|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
לויטה. משתף פעולה נוכל בילאומי יעל פרי. הגישה תצהירי כזב [צילום: יוסי זליגר]

עו"ד גל לויטה ויעל פרי במוקד <br>הקנוניה להוצאת נכסים במרמה

עו"ד גל לויטה פועל כאיש צללים מטעמה של יעל פרי ועבור הנוכל הבינלאומי דיטר נויפרט יחד הם מנסים להכשיר עבירות מס, הלבנות הון, ולגזול כספים ונכסים מיתר יורשיו של ישראל פרי עו"ד לויטה משתף פעולה עם עורכי דין נוספים ובהם רונן מטרי ולירון כהנא בקנוניה לגזילת הנכסים יעל פרי שנוצלה על-ידי נויפרט - ונאלצה לשתף פעולה עמו כתנאי לכך שישחרר עבורה כספים - הפכה ל"ראש הנחש" בקנוניה הפלילית נגד בני משפחתה
16/07/2018  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   סדום ועמורה   |   תגובות
רונן מטרי. הזמין צילומים [צילום: יח"צ]

ביהמ"ש בדאלוור פסק: נויפרט ולופג פיברקו מסמכים לגזול בית מלילי פרי
יואב יצחק
נויפרט וחברת לופג זייפו מסמכים וביצעו מניפולציות ורישומים פיקטיביים כדי "לנכס" בעלות על בית בצרפת לנאמנויות שנמסרו כביכול לידיו של נויפרט בנאמנות מטעמו של המנוח ישראל פרי * כפי שחשפנו ב-News1, יעל פרי (בתה של לילי פרי) שעוכבה בעבר על-ידי המשטרה לחקירות פליליות בגין עבירות סמים קשות, ומעורבת בעבירות מס חמורות, מסייעת עתה לנויפרט בנסיונותיו לגזול את אמא, אחותה ואחייניה
לרשימה המלאה

יעל פרי מחזיקה בוילה שקיבלה "במתנה" כפרי סיוע בהלבנת הון
יואב יצחק
יעל פרי מתגוררת שנים רבות בוילה בקיסריה שאותה קיבלה במתנה מגורם שלא היה מדווח בישראל כבעליה של הוילה ונטל לידיו רכוש זה בדרך-לא-דרך * הוילה מוחזקת כאז וגם עתה באמצעות חברה זרה * שוויה נאמד במיליוני דולרים * השליטה בחברה הזרה הועברה לידיה ב-2002 אך יעל פרי לא דיווחה מאז ועד עתה למיסוי מקרקעין על ההעברה ובכך שימשה בפועל חוליה בהלבנת הון
לרשימה המלאה

יעל פרי חשופה לחקירה פלילית גם בגלל עבירות מע"מ חמורות
יואב יצחק
יעל פרי קיבלה לחברת סוליד אחזקות והשקעות בתעשיה בע"מ שבבעלותה תמיכות/מתנות כספיות שיתרתם בדצמבר 2013 הסתכמו ב-167 מיליוני ש"ח, אך רשמה זאת כ"הלוואות" * סעיף 12 לחוק מע"מ, קובע: תמיכה או סיוע שקיבל עוסק לצורך עסקו יחשבו כחלק ממחיר עסקותיו ויחויבו במע"מ * יעל פרי ביצעה רישומים כוזבים ולא שילמה מע"מ בגין אותם כספים שנרשמו בכזב כ"הלוואות" * הסכום שאותו התחמקה מלשלם, שלא כדין: כ-25 מיליון ש"ח לפחות
לרשימה המלאה

יעל פרי ועורכי דינה בשת"פ עם גנב שזייף מסמכים ונחקר בציריך
יואב יצחק
יעל פרי ממשיכה לשתף פעולה עם דיטר נויפרט וחברת Lopag המנסים לגנוב ולגזול כספים מעזבונו של המנוח ישראל פרי * יעל פרי עצמה מסובכת בישראל בעבירות מס בהיקף העולה על 200 מיליון ש"ח * נויפרט נחקר בשוויץ בגין זיוף מסמכים שנועדו לסייע בהשתלטות על כספים * זייף בנוסף מסמך שנחזה לאשר כביכול שאינו מבוקש על-ידי האינטרפול לחקירה בעבירות מרמה וגניבת כספים מפקיסטן * משרד פירון ושות' חושף עצמו לתביעות נזיקין הן מצד יעל פרי והן מצד גורמים נוספים
לרשימה המלאה

