|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
תקיפות של חיל האוויר בעזה [צילום: חאתם מוסא/AP] ההרס ברצועת עזה [צילום: חליל חאמרה/AP] מכבי אש פועלים בשדרות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
תקיפות של חיל האוויר בעזה [צילום: חאתם מוסא/AP]
הירי לעבר הדרום נמשך

"התקפה משמעותית על החמאס בעזה"

מדגיש קצין בכיר החיל-האוויר מבהיר: ההתקפות שונות בכמות המטרות ובאיכות שלהן מטח הרקטות לעבר הדרום נמשך חיל-האוויר תקף חוליות משגרי רקטות הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס בקריה בת"א
13/11/2018  |   מירב ארד   |   חדשות   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

"אנו עוסקים בהתקפה משמעותית על החמאס וארגונים אחרם בעזה. ההתקפה שונה מהותית ממה שעשינו בעבר, מבחינת כמות ואיכות מטרות, יש עליית מדרגה במטרות. אלו מטרות שברמה הפרקטית יש להן חשיבות גדולה עבור האויב, וגם ברמה התודעתית". כך אמר קצין בכיר בחיל-האוויר. "המחיר שאנחנו גובים מהאויב הוא מאוד גבוה", הדגיש הקצין.

במקביל ציין דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס כי "יהיה גיוס מילואים. תחילה של מערכים חיוניים ואם יש צורך נרחיב זאת". תא"ל מנליס עדכן כי הותקפו יותר מ-100 מטרות ברצועה. במקביל תקף צה"ל חוליית משגרי רקטות בעזה. משרד הבריאות הפלשתיני דיווח על הרוג פלשתיני ואדם נוסף שנפצע בתקיפה. בהמשך הותקפה חוליה נוספת בצפון הרצועה. לפי דיווח מעזה, פלשתיני אחד נהרג ושניים נפצעו. חוליית שיגור נוספת מזרחית לרפיח נפגעה גם היא מפגיעה כלי טיס של חיל-האוויר.

מטח כבד: רקטה פגעה בחצר גן ילדים

משעות הבוקר המקדמות חודש מטח הרקטות לעבר יישובי הדרום. התרעות "צבע אדום" נשמעו הבוקר בשער הנגב ובשדות נגב וישובים במועצה האזורית אשכול. זוהתה נפילה בחצר בית במועצה האזורית אשכול, רקטה נפלה מחוץ לקיבוץ ארז, לא דווח על נפגעים. מאוחר יותר זוהתה נפילה בחצר גן ילדים בשער הנגב. לא היו נפגעים. ביממה האחרונה שוגרו יותר מ-400 רקטות לעבר שטח ישראל. ביישובי עוטף עזה, בבאר שבע, עומר, אשקלון, אשדוד, קריית גת וקריית מלאכי לא יתקיימו לימודים. דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בעזה מאיים להרחיב את טווח הירי מעבר לישובי הדרום. ‏ראש הממשלה כינס בשעה 09:00 את הקבינט המדיני-ביטחוני בקריה בתל אביב.

במהלך הלילה, נהרג שוהה פלשתיני בלתי חוקי בן 40 מפגיעת רקטה שנפלה בבניין מגורים באשקלון. באותו בניין נפצה אישה נוספת, כבת 60, באורח אנוש מפגיעת הרקטה. היא פונתה לבית החולים "ברזילי" כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית. בבית החולים סורוקה מאושפז במצב קשה חייל בן 19 שנפצע אתמול מפגיעת טיל הנ"ט שנורה לעבר אוטובוס חיילים בעוטף עזה. הוא נותח במהלך הלילה ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ. מד"א העניק מאתמול אחה"צ ועד הבוקר טיפול רפואי בגזרות שער הנגב, אשקלון ושדרות ל-55 נפגעים, מתוכם 23 במצב קל שנפצעו מרסיסי זכוכיות, הדף, שאיפת עשן ונחבלו במהלך ריצה למרחבים מוגנים, כמו-כן 27 בני אדם שלקו בהתקף חרדה.

