|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

דוח מבקר המדינה: עמידר

חברים, פרסומת וקידום אישי בצמרת עמידר

היו"ר לשעבר יצחק לקס והמנכ"ל ראובן קפלן דחפו מינויים בלתי תקינים התקשרויות במאות שקלים עם אמצעי תקשורת לקבלת חשיפה התקשרויות נדל"ן במיליונים בלי האישורים הנדרשים
08/05/2018  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   דוח שנתי 68ג (2018)   |   תגובות
קפלן. חבר מביא חבר [צילום: עמידר]

תוכן ממומן בערוץ 2
בחודש נובמבר 2016 שודרה בערוץ 2 כתבה במסגרת תוכנית הראיונות "אנשים", שעסקה בפרויקט שיקום שכונות ביקנעם, ובה התראיינו שר הבינוי, יואב גלנט, ורעייתו קלודין. כתבה זו מומנה בידי משרד הבינוי ועמידר במסגרת התקשרות עם גופי תקשורת, ושודרה ללא ידיעת הדוברת והיועץ המשפטי של המשרד. 60% עסקו בחיים הפרטיים של בני הזוג. לשכת השר לא פעלה למתן גילוי נאות בדבר המימון לכתבה – התנהגות שאינה מתאימה לרשות ציבורית. יועצת התקשורת דאז של גלנט הייתה מעורבת בהפקת הראיון ובקביעת תכניו, לרבות מתן הוראות בימוי ועריכה הנוגעות לאופן שבו יוצגו בני הזוג.

פוליגרף ופירוט שיחות
הדוח מגלה, כי בפברואר 2015 הורה דירקטוריון עמידר לבדוק בפוליגרף עשרה עובדים בעקבות הדלפת הקלטת ישיבה שלו. שפירא אומר: "הפניית עובדים לבדיקת פוליגרף פוגעת בפרטיותם ובכבודם, ובהעדר אינטרס ציבורי חיוני המצדיק זאת, ראוי להימנע מלעשות שימוש בכלי זה". עוד התגלה, כי בשנת 2014 הזמין בטיטו - הקב"ט דאז - פירוט של שיחות מהטלפונים הניידים של כמה מבכירי החברה. שפירא אומר, כי הפירוט הוזמן ללא ייעוץ משפטי למרות שהוא עלול להיות בניגוד לחוק.

"נושאי משרה בכירים ביותר פעלו בחלק מהמקרים תוך התעלמות מחובות מינהליות וארגוניות החלות עליהם שנועדו להבטיח תרבות ארגונית ההולמת גוף ציבורי, ובכך פגעו בתרבותה הארגונית. באותם מקרים הם פעלו תוך חריגה מסדרי מינהל תקינים, שאין לה מקום בחברה ממשלתית הממומנת על-ידי הציבור. חברי הנהלת עמידר לא נהגו בכספי החברה בזהירות ובהקפדה הראויות". כך קובע (יום ג', 8.5.18) מבקר המדינה, יוסף שפירא, בדוח שלו על עמידר.

שיעור ניכר של 19% (27 מ-140) מן העובדים שגייסה עמידר מינואר 2014 עד יוני 2016 גויסו בלא הליך התמודדות כלשהו או בהליך תחרותי פגום, ובכמה מקרים בדרך של "חבר מביא חבר". במינויים אחדים היו מעורבים בעלי תפקידים בכירים בחברה, שפעלו למינוים של מכרים - בעלי קרבה אישית, פוליטית או אחרת אליהם או אל בעלי תפקידים אחרים בחברה.

היו"ר דאז, יצחק לקס, היה מעורב בצורה בלתי תקינה במינוייהם של ארבעה עובדים בדרגי השטח. באחד המקרים, הוא קיבל את קורות החיים של העובדת באירוע חברתי שארגן קרוב משפחתה, סגן ראש רשות מקומית. במקרה אחר מונה עורך דין עליו המליץ מי שהיה יועץ התקשורת של שר הבינוי דאז, אורי אריאל - שהיה הממונה על עמידר.

