קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה (יום ד', 5.9.18) על רכישת אתר האופנה לאדילה (LADILA), אתר מכירות און ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה, אשר מגלגל מחזור מכירות של 7-10 מיליון שקל בשנה.
האתר מפעיל מודל מכירה ייחודי (מודל ה-AFTERPAY) לפיו יכולה הלקוחה המזמינה פריט אופנה באתר, יכולה למדוד פריטים בביתה לפני התשלום, ולשלם רק על מה שהיא אהבה. את שארק הפריטים ניתן להחליף או להחזיר עם שליח עד הבית ללא תשלום נוסף.
לאדילה הוקמה בשנת 2014 על-ידי ארבעה יזמים צעירים: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין. ארבעת מייסדי האתר ימשיכו לנהל את האתר ולהפעילו.
האתר פועל בזירה הדיגיטלית בישראל והוא בעל פעילות ענפה ברשתות החברתיות. הוא מתאפיין ביחס המרה גבוה ובעידכון קולקציות מהיר כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות חדשות העולות לאתר.