|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

רק שלושה מקרי הרכשה כפולה בשנה

הממונה על היישומים הביומטריים בוועדת החוקה: שיעור השגיאות במערכות ביקורת הגבולות ובמשטרה לא נבדק
16/10/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
זיהוי ביומטרי [צילום: AP]

סדרה של כשלים הנוגעים לפעילות הרשות הביומטרית ואבטחת הנתונים הביומטריים נחשפה (יום ג', 16.10.18) בדיון הוועדה המשותפת לוועדת החוקה ולוועדת הפנים בממצאי דוח פיקוח מס' 7 של הממונה על היישומים הביומטריים. כך למשל, הבהירה סנ"צ שירה זמיר, סגנית מפקדת יחידת טביעות האצבע במז"פ, כי חצי מיליון טביעות אצבע נלקחו על-ידי מיכשור שאינו תקין ואינן ברמה מספקת על-מנת לבצע זיהוי של אזרחים באמצעותן.

עוד אמרו נציגי רשות האוכלוסין כי ב-2018 גילה המאגר הביומטרי רק שלושה מקרים בהם ניסו אזרחים לבצע הרכשה כפולה ולהתחזות לאחר כחלק מתהליך הזיהוי בלשכות.


יו"ר ועדת החוקה ח"כ ניסן סלומינסקי אמר כי "נושא המאגר הביומטרי לא קל והוא חשוב. כשדובר על נושא טביעת האצבע ובעיקר כשיש מאגר, ככל שיש בו יותר פרטים זה עורר אצל רובנו תחושות לא נעימות וזה לא היה קל. הצבנו דרישות שונות ואנחנו עוקבים לוודא שהכול התממש וכן שהמאגר נשמר ברמות הכי גבוהות ולא נפרץ. פחות מאחוז של שגיאות זו לא קטסטרופה אבל אנחנו כמובן ואפים להגיע לפרומיל. אם יש מערכת יותר ידידותית השאלה מתי היא תותקן".

רועי פרידמן הממונה על היישומים הביומטריים הציג את עיקרי הדוח ובהם כשלי המערכת הישראלית בנתב"ג. הוא התייחס ראשית לבדיקות איכות ביצועי ההשוואה מול דרכון ביומטרי: "בדיקות מלפני מספר שנים הצביעו על כך שתהליך הנטילה וההשוואה של טביעות אצבע מול הדרכון, המבוצע בביקורת הגבולות בנתב"ג, סובל מאחוז כישלון גבוה יחסית שמשמעותו דחייה מוטעית של העוברים. עוד לפני רכש של מערכת חדשה יש מקום לבצע במערכת הקיימת בדיקות שבלעדיהן לא נדע את שיעורי השגיאות. הדיון פה נסוב על מערכת ה-ABC, כאשר קיימת מערכת נוספת של השוואה ביומטרית אל מול הדרכון הלא-ביומטרי והיא לא נבדקה, גם לא לפני מספר שנים".

עידו תלמי, ממונה על אבטחת מידע וסייבר, ברשות האוכלוסין וההגירה: "2.5 מיליון דרכונים ביומטריים ו-1.2 מיליון ת"ז ביומטריות של אזרחים, זה הרבה מעל המצופה. בנוגע לטביעות האצבע - התקנים של יצרנית טביעות האצבע מדברים על אחוזי שגיאות בסביבת מעבדה. הכי קרוב לתנאים אלו הן לשכות רשות האוכלוסין מבחינת תאורה ועוד. אנחנו עומדים באופן מלא בכל התקנים וספי היצרן שהוגדרו, גם ביחס למדינות שונות כמו ארה"ב. אחת הבעיות שלנו עם אחוז הכישלונות הגבוה הוא טביעת האצבע בנתב"ג, כי אנשים לא יודעים לשים את האצבע במנח נכון, ולכן בשנים הקרובות נחליף את הסורק שיהיה יותר ידידותי ולאזרח לא תהיה ברירה אלא לשים את האצבע נכון. בסופו של דבר מדובר על פחות מ-1% מסך האנשים שמגיעים לעמדה הביומטרית בנתב"ג. מתוך 16 מיליון עוברים ושבים בנתב"ג – מדובר על כ-8000 איש בשנה שמופנים לבקר. ב-2019 נבצע פיילוט על מערכת כזו של סורק. יש לכך גם היבטים טכניים ויש מערכת איזונים ובלמים בין אבטחה לבין תנועת נוסעים חלקה בנתב"ג, שלא נגרום להאטה. אנחנו יכולים לבנות את המערכת הקיימת לפרומיל שגיאות אבל אז נראה תורי ענק בנתב"ג ולכן ההחלטה היא לרכוש סורק חדש, לאור ניסיון של שנים והתייעצות עם רשות שדות התעופה".

