|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

ועדת הכספים מעכבת 2.1 מיליארד שקל לרמ"י

ועדת הכספים אישרה העברות תקציביות בסכום כולל של כ-796 מיליון שקל - 354 מיליון שקל נועדו לתקציב משרד העלייה והקליטה, בהם תוכניות לקליטה כלכלית של עולים מדענים לצד כך נדחתה בשנית הצבעה על העברת כ-2.1 מיליארד שקל לרשות מקרקעי ישראל על-רקע ביקורת בקרב חברי הוועדה על התנהלות רמ"י בנושא החולות הדקים בתעשיה
11/06/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: רשות מקרקעי ישראל]

ועדת הכספים אישרה (יום ב', 11.6.18) העברות תקציביות בסכום כולל של כ-796 מיליון שקל, 784 מיליון שקל מתוכם במסגרת העברות תקציביות בתקציב 2018. הצבעה על תוספת של למעלה מ-2.1 מיליארד שקל לתקציב רשות מקרקעי ישראל לא התקיימה בהעדר רוב, זאת על-רקע הדיון שנערך בשבוע שעבר, במסגרתו נמתחה ביקורת נוקבת מצד הוועדה על התנהלות הרשות בתחום הנפקת החולות הדקים במחצבות.

להלן פירוט ההעברות התקציביות בתקציב 2018:

  • 16.5 תקני כוח אדם מהרזרבה הכללית לרשות להתחדשות עירונית - ההעברה הינה לצרכי תקצוב כוח אדם ברשות החדשה בהתאם להסכמות הממשלה להגדיל את הרשות מ-7 עובדים בעת הקמתה ל-23 עובדים השנה.
  • 354 מיליון שקל ממשרד האוצר למשרד העלייה והקליטה - הסכום נועד לשכר עידוד עליה סוכם מול האוצר שאושרה לאחר אישור התקציב, לתוכניות אחזקת ותפעול המשרד - מכרזים חדשים, המשך תקצוב משרדי המשרד לבניין חדש בירושלים. בנוסף מיועד הסכום לתקצב פתרונות דיור לעולים, בין היתר עבור שכירת דיור לקשישים, האמור הוא בתקצוב שניתן בעבר ולא נוצל במלואו. בנוסף מיועד התקציב לפעולות לקליטה כלכלית של עולים מדענים, בין היתר סיוע למדענים עולים ותושבים חוזרים בהשמה איכותית ובליווי עסקי ליזמים עולים. בנוסף מיועד הסכום לצרכי מספר פרויקטים לעידוד עלייה.
  • כ-413 מיליון שקל ממשרד האוצר ללשכת הפרסום הממשלתית - ההעברה נועדה להתאים את המסגרת התקציבית של לשכת הפרסום הממשלתית להזמנות העתידיות בפועל ממשרדי הממשלה השונים עד סוף השנה, שהן גדולות מכפי שהיה צפון.
  • נדחתה העברת כ-2 מיליארד ו-109 מיליון שקל תוספת לתקציב רשות מקרקעי ישראל - מרבית הסכום נועד להסכם שיכון הרופאים' הכולל התכנסות של בית החולים ובנייה מחדש, האמור הוא בהסכם בין מנהל מקרקעי ישראל, משרד האוצר ומשרד הבריאות, במסגרתו הוחלט על ביצוע התכנסות של כ-200 דונם מתוך שטחי בית החולים לצורך שיווק הקרקע לבניית כ-3,000 יחידות דיור, 750 מיליון שקל נועדו לפיתוח תשתיות ברחבי הארץ ו-32 מיליון שקל לטובת פעולות אכיפה למקרקעין ברשויות המגזר הבדואי בנגב לפי תוכנית הממשלה.

