|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

הרפורמה במשק החשמל

"חברת החשמל תייצר רק 30% מהחשמל"

מנכ"ל משרד האנרגיה: התשלומים לחברת החשמל עבור יישום הרפורמה יינתנו רק בכפוף למכירת תחנות ומתחמי חברת החשמל מצבת העובדים בחברת החשמל תצומצם ב-2,200 איש
10/07/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: לואיס פישר/פלאש 90]

הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת הכנסת לדיון בתיקון לחוק משק החשמל, בראשות ח"כ איתן כבל, החלה (יום ג', 10.7.18) להכין לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את החוק ולהוציא לדרך את הרפורמה במשק החשמל.

מנכ"ל משרד האנרגיה, אודי אדירי, הציג את עקרונות הרפורמה ואמר "ייצור החשמל בסוף התהליך יחולק כך שרק 30% יהיה בידי חברת החשמל ו-70% בידי יצרנים פרטיים, לעומת היום שהמצב הוא הפוך וחברת החשמל מייצרת 70% מהחשמל". עוד הוא הזכיר את פינוי תחנות ומכירת מתחמי אלון תבור, רמת חובב, רוטנברג, רידינג, חגית ואשכול. היו"ר כבל ביקש לדעת מה קורה אם המתחמים לא יפונו או ימכרו, ואדירי השיב כי התשלומים לחברת החשמל עבור יישום הרפורמה יינתנו רק בכפוף למכירה.

באשר למקטע האספקה אמר אדירי כי לאחר הרפורמה תהייה בו תחרות מלאה, חברת החשמל תהייה ספק ברירת המחדל אך ניתן יהיה לבחור ספק חשמל שונה וזה אמור לאפשר תחרות על מחיר החשמל. "אני מתקשה לראות שבלי הפחתת מחיר מישהו יעבור ספק. זה יאפשר גם הרבה שירותים נוספים לצרכן, כמו התקנת פאנל סולארי על הגג או אגירת חשמל או שירותי התייעלות אנרגטית. ברגע שהמקטע יוכל להיפתח לתחרות ולאחר ש-40% אחוז ממשקי הבית יעברו לספקים אחרים - אם זה יקרה אז חברת החשמל תוכל גם היא להילחם על הצרכנים ולספק שירותי התייעלות אנרגטית", אמר.

עוד הוסיף אדירי כי "שינוי דרמטי נוסף הוא הוצאת ניהול המערכת מחברת החשמל לידי חברה ממשלתית נפרדת ועצמאית". היו"ר כבל אמר בתגובה כי ליחידה הזו יש עובדים שיעברו אליה מחברת החשמל והוועדה תלווה את המעבר הזה. אדירי הוסיף כי במקטע החלוקה הוחלט לאפשר מונופולים אזוריים לכמה חברות. ח"כ רועי פולקמן התייחס לתחרות במחירים ואמר כי קיים חשש שיהיה סבסוד צולב כך שמוסדות גדולים או ועדי עובדים ישיגו הסכמים עם חברות חלוקה במחיר נמוך, שיגרום לסבסוד צולב כך שהחברה תגבה תעריף גבוה מצרכנים פרטיים לא מאוגדים. "יש חשש שצרכנים חלשים יממנו הנחות לצרכנים חזקים יותר", אמר.

יו"ר רשות החשמל, ד"ר אסף אילת, אמר כי צרכן ביתי יהיה חייב לקבל שירות בתעריף מפוקח. אדירי התייחס גם למצבת העובדים של חברת החשמל, ואמר כי היא תרד מ-8,600 עובדים ל-6,400, כאשר 400 מהם יעברו לחברת ניהול המערכת.
רפורמה במשק החשמל ובחברת החשמל / מצגת
חברת החשמל תייצר רק 30% מהחשמל לעומת 70% כיום ומצבת העובדים תצומצם ב-2,200 איש