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) דרש לקבל את נתוני הבדיקות שבוצעו: "עכשיו אתם אומרים שבזיהוי פנים יש טעויות ונדרשת הצלבה. כל פעם שמחליפים מערכות עם רזולוציה גבוהה יותר יש בעיות עם המערכת הישנה ולכן סורק חדש יהיה נוח יותר לאזרחים אבל המערכת לא תסתנכרן וייווצרו בעיות חדשות וטעויות לכן לפני החלפת מערכות תבדקו".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "הצהרתם שטביעות האצבע הן המהימנות ביותר ופתאום זה לא מסתדר לכם. האם הדוח מחייב את הגופים המפוקחים? צריך לוודא שאין כאן דיון סרק. בנוסף, יש לשכות שלא נותנות להיכנס אם לא הוזמן תור מראש".

ח"כ יעל כהן-פארן (המחנה הציוני): "הנתונים לא מוצגים כהלכה. 16 מיליון נכנסו ויצאו מישראל עם תיעוד ביומטרי? ראוי שנקבל מידע מדויק כמה יצאו ונכנסו לפי סוגי הדרכונים. 8,000 זה בכלל חצי פרומיל מתוך 16 מיליון והשאלה אם זה המספר אחרי שתי הבדיקות וכן מה אחוז האי התאמות בשני סוגי הבדיקות- פנים וטביעת אצבע. האם היינו צריכים לעבור את כל הסאגה בשביל משהו שלא בודק טוב?"

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה): "כמה ניסיונות לזיוף, להנפקה כפולה נעשו? האם יש חידושים טכנולוגיים שיאפשרו קיצור הזמנים, והאפשרות לקבל זיהוי פנים בלבד, חשוב שנקבל תשובות על דברים שאזרחים לא יכולים לבדוק. חשוב לציין בדוח שהיו הרבה טעויות של הרכשה. מה קורה כשיש טעות בזיהוי של 1:1?"

עו"ד אירית וייסבלום, יועמ"ש רשות האוכלוסין, השיבה לטענות: "בנתב"ג השבב בתיעוד הביומטרי מכיל זיהוי פנים וטביעת אצבע ועל זה לא היה ויכוח. יש תוצאות לא מספיק טובות באימות הזהות של אדם השם טביעת אצבע אל מול השבב וזה לא שייך לנחיצות הטביעות. אין השוואה בין השבב למאגר. אחרי שהמאגר בודק שאין הרכשה כפולה אנחנו מנפיקים את המסמך המזוהה ופה מתחילה השאלה מה קורה במעבר הגבול-האם טביעת האצבע נותנת את המענה המצופה. יש מחלוקת מקצועית אם נדרשות עוד בדיקות או שההצלבה של זיהוי הפנים מחפה על כך. זה לא שייך לוויכוח שהיה אם יש צורך בטביעות האצבע בשבב. בלשכות יש אימות של טביעת אצבע בלבד ושם יש הצלחה מעל ומעבר".

מאיר גובשטיין מהרשות ליישומים ביומטריים: "אנחנו נתקלים באלפי מקרים של כפילויות חלקן תוצאת טעות אנוש וחלק טכנולוגי וחלקן בזדון- להתחמק מהוצל"פ, להוציא רישיון או לצאת את הארץ. את המקרים שבזדון רשות האוכלוסין מגישה תלונה למשטרה והמידע עובר אלינו. ב-2018 היו שניים-שלושה מקרים. יש מקרים בהם אדם מצטלם ומתיישב שוב ומרכישים אותו והמערכת מציפה את זה. אין לנו נתונים ביוגרפיים אלא מספר הרכשה ורשות האוכלוסין בודקת וחוזרת אלינו".

