הכנסות חברת קורנית דיגיטל ברבעון השני של 2018 צמחו בכ-25.5% לכ-35.9 מיליון דולר וחצו את הרף העליון של תחזיות האנליסטים. כך עולה מדוחות החברה שפורסמו אמש (יום ב', 6.8.18).
הכנסות החברה, הנסחרת בנסדא"ק בניו-יורק, ברבעון השני לשנת 2018 עלו לכ-35.9 מיליון דולר, בנטרול של כ-1.5 מיליון דולר המיוחס לכתבי האופציות בגין עסקת
אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-28.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בנטרול של כ-1.4 מיליון דולר המיוחס להשפעה של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות הרבעון מיוחסת לצמיחה נרחבת באזורים הגאוגרפיים בהם פעילה החברה, ולגידול במספר הלקוחות וההזמנות של מערכות המסופקות ללקוחות גדולים.
הרווח הגולמי של קורנית ברבעון השני של השנה טיפס בכ-32.3% לכ-17.6 מיליון דולר (49.2% מהמכירות), בהשוואה לכ-13.3 מיליון דולר (46.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי שיקפה תמהיל מוצרים חיובי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השני של השנה עלה בכ-32.4% לכ-17.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-13.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
החברה רשמה ברבעון השני עלייה של כ-138.3% ברווח התפעולי לכ-3.2 מיליון דולר (8.8% מההכנסות), בהשוואה לכ-1.3 מיליון דולר (4.7% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון רווח תפעולי של כ-1.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-62 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נובע מגידול במכירות, הרחבת שולי הרווח ומינוף תפעולי גבוה יותר כתוצאה מקצב מכירות גבוה.
הרווח הנקי ברבעון השני 2018 עלה לכ-3.2 מיליון דולר (0.09 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-1.5 מיליון דולר (0.04 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון השני לשנת 2018 עם רווח נקי של כ-1.8 מיליון דולר (0.05 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
קורנית סיימה את הרבעון השני לשנת 2018 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-102.7 מיליון דולר. החברה הציגה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך 4.9 מיליון דולר. יצוין כי לחברה אין חוב פיננסי.
החברה סיפקה תחזית לרבעון השלישי של 2018 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון ינוע בטווח של 36-39 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי ינוע בטווח של 10%-14%.
קורנית דיגיטל - שהוקמה בשנת 2003 ומעסיקה 412 עובדים - מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. לחברה משרדים בארה"ב, באסיה, באירופה ובישראל. רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, הביע שביעות רצון מביצועי החברה ברבעון, המשקפים לדבריו צמיחה חזקה על-רקע ביקוש חזק לטכנולוגיה המובילה של החברה בשוק. "חידושים מערכתיים אשר שיפרו את תחושת המגע של התוצר המודפס, הפחתת עלויות ההדפסה ותפוקה מוגברת, בשילוב עם המשך מגמת שינוי התנהגות הצרכנים להזמנת בגדים באינטרנט ובהתאמה אישית - כל אלה איפשרו להפוך את מערכות קורנית לבעלות ערך רב עבור לקוחותינו. לאור כל האמור, אנו ממוצבים היטב במקום המאפשר לנו לנצל הזדמנויות צמיחה רבות, ככל שהשוק בו אנו פועלים ממשיך להתרחב", אמר.