|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

בנק ישראל עצר רק 4% מסגירות הסניפים

איתן כבל, שנתן לבנק ישראל את הכלים לעצור את הסגירה, זעם: "הפיקוח על הבנקים רואה את הבנקים לפני האזרחים - לא נאפשר לזה להימשך" הפיקוח על הבנקים: על כל סניף שנסגר אנחנו דורשים מענה חלופי
29/10/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: פטריק סיסון, AP]

ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 29.10.18) לדון בגל סגירת סניפי בנקים. היו"ר איתן כבל הזכיר כבר בפתח הישיבה כי לפני למעלה משנתיים אישרה הוועדה את הצעתו לתקן את חוק הבנקאות ולאפשר לבנק ישראל לעצור סגירת סניפים של הבנקים המסחריים. לפי ההצעה הבנקים צריכים לקבל את אישור המפקחת על הבנקים לסגור סניפים, אולם מאז אושר התיקון לחוק נסגרים עוד ועוד סניפים. הוא ציין כי מתוך 155 בקשות שהגישו הבנקים למפקחת אושרו 142 ורק 7 נדחו. "אף אחד מאתנו לא רוצה לעצור את הקדמה אבל אפילו הקדמה לא עומדת בקצב של סגירת הסניפים. בנק ישראל והפיקוח על הבנקים רואים לנגד עיניהם קודם כל את הבנקים ולא את האזרחים", אמר. הוא הוסיף כי המשימה של חברי הכנסת היא לעצור את התהליך, אם יהיה צורך גם בחקיקה מהירה.

הישיבה היום התקיימה לבקשת ח"כים שטוענים כי גל סגירת הסניפים מהווה התעללות חמורה בקשישים, בנכים ובשכבות מעוטות הכנסה. ח"כ איציק שמולי אמר כי האזרחים הוותיקים, דור המדבר, לא יכולים לעבור את המסע הזה ולא ייתכן שמשאירים אותם מאחור. לדבריו, מספר הבקשות המאושרות צריך לעמוד על 70-60 אחוז ולא על 90 אחוז. ח"כ סעיד אלחרומי הוסיף: "הבדואים לא מורידים ישומונים ואין להם סניפים". ח"כ אורי מקלב ציין כי מאז 2012 נסגרו 265 סניפים ואמר כי יש מקומות בהם נסגרו שירותי הקופה ובוטלו תיבות השירות. ח"כ קארין אלהרר אמרה כי רוב הסניפים שנסגרים נמצאים באזורים חלשים, הבנקים חוסכים כסף אבל הציבור לא רואה מזה כלום ושום דבר.

ח"כ נחמן שי אמר כי האוכלוסייה הוותיקה כבר לא מביאה הכנסות גדולות לבנק, וח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא אמר כי מצד אחד נסגרים סניפים ומצד שני יש הגבלות על שימוש במזומן שדוחפות את הציבור לשוק האפור. ח"כ פנינה תמנו שטה אמרה כי גם בסניפים שלא נסגרו אפשר לראות את היחס לאוכלוסיות החלשות שנמצאות בתחתית בתורים ארוכים, בעוד שבקומות הגבוהות מקבלים החזקים שירות בתנאי פאר. ח"כ דב חנין אמר כי הבנקים מתנכלים כמו גופים פרטיים אבל אין דבר יותר ציבורי מהם וצריך לדרוש מהם התנהלות ציבורית. הוא הצטרף לדברים של תמנו שטה ואמר: "העניים, הקשישים והנכים צריכים להצטופף בקומה הראשונה ברמת שירות אפס, בעוד שמי שיש לו כסף מקבל שירות נפלא על כורסאות נוחות בקומות הגבוהות יותר. זו מציאות מקוממת שאי-אפשר להשלים איתה".