עו"ד גל לויטה המספק שירותים ליעל פרי (החשודה בביצוע עבירות מס חמורות בהיקף מאות מיליוני ש"ח), ולנוכל הבינלאומי דיטר נויפרט (מבעליה של לופאג, שמונתה כנאמן לעזבונו של ישראל פרי), הפך לאחד הגורמים המרכזיים המבצעים קנוניה בניסיונות להשתלט ולהוציא כספים ונכסים, במרמה ובתחבולה, מעיזבונו של המנוח ישראל פרי. כך מתברר ממידע שהובא לידי News1.

גל לויטה, שפרש לפני כשלוש שנים ממשרד קלגסבלד ושות', פועל כחוליה המרכזית. בפברואר 2017, לדוגמה, הוא נטל חלק פעיל במזימה לפגוע ביורשיו של פרי, ובעיקר בתמר פרי ובאמה לילי פרי. הקנוניה בין נויפרט ללויטה תועדה בדוא"ל ששיגר נויפרט לשורה של גורמים, ובהם אל לויטה ואל מרטין בוס. באותו מסמך/דוא"ל תוארו, לפרטי פרטים, הפעולות שיש לנקוט כדי להשתלט על נכסים ולסבך את יורשיו של פרי במערכה משפטית ופרצדורלית (כולל תלונות סרק) כך שיתקשו לתבוע את זכויותיהם.

ההיכרות של יעל פרי עם גל לויטה אירעה במשרד דנציגר קלגסבלד ושות'. לויטה ייצג שתי חברות בשליטת יעל פרי: סוליד אחזקות והשקעות בע"מ וסולתא טכנולוגיות מתקדמות בע"מ, בתביעה שהגישו בבית המשפט המחוזי בתל אביב (2040-07) על-סך 32 מיליוני ש"ח נגד חברת אלתא מערכות בע"מ (חברה ממשלתית). לויטה הוא שהכין את קו התביעה ובנה אותו, כולל עדויות מטעמה של יעל פרי, בהתבסס על מה שכונה בזמנו: סדרה של "שקרים קטנים". הדיון בתביעה התנהל בפני השופטת יהודית שבח. בעקבות זאת, ובסופו של דבר, "זכתה" יעל פרי בתביעתה וקיבלה מיליוני ש"ח שלא כדין (פסק הדין ניתן במרס 2013), גם בעקבות תצהיר כוזב ועדות שיקרית שמסרה בבית המשפט בחקירתה הנגדית, וכן כתוצאה מהודעות כוזבות שהוגשו לבית המשפט ונערכו בהדרכת לויטה. בנושא זה עוד נרחיב.

יעל פרי עומדת בימים אלה מאחורי גל לויטה ודיטר נויפרט, ואף נותנת להם גיבוי בתצהירים שהיא מגישה בהליכים שונים ורבים בליכטנשטיין, פנמה, אנגליה ובמדינות נוספות. בחלק מהמקרים, שכר הטירחה משולם בדרך-לא-דרך, ותוך ביצוע עבירות על דיני החברות (כספים הוצאו מחברות שלא קיבלו שירותים) ועל החוק לאיסור הלבנת הון.

כפי שחשפנו ב-News1, יעל פרי, שנקלעה בעבר למצבים מביכים בעקבות סמים קשים בהם השתמשה (בידי הח"מ תצהירים חמורים המעידים על-כך), נוצלה לרעה במשך תקופה מסוימת והייתה נתונה לאיום מצד נויפרט - שהתנה שחרור כספים לחזקתה בשיתוף פעולה מצדה נגד אמה ואחותה. דא-עקא, בחודשים האחרונים התברר שוב ושוב, כי יעל פרי משתפת פעולה מרצון עם יריבי משפחתה. יעל פרי פועלת מתוך שינאה תהומית כלפי בני משפחתה, והיא הפכה, יחד לויטה, ל"ראש הנחש", ולאחד הגורמים המרכזיים המובילים את הקנוניה למעשי מרמה חמורים כלפי בני משפחתה. יעל פרי ממשיכה בפעילותה החריגה והבלתי מוסרית והבלתי חוקית, גם לאחר שהתברר לה כי נויפרט/לופאג גנבו עשרות מיליוני דולרים מכספים ששוחררו לחזקתה. בעניין זה אף התקיים ביום 3.7.18 דיון בבית משפט בליכטנשטיין, בפני השופט רוזנברג. יעל פרי לא דיווחה מיוזמתה לרשות המיסים על הנכסים והכספים שקיבלה, למרות חבותה על-פי הדין.