בהעדר רוב ונוכח התנגדות ח"כ איתן ברושי החליט יו"ר הוועדה משה גפני על דחיית ההצבעה. מדובר בדחייה שנייה של תקציב זה אשר נדחה לראשונה בשבוע שעבר על-רקע ביקורת נוקבת בדיון הוועדה על התנהלות רמ"י בכל הנוגע להנפקת חולות דקים במחצבות, שהביא לצמצום פעילות מפעל תרמוקיר בעשרות אחוזים ולמצוקה במפעלים נוספים. רמ"י ומשרד הכלכלה נדרשו על-ידי הוועדה לפתור את המצב בתוך שבועיים וח"כ ברושי ציין במהלך הדיון היום כי טרם התבשר על התקדמות בנושא.

להלן פירוט ההעברות של עודפי תקציב 2017 לשנת 2018 בתקציבי המשרדים והגופים:
  • כ-9 מיליון ש"ח עודפי ועדת הבחירות המרכזית - העודפים נובעים מעודפים משנים קודמות, מחצית הסכום נוכח פרויקט בניה לשיפוץ ופיתוח המרכז הלוגיסטי של הוועדה שמתמשך. בנוסף מיועד הסכום לפרויקטי מחשוב שההתקשרויות בגינן חוצות שנות תקציב.
  • כ-3 מיליון שקל עודפי משרד הבינוי והשיכון - העודפים נובעים בגין מכרזים שפורסמו אך טרם נבחר עבורם זוכה בתחומי שיווק קרקעות, פעילות רשם הקבלנים וביקורת חשבותית.

