה החוק הזה ציני - כשאנחנו באים על דיונים על חוק דירה שלישית, הראשונים שקופצים אלה אנשי הבית היהודי, כי אומרים - מה אתם מתערבים בשוק החופשי. אם זה אדם חילוני זה מו"מ שונה מאדם דתי שלא יכול לעבוד כי זה נוגד את חוקי חייו. זה בסדר אם אני רוצה לבחור להשקיע במשפחה שלי, אבל אצל אדם חילוני זו החלטה, החוק הזה הוא במקום להגיע להסכמות עם המעסיק שלי". הוא הבהיר כי מדובר באסדרה כופה, לטעמו, וכי יש כאן עניין של התערבות במו"מ בין העובד למעביד, שתשמש כלי ביד עובדים לסחוט את מעבידיהם ועובד יוכל גם לדרוש לפי זה לעבוד חמישה ימים בשבוע בערב. הוא אמר כי הוא מוכן להתפשר אם החוק יכול רק על מי שמשתכר שכר מינימום.

נציגי הממשלה ניסו להערים קשיים על הצעת החוק.

איה דביר, משרד המשפטים: "החוק נועד להגן על שתי תכליות - דתית וסוציאלית. בראשונה, קיימת שונות בין אוכלוסייה דתית לזו שאינה. אנחנו מבינים שתהיינה השפעות עומק על המשק, לא קיבלנו אומדנים ואנחנו לא מבינים עד הסוף את ההשפעה (גפני: "לא הכל אתם [משרד המשפטים] צריכים להבין"). לגבי המנגנון שמוצע בנוסח שלכם - אנחנו קצת מוטרדים, אנחנו חושבים שאמות המידה לא ברורות כל צורכן וספק אם הוועדה מונחה מספיק כיצד לקבל את ההחלטה, לכן לדעתנו לא נכון להשאיר זאת כפי שהן". גפני: "למה מעולם לא אמרתם לשר העבודה שאמות מידה עמומות?". דביר: "גם אמות המידה בחוק היום עמומות יחסית, אבל יש הבדל, כי ההיתר שנותן השר אינו נכנס למערכת היחסים בין עובד למעביד, ומאפשר הפעלה באמצעות לא יהודי". דביר: "שיקול הדעת המוצע בתיקון הוא מינהלי וכפוף לביקורת. לא נכון להשאיר זאת לשיקול דעת מינהלי".

דבורה אליעזר, משרד העבודה והרווחה: "הכלל הוא איסור העסקה. החוק הקיים רוצה לתת זכות מנוחה שבועית לכלל העובדים, אלא שהוא מכיר בכך שיש מקומות עבודה עם צרכים, כדי לעמוד בהם יש צורך בהעסקת עובדים בשבת. יש מנגנון בחוק לעילות למתן היתרים למקומות מסוימים. אחת העילות למניעת היתר היא 'קיום חלופה שאינה מחייבת העסקה בשעות המנוחה השבועית' ואנחנו סוברים שאין מקום לבחון אם יש עובדים מסוימים שמסרבים לעבוד. בנוסף, נכון שהמחוקק יקבע את החריגים ולא הוועדה, כי מדובר בשלילת זכות. שאותם מפעלים שקיבלו את ההיתר - שעובדים עבודה רציפה או שהוכח שהפסקת העבודה בהם תפגע בצרכים חיוניים, לא יכנסו להסדר בכפוף לכך שהמעסיק יתחשב בכך שיש עובדים שמעדיפים אחרת. יש התחשבות בהודעת העובד שהוא מעדיף לא להיות מועסק במנוחה השבועית. שר העבודה מתכוון בנוסח הזה להגיש הסתייגות. אתם מבקשים מפקידים לשבת ולהיות בית דין לעבודה". גפני: "אדבר עם השר. מדובר במספר קטן של עובדים ולא בפגיעה במשק. אני מתקשה להגן על עמדת השרים (חיים כץ ואלי כהן, ע.י.), כי הציבור בעד הצעת החוק".

עידו סופר, אגף תקציבים, משרד האוצר: "מבחינת העסק מדובר באסדרה מכבידה אם אין מנגנון דינמי (גפני: "משרד האוצר מתנגד לרגולציה. אני מבקש מהעוזר שלי לצאת לראות אם המשיח הגיע"). הסוגיה היא התחולה, עסק צריך לקבל ודאות כמו אישור קבלת אש מרגע הגשת הבקשה ועד קבלת החלטה. אם לא יקבלו החלטות בצורה יעילה העסקים ייפגעו".

נעמה קאופמן, משרד הכלכלה: "אנחנו מדברים על 1,000 מוקדים, אולי פחות ואולי יותר מכך, מה קורה אם הוועדה לא מתכנסת או לא דנה תוך זמן, אנחנו צריכים לתת מענה לסוגיה הזו. לא מצאנו גם פתרון לעניין העסקים הקטנים והבינוניים". חברי הכנסת התרעמו עליה כאשר ביקשה להחריג את המפעלים עליהם החוק חל, ובעצם לרוקן את החוק מתוכן.

עו"ד גלית וייץ, ההסתדרות: "אנו מבקשים לצמצם את החוק לפגיעה בתהליך עבודה רציף. לגבי תחולה, משתמע כאילו זכות העובד מותנית בכך שהמעסיק ידרוש. המעסיק יודיע ולעובד זכות לסרב".