יעל פרי הפכה באחרונה לדמות המרכזית המסובבת בכחש בתי משפט ורשויות, במיוחד לאחר שדיטר נויפרט נקלע למצוקות משלו: בעקבות גניבת כספים מכמה גורמים ועבירות מס והלבנות הון בלתי חוקיות, נפתחו נגדו כמה חקירות. בגין אחת מהן (הונאה וגניבת כספים מממשלת פקיסטן) כבר הוצא נגדו צו מעצר התלוי ועומד. נויפרט נמנע מיציאה משוויץ, מחשש שייעצר, והוא חשוף למהלכי חקירה בין היתר מצד רשויות החקירה באנגליה, ארה"ב, פנמה וליכטנשטיין.

נודע, כי לויטה לא פועל לבדו. הוא משתף פעולה ואף מנחה/מפעיל שני עורכי דין נוספים (נוסף לעו"ד אודי ברזלי, רו"ח), הנמנים עם מקורביו: רונן מטרי ולירון כהנא - שניהם יוצאי משרד דנציגר-קלגסבלד ושות' (השופט בדימ. יורם דנציגר הצטרף באחרונה למשרד מטרי עם פרישתו מבית המשפט העליון). שניהם פעלו בתקופה האחרונה וביצעו מהלכים הטעונים התערבות רשויות החקירה בישראל:

  • בהנחיית רונן מטרי, המשתף פעולה עם לויטה ונויפרט בניסיונות להשתלט על חברת יורופיאן הולדינג המחזיקה בנכס מרכזי בתל אביב (מעיזבונו של פרי), נשכרו שירותיו של צלם (שמו שמור בידי הח"מ). הצלם, שנשכר באמצעות צד ג' כדי לשמור בחשאי את זהות המזמין, קיבל הנחיות: לצלם את ביתה של תמר פרי, כולל בתוך חלל הבית - דבר המהווה עבירה על חוק הגנת הפרטיות. הצלם נלכד ואישר כי התבקש להיכנס במרמה לתוך הבית ולצלם את חלליו ותוכנו. רונן מטרי, שמונה על-ידי לופאג במרמה ובתחבולה כמייצג ודירקטור ביורופיאן הולדינג, ניסה לפגוע אישית בתמר פרי בניסיון ללחוץ עליה להימנע מסילוקו מיורופיאן. מהלכיו נכשלו;

  • דיטר, יחד יעל פרי, לויטה וכהנא, מנסים להשתלט על ארגון הפנסיה הגרמנית שאותו הקים ישראל פרי. כהנא מונה בשליחותם של נויפרט ולופאג, במרמה ובתחבולה, למייצג כביכול של ארגון הפנסיה הגרמנית בניסיונות להשתלטות עוינת, תוך פגיעה וסיכון זכויותיהם של פנסיונרים הזכאים לפנסיה. כהנא כבר הספיק לגרום נזקים עצומים לארגון, ועד עתה לא השכיל למשוך ידיו מארגון רגיש זה.

יודגש: לויטה פועל כאיש הצללים בפרשה זו. בין היתר הוא משמש כאיש הקשר וכמוציא-והמביא בין יעל פרי לבין נויפרט. לויטה מנהל שיחות בטלפון ו/או בדוא"ל עם נויפרט כמה פעמים בשבוע, ויחד עמו ובתיאום עם יעל פרי הוא תכנן חלק ממעשי ההונאה. יעל פרי נמנעת מעשיית שימוש פומבי או משפטי בשמו, כמי שמייצגה. לטיפול בעניינה הרשמיים מול רשות המיסים, לדוגמה, היא מפעילה כמה עורכי דין ממשרד פירון ושות'. עו"ד ערן פרזנטי מייצג את יעל פרי בטיפול בכמה מנכסיה, וכן במהלכים שהיא נוקטת או מעורבת בבתי משפט בישראל ובחו"ל. עו"ד פרזנטי סיבך את יעל פרי בחתימה על תצהיר, המפליל אותה בעבירות מס כבדות בהיקף של כ-200 מיליון ש"ח ומסכן אותה בהליכים פליליים חמורים.

