|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

אושרה רפורמת התמריצים לרוכשי אופנועים

במהלך דיון ברפורמה המעגנת הנחות במס הקנייה בעת רכישת אופנועים עם מערכות בטיחות, הגיעה ועדת הכספים למסקנה כי לאחר חלקה הראשון, הרפורמה תביא דווקא להתייקרות האופנועים הבינוניים לאור כך שונו התקנות ונקבע כי חלקה הראשון של הרפורמה יוארך, על-מנת שניתן יהיה לבחון את השלכותיה ולשנותה במקביל - הוארכה שיטת המיסוי המופחת על כלי רכב דו-גלגליים
12/11/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
הטבות בחלקה הראשון של הרפורמה, שיחולו בשנה וחצי הראשונות
[צילום: AP]

למען רוכבי הדו-גלגלי: ועדת הכספים אישרה ושיפרה היום (ב') את מתווה מערכת התמריצים לרוכשי כלי רכב דו-גלגליים. האמור הוא בתמריצים כספיים בדמות הנחות במס הקנייה בעת הצטיידות במערכות הבאות: בקרת יציבות, בקרת משיכה והחלקה, בלימה משולבת, משכך היגוי - מערכות המסייעות ליציבות הכלי הדו גלגלי בזמן האצה, תנועה ובלימה.

בדיון לפני כשנה קראה ועדת הכספים לרשות המיסים להפחית את רמת המיסוי על אופנועים בינוניים בנפח של עד 500 סמ"ק בדומה לזו הנהוגה לגבי אופנועים וקטנועים קלים בנפח של עד 125 סמ"ק. במהלך הדיון היום אושרה אומנם הארכת שיטת המיסוי המופחתת על כלי רכב דו גלגליים, אך לעניין הנושא השני שהובא בפני הוועדה - רפורמה מדורגת בשיטת התמריצים בגין רכישת אופנועים עם מערכות בטיחות, עלה כי בעוד חלקה הראשון של הרפורמה מקובל על הצדדים ויביא להפחתת עלויות בקרב מרבית רוכשי האופנועים, בחלקים הבאים שלה, צפויה הרפורמה להפחית ואף לבטל את התמריצים בגין התקנת מערכת ה-ABS בכלים בינוניים וכבדים, ובכך להביא דווקא להגדלת עלויות בקרב הרוכשים, נוכח ההנחה המשמעותית הניתנת כיום.

ברשות המיסים טענו כי לא ניתן לתת הטבה בגין מערכת שהפכה לחובה עבור הכלים בעלי נפח מנוע הגדול מ-125 סמ"ק וכי גם המשך הרפורמה תביא בסה"כ להוזלות. הוועדה דחתה את הדברים, ולאחר התייעצות עם הצדדים קבעה כי חלק הראשון של הרפורמה שנקבע למשך שנה, יוארך לשנה וחצי, במהלכן תבחן רשות המיסים את ההשלכות השונות, ותוכל לבצע שינויים ברפורמה ככל שיעלה כי השינויים מביאים דווקא להגדלת העלויות. יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "אנחנו סומכים על הבטחתכם וממתינים שתגיעו עם הממצאים של הרפורמה על-מנת שנעשה שינויים ככל שידרשו בהמשך הדרך". המשנה למנהל רשות המיסים, מירי סביון: "אין כל כוונה להעלות מיסים, אלא לעודד אבזרי בטיחות מסוימים, אם נראה שהרפורמה לא מביאה לכך או שהיא מעלה מיסים נבחן אותה שנית".

להלן השינויים שאושרו:

  • הארכת הוראת השעה לעניין שיעורי מס קנייה מופחתים על כלים דו גלגליים בשנתיים: שיטת המיסוי על כלי רכב דו-גלגליים שונתה בשנת 2015, כאשר עד לשינוי, הוטלו שני שיעורי מס בסיסיים: 72% על אופנועים ו- 40% על קטנועים וכלים עד 125 סמ"ק. במסגרת שינוי שיטת המיסוי ב-2015, כלי הרכב הדו-גלגליים חולקו לקטגוריות של נפח מנוע והספק מנוע, כאשר שיעור המס עולה ככל שמדובר בכלים בעלי מנוע גדול ועוצמתי יותר. כך שיעורי המס נקבעו בקטגוריות של 40%, 50%, 60% ו- 70%. בהמשך קבעה הוראת שעה נוספת, שיעור מס של 25% על כלי רכב דו גלגליים מקטגוריה L1, הנחשבת לנמוכה ביותר - בעלי נפח מנוע של עד 125 סמ"ק והספק מנוע של עד 11 קילוואט, לתקופה קצובה על-מנת לבחון את ההשפעה על רכישות כלים קטנים אלה, כפתרון תחבורתי עירוני שעשוי לצמצם את בעיית הגודש. לבקשת שר האוצר אישרה ועדת הכספים את הארכת הוראת השעה כאמור, עד ל-30 ביוני 2020.

  • שינוי מערכת התמריצים הקבועה בהוראת שעה לעניין הצטיידות במערכות בטיחות: החל ב-1 בספטמבר 2018, תשונה מערכת התמריצים למערכות בטיחות שכרגע לא מספיק נפוצות בישראל, ואין להן די מודעות בקרב הרוכבים. האמור הוא בתמריצים כספיים בדמות הנחות במס הקנייה בעת הצטיידות במערכות: בקרת יציבות, בקרת משיכה והחלקה, בלימה משולבת, משכך היגוי - מערכות המסייעות ליציבות הכלי הדו גלגלי בזמן האצה, תנועה ובלימה.

בנוסף תכלול מעתה טבלת התמריצים גם הטבות לרכישת רכב תלת גלגלי, שעד עתה נחשבו להטבה נפרדת. רכב מסוג זה יהיה זכאי גם להנחה בגין עצם רכישתו וכן עבור הצטיידות במערכות הבטיחות הנ"ל. לצד כך, סכום ההפחתות המצטבר לא יעלה על מחצית סכום המס שחושב לפני ההפחתות.

לצד אלה, הצו קובע כי ההטבה הקיימת עבור מערכת ABS תבוטל בהדרגה למעט עבור הכלים בקטגוריה L1 -הנמוכה ביותר, מהסיבה שבקטגוריות אחרות המערכת הפכה לחובה. עבור קטגוריה L1, אף יגדל סכום ההפחתה עבור מערכת זו. ההחלטה לבטל את ההטבה בהדרגה ולא בבת אחת, נבעה מהרצון למנוע עליית מחירים לצרכן. ועדת הכספים לא הסתפקה בכך ונוכח התנגדות חבריה והתנגדות איגוד יבואני הרכב הדו גלגלי, הנובעת ממשקלה המשמעותי של הטבת התקנת מערכת ה-ABS עבור רוכשי כלים בינוניים וכבדים, נקבע כי חלקה הראשון של הרפורמה ששומר על עיקר ההטבה בגין התקנת מערכת ה-ABS יוארך ויעמוד על שנה וחצי, במהלכן יבחן אופן יישום השלבים הבאים.

כך הרפורמה כולה תיושם בשלושה שלבים, שיסתיימו באמצע שנת 2022, ולאחר השלב הראשון, יבחנו הדברים ויוחלט באיזו מתכונת יופעלו תמריצי המס למערכות מצילות חיים בעתיד.

עלות שני הצווים בטרם השינוי שהוסכם עליו לדרישת ועדת הכספים, נאמדת בכ-20 מיליון ש"ח לשנה, כ-15 מיליון שקל עבור צו שיעורי המס לפי קבוצת נפח והספק מנוע וכ-5 מיליון שקל עבור ההטבות ברכישת מערכות בטיחות.

ח"כ מיקי זוהר: "לא מזמן חוקקנו חוק שאני יזמתי לקיזוז בעלויות הביטוחים לדו גלגלי למען חסכון בפקקים ותרומה לסביבה, פה יד אחת נותנת ויד שנייה לוקחת. כעת אפשר לקרוא לרשות המיסים לחזור הביתה, לעשות שעורי בית ולחזור עם תקנות שיאפשרו לציבור להמשיך ולרכוש דו גלגלי כפי שהממשלה מעודדת אותם".

