|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

אושר לקריאה שנייה ושלישית:

הכשרה מקצועית תינתן להורי ילד חולה שנפטר

זו הפעם הראשונה בה נפתחת הזכאות להכשרה מקצועית מטעם הביטוח הלאומי לאוכלוסיות נוספות
25/06/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ועדת העבודה והרווחה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה היום לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית, לפיה הורים לילד חולה, אשר היה זכאי לקצבת ילד נכה והלך לעולמו עד גיל 18, יהיו זכאים לשיקום מקצועי והשמה בעבודה, לרבות דמי מחיה והוצאות אבחון. זאת בדומה לזכאות הניתנת כיום לאלמן או אלמנה, נפגעי פעולות איבה, וחלק מאוכלוסיית הנכים ונפגעי עבודה. הצעת החוק תחול רטרואקטיבי מחודש ינואר 2018.

זו הפעם הראשונה בה נפתחת הזכאות להכשרה מקצועית מטעם הביטוח הלאומי לאוכלוסיות נוספות.

מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו), הגישה בקשה לדיון מחודש ("רביזיה"), במטרה להרחיב את הזכאות גם עבור הורים שילדם נפטר עד גיל 21, ולהקדים את התחולה הרטרואקטיבית לחודש ינואר 2017. ח"כ פלוסקוב בירכה את שר העבודה והרווחה, חיים כץ, את המוסד לביטוח לאומי ואת יו"ר עמותת "יקיר לי", פיני רבינוביץ', אשר שכל את בתו דסי, על יוזמת וקידום הצעת החוק.

עו"ד שלומי מור מהמוסד לביטוח לאומי הסביר בדיון: "במקרים רבים, הורים הנדרשים להתמסר לטיפול בילדם הנכה נאלצים לשנות את דפוסי התעסוקה או להפסיק כליל את עבודתם. עם פטירת הילד, הורה המבקש להשתלב חזרה בעולם העבודה מוצא עצמו עומד בפני קושי גדול, כי הוא מנותק מעולם העבודה וזקוק לסיוע. עלות הצעת החוק נאמדת בכמיליון שקלים בשנה בלבד, ואנחנו מקווים שזוהי סנונית להרחבות נוספות של ההכשרות".