תאריך:  10/07/2018   |   עודכן:  10/07/2018
מירב ארד
+השר לביטחון פנים טרם התקין תקנות הקובעות כי משמורת קטינים לא תהיה בכלא
23:39 10/07/18  |  
הוועדה לזכויות הילד מבקשת גם מהמשרד לביטחון הפנים לפעול לתיקון התקנות, אשר יבהירו מעבר לכל ספק כי בשום שלב מדינת ישראל לא תכניס ילדים עם הוריהם לכלא, ומכלל המשרדים, הוועדה מבקשת לגבש תכנית רחבה יותר, עם כל החלופות האחרות האפשריות, כדי שאירוע בו ילדים להורים המיועדים לגירוש לא יוכנסו למאסר.
+יוארך המועד להגשת בקשה להחזרת עודף שכ"ט שעו"ד גובים מניצולי שואה
23:36 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק נכי רדיפות הנאצים (תיקון מס' 20) (תיקון מס' 2), התשע"ח-2018, של חברי הכנסת אלעזר שטרן, טלי פלוסקוב וקבוצת חברי הכנסת. תיקון מס' 20 לחוק קבע תקרה לשכר הטרחה שעורכי דין רשאים לגבות מניצולי שואה בעת ייצוגם בתביעה לקבלת תגמול שניתן לקבלו עקב החלטה מינהלית. כן נקבע כי ניצולי שואה שתביעותיהם טופלו לפני כניסת התיקון לתוקף, יהיו רשאים להגיש בקשה להחזר עודף שכר הטרחה שנגבה מהם, עד ליום 31.12.16. כדי לאפשר לניצולי השואה למצות את זכויותיהם, מוצע להאריך את המועד להגשת בקשות להחזר עודף שכר הטרחה עד ליום 31.12.2020.


+רפורמת החשמל תאושר בוועדה עד יום ה'
23:33 10/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יועמ"ש הוועדה המשותפת: ההצעה מקבלת אפשרות לתת רישיון חלוקה רק לחברת החשמל, ול-10% מחלקים היסטוריים, ולא ברור מה יקרה אם החברה תפר את הרישיון  ▪  פורום קהלת: העובדה שלא מאפשרים לחברות אחרות לבצע חלוקה מקומית זו הפגיעה הכי חמורה בחופש העיסוק  ▪  מנכ"ל משרד האנרגיה: חברת החשמל תייצר רק 30% מהחשמל לעומת 70% כיום ומצבת העובדים תצומצם ב-2,200 איש
([צילום: ענת חרמוני/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: עובד קבלן יוכל לדרוש פיצויי פיטורים לאחר חילופי קבלנים
21:59 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק פיצויי פיטורים (תיקון מס' 33) (זכאות לפיצויי פיטורים בעת חילופי קבלנים במקום העבודה), התשע"ח-2018 של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, רוברט אילטוב וחמד עמאר.
מוצע בה לקבוע כי עובד של קבלן שבעת שהתחלפו הקבלנים שנותנים שירותים במקום העבודה שבו עובד בחר להישאר באותו מקום עבודה כעובד של הקבלן החדש, יהיה זכאי מהקבלן הקודם לפיצויי פיטורים כאילו פוטר, גם אם הקבלן הקודם הציע לו להמשיך ולעבוד אצלו במקום עבודה אחר.
+בקריאה ראשונה: צמצום מספר תאגידי המים והביוב
21:58 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק תאגידי מיום וביוב (תיקון מס' 12) (צמצום מספר תאגידי המים והביוב), התשע"ח-2018, של חבר הכנסת איציק שמולי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע הוראות שונות לקידום יישום המתווה לצמצום של מספר תאגידי המים והביוב באמצעות תיקונים הנוגעים למעבר להפעלת משק המים והביוב באמצעות חברות אזוריות. כמו כן, מוצעים תיקונים נלווים שנועדו לשפר את יעילותם ותפקודם של תאגידי המים והביוב ואת רמת השירות שהם נותנים לצרכנים.
+בקריאה ראשונה: תיקונים לחוק פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה
21:57 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) (תיקון), התשע"ח-2018-של חבר הכנסת אחמד טיבי. בעקבות קשיים שהתעוררו ביישום החוק מאז כניסתו לתוקף מוצע לבצע מספר תיקונים בחוק, כך שיוכל לתת מענה מלא לקשיים המתעוררים בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה. כמו כן, מוצע להסמיך את הממונה על הגנת הצרכן והסחר ההוגן לפעול לפי סמכויותיו כאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, לשם פיקוח על ביצוע הוראות החוק.
+ממשל זמין תשיק מערכת אזור אישי לאזרח
21:20 10/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מערכת הסיסמאות לא פעלה בטלפונים שאינם תומכים בקבלת מסרונים  ▪  מנהל יחידת 'ממשל זמין' סיפר כי הבעיה נפתרה לפני שבועיים באמצעות הפקת סיסמה קולית שתעבוד גם במכשירים 'כשרים' ובישר כי מערכת חדשה שהקימו תאפשר לכל האזרחים לראות מידע וסטטוסים מהממשלה - תאריכי חידוש דרכון, תעודת לידה ופטירה ועוד
()
+הורחבו ההגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת הנפגע
21:09 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה (תיקון מס' 8), התשע"ח-2018, של חברות הכנסת אורלי לוי אבקסיס, קארין אלהרר, מיכל רוזין וקבוצת חברי כנסת. ההגדרה של "עבריין מין" תורחב כך שתכלול גם מי שביצע עבירת מין בהיותו קטין והורשע בביצועה, אם נידון למאסר בפועל או אם בית המשפט ציווה על החזקתו במעון נעול או על אשפוזו, והוא שוחרר מהם לאחר גיל 19.