ח"כ מיקי לוי: "למה תמיד אתם צריכים להביא את הצווים רגע לפני שהם פוקעים?! כדי לגרום לנו לאשר אחרת המצב יחזור לעלויות המקוריות? קראנו לכם להביא להפחתה עבור הכלים הבינוניים, תביא אותה".

טלי דרורי ברנר, יו"ר איגוד יבואני הרכב הדו גלגליים: "הרוח הכללית היא שיש גודש, לפי משרד התחבורה העלויות לפתרון הן עשרות מיליארדים, כאשר מנגד דובר על אופנועים וקטנועים כפתרונות זולים ומהירים, רשות המיסים זורה חול בעיניים בתוכנית שלה. בפעימה הראשונה הצלחנו לשמור על המצב, אך 2 הפעימות הבאות לא נותנות מענה לכלים הבינוניים".

המשנה למנהל ראשות המיסים, מירי סביון: "אם המיסוי יעלה או לא, זה תלוי ברכבים שיגיעו לכאן, אין פה רפורמה להעלאת מיסים או הכנסות למדינה. הכוונה היא לחלק את ההטבות שאנחנו נותנים בהקשר של אבזרי בטיחות במקום של עידוד התנהגות שאנחנו רוצים לעודד. כדי לייצר וודאות שמנו תוכנית ל-3 שנים קדימה. איש לא יודע לומר מה יקרה ב-2020. במהלך השנה הבאה נמשיך לבדוק את עצמנו ואת השינויים ביבוא, אם נראה שהרפורמה לא יוצרת מה שביקשנו שתביא או תיצור העלאת מיסים נבחן אותה שנית".

קובי סודאי, איגוד לשכות המסחר: "אנחנו בעד מערכות בטיחות, אבל המערכות שבצו לא נמצאות בשוק בהיקפים כאלה. זה כמו להציע לתת הטבות ברכב עם 10 כריות אוויר, כאשר יש 10 כריות רק במרצדס. אנחנו בעד להאריך את הפעימה הראשונה ולהיות עם היד על הדופק לעניין כניסת המערכות האלה".

כאמור בעקבות דין ודברים והתייעצות שקיימה הוועדה עם הגורמים שנכחו בדיון, כולל מספר הפסקות לצורך כך, סוכם על המתווה הנ"ל.

יו"ר הוועדה גפני סיכם את הדיון: "מה שאתם מבקשים בפעימה השנייה והשלישית זו העלאה ואני לא מסכים בשום פנים ואופן למצב, סיכמנו בדיונים קודמים שתהייה הפחתה לכלים הבינוניים. אני מבקש שתפעלו לטובת העניין הזה. במשך התקופה הראשונה אותו הארכנו, אני סמוך עליכם שתבואו עם ההשלכות ועם ההתפתחויות סביב אבזרי הבטיחות, ולאחר מכן נשקול את הצעדים לגבי ההמשך. אי-אפשר מצד אחד לומר שאופנועים הם הפתרון ומצד שני למנוע את הפתרון".