תאריך:  25/06/2018   |   עודכן:  25/06/2018
מירב ארד
+השרה רגב השיבה במליאה לשעת שאלות
23:25 25/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על סערת האירוויזיון אמרה: "אני לא צריכה להיות מוסמכת לתת את עמדתי בסוגיות כאלה ואחרות"  ▪  על תמיכתה בתרבות הערבית: "מעולם המגזר הערבי לא זכה לפריחה תרבותית כפי שהוא זכה בשלוש השנים האחרונות"  ▪  על הפקת מחזמר עם שיריו של אייל גולן: "לא רואה מה הבעיה עם זה"  ▪  על תקצוב חגיגות ה-70: "הייתי צריכה לקבל על זה פה צל"ש"
([צילום: אמיל סלמן/פלאש 90])
+דינה זילבר: נפרד אבל שווה אינו שווה
23:20 25/06/18  |  
עו"ד דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה במשרד המשפטים, אמרה בישיבת הוועדה לקידום מעמד האישה: "אם בעבר הרגשנו שמדובר בטפטופים, כעת הטפטוף הפך לגשם. יותר ויותר נושאים במדינה הופכים למופרדים - אפילו השאלת ספרים בספריות הפכה לנורמה של שעות השאלה נפרדות. זכותן של נשים לשאת הספד על יקיריהם שנפטרו מוגבלת בגלל הפרדה. ישנן תחנות רדיו שלא מראיינות נשים, יש דרכים 'צנועות' למשל בהר-מירון בדרך לעליה לקבר, הורים שלא יכולים להגיע לטקסי הסיום של בנותיהן, אם מדובר בתרגילי ספורט או חוגי מחול, אפילו בגילים הנמוכים ביותר - מטעמי צניעות. יש הפרדה בין נוסעים באל על וטיסה יצאה באיחור של שעה, בניגוד לנהלים שנקבעו, בגלל נוסע חרדי שסירב לשבת ליד נוסעת. ראינו תקנוני צניעות שמצורפים לטופס 101 ביישוב מודיעין עילית וכללו איסורים שונים כמו איסור על שיחות חולין בין גברים ונשים, איסור על הלצות ביניהם, איסור על קריאה בשמות פרטיים בין עובדים ועובדות ועוד. זוהי תופעה קשה שמדגישה כיצד הדבר השגרתי, הופך להיות הדבר שדווקא יש להסביר ולהוכיח מחדש כל העת. מערכת המשפט היא מוגבלת ואי אפשר להעמיס עליה אחריות של שומר הסף מבלי שתהיה התגייסות חברתית רחבה לסוגיה. צריכה להיות מחויבות לעיקרון השוויון. אין הכוונה לכפות אורחות חיים ליברליים על מגזרים חרדים, אנחנו רוצים באופן כנה לשלב אותם, אך המרחב הציבורי שייך לכולם וקבוצה אחת לא יכולה למחוק הישגים ארוכי שנים שהשיגה כלל החברה".
+המבקר פותח בבדיקת אי-יישום החלטת הממשלה בנושא העלייה מאתיופיה
23:16 25/06/18  |  
הועדה לענייני ביקורת המדינה בראשות ח"כ שלי יחימוביץ קיימה דיון מעקב בנושא אי-העלאתם של 8,000 שארית יהודי אתיופיה הממתינים באדיס ובגונדר. בישיבת הועדה הקודמת בחודש פברואר הצהיר מנכ"ל רשות האוכלוסין פרופ' שלמה מור יוסף כי ניתן להעלות 1,000 מהממתינים עוד השנה, וכי החלטת ממשלה בנושא תתקבל בתוך חודש. מאז היה הנושא על סדר יומה של הממשלה שלוש פעמים, ובכל פעם "לא נותר זמן" לדון בה. בישיבה היום התברר שחרף ההתחיבויות אין בלו"ז הממשלה מועד לחידוש הדיון. יובל חיו, משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה לביקורת משרדי ממשלה במשרד מבקר המדינה: "אנחנו היינו בטוחים שהבעיה נפתרת בתוך ימים, נוכח ההתחייבויות שנתנו נציגי הממשלה בישיבות הקודמות של וועדת הביקורת בעניין זה. לשיטתנו, סעיף 5 בהחלטה 1911 הניח תשתית שמחייבת את הממשלה לפעול. הדרג המקצועי עשה את המלאכה. נציגת משרד ראש הממשלה נדרשה לנושא, אבל הנושא תקוע. אנחנו נענים לבקשת יו"ר ועדת הביקורת ונבצע בדיקת המשך עדכנית על ההשתלשלויות האחרונות, בהמשך לדוח הקודם על ישום החלטות הממשלה באשר להעלאת יהודי אתיופיה".
+"קריסת חברות נוספות עלולה לחזור על עצמה"
23:11 25/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון בוועדה לפנ"צ התברר כי 500 משפחות איבדו לכל הפחות כ-40 מיליון ש"ח במה שנחשד כהונאת ענק באמצעות חברות ללימודי השקעות בשוק ההון  ▪  המפרק הזמני, עו"ד עדי פיגל: "הייתה פה פעילות מכוונת של מעשה הונאה  ▪  הכסף מהיום הראשון לא היה בחשבונות נפרדים, לקחו את כספם של לקוחות והשתמשו בו ללא ידיעתם"
(צ'רלס פונזי)
+דירה בבנייה שנרכשה בקבוצת הרכישה לא תחשב כשנייה לקביעת מס רכישה