שר הפנים: סיוע בציוד לתושבי הדרום

שר הפנים, אריה דרעי, הנחה את מנכ״ל משרד הפנים מרדכי כהן, לפעול בתאום מול רח״ל ופיקוד העורף בכל הקשור בסיוע בציוד מיוחד לרשויות המקומיות ולתושבי הדרום. השר דרעי אמר לאנשי משרד הפנים כי ככל שיידרשו תקציבים מיוחדים נוכח המצב הביטחוני לרשויות בדרום, הוא יפעל כדי להעבירם בתאום עם משרד האוצר.

    כ-20 צוותים של קרן הפיצויים (מס רכוש) מאויישים על-ידי שמאים ומהנדסים נמצאים ביישובי עוטף עזה והדרום, לצורך הטיפול בנזקי הרכוש שנגרמו כתוצאה מסבב ההסלמה. כמו-כן נפתח מוקד החרום של קרן הפיצויים באשקלון וניתן לפנות אליו בטלפון:
  • מיסים 4954
  • . כבר אתמול בשעות אחה"צ והלילה פעלו צוותי קרן הפיצויים (מס רכוש) בישובים בהם היו פגיעות לצורך מיפוי הנזקים ומתן מענה לצרכים דחופים. בנתיבות פונתה משפחה אחת מביתה, בתיאום עם רשות המיסים. באשקלון פונו 15 משפחות מבתיהן, ובתיאום עם עיריית אשקלון חלקן פונו לבתי מלון.

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, נענה בקשת ח"כ איתן ברושי והודיע כי יפנה לממשלה בבקשה להכריז על הפעלת משק לשעת חרום (מל"ח). ח"כ כבל ואמר: "המצב הביטחוני פגע ופוגע באופן קשה כמעט בכל תחום מייצור חקלאות, תיירות, עסקים קטנים ועוד, וחובתה של הממשלה לתת מענה מיידי ולא מענה של מילים. ח"כ ברושי, שהפנה את הבקשה ליו"ר כבל, אמר: "לא מספיק לתת לתושבי הדרום מחמאות, צריך לתת להם גם המחאות".

רגב בשדרות: "נעשה הכל כדי להחזיר את ההרתעה"

שרת התרבות והספורט מירי רגב סיירה הבוקר בעיר שדרות. השרה אמרה לתושבים: "אני מודעת לעובדה שהמציאות הזו ממש לא פשוטה ואסור לנו להשלים איתה. אנחנו נעשה הכל כדי להחזיר את ההרתעה שלנו מול האויב ואת הביטחון לתושבי הדרום ועוטף עזה - זהו תפקידנו. אני מודה לכם תושבים יקרים, על העמידה שלכם ועל זה שאתם ממשיכים לגור כאן למרות האתגרים הביטחוניים".

יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, סייר בעוטף עזה, בשדרות ובאתר שנפגע מטרור טילי החמאס. לפיד תקף את מדיניות ראש הממשלה ואמר: "זה הזמן להפעיל כוח. ארגז הכלים של צה"ל גדול ולא נוצל. אין הסדרה בלי הרתעה. אסור שהחמאס ינהל אותנו. מה שאנו רואים כעת, זאת לא מדיניות. זאת לא ממשלה. ככה לא מנהלים אירוע מול החמאס. רק אחרי שההרתעה תשוב לידינו, אפשר לשוב ולדבר על הסדרה".

