המיליארדר מארק בניוף, מייסד חברת מיחשוב הענן Saleforce, רוכש את המגזין טיים ב-190 מיליון דולר - הודיעו (יום ב', 17.9.18) שני הצדדים. טיים נרכש לפני שמונה חודשים בלבד בידי חברת המדיה האמריקנית מרדית'.
רכישת טיים תיעשה בצורה ישירה בידי בניוף ורעייתו לין, ולא באמצעות החברה. בניוף הבטיח שלא יהיה מעורב בניהול היום-יום ובקבלת ההחלטות העיתונאיות. העסקה אמורה להיות מושלמת בתוך חודש, בכפוף לקבלת אישורים רגולטוריים. לדברי בניוף, לו ולרעייתו יש כבוד רב לטיים ולמותג האייקוני שלו. "כוחו של טיים תמיד היה בצורה הייחודית בה הוא מספר את סיפוריהם של האנשים והנושאים המשפיעים על כולנו ומחוברים לכולנו", צייץ בניוף, שהונו מוערך ב-6.7 מיליארד דולר.
מרדית' השלימה רק בחודש ינואר השנה את רכישת חברת-האם טיים אינק מידי קבוצת טיים-וורנר ומיד החלה במהלכים למכירת הבטאונים המרכזיים שבבעלותה, ובראשם טיים עצמו. השבועון נמצא בקשיים, כמו כל העיתונות המודפסת בארה"ב, ובחודשים האחרונים קיצץ את תפוצתו ונאבק עם ירידה בהכנסות מפרסום. בשנה שעברה נמכרו מדי שבוע 3 מיליון עותקים של טיים, לאחר ירידה רצופה מאז שנת 2006 בה עמדה התפוצה על 4.1 מיליון עותקים בשבוע. טיים הוקם בשנת 1923 והוא שבועון החדשות החשוב ביותר בארה"ב. בחירת איש השנה שלו, הנעשית מאז שנות ה-30 של המאה הקודמת, היא אירוע חדשותי בזכות עצמו.
המודל שמציב בניוף בטיים זהה לזה של ג'ף בזוס, מייסד
אמזון, בעיתון וושינגטון פוסט אותו רכש ב-100 מיליון דולר. גם בזוס ביצע את הרכישה בצורה אישית ולא באמצעות החברה שבבעלותו, וגם הוא אינו מעורב בניהול היום-יומי ובהחלטות העיתונאיות. בשנה שעברה רכשה לורן פאואל-ג'ובס, אלמנתו של סטיב ג'ובס (מייסד אפל), חלק מהבעלות בביטאון אטלנטיק.