ממשרות אמון למשרות קבע

סמנכ"ל השיווק, ערן כהן, פעל למינוי של עובדת שהייתה לו היכרות אישית קודמת איתה במסגרת פעילות פוליטית משותפת, וזאת בלא שראיין מועמדים נוספים לתפקיד. היועץ המשפטי, שרון רוזנבלט, הציע את תפקיד מנהל המחלקה המשפטית רק לאנשים שהייתה לו עימם היכרות אישית קודמת, כאילו מדובר היה במשרת אמון, אף שדווקא הוא היה חייב להקפיד במיוחד שגיוס עובדים ייעשה בדרך שוויונית. מעורבות בלתי תקינה במינויים נמצאה גם מצד המנכ"ל, ראובן קפלן, מזכירת החברה דאז, הגר שרן, והקב"ט דאז, אברהם בטיטו, שהכיר את המועמד מפעילותו הפוליטית.

בשנים 2015-2005 נקלטו בעמידר 13 עובדים במשרות אמון, ושישה מהם המשיכו לעבוד בחברה לאחר שסיימו את כהונתם במשרת האמון. ארבעה מהם (ומתוכם שלושה בתקופת ההנהלה הקודמת) מונו לתפקידים אחרים בלא שעברו מבחני התאמה; לתפקידים אלו לא נבחנו מועמדים נוספים. עוזרת היו"ר מונתה למנהלת פרויקטים בלשכת המנכ"ל; מנהל לשכת היו"ר - למנהל פרויקטים באגף הנדסה; עוזרת אחרת של היו"ר מונתה לממונה על קשרי ממשל; ועוזר נוסף - למנהל מחלקת פרויקטים קהילתיים. "יש לשלול מכל וכל התנהלות זו, הפוגעת במושכלות יסוד של השירות הציבורי", קובע שפירא.

בשני מכרזים למינוי בעלי תפקידים בכירים נמצאה פגיעה בשוויוניות ההליכים. בעיצומם של הליכי המכרז לתפקיד מנהל מחוז דרום מונתה אחת המועמדות לממלאת-מקום באותו תפקיד, מינוי שנתן לה יתרון בלתי הוגן על פני המועמדים האחרים; במכרז לתפקיד מנהל אגף קשרי קהילה נמצא שקפלן, החבר בוועדת האיתור, לא דיווח לוועדה, כי כחודש בלבד לפני פרסום המכרז נפגש בעניין המשרה עם המועמדת שנבחרה לבסוף והסתפק בדיווח על היכרות שטחית עימה.

קפלן לא דיווח על הקשר

בדצמבר 2015 חתמה עמידר על חוזה לשכירת משרדים בחולון למשך 20 שנה, בעלות של 4 מיליון שקל בשנה. החוזה נחתם בטרם אישרה ועדת המכרזים העליונה פטור ממכרז להתקשרות זו, והתנהלות החברה והסמנכ"ל דאז לפיתוח עסקי, איתן נייזברג, הייתה בניגוד לדיני המכרזים ולסדרי המינהל התקין. רק עשרה ימים לאחר החתימה על החוזה פנה נייזברג לוועדת המכרזים העליונה, הציג לפניה את החלופות השונות, והיא אישרה בדיעבד את הפטור ממכרז.

על אף חובתו של קפלן להיוועץ עם היועץ המשפטי בכל עניין המעורר ספק שמא קיים חשש לניגוד עניינים, הוא לא פנה אליו בשאלה כיצד עליו לנהוג בעניין היכרות מוקדמת שלו עם המשווק החיצוני של הנכס בחולון.

בנובמבר 2015 אישרה ועדת המכרזים העליונה להשכיר את משרדיה בתל אביב לרשת מלונות למשך 25 שנה תמורת 4 מיליון שקל לשנה בהתקשרות ללא מכרז. לא נמצאו בהחלטה נימוקים לכך שמכרז פומבי, שהוא דרך המלך להתקשרויות של גופים ציבוריים, לא היה משיג תוצאה טובה יותר.

שילמו תמורת תקשורת טובה

בנובמבר 2013 חתמה עמידר על הסכם שיתוף פעולה עם עיתון, שבמסגרתו קיבלה עמידר, בין היתר, מודעות וחשיפה תקשורתית במדורי העיתון וראיונות עם קפלן. עלות ההסכם הסתכמה ב-400,000 שקל. התקשרות זו בוצעה ללא מכרז, והתשלום הועבר אף על-פי שלא היה אישור לכך מוועדת המכרזים. בכך פעלו החברה וכהן, שהוביל את ההתקשרות, בניגוד לכללי המכרזים, ועל החשב היה להימנע מלאשר את התשלום. רק כחודש לאחר חתימת ההסכם הגיש כהן לוועדת המכרזים בקשה בדיעבד לאישור ההתקשרות בפטור ממכרז, אך האישור מעולם לא ניתן.