תושבת בנימינה, ענת אשד גלזר, סיפרה כי בקרוב ייסגר הסניף במושבה ואביה בן ה-77 כבר לא יעבור למהפכה הדיגיטלית ויישאר ללא מענה. מנהל קשרי החוץ באיגוד הבנקים, טיבי רבינוביץ, אמר כי פחות ופחות אנשים מגיעים לסניפים והבנקים לא יכולים להשאיר אותם ריקים רוב שעות היום. הוא הוסיף כי אין כוונה שהלקוחות יהיו שבויים או מתוסכלים וכי קצב השינוי בישראל הוא איטי וזהיר יותר ביחס לעולם. היו"ר כבל אמר בתגובה כי התשובות מקוממות. נציגת בנק הפועלים, יעל דרומי, אמרה כי הבנק מחזיק גם סניפים שאין להם הצדקה כלכלית במצפה רמון ובירוחם, וברי רוזנברג מבנק לאומי אמר כי הבנק חשב גם עם דור המדבר במעבר לשירות דיגיטלי.

בתגובה לדברים אמר היו"ר כבל כי הם מקוממים ועדיף שלא היו נאמרים. הוא אף תקף את בנק ישראל ואמר כי הוא נותן את הגיבוי לבנקים ולא לאזרחים ודרש מהפיקוח על הבנקים לראות תוכנית מסודרת של מה שנעשה לטובת הציבור. סגנית המפקחת על הבנקים, עודדה פרץ, טענה כי הצעת החוק של היו"ר כבל היא כן אפקטיבית וכי במקומות בהם המפקחת מאשרת לסגור סניף היא דורשת חלופות שכוללות בין היתר הדרכה של קשישים וליווי דיילים ודיילות. היו"ר כבל דרש לקבל מידע מפורט על כל מה שדרש הפיקוח על הבנקים, כמה קורסים ניתנו, כמה מבואות דיגיטליות הוקמו והיכן הוצבו דיילות ודיילים וסניפים ניידים. הוא סיכם ואמר: "אי-אפשר לעשות את המעבר מהמאה הקודמת למאה הבאה באבחה אחת, הסיפור הזה נגמר. לא עמדתם במה שהתכוונו. נדרסנו תחת הגלגלים של הקדמה ואם צריך נתקן את זה בחקיקה.

עדת הרפורמות מסדירה בחוק את אמצעי התשלום המתקדמים

ועדת הרפורמות החלה לדון בהצעת חוק שירותי תשלום. הצעת החוק מבקשת להסדיר את אמצעי התשלום החדשניים כדוגמת ארנק אלקטרוני, ישומוני תשלום סלולריים וכדומה.

יושב-ראש הוועדה, ח"כ רחל עזריה, אמרה: "פנינו לקדמה ולעתיד, חוק שירותי תשלום הוא חיזוק משמעותי למהפכת שירותי התשלום החדשים, ויכול להבטיח את הגנת הצרכן בכל מקרה. המטרה היא שהחוק ישאיר פתח לדינמיות של הענף, כדי שלא נמצא את עצמנו מחר, מחרתיים או עוד שנה מול פלטפורמות חדשות שמצריכות תיקונים והתאמות, ובמקביל בדיונים נשמע את כל השחקנים הקיימים כדי לא למנוע מאמצעי תשלום קיים להמשיך לפעול".

עו"ד לירון מאוטנר לוגסי ממשרד המשפטים הציגה את הצעת החוק ואמרה כי ההצעה מסדירה אמצעי תשלום חדשניים כגון ארנק אלקטרוני, העברות תשלום, אחסון כספים ותשלום מהם. ההצעה עוסקת גם במערכת הבנקאית המסורתית כגון כרטיסי אשראי ובנק הדואר.

נקודת המוצא של ההצעה היא שהקדמה טובה לצרכן ולעסקים. ריבוי אמצעי התשלום מאפשר תחרות ולכל שירות ערך מוסף משלו. מדיניות הממשלה היא לקדם את החדשנות במטרה לצמצם את התשלום במזומן על-מנת לצמצם את הכלכלה השחורה ולאפשר תחרותיות ויעילות בתשלומים במשק. ההצעה מגדירה אמצעי תשלום והיחסים בין הלקוח לנותני השירות. נקבעו הוראות לחוזה ותנאיו וכן הסדרי אחריות בעניין שימוש לרעה והתחזות. החוק החדש יבטל את חוק כרטיסי חיוב אולם ההצעה שאבה חלקים ממנו. בדקנו מה קורה בעולם ולמדנו מהטעויות שלהם.