לאחר מכן התייחס הממונה פרידמן למשטרת ישראל: "איכות השוואת טביעות אצבע מול תיעוד בניידות במשטרה אינו עומד בדרישות. על המשטרה לפעול לביצוע בדיקות על-מנת לבחון את אחוז השגיאות ואת הסיבות לכך. רק לאחר מתן מענה בסוגיית שיעור השגיאות הגבוה, ראוי יהיה לעשות שימוש באימות זיהוי ביומטרי באמצעות תעודת הזהות החכמה למימוש מטרות המשטרה. לא ראוי להפעיל את המערכת לאור שיעורי שגיאה גבוהים מהמצופה ולא נכון יהיה להשתמש בממשק השאילתות מול המאגר כפיצוי לכך. זה יכול לגרום להאשמה של אזרחים תמימים בהתחזות ובדיקה בתחנת משטרה שלא לצורך".

סנ"צ גלעד בהט, רמ"ד חקירות במטה הארצי של המשטרה: "בניגוד לפרסומים שדיברו על זיהוי לא נכון, יש פה שני נושאים – הדרישות המבצעיות ותעודות הזהות. המשטרה לא עושה שימוש ואין לה כניסה למאגר הביומטרי אלא שימוש במאגר החשודים שברשותה. המאגר הזה מכיל טביעות אצבע של מי שנפגש עם המשטרה פעם אחת או יותר ולכן המאגר שלנו יותר רלוונטי כיום. אנחנו מנסים להגיע למצב שכשנציג את הדרישה המבצעית למשרד הפנים היא תהיה המדויקת ביותר- אנחנו מדברים על חוק ששונה מטביעות אצבע חובה לזמן רב לטביעות וולונטריות. יש גם משמעות לנושא זיהוי הפנים שאינו מדויק כמו טביעות אצבע. המאגר הביומטרי של משרד הפנים חדש למול זה של המשטרה ואין לנו כניסה אליו. כיום אחוז השגיאה של אדם מול המאגר שלנו הוא אפסי. במאגר שלנו יש 1.5 מיליון. אנחנו לא רוצים לעכב סתם ולכן אנחנו מסתמכים רק על המאגר שלנו. בגלל אחוז אי-ההתאמות אנחנו לא לוקחים את זה כאינדיקציה לעיכוב אדם אלא אם הצטרפו נסיבות נוספות. ב-2015 החלו כ-1300 בדיקות ויש אי-התאמות. הוחלף המכשיר ואנחנו בודקים את הסיבה לאי ההתאמות. יש התאמה במספר מאוד גבוה של המקרים אבל אנחנו לא יכולים לקחת סיכון לעיכוב שלא לצורך".

היו"ר סלומינסקי הודיע כי יקיים עוד דיון כדי לקבל תשובות מסודרות. "תשבו ביניכם ותציגו תשובות בקול אחד", דבריו.

צבי דביר, מראשי התנועה לזכויות דיגיטליות, מסר בתום הדיון: "מכרו לנו סיפור על מאות אלפי תעודות מזויפות, ומה מתברר? אין תופעה של זיוף תעודות זהות, וגם אם היו זייפנים, במאגר לא יוכלו לאתר אותם, מכיוון שרבע מטביעות האצבע בו, חצי מיליון במספר, חסרות ערך. הממונה על היישומים הביומטריים הצביע על הסכנה החמורה ביותר - שהמשטרה תציף את המאגר בפניות וכך לא יהיה צורך בדליפה, המאגר יצא החוצה בעצמו".

עוד יצאו בתנועה לזכויות דיגיטליות כנגד סתימת הפיות, כלשונם, של הוועדה הביומטרית: "במשך דיון שלם ניסה הממונה להציג את הדוח החמור שלו והותקף שוב ושוב על-ידי נציגי רשות האוכלוסין והרשות הביומטרית, ולנציגי החברה האזרחית לא ניתנה אפילו זכות דיבור. המדינה מנסה להסות את הביקורת, ולא להתייחס למפקחים שהיא עצמה מינתה, אבל אנחנו נמשיך להילחם - עד שיבוטל המאגר הביומטרי".