+בקריאה ראשונה: פטור מאחריות פלילית לנזק מתרומת המזון
20:15 10/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק עידוד תרומות מזון, התשע"ח-2018, של חברי הכנסת אורי מקלב, יחיאל חיליק בר וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי גוף התורם מזון בתום לב לארגון לחלוקת מזון וארגון לחלוקת מזון המוביל, מחזיק או מחלק תרומות מזון בהתאם לחוקים, לתקנות ולכללים החלים על פעולות אלה, לא יישאו באחריות אזרחית או פלילית לנזק שנגרם עקב תרומת המזון, אלא אם הנזק נגרם בפעולה מכוונת או ברשלנות חמורה. עוד מוצע לקבוע כי ארגון לחלוקת מזון יהיה מחויב לבטח את הפועלים מטעמו או עבורו באיסוף, בארגון או בחלוקת תרומות המזון לשם כיסוי נזקים העלולים להיגרם להם או לצד שלישי במסגרת הפעולות האמורות.
+מי כאן גזעני?
19:23 10/07/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בחינת חוק הלאום המוצע מעלה, כי הוא עולה בקנה אחד עם היסודות עליהם קמה המדינה. מי שטוען שמדובר בחוק גזעני משום שהוא נותן עדיפות ליהודים, קורא למעשה לחסל את המדינה
(זה מה שכתוב שם [צילום: זולטן קלוגר, לע"מ])
+יאושר שימוש חריג לדירות
16:52 10/07/18  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
הכנסת קיבלה כמעט פה אחד תיקון לחוק התכנון והבנייה המתיר לעיריות לאשר למשרדים ולחנויות לפעול בדירות
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+האחריות מחייבת
12:16 10/07/18  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
מדינה המקבלת חוק לאום, מושבעת לחוקק חוק העושה את אזרחי המדינה כולם שותפים מלאים בכוח ובפועל בכל הנגזר מחוקיה
(המתינו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף אילת / Asaf Eilat   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"חברת החשמל תייצר רק 30% מהחשמל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
חוק הלאום, אם זקוקה לו ישראל לעת הזאת, ראוי לו לשקף לרוחבו ולעומקו את ההסכמה הלאומית המרבית של הלאום על ערכי יסוד הבונים את זהותו. הצבעה ברוב של 61 חברי כנסת איננה עונה לצורך ההגון הזה. סעיפי ליבה בחוק המוצע שנויים במחלוקת שאינה מפלגתית, שאינה תלויה בהרכב קואליציוני מזדמן, שחוצה קווי מתאר פוליטיים גם בתוך הקואליציה. בנוסף, גם אם מדינת ישראל רואה עצמה משחר היותה, וכך גם אימצה בדעת בוחנת את שמה, 'מדינת עם ישראל', כמדינת הלאום היהודי - היא מדינה, לא לאום.
10/07/2018  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת החוקה, חוק ומשפט, בראשות ח"כ אבי דיכטר החלה (יום ב', 9.7.18), בדיוני ההכנה לקריאות שנייה ושלישית של הצעת חוק יסוד: הממשלה (תיקון מס' 7), אשר מציעה לבטל את הדרישה למניין כלשהו בוועדת השרים בעת החלטה על הכרזת מלחמה או על נקיטת פעולה צבאית משמעותית, העלולה להוביל, ברמת הסתברות קרובה לוודאי, למלחמה, וכן את הסייג לדרישה זו.