המשנה ליועמ"ש עו"ד ארז קמניץ אמר כי הצעה זו דנה רק ברגל אחת של הסדר היחסים שבין הלקוח לנותן השירותים. הסדר הרישוי והפיקוח נמצא עדיין בדיונים במשרד האוצר. שתי הרגליים יתאחדו להסדרה אזרחית מלאה. עולם המשפט בד"כ שמרן והולך בעקבות הטכנולוגיה. בהצעה הזו חרגנו ממנהגנו וקבענו הוראות צופות פני עתיד. אנו חייבים למצוא תשובות משפטיות מהירות בעיקר בתחום האחריות על-מנת שהציבור יאמין בפלטפורמות התשלום החדשניות.

יו"ר הוועדה לקידום אמצעי תשלום מתקדמים בבנק ישראל, אירית מנדלסון, אמרה אף שבאירופה כבר קיימת חקיקה בתחום, הצעת החוק מתקדמת יותר מהחוקים הקיימים באירופה.

בדיון שנערך היום בהצעת החוק, הוועדה שמעה הערות מנציגי פורום חברות כרטיסי האשראי, חברת פאי-פאל, חברות פינ-טק ונציגים של חברות שעוסקות באמצעי תשלום מתקדמים.

תאריך:  29/10/2018   |   עודכן:  29/10/2018
עידן יוסף
+ועדת החוקה: היועמ"ש מתנגד לקידום חוק החטיבה להתיישבות
08:18 30/10/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המשנה ליועמ"ש עו"ד זילבר על הנוסח המתוקן להצ"ח: "התיקונים מסיגים את המצב לאחור תוך התעלמות מהערות היועמ"ש"  ▪  יועץ שר הביטחון לענייני התיישבות ונציג האוצר קראו למצות את דיוני הממשלה
( דיון בוועדת חוקה על קידום חוק החטיבה להתיישבות [צילום: דוברות הכנסת])
+תוקן עיוות בגמלאות נושאי משרה שיפוטית
19:01 29/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תיקון ההחלטה נועד למנוע פגיעה בפנסיה של נושאי משרה שיפוטית שעבדו קודם לכן בשירות המדינה, כאשר החלטה שהתקבלה בנוגע אליהם בעת מעבר המשק מפנסיה תקציבית לפנסיה צוברת ב-1999, יצרה מצב במסגרתו עלול שיעור קצבת הפנסיה של קבוצת שופטים שיפרשו בקרוב להיות נמוך משל יתר עובדי המדינה  ▪  בנוסף תוקנה עוולה דומה הנוגעת למספר בודד של שרים
([צילום: AP])
+סופית: תובע בהליך אזרחי לפי חוק איסור הפליה במוצרים יקבל סיוע משפטי
17:59 29/10/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראושנה את הצעת חוק הסיוע המשפטי (תיקון מס' 22 - הוראת שעה), התשע"ט-2018. תיקבע הוראת שעה לשלוש שנים בה יוענק סיוע משפטי לתובע בהליך אזרחי לפי חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, התשס"א-2000, בלא צורך בעמידה ברף זכאות כלכלית.
+ועדת הכספים דורשת פיצוי דחוף לעוטף
17:54 29/10/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במהלך דיון סוער בנושא עלה כי האוצר מעוניין במתן פיצוי נקודתי דרך הקצאת משאבים  ▪  גפני הודיע כי הפתרון אינו מקובל ודרש כי בתוך שבועיים יתוקנו התקנות הרלוונטיות באופן קבוע שיאפשר גם מענה עתידי לסוגיה
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: חובת חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים חשמליים
17:46 29/10/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (מס' 125), התשע"ט-2018. מוצע בה לקבוע כי בעבירת אי ציות לרמזור באור אדום תהיה לשוטר הסמכות המינהלית לאסור על השימוש ברכב, וכן להרחיב את סמכות בית המשפט להטיל צו איסור שימוש ברכב כך שתחול על כלל עבירות התעבורה. בנוסף, מוצע לחייב חבישת קסדה בעת רכיבה על אופניים חשמליים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בנק הפועלים בע"מ / Hapoalim Bank Ltd   בנק לאומי לישראל בע"מ / Leumi Bank LTD   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת אשד   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנק ישראל עצר רק 4% מסגירות הסניפים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכספים אישרה (יום ב') שינוי החלטת גמלאות לנושאי משרה ברשויות השלטון' - (נושאי משרה שיפוטית ושאריהם), התשמ"א- 1981 - שיעור גמלה לנושאי משרה שיפוטית אשר שירתו בשירות המדינה.
29/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות

29/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס (יום ב', 29.10.18) להסלמה בדרום וטען כי ללא "מכה קשה", לא תושג רגיעה. הוא תלה את היד הרכה שהוא מגלה בכך שהקבינט כובל את ידיו: "חלק מחברי הקבינט שבויים בקונספציה שגויה. כל מי שבונה על הסדרה עם חמאס - טועה בגדול", אמר במהלך ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת. "מחאת התושבים צודקת, זה כבר נמשך שבעה חודשים. מיצינו כל אפשרות, ועובדה שביום שישי האחרון תושבי הדרום ספגו עשרות רקטות. אי-אפשר להמשיך ככה, אי-אפשר לקבל הטבות כלכליות ואלימות בו זמנית. חייבים לפעול אחרת ואין שום צורך במבצע קרקעי לצורך כך".
29/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
"מה המשטרה עושה כדי שמחר לא יחטפו עוד מישהו ויענו אותו במשרדי הרשות הפלשתינית?", שאל יו"ר ועדת הפנים ח"כ יואב קיש בדיון (יום ב', 29.10.18) על האלימות נגד תושבים ערבים בירושלים, שמעורבים בעסקות מקרקעין עם יהודים. "כמה מקרי חטיפה ומעצר של תושבי ישראל על-ידי הרש"פ היו בחמש השנים האחרונות? האם בתי המשפט נימקו מדוע שוחררו עצורים מהרש"פ שהיו מעורבים בחטיפה?"
29/10/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ איתן כבל, אישרה (יום ב', 29.10.19) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה של ח"כ רועי פולקמן לתקן את חוק הבנקאות, על-מנת לאפשר ללקוחות בנסיבות מיוחדות, בהן של אבטלה, מחלה או לאחר לידה, לקבל דחייה במועד פירעון של הלוואות לדיור. ההצעה נועדה לתת פתרון לבעיה שנוצרת לנוטלי משכנתאות שאיבדו את מקור פרנסתם בשנה שחלפה ומאז אינם עובדים ומתקשים לעמוד בהחזרי התשלום החודשי באופן זמני, אם מדובר במובטלים, חולים לתקופה ארוכה של מעל ל-3 חודשים, או לקוחה שילדה ולא חזרה לעבודה בתקופה של חצי שנה לאחר הלידה.
29/10/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
מחבלים לא יזכו לריווח בתאי הכליאה  /  עידן יוסף
הקשישים יסבלו, כי אין תקנים בביטוח הלאומי  /  עידן יוסף
ראשי בנק לאומי התפתלו מול השאלות  /  עידן יוסף
מורכבות היא אנושיות  /  ראובן ריבלין
למצוא את הדרך לחיות יחד  /  יואל (יולי) אדלשטיין
רוצים בית משפט אחרי אילוף  /  איילת שקד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
אורנשטיין חשוף עתה לבדיקה/חקירה פלילית בשל שיחותיו עם אפי נוה בהן ביקש מנוה לפעול למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב    מידע שהובא ל-News1 מלמד, כי המעשים של גרטלר-גרטנר באפריק...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
רון בריימן
רון בריימן
תמלול של קטע מרתק ומאלף מתוך ראיון של דובר צה"ל לשעבר, המותח ביקורת נוקבת על התרבות הארגונית של צה"ל    לא מיותר לציין שתרבות זו היא של צה"ל בפרט, אבל של החברה הישראלית בכלל, לפחות ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il