תאריך:  12/11/2018   |   עודכן:  12/11/2018
עידן יוסף
+עובד רכבת חשף: ליקויים בקו המהיר לי-ם
23:30 12/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עובד לשעבר בחברה המבצעת את פרויקט הרכבת לירושלים חשף בפני ועדת הכלכלה: "כל ערב חתמתי על ליקויים"  ▪  יו"ר הרכבת הבטיח שיפור ביולי 2019, אולם נציג האוצר טען כי לא צפוי שיפור עד 2022 בגלל הקיבולת באיילון שלא מאפשרת הכנסת רכבות חדשות
(איתן כבל, דן הראל ושחר איילון [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+בקריאה ראשונה: קרובי קורבן פעולת איבה, יוכלו לבחור את בית העלמין בו יובא הנפטר לקבורה
18:57 12/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון מס' 36) (מקום קבורתו של נפגע והוראות לעניין הוצאות קבורה), התשע"ט-2018 של חברת הכנסת רויטל סויד וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי מי שקרובו נהרג בפעולות איבה, יהיה זכאי לבחור את בית העלמין בו יובא הנפטר לקבורה. עוד מוצע כי קרובי משפחתו של הנפטר, לא יישאו בתשלום כלשהו בשל הקבורה וכי התשלום בשל רכישת חלקת הקבר עבור הנפטר יועבר ישירות מהמוסד לביטוח לאומי לחברת קדישא, ויהיה בסכום שלא יעלה על כפל התעריף הקבוע בחוק שירותי הדת היהודיים לגבי רכישת חלקת קבר בחיים.
+ברשות המיסים תומכים בהקשחה על עולים וחוזרים
18:54 12/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנהל רשות המיסים, ערן יעקב סבור כי יש לבטל כליל את הפטור מחובת דיווח של עולים חדשים ותושבים חוזרים  ▪  יחימוביץ': "עמדתה המקצועית של הרשות מתנגדת חד-משמעית לפטור מדיווח - ועדיין ביטולו מסוכל פעם אחר פעם. צריך להיות נאיביים כדי לא להבין שמישהו בממשלה אחראי לכך שהחרפה הזו אינה נמחית מספר החוקים"
(ערן יעקב [צילום: ליאב פלד])
+בקריאה ראשונה: הגברת הפיקוח כנגד השלכת פסולת בניין בשטחים פתוחים
18:01 12/11/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שמירת הניקיון (תיקון מס' 24) (טיפול בפסולת בניין), התשע"ט-2018. מוצע בה לקבוע הוראות שישפרו את הניסיון לאתר ולמנוע השלכת פסולת בניין במקומות שאינם מיועדים לכך, בין היתר באמצעות הטלת חובה על יצרני פסולת הבניין להתקשר עם בעל רישיון המחזיק במיתקן מורשה שאליו תפונה פסולת הבנייה שייצרו, ושתפונה על ידי מובילים מורשים אל אתרים מורשים בלבד. מהלך זה ואחרים יאפשרו פיקוח על החוליות השונות בשרשרת ההובלה והטיפול.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי סביון / Miri Savion   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושרה רפורמת התמריצים לרוכשי אופנועים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יותר בטוח
12/11/18 23:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ שלי יחימוביץ' קיימה היום דיונים בהשתתפות ראש רשות המיסים החדש, ערן יעקב על דוחות המבקר שעסקו בפטור מדיווח לעולים חדשים ותושבים חוזרים שקיבל בתקשורת את הכינוי 'חוק מילצ'ן' וכן על הפטורים והקלות שיש לקרנות הון.
12/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ שלי יחימוביץ', דורשת מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לאפשר למשנה ליועמ"ש דינה זילבר להשתתף בדיון הוועדה מחר (ג') שנקבע עמה כבר לפני חודשיים. מדובר בדיון בנושא הטרנסג'נדרים בישראל.
12/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
משרד הפנים גיבש מתווה ארנונה חדש לחיילים בודדים. המתווה גובש בשיתוף פעולה עם ח"כ רועי פולקמן (כולנו), ברקע הצעת החוק שלו ושל ח"כ מירב בן-ארי מסיעתו, מלפני ארבעה חודשים, שאושרה (יום א', 11.11.18) בוועדת השרים לחקיקה ומתקנת את החוק הקיים ביחס לחיילים בודדים אשר שוכרים דירה עם חיילים נוספים במטרה להקל עליהם בתשלומי הארנונה.
12/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לחקר היעלמותם של ילדי תימן המזרח והבלקן סיירה (יום א', 11.11.18) בארכיון צה"ל ומערכת הביטחון. עד שנת 1953 נוהלו מעברות רבות בהם שוכנו רבים מפרשת ילדי תימן, ע"י צה"ל. בנוסף, בתי חולים בהם אושפזו ילדים מהמעברות ואודות הנעשה שם, נשמעו בוועדה עדויות רבות מבני משפחות על היעלמויות, ניסויים רפואיים וכדומה, גם נוהלו ע"י חיל-הרפואה בצה"ל. כך לדוגמה, בית החולים 'שיבא' כיום, היה באותה תקופה נקרא בית החולים 5, והופעל בידי הצבא.
12/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הזהיר את המשנה שלו דינה זילבר, זמן קצר לפני נאומה החריף בוועדת החינוך של הכנסת שלא לחרוג מקו הביקורת המוסכם של המשרד - כך נחשף (יום א', 11.11.18) בגלי צה"ל.
11/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il