חברת בינת תקשורת מחשבים הודיעה על מינויו של ניר ממן לסמנכ"ל השיווק של החברה. ניר שעבד עד לאחרונה במשך 7 שנים בקבוצת HOT והוביל את השקת רשת הסלולר HOT Mobile לשוק העסקי, מחליף בתפקיד את אתי שני. במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק של בינת תקשורת מחשבים יהיה אחראי ניר על יצירת המעטפת השיווקית למכירת מגוון פתרונות ה-ICT המתקדמים של החברה, תוך שימור וטיפוח מערכת היחסים המיוחדת של בינת תקשורת מחשבים עם לקוחותיה, שהינם מהגדולים והמובילים במשק הישראלי.
ממן יוביל את ניהול הפעילות השיווקית מול עשרות היצרנים מולה פועלת בינת, פיתוח השיווק הדיגיטלי של החברה, הובלת הפרסום והיח"צ וכמובן הובלת כנס החדשנות הטכנולוגית השנתי הגדול בישראל, Bynet Expo, אותו מקיימת בינת תקשורת מחשבים מזה כ-15 שנים, בו נחשפו השנה מעל 5000 מנהלי מערכות מידע בישראל למגמות עולמיות ופתרונות תקשורת חדשים ומתקדמים של היצרנים המובילים בשוק.
ממן, בעל תואר במנהל עסקים, שימש ב-21 השנה האחרונות במגוון תפקידי ניהול בתחומי השיווק והמכירות למגזר העסקי בעולם התקשורת בחברות HOT, סלקום וברשת MIRS.
עם כניסתו לתפקיד אמר ניר ממן, סמנכ"ל השיווק החדש של בינת תקשורת מחשבים: "אנחנו נמצאים בעידן רווי התפתחויות טכנולוגיות שישפיעו רבות על חיינו הפרטיים ועל אופן התנהלות הפעילות העסקית. עסקים מוסדות וארגונים ידרשו להתאים את עצמם לשינויים אלה ועבורי זו הזדמנות ואתגר אדיר לספק מעטפת שיווקית מלאה לחברת האינטגרציה המובילה בישראל - בינת תקשורת מחשבים, זאת יחד עם ניהול הפעילות השיווקית מול היצרנים המובילים בעולם".