תאריך:  16/10/2018   |   עודכן:  17/10/2018
עידן יוסף
+"היועמ"ש לא מנע מארדן להבחין בין אסיר פלילי לבטחוני"
00:27 17/10/18  |  עידן יוסף
משרד המשפטים דוחה את טענתו של השר לבטחון הפנים גלעד ארדן כאילו היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מנע ממנו לבחין חוקית בין אסיר פלילי לבטחוני. "היועץ המשפטי לא מנע לעשות הבחנה בין פלילי לביטחוני, ולכן גם לא חזר בו"., אמר איל זנדברג, נציג המשרד במסגרת דיון בוועדת הפנים בתשובה ליו"ר הוועדה, ח"כ יואב קיש. מנגד, אמר עוזר השר לביטחון פנים בדיון: "הבנו שלא ניתן לעשות הבחנה בין אסיר בטחוני לפלילי".
+בדיקת רוק תשמש לאיתור הנוהגים בגילופין
23:58 16/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית: המשטרה תוכל להשתמש בבדיקות רוק כאות לאיתור נהגים המשתמשים בסמים  ▪  עוד אושר לקבוע כי תוצאות בדיקת שכרות יהיו תקפות גם 3 שעות לפני ביצועה - כדי למנוע מנהגים עבריינים להתחמק מעונש בטענה ששתו אחרי התאונה
(החמרה בענישה)
+ח"כ בגין הניח הצעה לתיקון חוק הלאום
21:06 16/10/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק הפרטית של ח"כ בגין כוללת הוספת הצהרה שמדינת ישראל היא מדינת הלאום היהודי ותקיים שוויון זכויות לכל אזרחיה  ▪  "חוק הלאום לא פוגע באופן מעשי בשוויון הזכויות במדינת ישראל, אבל הוא מבזה את עיקרון השוויון ואת מדינת היהודים"
(בגין. ממשלות נתניהו פעלו למען הערבים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: כל בתי המרקחת יוכלו לממש מרשמים לתרופות של כל הקופות
18:33 16/10/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה תיקון להצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון מס' 63) (ניפוק תכשיר מרשם בכל בית מרקחת), התשע"ח-2018 - של חברי הכנסת עודד פורר, אחמד טיבי, נורית קורן, יואב קיש, רועי פולקמן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה כי מרשם אלקטרוני הניתן על ידי קופת חולים ימומש בכל בית מרקחת שיחפוץ בכך. זאת באמצעות חיוב קופות החולים לחבר את בתי המרקחת למערכת הממוחשבת שלהן, תמורת תשלום סביר. גישה כזאת תיעשה תוך מזעור פגיעה בפרטיותו של המטופל. בנוסף, נקבע כי בית המרקחת יציב במקום בולט שלט ברור ובו יציין את קופות החולים להן יינתן שירות. רוקח בבית מרקחת שאינו נותן שירותים לקופה בה חבר הלקוח, יחויב לעדכן אותו כי הוא עשוי לשלם מחיר נמוך יותר בבתי מרקחת שנותנים שירות לאותה קופה.
+נתניהו נגד אורנה פרץ: "פעילה פוליטית"
18:11 16/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחרי שטען כי תושבת קריית שמונה שהתפרצה לדבריו היא משעממת, עובר נתניהו להתקפה ומייחס לפרץ מניעים פוליטיים  ▪  טוען כי נהג כך בגלל צערו על וינרוט  ▪  פרץ: הצבעתי ליכוד, אבל נתניהו איבד את קולי
(נתניהו. "בעומק הכאב והצער" [צילום: באסל עווידאת/פלאש 90])
+"נמצה הבדיקה ביחס לקיז ולדרמר"
16:59 16/10/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הנציב החדש, פרופ' דניאל הרשקוביץ, הופיע בפני ועדת החוקה של הכנסת  ▪  "לא התקבלה שום תלונה בנציבות על קיז לגבי התקופה שלאחר קבלתו לשירות המדינה... אין לנו סיבה לטייח את הדברים"
(הרשקוביץ. חזר לכנסת [צילום: פלאש 90])
+ישיבת הזיכרון לגנדי: יו"ר הכנסת סטה מנאומו
16:52 16/10/18  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת מקיימת ישיבת זיכרון מיוחדת במלאת 17 שנה להרצחו של השר רחבעם זאבי. לנוכח העדרותם של רבים מחברי הכנסת של האופוזיציה, עצר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין את קריאת נאומו, נאנח ואמר בעל-פה את הדברים הבאים: "מכיוון שכיהנתי בכנסת יחד עם גנדי, רבים חבריו הטובים באו מאותן שורות שכרגע ריקות. כנראה שיש משהו - בעיה עם החומר האנושי, כי אז גם היריבים המרים - גם ממה שמכונה הסיעות הערביות - היו חברים של גנדי. לא יודע מה עובר עלינו".