10/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המדע והטכנולוגיה התכנסה (יום ב', 9.7.18) לישיבה מיוחדת לציון יום האזרחים הוותיקים. נושא הדיון בוועדה היה בהגברת המחקר והפיתוח לאיכות ואריכות חיים ומניעת מחלות זקנה. את הישיבה ניהל בתחילה חבר הוועדה, ח"כ דב חנין שהביע מורת רוח בפתח הדיון מהמצב הקיים שאין היערכות מספיקה כדי להבטיח איכות חיים לזקנים בישראל: "אנשים מבוגרים נוטים לתחלואה שפוגעת באיכות חייהם. טרם נראה שנעשה משהו רציני כדי להיערך מראש ולמנוע את המצב הבעייתי שהם מגיעים אליו". חנין התייחס למצגת הנתונים שקיבלה הוועדה מבעוד מועד מ'ותק' - תנועת האזרחים הוותיקים. הנתונים המדאיגים בוועדה מצביעים על כמעט אפס תקציב של קרנות המחקר לנושא.
09/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים אישרה (יום ב', 9.7.18) את תקנות כלי הירייה - הכשרה, לאחר שהכניסה תיקונים מהותיים בהצעת המשרד לביטחון פנים. המשרד לביטחון פנים ביקש לשנות את חובת ההכשרה מפעם בשלוש שנים כנהוג היום, לפעם בשנה. "הוצאנו מוצר הרבה יותר טוב מהצעת המשרד המקורית", אמר יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש, "תהיה תוספת משמעותית לאימון לפני קבלת רישיון חדש, ולראשונה יש גם התייחסות לאחוז הפגיעות והיעילות של האימון. מצאנו את האיזון בין דרישות מקצועיות יותר ובלי להכביד יותר מדי על האזרח".
09/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון אביגדור ליברמן אומר (יום ב', 9.7.18) בפתח ישיבת סיעת כולנו, כי לא יהיה מוכן לשנות פסיק מהנוסח המקורי של חוק הגיוס. "עמדתנו היא ברורה מאוד-מאוד - אמר ליברמן - אנחנו לא מוכנים לשום תזוזה, לשום שינוי, לא מילה, לא אות, לא פסיק ולא נקודה בנושא חוק הגיוס. זה החוק הכי מאוזן, ממלכתי, הכי טוב שאפשר להביא. חוק של מערכת הביטחון, לא חוק של אביגדור ליברמן או של מישהו אחר. לכן אנחנו נעמוד על כך שאת החוק הזה יביאו לאישור כפי שהוא בניסוחו המקורי. אני חושב שבאמת אם אפשר וחייבים להוסיף, זה להיטיב עם אותם אנשים שמילאו את חובתם ושרתו שירות מלא בצה"ל ואני מתכוון לשני דברים: אחד זה תואר ראשון חינם לכל החיילים ששרתו שירות מלא, הסוגיה השנייה, ואנחנו גם נעמוד על זה שזה יהיה חלק מאותה חקיקה - פיקדון שחייבים לשחרר לכל מטרה בכל רגע נתון. קרי כל חייל שמשתחרר יוכל לפרוע את הפיקדון לכל מטרה ובכל רגע נתון. אלו שתי התוספות, חייבים להסביר שאת אלו שכן שרתו המדינה מציינת, מודה על כך וגם עושה צעדים מעשיים".
09/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
שמחה רוטמן
שמחה רוטמן
הציבור בישראל התעורר בשבעה באוקטובר. הוא לא מוכן שימכרו לו לוקשים בסגנון "החמאס מורתע" או יפקירו את הביטחון שלו בידי רוצחים מיומנים של הרשות הפלשתינית
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', והשר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, מציעים להגיב בלשונו של "בעל הבית משתגע" וקראו להגיב להתקפה בחריפות רבה    לצערי, לקולות אלו יש תומכים בממשלה ובקבינט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il