מפעל הפיס משיק (יום ג', 7.8.18) את קמפיין "נתינה למען נתינה", הכולל שינוי הלוגו ומיתוג מדורג של נקודות המכירה הפרושים ברחבי הארץ.
בקמפיין שיכלול מודעות, דיגיטל, וסרטי פרסום בטלוויזיה, יוצגו סיפורים אנושיים, המראים את מעגלי הנתינה ומדגישים כי הנתינה של מפעל הפיס לקהילה מובילה להמשך מעגלי נתינה. הקמפיין יתרכז בציבור הנהנה מהנתינה של מפעל הפיס, במספר מעגלים ויציג מספר סיפורים מרגשים. תרומה להקמת ספריה מובילה להעסקת בחורה בעלת מוגבלויות שתורמת גם היא מזמנה למען הקהילה.
המהלך יקודם באמצעות קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים עליו אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.