חוזר מנהל רשות החברות קובע, כי חברה ממשלתית אינה רשאית לתת חסות מכל מין וסוג אשר כרוך עימה תשלום, והחוזר מדגים זאת בתשלום עבור הזכות לשאת דברים בכנס. למרות זאת, במסגרת ההסכם שילמה עמידר לעיתון תמורת נאום של לקס בכנס של העיתון.

בערוץ המוזיקה שודרו באוקטובר ונובמבר 2016 שתי תוכניות בשכונות עמידר - בדימונה ובמעלות תרשיחא - שבמהלכן התקיים מופע מוזיקה והושקה תחרות בין דיירי השכונות במטרה לחזק את הקשר בין הדיירים לשכונה שבה הם מתגוררים. בתוכניות הללו הופיעו סמלילים (לוגואים) של עמידר ושל משרד הבינוי על בימת המופע, המעידים לכאורה על החסות שהם נתנו למופע. כן התארחו בה - נוסף על לקס וחברים מהנהלת עמידר - גם גלנט וסגנו, ז'קי לוי. החסויות הללו לא ניתנו בהתאם לנהלים.

בשנת 2015 יזם כהן התקשרות של עמידר, באמצעות חברת פרסום, עם עיתון המיועד לציבור הדתי. ההסכם כלל סל מוצרי פרסום שונים לטובת החברה (מודעות, כתבות ועוד), ובין היתר ראיון במדור "עניין אישי" עם היו"ר. ראיון זה פורסם במאי 2015 - שברובו המכריע עסק בחייו הפרטיים, בתחביביו ובעיסוקיו הנוספים, ורק מיעוטו נגע לעמידר.

כנס עמותה וקידום בגוגל

לקס, שהועסק בחצי משרה, עסק בכ-15 תפקידים נוספים (כולל יו"ר חברת הביטוח איילון וויו"ר הוועדה לפטורים ומיזוגים שברשות להגבלים עסקיים). על-אף עיסוקיו הנוספים הרבים, לא קבעה ועדת הביקורת מתכונת דיווח בדבר אופן הקדשת זמנו לענייני החברה. שפירא מציין, כי מינויו של לקס ליו"ר עמידר אושר רק לאחר שהבטיח לצמצם את עיסוקיו האחרים - אבל מינויו ליו"ר איילון לא הביא לבחון שוב האם ביכולתו להקדיש את זמנו לעמידר.

על אף האיסור המפורש בחוזר רשות החברות לעשות שימוש במתקני החברה ובמשאביה לצורך עיסוקים אחרים, קיים לקס ביולי 2015 במשרדי החברה כנס עם 50 איש הנוגע לעיסוק אחר שלו - בעמותה להנצחת זכרו של רב ידוע - ואף הפעיל לצורך כך את עוזרו בעמידר. חודש לאחר מכן הופעל העוזר בנוגע לאירוע נוסף של העמותה, שהפעם התקיים בבית מלון.

במסגרת פעולות שיווקיות למיתוג החברה, מימנה עמידר ב-28,500 שקל גם פעולות שתכליתן הייתה למעשה קידום תדמיתו האישית של לקס, ובכלל זה קידום תוכן חיובי אודותיו בדפי התוצאות הראשונות של גוגל ובערך האישי שלו באתר ויקיפדיה, ודחיקת פרסומים בעלי תוכן שלילי בנוגע אליו. לקס התערב בכמה מינויים של עובדים ושני דירקטורים אחרים היו מעורבים באופן פעיל בתחומים עליהם אמורים היו רק לפקח - התחדשות עירונית ומרכזים קהילתיים.

הדירקטור ישי רובין, שאת מועמדותו הציע אריאל, לא דיווח שהוא השתייך לגוף של מפלגת האיחוד הלאומי שבראשות אריאל והיה לו קשר עימו בנושאים נוספים, וכך לא בחנה ועדת המינויים אם עקב כך נדרש היה שיהיו לו כישורים מיוחדים המצדיקים את מינויו. שפירא מעיר בעניין זה גם לאריאל, שלא וידא כיאות שהמידע שהגיש לוועדת המינויים היה אמיתי ונכון.