23:05 25/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) (תיקון מס' 93), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת אורי מקלב, משה גפני ויעקב אשר. מוצע בה לקבוע שאם בניית דירה שנרכשה במסגרת קבוצת רכישה לא החלה בתוך ארבע שנים ממועד רכישתה, או אם שוכנע מנהל רשות המסים שחל עיכוב מהותי בהשלמת בנייתה, או אם החזקה בדירה לא נמסרה תוך 6.5 שנים, הרוכש יוכל לרכוש דירה נוספת בשיעורי מס רכישה מופחתים החלים על רוכש דירה יחידה או משפר דיור ובלבד שהדירה שנרכשה בקבוצת הרכישה היא דירתו היחידה. כמו כן, מתחייב הרוכש למכור את הדירה שנרכשה במסגרת קבוצת הרכישה בתוך 18 חודשים מיום השלמת הבנייה.
+סופית: פטור מביטוח לעוסקים בספורט עממי
23:03 25/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הספורט (תיקון מס' 15), התשע"ח-2018 של ח"כ יואל רזבוזוב. מוצע בה לקבוע כי ספורטאי רשאי לבטח את עצמו. אם עשה כן, או אם בוטח בביטוח אחר שמתקיימים בו התנאים לפי החוק, יהיו גופי הספורט פטורים מלבטח אותו. כמו כן, מוצע להוסיף לרשימת הספורטאים הפטורים מביטוח את הספורטאים המשתתפים בפעילות ספורט שאין בגינה תשלום שכר או כל תמורה אחרת.
+רחפנים שמצלמים שריפות בעוטף פוגעים בדרום
21:58 25/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת המשנה לבחינת פעילות רחפנים וכטב"מים: "מאותה סיבה שאין מטוסי ריסוס בעוטף עזה לכבות את הצתות העפיפונים, גם הרחפנים לא צריכים לטוס שם"
(תצוגת רחפנים בכנסת [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+סופית: ביטול ההגבלה על תשלום רטרואקטיבי של קצבת ילדים
21:52 25/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 207), התשע"ח-2018 של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לבטל בחוק הביטוח הלאומי את ההוראה הקובעת כי ילד שנרשם במרשם האוכלוסין לאחר שחלפו 30 ימים מיום לידתו, תשולם בעדו קצבת ילדים רטרואקטיבית רק בעד תקופה שלא תעלה על 3 חודשים בתכוף למועד שבו הוגשה התביעה.
+סופית: בתי הדין הרבניים יוכלו לדון במקרי עגינות בין-לאומיים
21:37 25/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק שיפוט בתי דין רבניים (נישואין וגירושין) (תיקון מס' 4 והוראת שעה), התשע"ח-2018. מוצע בו להסמיך את בית הדין הרבני, בהוראת שעה לשלוש שנים שבצדה חובת דיווח לכנסת, לדון בתביעה של אישה יהודייה המבקשת לקבל גט מאישה היהודי, אף אם אין להם זיקה לישראל, ובלבד שהם התחתנו על פי דין תורה ומתקיים אחד מאלה: (1) אין בית דין שיכול לדון בגט במקום מושבם (2) בן הזוג לא התייצב לדיון בבית הדין מחוץ לישראל במשך ארבעה חודשים (3) בית דין מחוץ לישראל קבע שעל האיש לתת גט לאשתו אך למרות מאמץ סביר לא ניתן לאכוף את הגט. כמו כן, מוצע לתקן את החוק ואת חוק בתי דין רבניים (קיום פסקי דין של גירושין), התשנ"ה-1995, כך שמועדי הדיונים בכל הנוגע למתן גט ולהטלת סנקציות לשם אכיפת גט, כאשר הנתבע הוא תושב חוץ, יהיו מקוצרים.
+סופית: ייקבעו תנאים שיעודדו נאמנות של עובדים זרים סיעודיים לבעליהם
21:35 25/06/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 32), התשע"ח-2018 של ח"כ יואב קיש. מוצע בה לקבוע כי סמכות שר הפנים להתיר הארכת שהות של עובד זר לסיעוד אצל מטופל סיעודי חדש, לאחר שהעובד הזר סיים את תקופת העבודה המרבית המותרת בישראל, במקרים הומניטריים מיוחדים, תחול רק לגבי עובדים זרים העומדים בתנאים שנועדו לעודד נאמנות למטופל סיעודי ולמנוע השתקעות בישראל, ותוך מתן תעדוף לטיפול במטופלים סיעודיים במצב קשה במיוחד.
+זינוק במספר הדוחות על סטייה לשוליים
20:13 25/06/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרלב"ד: 8% מההרוגים בדרכים בין עירוניות ב-5 השנים האחרונות נהרגו בשוליים  ▪  המשטרה: מספר הדוחות על עבירות בשוליים זינק מ-3,750 בכל 2017 ל-5,794 מאז תחילת 2018  ▪  יו"ר הועמ,ש לבטיחות בדרכים קורא לקדם הקמת חניוני דרכים ושת"פים עם ארגוני מתנדבים לחילוץ נהגים שנתקעו בדרך
(אשר. ש"פ עם ידידים - מכפיל כוח למשטרה)
+ועדת הפנים קוראת להסדרת נושא הדרכת הכלות
19:55 25/06/18  |     |   לרשימה המלאה