תאריך:  13/11/2018   |   עודכן:  13/11/2018
מירב ארד
+תנועת הרכבות בעוטף עזה תחודש בבוקר
22:11 13/11/18  |  
תנועת הרכבות במקטע אשקלון-באר שבע חוזרת לסדרה. רכבת הנגב, הקו המערבי דרומה, תחזור לפעילות סדירה, ובכלל זה תחנות אופקים, נתיבות ושדרות. הקו ייפתח לשירות הנוסעים, החל מהבוקר. רכבת ראשונה מבאר שבע לכיוון אשקלון תצא בשעה 07:27. רכבת ראשונה מאשקלון לכיוון באר שבע תצא בשעה 07:10.
+פיקוד העורף הורה על חזרה לשגרה
21:49 13/11/18  |  
פיקוד העורף מסר כי ‏בתום הערכת המצב הוחלט על הסרת המגבלות באזורים הבאים: עוטף עזה, לכיש ומרכז הנגב.
+הפסקת האש - חזרה להבנות צוק איתן
20:22 13/11/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המפגינים מישובי העוטף מוחים על הסדר הפסקת האש עליו החליט הקבינט וקוראים קריאות בגנות נתניהו  ▪  בעזה נישאים נאומי ניצחון  ▪  מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס לדון במצב בעזה
נתניהו על העץ ופלגי ההתנגדות לוקחים את הסולם] [האינסטגרם של הזרוע הצבאית של החמאס
+נתניהו שוחח עם מקרון: ישראל מקיימת זכותה להגנה עצמית
17:05 13/11/18  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח אחר הצהריים עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון. נתניהו הודה לנשיא מקרון על האירוח בפריז והתנצל על עזיבתו המוקדמת בשל המתיחות בדרום.

"ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא מקרון כי ישראל מקיימת את זכותה להגן על עצמה מול גורמי טרור הפועלים לפגוע באזרחי ישראל. ראש הממשלה אמר כי על הקהילה הבינלאומית להמשיך במאמציה נגד התוקפנות האירנית", לשון הודעת לשכת ראש הממשלה.
+חמאס: מסכימים להפסקת אש
16:44 13/11/18  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
החמאס והג'יהאד האיסלאמי קיבלו את מתווה הפסקת האש שהציעו המצרים  ▪  "נהיה מחויבים להפסקת האש במידה וישראל תהיה מחויבת לה"  ▪  בינתיים נמשך הירי ופצצת מרגמה פגעה בבית בחוף אשקלון  ▪  בבית החולים ברזילי טוענים: האגף הממוגן לא אוכלס במלואו
(צה"ל תקף חוליית משגרי רקטות [צילום: AP])
+שקט הוא רפש
14:16 13/11/18  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - שירים וחברה, ניקוז יתרות, פרשיית קרן וקסנר, אסטרטגיית סלאמי ואחריות משפטית
(הפגנת תושבי עוטף עזה [צילום: פלאש 90])
+משל האספלנית
14:02 13/11/18  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
רעיון העיוועים, שניתן להגן על ביטחון המדינה מבלי לספוג אבדות, דומה למחשבה, שניתן להכין חביתה מבלי לשבור ביצים
(רקטות בשדרות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+לחשוב מהראש, לא מהבטן
13:41 13/11/18  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
יש לתעל את המאמץ להשיג שקט לטווח ארוך ככל הניתן בגזרה הדרומית. במסגרת זו ראוי לחשוב על פתרון אזורי ולא דו-צדדי, שבו למתווכים בעלי עניין (וישנם כאלה) יהיה חלק בהרגעה
(תקיפות ישראל ברצועת עזה [צילום: חליל חאמרה/AP])
+צה"ל: תקפנו חשודים שחצו את הגדר בעזה
12:09 13/11/18  |  
מסוק קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו לפני זמן קצר (יום ג') כמה חשודים פלשתינים שזוהו חוצים את גדר הגבול מצפון רצועת עזה לשטח ישראל.
+אזעקת צבע אדום בעוטף עזה
12:07 13/11/18  |  
אזעת צבע אדום בעוטף עזה 224 - נחל עוז, עלומים, מועצות אזוריות: שדות נגב, שער הנגב.
+רקטה התפוצצה בגן ילדים במועצה אזורית שער הנגב; אין נפגעים
11:49 13/11/18  |  
רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה בגן ילדים במועצה אזורית שער הנגב. אין נפגעים.
+נדחה טקס הענקת תארי אות כבוד באוניברסיטת בן-גוריון
11:26 13/11/18  |  
בשל המצב הביטחוני, נדחה למועד אחר טקס הענקת תוארי דוקטור לפילוסופיה לאות כבוד ואות יקיר הנגב שהיה אמור להתקיים מחר, באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