+מורכבות היא אנושיות
15:40 16/10/18  |  ראובן ריבלין   |   לרשימה המלאה
דברי נשיא המדינה בפתיחת המושב החמישי של הכנסת העשרים [ו' בחשוון התשע"ט, 15.10.2018]
(ראובן ריבלין [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+למצוא את הדרך לחיות יחד
15:33 16/10/18  |  יואל (יולי) אדלשטיין   |   לרשימה המלאה
דברי יושב-ראש הכנסת בפתיחת המושב החמישי של הכנסת העשרים [ו' בחשוון התשע"ט, 15.10.2018]
(יואל אדשלטיין [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+יבוטלו מגבלות השיבוץ במשפחתוני משרד הרווחה
15:27 16/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במשרד הרווחה הוחלט לבטל את המגבלה על תמהיל הגילים ולהעביר את האחריות לשיבוץ הילדים לשיקול דעתן של הרכזות הפועלות מטעם המשרד
([צילום אילוסטרציה: יוסי זמיר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רק שלושה מקרי הרכשה כפולה בשנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
אדוני יושב-ראש הכנסת והגברת אירינה נבזלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו והגברת שרה נתניהו, נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות ודוד חיות, ראשת האופוזיציה חברת הכנסת ציפי לבני, שרים וחברי כנסת בהווה ובעבר, מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא, יושב-ראש הכנסת לשעבר דן תיכון והגברת לודמילה תיכון, ראש העיר ירושלים ניר ברקת, שגרירים, ראשי העדות, משפחות השבויים והנעדרים, מכובדיי כולם, זהו לא עניין של מה בכך שכנסת פותחת את המושב החמישי שלה ואת כנס החורף שלו. אני שמח ומתכבד, כמו תמיד, להיות בבית הזה, משכן הדמוקרטיה הישראלית. מדינת ישראל ממשיכה לעשות דרכה, בחוכמה ובאחריות, במים סוערים. בכל גבולותינו ומעבר להם אנו נדרשים כל העת למצוא את נקודת האיזון שבין העוצמה שבכוח לעוצמה שבאיפוק, ואנו נדרשים כל העת ליצירתיות.
16/10/2018  |  ראובן ריבלין  |   נאומים
חברי הכנסת, היום ו' בחשוון תשע"ט, 15 באוקטובר 2018. אני מתכבד לפתוח ישיבה מיוחדת של הכנסת לכבוד פתיחת המושב החמישי של הכנסת העשרים. מכיוון שכולנו ראינו סימני שאלה בכלי התקשורת אם זה המושב האחרון של הכנסת העשרים, אז הינני להודיע שזה המושב האחרון בכל מקרה של הכנסת העשרים, כי הוא כולל את כנס החורף וכנס הקיץ.
בדיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות שיזמו ח"כ מירב בן-ארי (כולנו) וח"כ יעקב אשר, (יהדות התורה) הכריזה נציגת משרד הרווחה כי הנוהל המגביל את תמהיל הילדים במשפחתונים המפוקחים לעד שני תינוקות - יבוטל מיד.
16/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה העברת סמכויות כל העניינים הנוגעים לבזק ולבעל השליטה בה, שאול אלוביץ' לידי שר התקשורת, איוב קרא.
16/10/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 15.10.18) לישיבה דחופה שעסקה בהסדרת הרכיבה על בכלי רכב חשמליים (גלגינועים, אופניים ועוד) והתמודדות עם הזינוק במספר הנפגעים. היו"ר איתן כבל פתח את הישיבה ואמר כי ועדת הכלכלה זיהתה את הבעיה בזמן אמת ואף ערכה שימוע שלא היה כדוגמתו, בעקבותיו הוקמה ועדת משנה לבטיחות בדרכים בראשות ח"כ יעקב אשר. הוא הזכיר כי כשהוועדה העלתה את נושא האופניים החשמליים, בתחילת הדרך, הייתה התנגדות וכולם אמרו ש"הכל בסדר". עוד ציין הכבל כי השנה יש ירידה דרמטית של 25% במספר ההרוגים, בין היתר בשל מאמצי הוועדה, וצריך להוריד את הכובע גם בפני שר התחבורה, המשרד ואף ראש אגף התנועה החדש ניצב דורון ידיד. עם זאת הוא הוסיף כי כנראה שלא עשינו מספיק. לדבריו, צריך לעודד את השימוש באופניים החשמליים, אך חייבים להכניס את השימוש בו למסגרת וכי המאבק לא יסתיים עד שלא יסללו שבילי אופניים. הוא קרא למנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, קרן טרנר-אייל, לפעול בעניין שבילי האופניים.
15/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il