תאריך:  11/06/2018   |   עודכן:  11/06/2018
עידן יוסף
+בקריאה ראשונה: פטור מארנונה על מצללה
23:34 11/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסדרים במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב) (תיקון מס' 17) (שטח מצללה), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת דוד אמסלם. מוצע בה לקבוע כי אם רשות מקומית לא כללה בחישוב השטח של נכס המשמש למגורים שטח מצללה לשם הטלת ארנונה לפי צו הארנונה שלה ערב תחילתו של התיקון המוצע, היא לא תהיה רשאית לכלול אותו רק משום שהמצללה כוסתה בכיסוי שקוף העשוי מחומר פלסטי, ובלבד ששטח המצללה יוגבל לשימושים שניתן לעשותם בחצר, בגג או במרפסת של בית המגורים, למעט שימוש לצורכי חניה או אחסנה.
+בקריאה ראשונה: חלוקת הכנסות מארנונה בין רשויות, גם מחוץ לקו הירוק
23:31 11/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת העיריות (מס' 146) (חלוקת הכנסות), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי סמכות שר הפנים לחלוקת הכנסות בין רשויות מקומיות סמוכות או גובלות, תורחב גם למקרים בהם הרשויות הסמוכות או הגובלות נמצאות באזור יהודה ושומרון.
+בקריאה ראשונה: סיוע משפטי לתובע בהליך אזרחי לפי חוק איסור הפליה במוצרים
23:29 11/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסיוע המשפטי (סיוע משפטי לאדם בהליך אזרחי לפי חוק איסור הפליה במוצרים בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, התשס"א-2000) (הוראת שעה), התשע"ח-2018. מוצע לקבוע הוראת שעה לשלוש שנים בה יוענק סיוע משפטי לתובע בהליך אזרחי לפי חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, התשס"א-2000, בלא צורך בעמידה ברף זכאות כלכלית.
+סופית: גמלתו של היועץ המשפטי לכנסת שמבוטח בפנסיה תקציבית, תהיה כשל שופט
22:53 11/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 45), התשע"ח-2018. מוצעים בה תיקונים שונים לחוק הכנסת: הראשון קובע כי לא רק בשנה שבה מתקיימות בחירות, אלא גם בשנה שבה חל "היום הקובע" (כלומר היום ה-101 לפני הבחירות, או אחרי קבלת חוק התפזרות), ניתן יהיה לסטות ממועדי הכנסים הרגילים ולצאת לפגרת בחירות, וזאת באופן הקבוע בתקנון - החלטה של יו"ר הכנסת לאחר התייעצות עם סגניו, ובאישור ועדת הכנסת; השני עניינו כניסתו של ראש האופוזיציה לכהונתו בתקופת הפגרה. כיום תנאי לכניסה לכהונה הוא הודעה במליאה. מוצע כי כאשר ראש האופוזיציה נקבע בפגרה, הודעה תישלח לחברי הכנסת, ועם מסירתה תחל כהונתו. עוד מוצע לקבוע כי ההודעה על קביעת ראש האופוזיציה תימסר בתוך שבועיים לאחר כינון הממשלה; השלישי עניינו התייצבות היועץ המשפטי לכנסת בהליך משפטי הכרוך בשאלה משפטית הנוגעת לכנסת, כאשר הכנסת אינה צד להליך. מוצע כי היועץ המשפטי לכנסת יהיה רשאי להתייצב בהליך כזה ללא צורך בקבלת אישור בית המשפט; הרביעי מתקן את הסעיף הקובע כיום כי שכרו של היועץ המשפטי לכנסת ייקבע על ידי יושב ראש הכנסת, באישור ועדת הכנסת, ומוסיף כי לגבי חישוב קצבתו של היועץ המשפטי לכנסת שנמצא בפנסיה תקציבית יחולו, החל מהיועץ המכהן כיום ואילך, ההוראות החלות על שופטים, וכי הוא יהיה זכאי לקצבה לאחר שהשלים לפחות קדנציה מלאה בתפקידו.
+סופית: תוארך התקופה להגשת בקשה לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו
22:51 11/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו (תיקון מס' 3), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת מרב מיכאלי, מיכל רוזין ואלי אלאלוף. מוצע בה להאריך את התקופה לרישום פסק דין לחלוקת חיסכון פנסיוני שניתן לפני יום התחילה, עד לסוף שנת 2019.
+אושר סופית: רישום וסימון של בעל חיים ואחריות בעליו לצורך מניעת תאונות עם גמלים משוטטים
22:50 11/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (מס' 123), התשע"ח-2018 של ח"כ בצלאל סמוטריץ'. מוצע בה לקבוע חזקה פלילית הניתנת לסתירה, לפיה אם בוצעה עבירת תעבורה שמעורב בה בעל חיים או אירעה תאונת דרכים בין רכב ובין בעל חיים, יראו את מי שרשום כבעליו של בעל החיים במרכז הרישום שהוקם במשרד החקלאות לפי פקודת מחלות בעלי חיים - כמחזיקו של בעל החיים, אלא אם כן הוכיח כי מסר את החזקה בבעל החיים לאדם אחר.