עמידר התקשרה עם יועצים משפטיים חיצוניים שלא על-פי תקנות חובת המכרזים והנוהל שלה עצמה. היא העסיקה עורך דין לשם ייעוץ לדירקטוריון, רישום פרוטוקולים ופעולות נוספות תמורת 820,000 שקל, וכן העסיקה משרד עורכי דין אחר לצורך השכרה ושכירות של נכסים תמורת 117,000 שקל - כל זאת בלא בדיקה של הצעות נוספות.
סדרי ניהול, ארגון והתקשרויות בחברת עמידר / דוח מבקר המדינה
כשלים חמורים בתחומי כוח האדם, המכרזים וההתקשרויות עם התקשורת בחברת עמידר - באחריות היו"ר לשעבר והמנכ"ל הנוכחי

אלפי שקלים ללא הצדקה

בעלי תפקידים בכירים - לקס, קפלן, נייזברג, כהן וסמנכ"ל הכספים שאול גליקסברג - ביקשו וקיבלו 3,700 שקל כהחזרי ארוחות להם לא היו זכאים. קפלן, כהן, נייזברג וסמנכ"ל התפעול יוסי אבוטבול אף קיבלו החזרים כפולים. ירון קליין, ששימש כיו"ר עמידר בשנים 2014-2011 (כיום מנכ"ל חברת אתרים), קיבל שכר תמורת עשרה חודשי עבודה; פיצויי הפרישה שלו הוכפלו ביחס לסכום שנקבע בהסכם איתו והוא קיבל 30,000 שקל. עובדים בדרגי ביניים (מנהל מחלקה במחוז מרכז, מנהלת קשרי קהילה במחוז דרום, מנהלת קשרי קהילה במחוז צפון, כלכלנית בחוזה אישי ומנהל פרויקטים בחוזה אישי) קיבלו רכב צמוד ללא אישור הדירקטוריון ורשות החברות.

