בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
המדדים החדשים של משרד התקשורת
|
|
|
משרד התקשורת פרסם תקנות חדשות שמחייבות את חברות התקשורת הגדולות לקצר את זמני ההמתנה לנציגי שירות ● רוצים להתנתק? לא תועברו מנציג לנציג ● חברות התקשורת לא יוכלו להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו
משרד התקשורת מפרסם (יום ב', 21.5.18) מדדים שקבע לזמני המתנה למענה אנושי מקצועי במוקדי שירות הלקוחות של החברות למתן שירותי תקשורת. מטרת המדדים החדשים היא לקצר את זמני ההמתנה מצד הצרכנים שלעיתים נאלצים להמתין זמן רב לקבלת שירות. חברות התקשורת יחויבו במענה מהיר, מקצועי ותכליתי בתוך פרקי זמן קצרים שהמשרד הגדיר. עד היום יכלו חברות התקשורת להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו, והדבר לא יתאפשר יותר. המדדים שנקבעו מתייחסים למתן מענה אנושי מקצועי לפניות טלפוניות לפי הפירוט הבא: - נושאי הפניות: בירור חשבון, סיום התקשרות, תיקון תקלה;
- במענה הקולי שיושמע לפונה יוצגו לבחירה קודם כל שלושת הנושאים לעיל בסדר שייקבע ע"י החברה;
- הנושאים שיושמעו לפונה לאחר שלושת הנושאים הנ"ל יהיו על-פי שיקול דעתה של החברה.
- בכל אחד משלושת סוגי האירועים המפורטים לעיל, על 85% לכל הפחות, בכל שבועיים רצופים, לכל אחד משלושת סוגי הפניות המצוינים לעיל (בירור חשבון, סיום התקשרות, תיקון תקלה):
- הפונה יענה אחרי זמן המתנה למענה אנושי של עד שש (6) דקות;
- זמן המתנה ממוצע בכל אותם שבועיים רצופים של כל אחד משלושת סוגי הפניות המצוינים לעיל, שניתן להם מענה אנושי, לא יעלה על שלוש (3) דקות.
עוד נקבעו הכללים הבאים: - החברה תתנה מתן מענה בכל שיחה, מכל סוג, בהזדהות באמצעות הקשת מספר טלפון או מספר זהות בלבד.
- תפריט הניתוב של המענה הקולי יורכב לגבי כל סוג שיחה אך ורק מאפשרויות הניתוב בו, מבלי שיושמעו במסגרתו פרסומים כלשהם או הצעות להצטרף לתוכניות או למבצעים למיניהם או כל מידע אחר שאינו קשור באופן ישיר לתפריט הניתוב כאמור.
- בחר הפונה באפשרות סיום התקשרות, אין נציג החברה שענה לשיחה רשאי להעבירה לנציג אחר או לגורם אחר כלשהו לצורך טיפול בבקשת הפונה לסיום ההתקשרות.
- בחר הפונה באפשרות בירור חשבון, אין נציג החברה שענה לשיחה רשאי להעבירה לנציג אחר או לגורם אחר כלשהו, אלא לבקשתו המפורשת של הפונה.
זמן ההיערכות שהוקצה לחברות ליישום אסדרה זו הוא עד עשרה (10) חודשים. ההוראות החדשות יחולו על בזק, הוט טלקום, חברות הסלולר, בעלי רישיון אחוד ועל ספקי גישה לאינטרנט עם מעל 20,000 מנויים פרטיים. מנכ"ל המשרד נתי כהן: "המדדים הללו נקבעו לאחר ניסיון מצטבר בו נמצא כי זמני ההמתנה הם ארוכים מדי. אנו מצפים כי זמני ההמתנה יקוצרו אף מעבר למדדים שהוגדרו, המשרד יעקוב מקרוב אחר יישום ההוראות על-מנת לוודא שהציבור יזכה ליחס טוב יותר מהחברות גם בנושא זה".
|
תאריך:
|
21/05/2018
|
|
|
עודכן:
|
21/05/2018
|
|
עידן יוסף
|
|
על-פי דיווח של משרד החינוך לוועדת החינוך של הכנסת, בשנת תשע"ז הורחקו לצמיתות 88 תלמידים מבתי הספר, בגין 56 הרחקות הוגש ערר, 40 עררים התקבלו ו-16 ערעורים לא התקבלו. נסיבת הרחקה יחידה מתמקדת לרוב בהפרות משמעת חמורות ואי קבלת סמכות; ואח"כ בסדר יורד - בעיות חמורות של ביקור סדיר; מעורבת במעשי אלימות חמורים ושימוש או סחר בסמים, כאשר מעורבות במעשי אלימות ואלימות כלפי אנשי הצוות החינוכי גם מתלווה לביות נוספות.
|
|
|
ועדת הפנים אישרה (יום ב', 21.5.18) את תקנות העבירות המנהליות, לפיהן יוטלו לראשונה קנסות מנהליים על עבירות בניה ושימוש חורג. התקנות הן חלק מרפורמה באכיפת התכנון והבניה, שמוביל משרד רה"מ.
|
|
|
ועדת החוקה חוק ומשפט קיימה (יום ב', 21.5.18) דיון מיוחד על "אפקט בניזרי: עד המדינה שבעיקר בגינו הורשע השר לשעבר בניזרי מודה כעת כי בדה דבריו והעליל", ביוזמת ח"כ יצחק וקנין.
|
|
|
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 21.5.18) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות (תיקון מס' 18 והוראת שעה), התשע"ח-2018, הצעת חוק ממשלתית אליה מוזגה הצעת החוק הפרטית של חברות הכנסת מרב מיכאלי ונוספים.
|
|
|
נשיא המדינה ראובן ריבלין חתם (יום ב', 21.5.18) על בקשת החנינה של הזמר קובי פרץ, שנידון לאחר שזכה להקלה בעונשו, לשנת מאסר וחצי בגין עבירות מס בסך 5 מיליון שקל.
|
|
|
|