+אושר: 190 מיליון ש"ח לפרויקט דיגיטציה של רשות השידור
15:53 25/06/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בסך-הכל אישרה ועדת הכספים העברות תקציביות בסכום של כ-492 מיליון שקלים  ▪  העברת כ-2.1 מיליארד שקלים לרשות מקרקעי ישראל עוכבה שוב על-רקע עיכובים בתחום המחצבות
([צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+לקריאה ראשונה: הצע"ח להענקת פטור ממס לראש הממשלה
13:27 25/06/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הערכת משרד האוצר: העלות התקציבית של ההצעה נעה בין 100 ל-200 אלף שקלים בשנה.  ▪  ח"כ אמסלם: רה"מ מרוויח 13 אלף ש"ח, אנחנו לא נכנסים לפרטים אלא מבקשים שיהיה כמו נשיא המדינה  ▪  משרד המשפטים: ההצעה מעוררת קשיים משפטיים, במישור השוויון ההצעה מבקשת לקבוע שאדם שמכהן כרה"מ ייהנה מפטור ממס שיתר האזרחים לא נהנים ממנו
(בנימין ושרה נתניהו. פטור ממס [צילום: קובי גדעון/לע"ם])
+מעורבות חברתית ושירות מילואים יוכרו כקורס אקדמי
12:42 25/06/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר החינוך הוסיף להצעת החוק של ח״כ בן ארי סעיף, לפיו שירות מילואים של עשרה ימים בשנה יוכר כמעורבות חברתית ויזכה את הסטודנטים בשתי נקודות זכות במסגרת התואר
(חיילי מילואים. דואגים גם להם [צילום: פלאש 90])
+"חוק היועמ"שים - סכנה לשלטון החוק"
12:23 25/06/18  |     |   לרשימה המלאה
שרת המשפטים הגנה בדיון בכנסת על הצעת החוק ואמרה: "אנחנו לא עבריינים, המטרה היא ליישם את מדיניות השר"  ▪  פרופ' זמיר הזהיר: ההצעה הזו מאיימת באופן רציני על שלטון החוק
(איילת שקד, אביחי מנדלבליט. חלוקים בעמודתיהם [צילום: רועי עלימה/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכשרה מקצועית תינתן להורי ילד חולה שנפטר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
התבטאויות של דינה זילבר ואסנת מנדל מוכיחות חד-משמעית: הפרקליטים מצפצפים על הדרג הנבחר. כדי לתקן את המצב, יש לשנות את אופן בחירת היועצים המשפטיים למשרדים ולצמצם את הסמכויות שבידיהם
24/06/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ איתן כבל, התכנסה היום לישיבה מרתונית בה אושרה לקריאה ראשונה הצעת היו"ר כבל וח"כ יהודה גליק לתקן את חוק הגבלת הפרסומות והשיווק של מוצרי טבק, על-מנת לאסור פרסום ולהגביל את שיווק מוצרי הטבק והעישון. כיום קובע החוק הגבלות מסוימות על פרסום מוצרי טבק, וחברי הכנסת מציעים לאסור את הפרסום כליל ולהגביל את שיווקו.
21/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לביקורת המדינה דנה (יום ד', 20.6.18) בממצאיו של דוח מבקר המדינה משנת 2011, בנושא שיקום נחלים בישראל. בדיון התברר כי שבע שנים לאחר פרסום הדוח, לא חלה התקדמות משמעותית במצב שיקום הנחלים: אף לא נחל אחד שוקם לכל אורכו, ולטענת החברה להגנת הטבע התקצוב אף נמצא בירידה. מנכ"ל רשות נחל הירקון, דוד פרגמנט: "לפני 5 שנים מצב הירקון היה טוב יותר; כעת הוא מזוהם יותר בגלל שהשפדן ומתקן השפכים דרום-מזרח השרון לא מספיק גדולים כדי לקלוט את כל קיבולת השפכים".
20/06/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק לתיקון פקודת מס הכנסה (הטבות המס) במסגרתה נקבעו מספר תיקונים שמטרתם לדייק ולמטב את אופן קביעת הטבות מס הכנסה לישובים הזכאים להטבות מס בקרב יישובי הצפון והדרום.
20/06/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת המשנה לעניינים אזרחיים וביטחוניים ביהודה ושומרון קיימה (יום ג', 19.6.18) דיון מעקב נוסף בנושא תשתיות המים ביו"ש, בהשתתפות ראש המנהל האזרחי, תא"ל בן חור אחוות, וראש רשות המים, גיורא שחם. היו"ר ח"כ מוטי יוגב פתח את הדיון ואמר: "שלושה מיליון איש חיים כיום ביו"ש - 2.5 מיליון פלשתינים וחצי מיליון יהודים, וחובתנו ואחריותנו לדאוג לכולם למים. נתמקד היום בתכנון ארוך הטווח של משק המים ביו"ש, אך נעסוק גם בהיערכות לקיץ הקרוב וגם בנושא גניבות המים".
20/06/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
סמכות בתי"ד רבניים תורחב למקרי עגינות בינלאומיים  /  עידן יוסף
אושר מעמד הקבע של הרלב"ד  /  עידן יוסף
יהדות התורה מתנגדת לקידום חוק המואזין  /  עידן יוסף
להסדיר את ההסדרה  /  איתמר לוין
מצעד ההפחדות  /  איתמר לוין
השאלה איננה "התגברות"  /  עו"ד אביעד ויסולי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il