המהלכים בהם נוקטים עו"ד גל לויטה, יעל פרי ונויפרט, נעשים במטרה להשתלט על רכוש כאמור ולשלול את זכויותיהם של לילי פרי ותמר פרי וילדיה בעיזבון שהותיר ישראל פרי. המהלכים מבוצעים תוך הסתרת מידע חשוב מבתי המשפט, פיברוק מסמכים ומצגים בארץ ובחו"ל, והסתרת מידע מהרשויות בישראל, ובמיוחד מרשות המיסים (שבה כבר מתנהלים הליכים נגד יעל פרי) ומהרשות לאיסור הלבנת הון. כך לדוגמא: לויטה ודיטר פעלו במשותף בניסיון לנשל את לילי פרי מביתה בצרפת (חלקה בעזבון). לויטה הוא שהגה את הרעיון: ללחוץ על לילי פרי (אמן של תמר ויעל) ולהעמידה בסיכון של סילוק מביתה, וזאת במטרה ללחוץ עליה לחתום על הסכם כולל במסגרתו תכשיר לילי פרי את מינויים של לופג/נויפרט כנאמנים לעיזבונו של ישראל פרי. מהלכים אלה סוכלו, בעקבות תביעה שהוגשה בבית המשפט בדאלוור, שקבע כי אכן: נויפרט וחברת לופאג זייפו מסמכים וביצעו מניפולציות ורישומים פיקטיביים כדי "לנכס" בעלות על בית בצרפת לחזקת נאמנויות שנמסרו כביכול לידיו של נויפרט בנאמנות מטעמו של המנוח ישראל פרי. כמו-כן העלה לויטה את הרעיון למנוע שחרור כספים עבור לילי פרי וללחוץ עליה כדי שתחתום על הסכם עימם, כך שיתאפשר להם למנות, כולל את דיטר נויפרט עצמו, כדירקטורים בחברה משפחתית.

תאריך:  16/07/2018   |   עודכן:  16/07/2018
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עו"ד גל לויטה ויעל פרי במוקד הקנוניה להוצאת נכסים במרמה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סדום ועמורה
סוחר הנשק עמית שדה (ליכטנפלד) הוא החשוד שנעצר לפני שלושה חודשים בפרשת השוחד לכאורה במספנות ישראל. שמו הותר לפרסום רק היום (20.6.18). בית המשפט דחה ביום המעצר את הבקשה לאסור על פרסום השם, אך שדה הצליח למשוך את האיפול במשך שלושה חודשים תמימים.
20/06/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
שופט בית משפט השלום בראשון לציון, גיא אבנון, האריך (יום ב', 11.6.18) בחמישה ימים את מעצרו של יובל שרעבי, עובד בכיר באגף הבינוי וההנדסה במשרד הביטחון, החשוד בקבלת שוחד. המשטרה חושדת, כי הפרשה עלתה למשרד הביטחון עשרות מיליוני שקלים.
11/06/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
קבלן התשתיות גבי מגנזי זומן לשימוע (יום ה', 7.6.18), לפני שיוחלט האם להעמידו לדין בעבירות שוחד, מרמה וקשירת קשר לפשע.
07/06/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
הקבלן סמי לוי, לשעבר חבר מועצת עיריית חדרה, הוא החשוד במתן שוחד לראש העירייה, צבי גנדלמן - הותר לפרסום. לוי נעצר אתמול (יום ב', 4.6.18) אך פרסום שמו נאסר ליממה כדי שיוכל לערער על ההחלטה להתירו. מעצריהם של גנדלמן ולוי הוארכו בשישה ימים.
05/06/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
החשודים בפרשת השחיתות בעיריית חדרה מובאים (יום ב', 4.6.18) לבית משפט השלום בראשון לציון, שם מבקשת המשטרה להאריך את מעצריהם. בראשם עומד ראש העירייה, צבי גנדלמן, שמעצרו הוארך בשישה ימים.
04/06/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   סדום ועמורה  /  מי ומי  
ראש עיריית חדרה חשוד בשוחד  /  איתמר לוין
ביהמ"ש מנע השלמת חקירה נגד שמעוני  /  איתמר לוין
ניצן: אצל אולמרט - רק הוא בסדר גמור  /  איתמר לוין
לגרטלר אין לאן ללכת  /  איתמר לוין
להיאבק בשחיתות כמו בטרור  /  איתמר לוין
על השחיתות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il