תאריך:  08/05/2018   |   עודכן:  13/05/2018
איתמר לוין
+המשטרה מדליפה ומעבירה לתקשורת ראיות;
כשלים של השרים ליצמן, בנט, אזולאי וכחלון
16:19 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כתבי אישום מוגשים בלי שבידי התביעה נמצאות כל הראיות  ▪  אלשיך וארדן מסכמים בעל-פה על מינוי קצינים  ▪  ליצמן העניק הקלות לחברות סיגריות  ▪  רבני ערים מכהנים למרות תלונות קשות נגדם  ▪  עוזי דיין חרג מסמכותו במפעל הפיס  ▪  בכירי עמידר חרגו מסדרי מינהל תקין  ▪  קק"ל התיישבה בצורה בלתי חוקית בפארק שרון  ▪  חובות של עשרות מיליארדים למדינה אינם נגבים  ▪  ייבוא בלתי חוקי של אופניים חשמליים  ▪  הממשלה אינה מדווחת לכנסת
אלשיך. החלטות לא מנומקות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
שפירא. ליקויים קשים בניהול [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+העובדות מלמדות: המשטרה מדליפה מחקירות
16:17 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המקרים עליהם עומד שפירא מלמדים על הדלפות חמורות ומשמעותיות בידי המשטרה  ▪  דוברות המשטרה מעבירה לתקשורת ראיות - בניגוד להנחיית היועץ המשפטי לממשלה
(לפידות. לא בהתאם לפקודות [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+לשכת אזולאי התערבה בבחירת רבני ערים
16:16 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שפירא: ההתערבות הייתה פסולה  ▪  הן אזולאי והן בנט הזניחו את מינוי המועצות הדתיות ורבני הערים  ▪  דרעי ניסה לקדם את מועמדות השר לשעבר דהן לראשות המועצה בחיפה
(אזולאי. לא מילא את חובתו [צילום: מיכאל בארי])
+ארדן ואלשיך סוגרים מינויים ללא תיעוד
16:16 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אין הבנייה מסודרת של שיקול דעת בעת מינוי קצינים  ▪  חלק ניכר מן ההחלטות אינן מנומקות  ▪  שפירא מזהיר מפני פגיעה באמון הציבור והשוטרים
(הליך בלתי סדור [צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90])
+הממשלה מסתירה מהכנסת מידע
16:15 08/05/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרדי ממשלה ויחידות סמך אף מפרים את חוק חופש המידע  ▪  המשרדים הבולטים בהסתרת מידע מן הציבור: משרד ראש הממשלה, הגנת הסביבה, האוצר והתחבורה
(העדר שקיפות ממשלתית [צילום: פלאש 90])
+דיין והמזכיר עושים בפיס כבתוך שלהם
16:14 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
היו"ר מתערב בניהול השוטף ומסתיר מידע על עצמו ועל חבריו  ▪  המזכיר ירון לוסקי עסק בנושאים החורגים מסמכותו  ▪  הסכמים עם הבכירים הוסתרו מהאוצר ושכרם הועלה רטרואקטיבית
(דיין. עקף את המנכ"ל [צילום: פלאש 90])
+תרגילי המיליונים של בכירי האוניברסיטאות
16:12 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
היועץ המשפטי של בר-אילן קיבל מיליוני שקלים על עבודות שביצע עבור גופים קשורים  ▪  סמנכ"ל הכספים של הפתוחה קיבל מיליון שקל בניגוד למינהל תקין
(היועץ המשפטי של בר-אילן השתמש במתקניה)
+עשרות מיליארדי שקלים לא נגבים
16:11 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הדוחות הכספיים של המדינה מדברים על חובות של 55 מיליארד שקל בסוף 2016 - אך הסכום האמיתי גבוה עוד יותר  ▪  בשנת 2013 החליטה הממשלה להעמיק את הגבייה; מאז כמעט ולא נעשה דבר
(14.7 מיליארד שקל [צילום: פלאש 90])
+הליקויים בטיפול במסתננים תוקנו רק חלקית
16:10 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אין מדיניות ממשלתית כוללת וגם אין כוונה לגבש כזאת  ▪  כשלים רבים נותרו בעינם, תוך הפרת חוק כבוד האדם והחוק הבינלאומי  ▪  התוצאה: פגיעה הן במסתננים והן בשכניהם הישראלים
(פגיעה באזרחי המדינה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+טיפול מערכתי לקוי בסוגיית האופניים החשמליים
16:09 08/05/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עבודה ממשלתית לא מקצועית, גלגול אחריות בין משרדי ממשלה ומידע חלקי הביאו לאלפי נפגעי תאונות בכלי רכב דו-גלגליים  ▪  וגם: מיזם רשת האופניים בגוש-דן שהבטיח משרד התחבורה - תקוע
שביל אופניים פגום ברחוב בן צבי באשקלון [צילום: צוות הביקורת]
+סכנה לזיהום ראיות דנ"א בידי המשטרה
16:09 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המחלקה לזיהוי פלילי במטה הארצי אינה עומדת בקצב המשימות  ▪  ציוד במאות אלפי שקלים לא סופק וציוד אחר עדיין נמצא באריזה
(פגיעה בסיכוי לגילוי העבריין)
+רשת הגנים של אגו"י הפרה הסכם
