ויקטורי רשת סופרמרקטים, הפועלת בשיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט, מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2018: החברה מציגה את הרבעון החזק בתולדותיה, בו המכירות הסתכמו לשיא של 414.7 מיליון שקל, עלייה של 8.3% בהשוואה ל-383.1 מיליון שקל ברבעון הראשון 2017. החברה מייחסת את העלייה במכירות בעיקר לגידול במכירות חנויות זהות. יש לציין כי העלייה בולטת לאור העובדה שברבעון הראשון של 2017 פעלו שני סניפים נוספים, שנמכרו במאי 2017 ולכן לא באו לידי ביטוי ברבעון הראשון של 2018.