עו"ד רעות קינן, התאחדות התעשיינים: "לגבי תחולת החוק, אנו מבקשים שהוועדה תתכנס כבר באוגוסט. שלא יהיה מצב שמעסיק מגיש בקשה ולא ידע מה קורה בעניינו". גפני: "אציע שיהיה זמן ארוך יותר למענה, הוועדה תתכנס מיד ונאפשר לחברים לראות את הדברים באופן סופי. מיום פרסום החוק הוועדה תתכנס כל רבעון - העובד מגיש בקשה למעביד, המעביד מגיש לוועדה, ובתוך פרק זמן של 3 חודשים הוועדה מתכנסת".

סיגל סודאי, איגוד לשכות המסחר: "זה לא שיח של אפליה לדעתנו, יש אוכלוסיות שצריך להגן עליהן - כמו עובד דתי. אז זה שיש לו גם זכות להתפלל ביום העבודה, נאמר שזו פגיעה במי שאינו דתי?".

בעקבות ההערות השונות נקבע במהלך הדיון כי יוכנסו לחוק מספר שינויים - החוק יכנס לתוקף מרגע פרסומו אך יחול בפועל מבחינת אישורים לעובדים מה-1 בינואר 2019, במקביל ומרגע כניסת החוק לתוקף תתכנס הוועדה לדון בבקשות כל 3 חודשים, כך יוחלו המפעלים גם לאמוד את מצבם ולהחליט האם ברצונם לפנות לוועדה בבקשה להחרגה. בנוסף השרים החברים בוועדת השרים יוכלו להעמיד נציגים מטעמם מתוך המשרדים שימלאו את מקומם בקבלת החלטות לגבי חריגים במסגרת דיוני הוועדה, במקרה שהוועדה תמצא כי טענות המפעל נכונות יהיה צורך בנימוק בכתב ואלה ידווחו לעבודת העבודה והרווחה אחת לשנה על ההיתרים שניתנו.

בהסכמת חברי הוועדה, למעט ח"כ פולקמן סוכם כי השינויים יוכנסו לנוסח המוצע וזה יובא להצבעה בקרוב.

היו"ר גפני סיכם את הדיון: "יש שינוי בחברה הישראלית, צריך לקחת את זה בחשבון. יש ציבור ענק שאינו ציבור דתי אבל אומר 'אני אדם חילוני אבל אני בשבת רוצה לשבת עם המשפחה ליד השולחן' אך אני עובד במפעל שיש לו היתר עבודה בשבת ואני עלול לאבד את מקום העבודה שלי. השינויים שהכנסנו ייתנו מענה לכל ההערות שעלו. לא מדובר בחוק דתי אלא בחוק ערכי, חוק שיקבע שלא תהיה אפליה בין עובדים".

תאריך:  11/04/2018   |   עודכן:  10/04/2018
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Choen   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי השרים שמטרפדים מניעת כפיית עבודה בשבת
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גימי-יהודי מיהודה
11/04/18 09:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 10.4.18) תיקון לכללי מס הכנסה של עובדים ישראלים הנשלחים לעבוד בחו"ל תקופה ארוכה על-ידי מעסיקיהם, חלק גדול מקבוצה זו הם עובדי הנציגויות הישראליות בחו"ל - שגרירים, שליחים וכדומה.
10/04/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 10.4.18) את התיקון לכללי מס הכנסה, שמשמעותו רפורמה מקיפה במיסוי הכנסת עבודה של ישראלים בחו"ל. הכללים עוסקים במיסוי עובדים ישראלים הנשלחים לעבוד בחו"ל על-ידי מעסיקם לתקופות ארוכות. קבוצה משמעותית שכללים אלה חלים עליה הינה עובדי הנציגויות הישראליות בחו"ל (שגרירים, שליחים וכו').
10/04/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, פנתה לשרת התרבות, מירי רגב, בבקשה לבטל את השתתפותו של נשיא הונדורס, חואן אורלנדו הרננדס, בטקס הדלת המשואות.
07/04/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
רון בן ישי, עיתונאי ופובליציסט ידיעות אחרונות, שיקבל ביום העצמאות מידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את פרס ישראל לתקשורת לשנת 2018, הודיע (יום ו', 6.4.18) כי הוא תומך בקריאתו של ראש השב"כ לשעבר, כרמי גילון, להחרים את נאומו של ראש הממשלה בטקס הדלקת המשואות, בערב יום העצמאות.
06/04/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
לכנסת אין סמכות להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא הקרן לישראל חדשה. כך עולה מחוות דעת שפרסם באוקטובר 2017 היועץ המשפטי לכנסת, איל ינון. לדבריו, "לכנסת אין סמכות להקים ועדת חקירה בנושא בנדון, או כל ועדת חקירה שעניינה הלכה למעשה חקירה אידיאולוגית של גופי החברה האזרחית בישראל, מימין או משמאל".
04/04/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
ההסכם - ביזיון למדינת ישראל  /  עומר כרמון
ויתר על עקרונות היסוד של הממשלה  /  עומר כרמון
הבית היהודי: "מתביישים להיות חלק מהממשלה"  /  עומר כרמון
מרב מיכאלי קופצת  /  עו"ד נוגה ויזל
הרגלים מגונים  /  איתמר לוין
המפתח בידי נתניהו  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il