|
לוי. חופשה ספונטנית [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
|
|
|
|
|
רמי לוי שיווק השקמה וקבוצת הדקה ה-90 מאחדים כוחות למיזם תיירות חדש, במסגרתו יופעל אתר תיירותי ייעודי להזמנת דילים לחופשות במחירים בלעדיים.
במסגרת תוכניתו של לוי לחזק את מועדון הלקוחות, תפעיל קבוצת הדקה ה-90 אתר תיירות ייעודי ללקוחות רמי לוי וכן, תפעיל מוקד הזמנות אשר יאפשר לבצע גם הזמנות טלפוניות. לצד פעילות זו, יתבצעו במסגרת סניפי הרשת מבצעים מיוחדים וקהל הלקוחות יוכל להזמין חופשה ספונטנית במהלך הקניות. המבצעים צפויים להציג הוזלה משמעותית ממחיר השוק, לכלל הלקוחות ולמבצעים מעמיקים יותר למועדון הלקוחות.
במסגרת שיתוף הפעולה, ייהנו לקוחות רמי לוי מדילים למלונות בארץ, חבילות אירוח בחו"ל, טיולים מאורגנים, טיסות מוזלות, טיסות סדורות, חו"ל ברגע האחרון, דילים לסופ"ש, צימרים, וילות וחבילות ספא כאשר ישראיר הוא הספק המוביל.
מבצעים ייעודיים לדוגמה שיעלו במועד ההשקה:
- 4 לילות לבוקרשט + טיסות וארוחת בוקר ב-299 דולר בלבד בכל חודש יוני.
- 555 ש"ח לשני לילות לזוג במלון לה פלאיה פלוס באילת בחודש יוני.
- 999 ש"ח לזוג לשני לילות בחודש יולי במלונות אסטרל. ילד ראשון בחדר הורים ב-129 שקלים.
- שובר ספא למימוש בעשרות בתי ספא ברחבי הארץ במחיר של 159 ש"ח בלבד.
רמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה: "גם בענף זה החלטנו להיכנס ולהשפיע לטובת הצרכן ולאפשר לאזרחי ישראל ליהנות מחופשה במחירי רמי לוי שלא באים על חשבון איכות ושירות".