+גם מתנחלים יוכלו למכור ולקנות מכסות לייצור ביצים
22:49 11/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק המועצה לענף הלול (ייצור ושיווק) (תיקון מס' 17), התשע"ח-2018. מוצע בה לאפשר העברת מכסות אישיות לייצור ושיווק ביצים מאזור יהודה ושומרון לישראל, ולהיפך. בנוסף, מוצע להאריך את תקופת הכהונה של נציגי הציבור במועצה לענף הלול, כך שבתום שלוש שנות כהונה, הם יוסיפו לכהן עד למינוי נציגי ציבור לתקופת כהונה חדשה - 12 חודשים במקום שלושה חודשים הקבועים היום בחוק. עוד מוצע שתחילתה של ההוראה לעניין כהונת נציגי הציבור תחול רטרואקטיבית ליום 1 במרס 2018 שהוא מועד פקיעת הכהונה.
+ח"כ יהודה גליק הודיע כי בכוונתו לפתוח בשביתת רעב
21:38 11/06/18  |  
חבר הכנסת יהודה גליק הודיע מעל דוכן הכנסת כי יפתח בשביתת רעב ללא הגבלה החל ממחר בבוקר עד ששר האוצר כחלון ישווה את המס על הטבק לגלגול: "בתורה שאני מאמין בה חיי אדם קודמים להכל ואני לא יכול יותר לרחוץ בנקיון כפי, ואני לא יכול יותר לומר שידי לא שפכו את הדם הזה... משה כחלון לא אכפת לו, יורק עלינו אצבע משולשת".
+מרב מיכאלי חושפת: החוק מעורר את ההורמונים
20:32 11/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אומרת כי חופשת לידה לנשים מייצרת באופן ביולוגי אימהות ואבות  ▪  המדרג החדש לעבירות המתה: ועדת החוקה סיימה לדון בנסיבות שיביאו לאחריות מופחתת בעבירות המתה
(מיכאלי. הורות לא ביולוגית [צילום: פלאש 90])
+כך מנסה קיש לפורר את המשותפת
19:40 11/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כיום מורכבת הרשימה המשותפת משלוש מפלגות, ויו"ר ועדת הפנים מבקש לחוקק שרק שתיים יקבלו מימון בחירות  ▪  טיבי: "חשבתי שמדובר במתיחה"  ▪  פדידה: "שינוי כללי המשחק"
(הרשימה המשותפת. "בהם אלחם בכל הכוח" [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים מעכבת 2.1 מיליארד שקל לרמ"י
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
יו"ר ועדת הפנים ח"כ יואב קיש הציג (יום ב', 11.6.18) את התיקון להצעת חוק מימון מפלגות, לפיו רשימה המורכבת מיותר משתי מפלגות תיהנה ממימון רק עבור שתי מפלגות.
11/06/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח (יום ב', 11.6.18) את ישיבת סיעת הליכוד בהתייחסות לנתונים שלדבריו קיבל אתמול מקרן המטבע העולמית, ואמר כי הם נתונים לא נתפשים".
11/06/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ב', 11.6.18)) דיון בנושא 'פיצויים בגין פגיעה בתיירות בצפון ובדרום בעקבות האירועים הביטחוניים'. חברי הוועדה הופתעו לקרוא הבוקר על פרסומים מצד משרדי האוצר והתיירות אודות מנגנון מצומצם לפיצוי לגבי מספר ימים בגין האירועים בצפון ובדרום. במהלך הדיון עלה מעדויות אנשי התיירות, בעלי העסקים ואנשי המקצוע כי הפיצוי כלל אינו עונה על הצרכים, הוא תחום לתקופה קצרה מידי ואינו כולל ביטולים שהגיעו בעקבות האירועים בתקופה שלאחר מכן, הוא כולל רק חדרי מלון באזורים מסוימים ואינו כולל צימרים באזורים אלה.
11/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון אישרה (יום ב', 11.6.18) פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לניכוי משכורות מחבלים של ח"כ אלעזר שטרן ואבי דיכטר. הניכוי שיתבצע לרשות יהיה לפי היקף הכספים שהרשות מעבירה לפעילי טרור ומשפחותיהם, כך על-פי החוק שאושר.
11/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ איתן כבל, אישרה היום לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה של ח"כ מיכאל מלכיאלי לתקן את חוק הגנת הצרכן ולחייב את חברות הסלולר, בעסקה לתקופה קצובה, להודיע לצרכנים על מועד סיום העסקה גם באמצעות הודעה קולית במידה והטלפון חסום לקבלת מסרונים, 21 יום לפי סיום העסקה.
11/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
פיקדון על בקבוק גדול אם לא נגיע ליעד  /  עידן יוסף
"למנוע מצב שחברת כיל תהווה גוף חוסם במכרז"   /  מירב ארד
חוק החרם המתוקן אושר לקריאה ראשונה  /  מירב ארד
להסדיר את ההסדרה  /  איתמר לוין
מצעד ההפחדות  /  איתמר לוין
השאלה איננה "התגברות"  /  עו"ד אביעד ויסולי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il