16:08 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרשת קיבלה מהמדינה מאות מיליוני שקלים - והפרה את הסכם ההבראה  ▪  התקשרויות בעייתיות עם מקורבים וקרובי משפחה של עובדים ברשת
(חשש שהבעיות יתחדשו)
+מיליונים נשפכו על לשכות בכירי קק"ל
16:07 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מאיר שפיגלר הוביל מהלך של העברת הלשכות מתל אביב לפארק אריאל שרון - בלי הליך מסודר, בלי אישורים, תוך הוצאת מיליוני שקלים ושימוש בלתי חוקי במבנה שניתן לקק"ל
(שפיגלר. חרג מסמכותו [צילום: מלכה ברקאי])
+ליצמן הלך לקראת חברות הסיגריות
16:06 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נפגש בחשאי עם נציגי החברות והעניק הקלות לפיליפ מוריס - בניגוד למדיניות הממשלה ולאמנה הבינלאומית עליה חתומה ישראל  ▪  אכיפה חלקית של איסור העישון דווקא בבתי החולים
(בלי המילים "העישון הורג")
+סחבת ותנאים פיזיים קשים בבקשות המקלט
16:05 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
משך הטיפול הממוצע - 8.5 חודשים  ▪  הרשות אינה עומדת בהתחייבותה לבג"ץ בנוגע למסתננים מאריתריאה וסודן  ▪  פליטים מדארפור אינם מקבלים מענה
(אלפי בקשות לא טופלו [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+כתבי אישום - בלי כל חומרי החקירה
16:04 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בעיה קשה ומתמשכת בהעברת חומרי חקירה מהמשטרה לפרקליטות  ▪  שני הגופים מתעלמים מפסיקות העליון בנוגע לביעור מוצגים  ▪  עיכובים קשים בדוחות של המז"פ והמכון הפתולוגי
(אין פתרון מערכתי לבעיה)
+קבלנים בלתי מורשים פועלים ללא מפריע
16:03 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אין כתבי אישום ואכיפה נגד קבלנים מפרי חוק  ▪  עיכוב של 11 שנים בהשלמת תקנות קוד הבנייה  ▪  מערך הבקרה לא תוקן למרות אסון ורסאי
(30 צווים בשנה [צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90])
+המועצה אינה מפקחת כראוי על רמ"י
16:01 08/05/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מועצת מקרקעי ישראל מסתפקת במידע חלקי שמציגה רמ"י, אינה עוקבת אחרי ביצוע החלטותיה וועדת הביקורת שלה למעשה אינה מתפקדת
(כחלון. הפגנת חולשה [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חברים, פרסומת וקידום אישי בצמרת עמידר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבקר המדינה
בכירים בשלושה מוסדות אקדמיים קיבלו מיליוני שקלים תמורת עבודות נוספות שביצעו בניגוד לנהלים המסדירים עבודות אלו - מגלה (יום ג', 8.5.18) מבקר המדינה, יוסף שפירא.
08/05/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
בדוחות הכספיים של הממשלה לשנת 2016 מופיעה יתרת "חייבים ויתרות חובה" בסך 55 מיליארד שקל - אך זהו רק חלק מן החובות למדינה, שלא נעשו פעולות של ממש לגבייתם. כך מגלה (יום ג', 8.5.18) מבקר המדינה, יוסף שפירא.
08/05/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
"אי יישום המלצות מבקר המדינה בתחום הטיפול בזרים שאינם בני הרחקה השוהים במדינת ישראל זה זמן רב מאוד ואי סיפוק צורכיהם הבסיסיים, אינה פוגעת רק בחובה הבסיסית של המדינה לספק את צורכיהם הבסיסים של הזרים עצמם, אלא אף באזרחי המדינה, ובייחוד באזורים שבהם מתגוררים זרים רבים". כך אומר (יום ג', 8.5.18) מבקר המדינה, יוסף שפירא.
08/05/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
תמונה מדאיגה המעידה על טיפול לקוי של משרדי הממשלה והרשויות המקומיות בנושא האופניים והכלים הדו-גלגליים החשמליים בפרט. כך מסכם מבקר המדינה את דוח הביקורת על האופניים החשמליים.
08/05/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
מערכי הבדיקה העיקריים שמפעילה המחלקה לזיהוי פלילי במטה הארצי - דנ"א, טביעות אצבעות ובדיקת הסמים והחומרים המסוכנים - אינם נותנים מענה מהיר ומספק לצורכי החקירה המשטרתיים. אף שהמענה הטכנולוגי קיים במעבדות - מוצגים, דגימות דנ"א וטביעות אצבע שנאספו בזירות עבירה למיניהן זוכים לטיפול במעבדות זמן ממושך לאחר שהגיעו אליהן, דבר הפוגע במאמצי החקירה ובסיכויים לגילוי העבריינים. על המשטרה לתת מענה למצב זה כדי שהטיפול במוצגים יהיה מיטבי. כך קובע (יום ג', 8.5.18) מבקר המדינה, יוסף שפירא.
08/05/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מבקר המדינה  /  מי ומי    / 
רשת הגנים של אגו"י הפרה הסכם  /  איתמר לוין
מיליונים נשפכו על לשכות בכירי קק"ל  /  איתמר לוין
ליצמן הלך לקראת חברות הסיגריות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il