+הותר לפרסום: ההרוג באשקלון - מחמוד אבו-עצבה מחברון
11:16 13/11/18  |  
הותר לפרסום שם ההרוג מפגיעת הרקטה באשקלון אמש: מחמוד אבו עצבה, כבן 48 תושב חברון.
+שר האוצר ורשות המסים יקדמו תקנות לפיצויים בגין הפסד ימי עבודה להורים והפגיעה בתיירנים
11:01 13/11/18  |  
רשות המסים מודיעה כי בעקבות האירועים בעוטף עזה של בלוני התבערה והנפץ, ירי טילים וכיו"ב, סיכמו שר האוצר משה כחלון ומנהל רשות המסים, ערן יעקב, על התקנת תקנות שתוקפן יהיה מ-1.5.2018 ועד 31.12.2018 שיתנו מענה ל:
הפסד ימי עבודה להורים שנשארו בביתם לנוכח הנחיית פיקוד העורף שלא לפתוח את מוסדות החינוךף תיירות בעוטף שנפגעה; דבוראים בעוטף ששטחי המרעה שלהם נשרפו כתוצאה מבלוני התבערה והנפץ.



+הקלות במדיניות ההתגוננות בעוטף עזה
10:42 13/11/18  |  
לאור הערכת המצב, הוחלט על ההקלות הבאות במדיניות ההתגוננות בעוטף עזה:
מאושרת עבודה שאינה חיונית בתנאי שקיימת סמיכות למרחב מוגן על פי זמן הכניסה למיגון; מאושר לקיים לימודים בגנים ממוגנים בלבד בתוך הישוב בלבד במועצות האזוריות; כמו כן, ההנחיה לשהייה רציפה במרחב מוגן הוקלה אך יש לפעול בהתאם להנחיות ולזמני ההתגוננות.
+ח״כ עפר שלח: ״עכשיו הזמן למכה חזקה״
10:21 13/11/18  |  
ח״כ עפר שלח, חבר ועדת החוץ והביטחון, יו״ר סיעת יש עתיד על ההסלמה בדרום: "עכשיו הזמן למכה חזקה, שתבהיר לחמאס שהתוקפנות שלו תביא רק אסון, ‬ואז לעשות מה שלא נעשה ארבע שנים: מהלך מרחיק לכת לשינוי המצב ההומניטרי, שיבהיר לתושבי עזה שיש עתיד אחר והחמאס הוא זה שמונע מהם להגיע אליו‬".
+ח״כ מוסי רז: ״אנחנו מתקדמים לעבר עוד מלחמה מיותרת״
10:20 13/11/18  |  
בסיור שערכה סיעת מרצ בשדרות אמר ח״כ מוסי רז: ״הלב עם ההרוגים, הפצועים ותושבי הדרום שנמצאים תחת מתקפת טילים נפשעת. אני קורא לממשלת ישראל לגלות איפוק, הדרדרות לעוד סבב לחימה אלים היא מיותרת ותסתיים באותה נקודה שהובילה אותנו למצב בו אנחנו נתונים עכשיו".
+ח"כ איתן ברושי: להכריז על מצב חירום מל"ח
10:18 13/11/18  |  
ח"כ איתן ברושי , עוזר שר הביטחון לשעבר, קורא בוועדת חוץ וביטחון להכריז על מצב מל"ח. "אני קורא לוועדת חוץ וביטחון לקבל החלטה ולקרוא לקבינט להכריז על מצב חירום מל"ח- משק לשעת חירום. זה הלקח החשוב שעלה בדו"ח מבקר המדינה שחקר את מלחמת לבנון השנייה ואת הלקח הזה צריך ליישם כעת לנוכח המצב בדרום ובעוטף עזה!", אמר ח"כ ברושי.
+אין פתרון לעזה
09:42 13/11/18  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ניסינו הכל מול הרצועה: במישרין ובעקיפין, מבחוץ ומבפנים, במקל ובגזר. לכל היותר השגנו רגיעה זמנית שאפשרה לארגוני הטרור להתעצם. הגיע הזמן לומר: זו מלחמה ממושכת שאין לה פתרון נראה לעין
(נפציץ שוב? [צילום: עבד אל-רחים חטיב, פלאש 90])
+להסיר את הכפפות
09:10 13/11/18  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
ארגוני הטרור ברצועה ממשיכים בהתקפות הרקטות על ישראל ומנסים ליצור מאזן הרתעה חדש שבו הם מכתיבים לישראל את מהלכיה המדינייים והצבאיים תחת האיום לפגוע בעומק העורף הישראלי. ישראל חייבת להסיר את הכפפות בעימות עם ארגוני הטרור, לחדש לאלתר את הסיכולים הממוקדים ולהיערך למבצע צבאי גדול בתוך הרצועה כדי לשקם את ההרתעה
(תקיפה בעזה [צילום: עבד רחים חטיב/םלאש 90])
+שליח האו"ם: פועלים למנוע הידרדרות
08:38 13/11/18  |  איציק וולף
הודעת שליח האו״ם למזרח התיכון הודיע כי האו"ם פועל בשיתוף פעולה הדוק עם מצרים ⁩ועם כל הנוגעים בדבר על-מנת למנוע מרצועת⁧ עזה⁩ להתדרדר לתהום, כלשונו. לדברי מלדאנוב, ההסלמה ב-24 השעות האחרונות היא מסוכנת מאוד ופזיזה. "ירי הטילים חייב להיפסק. על כל הצדדים להפגין איפוק. אסור לחסוך במאמצים על-מנת לעצור את סחרור האלימות", טען.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"התקפה משמעותית על החמאס בעזה"
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רון ה.
13/11/18 09:44
2
ארי כספי
13/11/18 12:03
3
א.ל. רמת-גן
13/11/18 14:09
4
דוד מהשרון
13/11/18 16:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
חיל-האוויר מוטט בתקיפה מן האוויר את בניין תחנת הטלוויזיה של חמאס 'אל-אקצה' הפועל ברצועת עזה. בטרם בוצע הירי הוזהרו אנשי תחנת הטלווזייה בנוהל 'הקש בגג', ופינו את המבנה. במקביל קיבלו בכירים בחמאס התראות כי חיל-האוויר מתכוון לתקוף את בתיהם.
12/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
זמן קצר לאחר שהשליח הקטרי מוחמד אלעמאדי עזב את רצועת עזה ולאחר שרמת האלימות שמפעיל חמאס על הגבול ירדה גם בסוף השבוע האחרון, שוב נכנסת רצועת עזה למצב של הסלמה ביטחונית שמאיימת לשבש את המאמץ המצרי להשיג רגיעה בין ישראל לחמאס.
12/11/2018  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
על-פי גורמים מדיניים בכירים, הקבינט הביטחוני אישר את העברת הכסף הקטרי בסך 15 מיליון דולר במזומן לחמאס באמצעות השליח הקטרי מוחמד אלעמאדי בסוף השבוע שעבר. ההחלטה היא במסגרת המגמה של רוב השרים בקבינט להגיע להסכם הסדרה עם חמאס ולא להגיע לעימות צבאי נרחב בגבול הדרום. הגישה השלטת בקבינט היא הגישה של המל"ל (המטה לביטחון לאומי) בראשות מאיר בן שבת, מבכירי השב"כ לשעבר ומי שמכיר היטב את רצועת עזה ואת ארגון חמאס.
12/11/2018  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
קצין בדרגת סגן אלוף נהרג וקצין נוסף נפצע בינוני (יום א', 11.11.18) במהלך פעילות של כוח מיוחד של צה"ל בתוך שטח רצועת עזה. במהלך המבצע התפתחו חילופי אש ולמקום הוקפץ כוח אווירי שסייע בתקיפות וחילוץ הכוח לשטח ישראל. הלוחם שנפצע בתקרית פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. הוא נותח במהלך הלילה, ומאושפז כעת ביחידה לטיפול נמרץ כללי. הודעה נמסרה למשפחות.
12/11/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
דובר צה"ל הודיע כי במהלך פעילות מבצעית של כוח מיוחד של צה״ל ברצועת עזה התפתחו חילופי אש ובמהלכם נהרג קצין צה"ל ונפצע קצין נוסף באורח בינוני. הודעה נמסרה למשפחותיהם.
11/11/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il